Szia . Már gondoltam én is erre és valószínüleg ezt is fogom tenni ha nem találom meg a gyári beállításokat. Viszont nem vagyok teljesen tisztában az állító csavarokkal. Ha tudsz ebben is segíthetnél. A teleszkóp tetején van az állító, van egy nagyobb ami kb 14-es villás kulcsal tudok állítani rá is van írva, hogy balra tekerem kemény ha jobbra akkor lágyul de ez a nyómó fokozat, tehát a tel. összenyomására vonatkozik ? ,ill van még egy álító csavar az elöbb emlitett tetején , ez egészen kicsi és a szerszám készletben van is hozzá egy spe. kulcs. Ezzel mit állítok. Plussz van a tel. alján is . és az mire való? Ezek az én komoly propblémáim. Ha otthon vagy ebben a témában légyszíves pár szóban írj róla valamit mert nekem ez nagyon idegen. ÜdV. Szabi
Hali. Bocs de nem tudtam lemérni amit írtál (hátsó kerék, láncemelés), viszont legk csak szombaton lesz rá alkalmam, a kérdés, h mennyi a megengedett? Amúgy itt van mail cím (ati_sv@hotmail.com) érdekelne engem is a lánc+lánckerék+spray. Ja meg, hogy milyen fogszámú a dolog, mert ha már cserélem áttételt is gondoltam módosítani harapósabb irányba. Előre is köszi.
Óóócccccsó benzint gumifákat meg hasonló jókat.
Szerintem mindkét állítócsavart tekerd ki, indulj el vmerre és meg-megállva kezd őket betekergetni egyszercsak jó lesz....nekem amikor vettem mindkettő csak egy rovátkáig volt betekerve, de az puha volt és némi próbálgatás után jobb lett, de igazán jó csak az olajcsere után lett ami egy 4 éves gépnél elkelne.
Halihó ! Kéne egy kis segítség. A motorom első futóműve el van állítva, (már így vettem). Szeretném a gyári beállításokra vissza állítani de azokat nem tudom. Ha valaki tudna abban segíteni az jó volna, vagy ha a gyári leírásban esetleg szerepel be másolhatná. A tip. Sv 1000 N 2004 évj. Üdv : Szabi
Akiknek igértem emelőszemet,jelzek,hogy nekiálltam,de elég sok munka szakadt rám és nem nagyon van időm fusizni,a héten már nem hiszem,hogy meglesz,mert az eloxnak is kell idő,jövő hétre szerintem megvan!
Figyelve volt, h ne legyen se túl laza sem túl feszes, túlhúzva nem volt mert elég sokat rohangáltam nyáron utassal és direkt nem is feszítettem annyira. Utolsó kérdésedre most viszont nem tok válaszolni, de holnap lemérem.
Köszi a segítséget
Nekem a gyárit 15000-nél kellet cserélni,gondolom az első tulaj nem ápolta megfelelően!Most D.I.D. O-gyűrűs van rajta és 42000 km.-nél járok még kb. 5000-ret fog kibírni!Bár a lánkerekeken semmi kopás nem látszik csak a lánc hangja kezd betegecske lenni!
Hali mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem, h nektek mennyit megy (ment) el a 650- es SV 1 garn. láncszettel?
Tudom használatfüggő is a dolog, de nekem elég 1 kb. tól-ig szám is.
Azért kérdezem, mert az enyémben ~24000 km van a gyári láncszettel és az első lánckerék felől kopogó hangot ad gázra (motorféknél és üresben guruláskor nem). A láncfeszesség jó, sőt ha picit túlfeszítem akkor alábbhagy ez a kopogás ezért gondolom, h a lánckerék a hunyó. Az első lánckereket megnéztem látszi rajta némi kopás de sztem nekem nem tűnik vészesnek (esetleg képet tok feltölteni róla ha az segít).
Előre is köszi a válaszokat.
hát ezer után kicsit gyengusnak tűnik... de majd hozzászokok 96 lovas Fazer sem nyújt olyan élvezetet mint a VTR.... na de ez van ha nagyobbról ülsz vissza kisebbre... majd ha sok pénzem lesz veszek egy SP1 est :D
Óóócccccsó benzint gumifákat meg hasonló jókat.
Utóbbi most igencsak ócsó :)
Köszi a segítséget
Tudom használatfüggő is a dolog, de nekem elég 1 kb. tól-ig szám is.
Azért kérdezem, mert az enyémben ~24000 km van a gyári láncszettel és az első lánckerék felől kopogó hangot ad gázra (motorféknél és üresben guruláskor nem). A láncfeszesség jó, sőt ha picit túlfeszítem akkor alábbhagy ez a kopogás ezért gondolom, h a lánckerék a hunyó. Az első lánckereket megnéztem látszi rajta némi kopás de sztem nekem nem tűnik vészesnek (esetleg képet tok feltölteni róla ha az segít).
Előre is köszi a válaszokat.
Ajánlom tanulmányozni:
http://svmedia.hu/tortenet.htm