Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ez a ciki,hanem hogy az én 1000S-emmel 218-nál már alig akar tovább menni,pedig még csak 8500 körül forog és kisebb furdulaton viszont nagyon jól megy,most lett szinkronozva,az injektor gyári alpbeállításon van.Nem értem...
Bocsánat,nemrég regeltem,eddig eszembe sem jutott
Megtörtént!

Képet viszont nem tudtam feltölteni,de teszek ide egyet a motorjaimról:
Hali. Nem kell aggódni a 650-nek annyi a vége. 210 fölé nekem sem sikerült még menni ,azt is csak kínkeservesen + még ha hozzá veszed, h csal az óra jó ha megvan 200 valós sebesség. De sztem a mocinak nem a végs az erőssége, viszont gyorsulásban nem sokban marad el 1 sor4 600-tól.
Sziasztok! Az egyik barátommost vett magának egy burkolt 650-est próbálgatta hogy mit megy de 200km/h-nál megáll neki nálatok mennyi az annyi mert ő fél hogy van valami a gépével de én mondtam neki hogy kb ennyi a vége!
Nem volt akkora zsúfoltság már így utószezonban. Viszont koccanás volt...
Sikerült elfektetnem magunkat Menton belvárosában a leejtős szű hajtűkanyarban. Lassan csorogtunk le egy autó mögött aki befékezett a kanyarban, mire nekem is fékeznem kellett, mert túl közel voltam hozzá. Mivel amúgy is kb 5-tel mentünk, sikerült állóra fékeznem a gépet ami leejtős kanyarban rögtön megdőlt én meg nem tudtam megtartani cucokkal és utassal együtt. Viszont nem lett rajta egy karcolás sem, mert a nyeregtáska meg jómagam felfogtam mindent Még a bukógomba sem ért le Szerencsére rögtön ott termett pár ember és segítrettek felállítani.

A közlekedés meg teljesen rendben volt. Olaszországban és Franciaországban mindenki szinte mindenki lehúzódott az utakon akit utolértünk. Gyakorlatilag apatkán mentek addig, míg meg nem előztük őket.
Köszi, szépen ! Nagyon tetszik, ez lesz a következő projektem az tuti!
Ja és csak telefonnal tudtam fotózni!
Szia . Küldöm az ígért fotókat. A motor nem igazán tiszta de ez szerintem most annyira nem lényeges. Minden olyan mint az eredeti idomon, egyedül még lencse fejü inbusz csavarokat nem tudtam szerezni ,így maradtak a hagyományos inbuszok, majd elöbb utóbb találok olyanokat is. Ha kédésed van akkor csak nyugodtan. Üdv: Szabi
Szia Bálint ! Elolvastam a túrátok leírását és csak gratulálni tudok. Voltam arra autóval az is nagy élmény volt de motorral biztosan még külön + élmény. Az autópályás szakaszokat nem irigylem de a tengerpatit és a dolomitokat már igen , és persze gratula az Sv-nek is. Teljesen megértem a boldogságodat és elégedett is lehetsz. Sajnos nekem nem jött össze ilyen szép motoros túra az idénre, majd talán jövőre. Üdv: Szabi
Ui. az is elismerésre méltó, hogy ennyi Km. ert megtettetek olyan utakon és zsúfoltságban és koccanás nélkül jöttek meg
Gratula az szép teljesítmény
Sziasztok!

Első hozzászolásom itt. Augusztusban lettem SV tulaj egy 2006-os jégkék 650s megvétele után.

