Csatlakozom az előttem szólókhoz, nekem sem igazán tetszik (lehet, h én vok maradi ).
Árban pedig nem hiszem, hogy olcsóbb lesz majd, de ezt majd eldöntik az okosok.
Hááááát!Ha ilyen futurisztikus formát sikerült nekik piacra vágni akkor már dukált volna hozzá egy új fék és villa is!A műszerfal viszont tetszik!
És ezek az új kipufogók is nagyon csúnyák!
Na jó,de mit takar a név?Én elég sok motoros újságot veszek,de még egyben sem találkoztam ilyen nevű utalással sem.Ha van róla képed,felrakhatnád azt is.
Nekem a 650-es Hyosung Naked 210-nél 9000-et forog.
Mondjuk nem is akart gyorsabban menni, volt rajta egy nagy tanktáska, egy 49 literes doboz, meg én beöltözve 112kg-val.
mondjuk ez igaz...
Néztem videót SV1000S-ről, 160mph-nál forgott 10500-at,nekem 210 km/h-nál forog 8000 körül,szóval kellene még mennie,de nem pörög ki.Azért fura,mert egyébként kisebb sebességnél jól megy,alacsonyabb fokozatokban gyönyörűen kipörög.Motorrados Tóth Laciék állították,szinkronizálták be,szóval nem értem,mi baja lehet.Ötlet?
Köszönöm!
Gondolom az N-en van nagyobb lánckerék hátul.Akkor lehet,hogy azt rakatta az előző tulaj az enyémre,azért van a végsebesség különbség.
Na mindegy,ha megyek haza 7végén,majd megnézem,hány fogasak a kerekek.
Kösz az infót,ez kb stimmel az enyémhez,közben utánatelefonáltam,elvileg volt áttételmódosítás,csak vidéken van a gép és nem tudom megnézni,milyen lánckerekek vannak fent most.Mindenesetre ha kiderül majd,hogy kisebb kerék van elöl,akkor megnyugszom,hogy nem a géppel van baj.
Gyári fogaskerekekkel az sv1000 mennyit forog 120-nál és 200nál 6-ban?
Az enyém 120-nál 4500-at,210-nél 8000-et forog,második tulaj vagyok,nem tudom volt-e lánckerék csere,de marhára zavar,hogy baromi jól megy a gép,de csak 200-210ig,onnan alig akar tovább gyorsulni.Nem mintha ennyivel járkálnék,csak idegesít.
Árban pedig nem hiszem, hogy olcsóbb lesz majd, de ezt majd eldöntik az okosok.