Tudna valaki egy skiccelt műszaki rajzot méretekkel csinálni sv1000-re való bukógombáról?
Szeretnék csinálni,eszterga,anyag (POM/Ertacetal,néztem,valahol csinálnak ertalonból,aminek rosszabbak asszem a szilárdsági tulajdonságai) adott,időm van (munkahelyen vagyok ),de a motor vidéken és csak jövő 7 végén megyek haza,hogy le tudnám méricskélni ezeket.
Akinek van,megtenné,hogy küld egy hevenyészett rajzot a kekmz@freemail.hu-ra?
Ha megcsinálom és beválik,utána esetleg vállalok másnak is.
kösz
Én 120-140 közti tempót szoktam tartani országúton,néha meghúzom,ahol lehet,autópályán nemigen megyek,így 6 körüli fogyasztás jött ki,de amikor hegyi csapatás van,akkor sem szokott 7-8-nál többet elenni,de ezt csak érzésre mondom,kanyargás után még soha nem néztem pontosan.
Bár lehet,hogy ez a viszonylag jó fogyasztás az oka annak,hogy nem megy 220nál többet végre
Volt itt szó az 1000-es fogyasztásáról. Nekem csak az lenne a kérdsésem, h mennyi az az annyi.
Most nem feltétlenül pályahasználatra gondolok, hanem hétköznapi normál használatra.
Előre is köszi a választ.
Én azért döntöttem az sv1000 mellett (igaz a másik lehetőség nem a 650 lett volna,hanem a VTR1000F ),mert nem akartam,hogy 1-2 év múlva azt érezzem,hogy kevés.Az erejével,gyorsulásával nincs is baj,a végsebességben is csak a tény idegesít,a használati értéken nálam ez nem változtat,tartósan 150-nél nem nagyon megyek többet,akkor vigyorgok inkább,ha jönnek a kanyarok
Bár ha kijutok majd komolyabb ringre,akkor lehet,hogy hiányozna a 250-es vég,azért szeretném orvosolni ezt a dolgot,eddig csak Kakucson voltam,de ott 100-110 körül mentem max 3-ban
Azért pár gondolatot leírok:
Ami miatt még most is szimpatikus a nagytesó, hogy rendes futómű van alatta. (korábban kitárgyaltuk, hogy ne keverjük a szupersportokkal)
Remek hang - bár nekem még gyári a dob (gratulálok magamnak )
Tény, hogy jobban gyorsul, azért 200-nál még nem erőtlenedik el.
A 180-as hátsó gumma is szépen mutat.
A "fúmekkoramotoromvan" érzés sem lebecsülendő
Aki ezt nem vallja be, az vagy hazudik, vagy nem így érzi.
A fogyasztás szerencsére annyira nem zavar, inkább ez a hatótávolságokon jön elő, ami nekem egyre kevésbé számít.
Nem éri meg.
Már 650-est sem éri meg.
Viccet félretéve, szerintem így nem eldönthető.
Kinek mi tetszik jobban, mire van pénze és ezernyi egyéb dologtól függhet. Szerintem kevesen vannak azok, akik egyik birtokában azt mondják, hogy a másik nekik szimpatikusabb. Nem hinném, hogy néhány kilométerre kölcsönkapott gépről (akár a kisebb, vagy a nagyobb) le tudnánk vonni messzemenő következtetéseket. Ezt abból gondolom, hogy saját gépemmel kapcsolatban is most tapasztalok meg sokmindent, amiről eddig fogalmam sem volt. Úgy gondolom, nem azért mert eddig felületes lettem volna, csak néhány dolog most ért meg bennem és biztos vagyok, hogy később még több fog.
Szóval ekezdhető, az "olyat gyorsul mint az állat"-"mi a f***nak akkora teljesítmény a közútra, úgysem használom ki" végtelen vitája. De nyilván te sem erre lennél kiváncsi.
Na akkor mostmár megkérdezem! Miért is éri meg 1000st venni? Én is gondolkoztam rajtade nem bántam meg hogy a 650t vettem! nekem k8 650s van de simán megy 200-220 között is! nem is eszik annyit, olcsóbb is, nem beszélve a kötelezőről:)
Az a helyzet, hogy 255-öt már láttam menet közben a kijelzőmön , bár beleőszültem mire elérte a gép .
Most jön a fricska, állítólag 98 LE-re folytott a gépem. Viszont ez azt jelentené, hogy kb 30 lóerő csak 5-10 km/h-t hozna? Nem értem .
Ez azért számomra több mint furcsa.
Kösz,kipróbálom.Az a baj,hogy már levittem vidékre a gépet és csak jövő hét végén megyek haza legközelebb,remélem jó idő lesz.Igen,eddig mondjuk úgy csináltam mindíg,hogy 6-ban 130 környékéről kezdtem gyorsítani.Na majd meglátjuk,legfeljebb bemegyek vele Békéscsabára a Suzukihoz,hátha tudnak valami okosat mondani,most ezért nincs kedvem 200 kilómétert motorozni a Nagykörösi útig
Probald meg azt hogy kiporgeted 5ben is teljesen, es ha leporgetted akkor tegyel egy 6.ot. Nekem 5ben volt 245, es meg lett volna a 6. Amugy azt mondjak hogy 260nak korul kell a vegenek lennie.
Néztem egy videót youtube-on,ahol a gyerek 165 mph-t megy 6-ban,ami ugye 260 felett van,ott forog neki 10500-at,ami reálisnak tünik az én ~220/8200-amhoz képest.Csak azt nem értem,miért nem tud kipörögni,amikor kisebb fokozatokban szépen kimegy,2-ben 145 körül szabályzott és pillanatok alatt elérte...tanácstalan vagyok.
Ja,még annyit vettem észre,hogy kb egy másodpercig kell indítózni,mire beröffen.Lehet,hogy gyújtásprobléma?
Azt nem írtam még,hogy 23000 van a gépben,2004-es.
Hali, Ha jol tudom ez azert van mert a hatso hengernel kisseb a hutese a konyoknel ugyebar az rovidebb is , amig az elso hengernel hosszabb is a konyok... Tavaly telen a 650et jarattam egy kicsit, es ott lattam olyat hogy a hatso konyok izzot vorosen amig az elol levo konyoknel nem volt ilyen... Szerintem ez ezert van... Amugy az a 218 az eleg sovany... nekem az 650el is megvolt(hatszel, szakadek, stb...). most az 1000 nel a legtobb az 245 volt 5be. de ott mar csapkodott a kormany es tovabb nem akartam eroltetni a dolgot. Amugy 230 ig siman felmegy erolkodes nelkul.
Nem hülye kérdés, az én motoromon az egyik dob hangosabb is szerintem. Persze mások kiröhögtek de én hallom és így van. Jó, hogy előhoztad a témát,így legalább le írhattam.
Jaj,még egy kérdés!
Az normális,hogy az egyik kipuból sokkal melegebb gáz jön,mint a másikból?Jól tudom,hogy a két dob közösített térből válik ketté?Tudom,hülye kérdés,úgy láttam igen,csak szeretnék megnyugodni
Szeretnék csinálni,eszterga,anyag (POM/Ertacetal,néztem,valahol csinálnak ertalonból,aminek rosszabbak asszem a szilárdsági tulajdonságai) adott,időm van (munkahelyen vagyok ),de a motor vidéken és csak jövő 7 végén megyek haza,hogy le tudnám méricskélni ezeket.
Akinek van,megtenné,hogy küld egy hevenyészett rajzot a kekmz@freemail.hu-ra?
Ha megcsinálom és beválik,utána esetleg vállalok másnak is.
kösz