Hozzászólásom tárgya az SV dicsőítése

Most szombaton jöttünk meg barátnőmmel a Francia riviéráról. 3600 km-es kört mentünk. A motor tökéletesen teljesített. A láncspray-n kívül semmit nem kellett vele tenni, olajat gyakorlatilag nem fogysztott.
A túra során mindenféle szakasz volt. Hosszú autópálya, kanyarvadászat a Dolomitokban, városi cirkálás itt-ott. Kb. 40 kilónyi cuccot vittünk magunkkal (kemping cucc, ruhák, szerszámok stb.) Így a terhelés összesen kb. 180 kg körül alakult. Az átlagfogyasztás a teljes túrára vetítve 5,85l
Elégedett vagyok, boldog és vidám
kekmz. Az adatlapodat kitölthetnéd, ez itt így szokás
Nem is szoktam,itt az problémám (jóval lejjeb írtam már),hogy tök jól megy a gép kisebb fokozatokban,nagyon erős,de 6-ban nem nagyon akar 8000-8500-nál tovább pörögni,így a végsebessége 210-220 között van,ami egy SV1000S-től szerintem elég keves,volt,aki írta,hogy 240-ig szépen gyorsul,de 260-ig gyöszösen fölmegy.
Nem mindta ennyivel járnék vele,csak bosszant a dolog.Egyébként én átlagos használatkor 5000 körül már el is váltom,ha hegyen csapatok vagy pályázok,akkor forgatom csak 8000 környékén.
igaz:)
Segítene vki hogy milyen olajat tehetnék a telómba hogy "kicsít" felkeményedjen?Még az eredeti van benne.Köszi!
Ngk Iridium gyertya? az élettartalom oké hogy több, de mitől a plusz lóerő? ezt irják róla! Igaz ez?
Ha valaki ebbe a hibába esett volna, pont van egy felesleges pufóm 650re! amugy a moci szerintem ronda, a barátnőm szerint is az! pedig ő tudja szeretni a csúnya dolgokat végül is velem jár:)
Ha eltolod a fékpadig a gépet, akkor be se kell inditani a motort, utánna meg direkt kérték hogy csak toljam tovább.
Egyszer csak az aksi gyengesége miatt kellett beinditani ,mert ugy nem működött a duda.
Mondjuk nem értem azokat az embereket, akik lecserélig a dobot és a gyárit még hazavinni is lusták. Kellhet az mág nem csak vizsgán, de pl külföldön ahol nagyon szigoruan veszk, mi van rajta (pl A)
Tegnap jöttem haza Egerből és elkezdte a gép azt csinálni,hogy egy bizonyos gázállásnál elért fordulatszám végén rángatott. mindegy volt,hogy 1/4 vagy 1/2 vagy3/4 gázállás.Tud valaki valami okosat?Amúgy a sportdobos vizsgáról annyit,hogy a vizsgáztatók sem a fizetésükből élnek.Ha ilyen dobbal viszed vizsgára a gépet,nem árt egy kis színes papír a zsebbe.aAz sem hátrány,ha ismerősöd által javasolt helyre mész ahova ő oda tud szólni,hogy"hé van itt ez a havercsákó...".De a tuti az,ha beadod egy kereskedésbe,hogy ők vizsgáztassák le.
Regisztrálj torrent oldalon ott mindent megtalálsz!Ha nem tudod hogy kell torrentezni akkor itt mindent megtalálsz róla! www.torrent.hu

A témát ezzel tekintsük itt lezártnak mert ez nem az a fórum!
Nem motoros téma,de ha valaki tud xbox360-ra ingyenes letölthető játékot,írja már meg az oldal címét!Előre is köszi.Adok érte 2 nap fizetős film letöltést ingyen.kb.15-20 film jön le 2 nap alatt.
Azért nézd meg jól,ez olyan asszonyos
Amúgy nézzétek meg az új Hornetet,na az újítás!Persze,hogy az ár sem mellékes,de az ember úgyis hasonlítgatja a többi gyártóéhoz.
A műszerfalat elfogadnám, de egy új gépen nincs fordított teló,fém fékcső stb?ASuzuki ezzel most jól elmarad a konkurenseitől.Nekem amúgy is jobban bejönnek a klasszikusabb formák,ezért is van 99-es sv-m.Na meg persze egy drz-m,ami eladó:
Nem érdemes tovább forgatni 9500-nál az sv motorját mivel ennél a fordulatnál leadja a max.nyomatékot ezért a fentebbi fordulatszámnál csak erőlködik.