Én úgy hallottam,hogy azért nem lehet már újat kapni belőlük,mert ez a blokk nem felel meg az euro3 környezetvédelmi előírásnak.Ha tényleg így van,akkor nem lesz új addig,amíg nem csinálnak egy tök új blokkot.
De szerintem ha veszel egy 2-3 éves használtat tizenegykétezer kilóméterrel,nem jársz rosszul.Én 4 évesen vettem 17000-rel az új 2,2M árhoz képest 1,2M-ért.Persze nem hibátlan,de sokkal jobb döntés,mint egy 650-es szerintem.
Szia. Elösször is köszi, hogy leírtad, végre valamit értek is belőle de azért még pár kérdés. Mivel 100 kg fölött is vagyok kezdem azzal, hogy a a rugó előfeszítést betekerem 1-2 rovátkáig. Ez mennifog ha jól értettem. Ezután tekerjem be a húzó csillapítás és a nyomócsillapítás csavarjait és probálgassam a motort, miközben meg meg állok és kifelé tekerem az állító csavarokat 1/4, 1/2 fordulatonként? Ha jól értettem . A teleszkopba milyen olajat javasolsz, mert már ahogy Sanyi is írta illene lecserélni. ( Sanyi ha olvasod szólj hozzá te is ), illetve a tel. szimeringem is könnyezik, úgy hogy télen szimering csere. Gondolom ezért is lehet szar a motorom eleje.Első lendületre ennyi. Köszi a segítséget .Üdv : Szabi
Még mindíg lehet kapni Sv-1000-et egy két kereskedőnél., csak venni kell a fáradtságot és jól körülnézni. Ne halgass a magáról olyan sokat gondoló emberkékre. A használtautó.hu-n/ motor. ott is árul még egy kereskedés újat 2008-as ként, persze a gyártási éve régebbi, és vannak kevés kilóméterrel jónak tűnő vételek. Viszont tanácsként mondom, hogy nehogy elcsábulj a 650-es felé, mert megfogod bánni. Akkor inkább vegyél használtban nagyot, az igaz, hogy használt de jó árban megkapod. Egy-két év mulva pedig veszel egy újat addigra úgy is jön az új 1000-es vagy 1200-es. Üdv : Szabi
Mivel nincs fent, nyilván nem kapható. De ha TL-t kérdezel, amit 2002 óta nem gyártanak, akkor sztem nem nagyon néztél körbe.
Ezres SV-t már csak használtban kapsz, a beragadt modelleket már felvásárolták nagyon régen.
Szia Szabi!
Felső kis csavarral a húzócsillapítást állíthatod, a hatlapfejűvel pedig az előfeszítését a rugódnak.
Ha kicsit nehezebb vagy, akkor max 1-2 rovátkát kell hogy kint hagyj a jelből, nyugodtan csavard be.
Nyomó fokozati csillapítást alul tudod állítani.
Húzó és nyomófokozatnál a betekert állapotból max 1-et nyiss. Nekem 1/4 és 1/2 van állítva, viszont ez már nem biztos, hogy jó rosszabb minőségű úton megfelelő.
Pl. ha nagy a húzófokozati csillapításod akkor kanyarban, rossz úton elpattoghat az eleje, ha keveset csillapítasz, hullámzik, ami szintén nem jó.
Tsanyinak igaza van, próbálgasd, de a csillapításokat 1/4-del változtasd alkalmanként és próbálgasd.
Bocsi ha hosszú lett.
Azért ennyire amatőrnek nézz... Én is megnéztem a hivatalos oldalt, de sv 1000 ret sehol sem találtam! Nem a 650 es érdekel! Azt kérdeztem h lehet -e még újonnan sv 1000 rest venni, és ha igen akkor hol?
Sziasztok! Mint ifj padawan érdeklődnék hogy suzuki sv vagy tl 1000 res motorkerékpárt gyártanak-e még, és ha igen akkor honnan lehet beszerezni és kb milyen áron? Ez a motor nálam nbr1.
1999-2002-es SV650s motorra lenne szükségem pár dologra:
- kék színű első sárvédőre
- az első lánckereket takaró deklire (kép mellékelve)
- lánctakaróra (kép mellékelve).
Ha valaki tud ilyenekkel szolgálni, az írhat itt és/vagy a krajcsek@gmail.com emailcímre.
Na most megbuktam ...... én sem értek hozzá csak leírtam mit csináltam és nagyjából jó lett, de mint írtam igazán jó csak a szerelő tevékenysége után lett.......az svmedián vannak akik értenek hozzá, talán ezt a topicot is olvasgatják, ott van külön topic a futóműnek is......
De szerintem ha veszel egy 2-3 éves használtat tizenegykétezer kilóméterrel,nem jársz rosszul.Én 4 évesen vettem 17000-rel az új 2,2M árhoz képest 1,2M-ért.Persze nem hibátlan,de sokkal jobb döntés,mint egy 650-es szerintem.