Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali, nem tudok küldeni , mert csak én is olvastam róla de komolynak tünt és azt írták az lesz a jövő. Bizzunk benne.
Itt keresd és megtalálod: http://forum.svmedia.hu/portal...
Igaza van Fr-nek, a réginek egyben van, de ha K3-as vagy utáni akkor ezt külön is meg lehet venni kb 8 rugóért. A régihez 24000-be került nekem és bontóban sehol nem találtam mert hiánycikk, de talán szerencséd lesz vmelyiknél. A legszebb, hogy gumicserénél szokott eltörni mert rosszul és erőltetve rakják be a kereket és sajnos nem jellemző, hogy elismerik a felelősséget és kifizetik. Nekem szervízben szerelő törte el és persze nem fizettek semmit.
Még a gömbölyű Sv-ről van szó? Talán találsz bontóban, bár többeknek törtek már le sajnos a fülek, és annál a típusnál még tényleg egyben van :(
Sziasztok,kellene egy nemtudommicsoda,úgyhogy megpróbálom leírni.Ez az első kerékagyban van,akm spirál végén.Egy műanyag menetes valami.aminek van 4 kis füle.A lényege az,hogy ez hajtja a km órát.Rendesen nem lehet megvenni,csak kompletten az egészet spirállal,meg mindennel.Mondjuk azt pont lesz...nám,hogy mennyivel megyek,de nem pörög a km a számlálóba,így aztán találomra szervizeltessek?Ha van valakinek elfekvőben egy ilyen baszadékocska jelezhetné.Ha képet is sikerül felrakni róla,akkor tudni fogom,hogy az-e,ami nekem kell.Előre is kösz.
Köszi szépen a segítséget! Ha tehetem lecsapok az utolsó mohikánra!:)
Isolator bazze...
De most komolyan... NGK-t javasol a gyár, és már nem is nagyon van, bár ha nagyon keresel, lehet találni. De az miért nem jó neked? Mellesleg márkát hiába kérdezel, mert NGK-ból is van 3 féle ami belemegy.
A weblapomról ingyen letöltheted...
http://svmedia.hu
Amúgy ilyenkor hol vannak az okosak?
szasztok
milyen gyertyát vegyek a gépembe?márkát mondjatok légyszi.....ami pöpec patent....biztos tudtok...
Heló megkaptam a választ hogy tudnám megkapni a manualt az sv-hez ha megcsörgetsz visszahivlak és megbeszéljük a telefon számom 20-988-0901 elöre is köszönöm szépen a segitséget.
Nekem van régi 650-hez Owner's Manual-om.....
sőt meg is néztem neked,hirdetnek egy sv1000-t 0km de csak1650 000-ért.A telefonszámuk:06 66 440 840.sok sikert,alkudni kötelező!
Azt hiszem Békéscsabán a motorvilág még hirdet 1 1000n-t 1700000-ért
Hali nagyon nagy szükségem lenne egy suzuki sv 650-es hez 2001-es szerviz manuálhoz ha valaki tud segitsen emailben vagy Tel:20-988-0901 ja nem kérem ingyen csak valaki adjon köszi.
Hali mindenkinek!
Ealdó a vasam , de szívesen cserélnék egy sv 1000 s tulajjal.
Az alábbi linken van a vasam meg mindem amit tudni kell róla:

http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Az vezethető, ami 25kW-ra van vizsgáztatva. Hayabusát is vizsgáztatnak így akár ha kéred.
Mert azt mondják h vannak AK val vezethetők ( arra van jogsim ) , de viszont még nem találkoztam vele csak 2cer az évek alatt hirdetésekben. Vagyis akkor 100ból ha 1 vezethető
vszabika! mondogatod ezt az 1200svt egy képet leírást vagy linket küldhetnél!
http://www.hasznaltauto.hu/1922733_suzuki_sv_2008
Itt nem tudok, de ismerek párat. Miért?
Hello! Van itt olyan akinek a 650 ese Akorl. vezethető
Helló! köszi szépen a hozzászólásokat és a segítséget. Ha annyit még megtenne nekem, h segítene ezeket a "beragadt" modelleket felkeresni, nagyon megköszönném!(esetleg ha tud vki dobni 1 linket) alig használt 4000 km reset már találtam, de totál újat sajna nem!:S
Alap tézis, ha nő a csillapítás, lassabban követi a hosszváltozást a teleszkóp (ezért tud elpattogni, mert nincs megfelelő kapcsolat a gumi és út között). Viszont ha kevés, beleng a motor. Játszani kell vele, kanyarogni, gyorsulni, lassulni, hogy megtapasztald mit állítottál. Kezdetben én abból vontam le következtetést, hogy a megszokott kanyarokba bemenve gyorsabban és biztonságosabban tudtam meni ergo jobb lett a beállítás.
Ha javasolhatom, kezd úgy, hogy 1 rovátka látszódjon a rugó előfeszítésnél, teljes becsavarás után 1 fordulattal csavard ki a húzó csillapítást, 3/4-del a nyomó csillapítást. Ha lágynak tűnik negyeddel csökkentsd őket.
Figyelj rá, hogy egyformára lődd be a két száron. Persze ez nem szentírás, de valahol innen érdemes elezdeni.
Szia
15W-s olajat célszerü belerakni és ilyen koru gépnél ki is kell takarítani a telókat(szétszedés). Azt mondják, hogy gyárilag 10-es olaj van benne, de én úgy tudom, hogy csak 5-ös. A 15-öst pályázók javasolták akik szerint a 20-sal már túl kemény lesz a teló. Nekem nagyon jó lett, nem ült be fékezésnél(pályán sem mert a javítás után 2X felmentem még vele) és ha keményre állítottam akkor sem pattogott el és közúton is sokkal jobb lett, biztonságosabb.