Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nekem sem igazán tetszik (lehet, h én vok maradi ).
Árban pedig nem hiszem, hogy olcsóbb lesz majd, de ezt majd eldöntik az okosok.
Fék, villa, no meg a fura formájú kipufogók... Kár érte - jó futóművel, jó gép lehetne.
Hát igen, egy villát meg egy féket rádobhattak volna. Viszont sztem kb 50-100-zal drágább lesz mint a 650S. Olcsóbb nem hinném.
Valahol olvastam, hogy talán olcsóbb lesz az SV-nél.
Akkor jó így is. Vagy nem?
Hááááát!Ha ilyen futurisztikus formát sikerült nekik piacra vágni akkor már dukált volna hozzá egy új fék és villa is!A műszerfal viszont tetszik!
És ezek az új kipufogók is nagyon csúnyák!
Jól van ,hülje vagyok.Megnézem"hát ez"-t
Na jó,de mit takar a név?Én elég sok motoros újságot veszek,de még egyben sem találkoztam ilyen nevű utalással sem.Ha van róla képed,felrakhatnád azt is.
az meg mi?
Az biztos nem az eredeti áttétellel volt.

Nekem a 650-es Hyosung Naked 210-nél 9000-et forog.
Mondjuk nem is akart gyorsabban menni, volt rajta egy nagy tanktáska, egy 49 literes doboz, meg én beöltözve 112kg-val.
Fú gyerekek, most nézem mit dobott ki a suzuki. Hát elgondolkozok hogy sv-t vegyek e tavaszal vagy ezt az új csodabogár gladiust.
mondjuk ez igaz...
Néztem videót SV1000S-ről, 160mph-nál forgott 10500-at,nekem 210 km/h-nál forog 8000 körül,szóval kellene még mennie,de nem pörög ki.Azért fura,mert egyébként kisebb sebességnél jól megy,alacsonyabb fokozatokban gyönyörűen kipörög.Motorrados Tóth Laciék állították,szinkronizálták be,szóval nem értem,mi baja lehet.Ötlet?
Hátul 1 fog nem érezhető se végben se gyorsulásban. Komolyabb áttételmódosításhoz legalább elöl eggyel kell változtatni vagy hátul hárommal.
És annak mennyi a vége kb?
Köszönöm!
Gondolom az N-en van nagyobb lánckerék hátul.Akkor lehet,hogy azt rakatta az előző tulaj az enyémre,azért van a végsebesség különbség.
Na mindegy,ha megyek haza 7végén,majd megnézem,hány fogasak a kerekek.
akkor ha így megvígasztaltál én is kigurulok Eger felé,ha jó az ár.
S és N közt van különbség. Hátul 1 fog.
én holnap reggel indulnék 200km-re. ha esik, busszal kell mennem .
Visszaút szombat reggel.
Mi mindenképp megyünk Eger felé ráadásul szombatra jó időt mondanak mindenhol.
csak a dekni kellene.Az időjárást azért egyeztessétek a mindenhatóval, mrt itt elég cudarságok vannak.Pl: hideg,szél,eső
Ja,azt nem írtam,hogy nekem sv1000s van,nem tudom,van-e gyárilag áttételkülönbség a fejidomos és a csupaszt között...
Kösz az infót,ez kb stimmel az enyémhez,közben utánatelefonáltam,elvileg volt áttételmódosítás,csak vidéken van a gép és nem tudom megnézni,milyen lánckerekek vannak fent most.Mindenesetre ha kiderül majd,hogy kisebb kerék van elöl,akkor megnyugszom,hogy nem a géppel van baj.
Én csak azt tudom, hogy gyári áttétellel 130-nál 5000-et forgott az 1000-es N-es, a többiben nem néztem.
Gyári fogaskerekekkel az sv1000 mennyit forog 120-nál és 200nál 6-ban?
Az enyém 120-nál 4500-at,210-nél 8000-et forog,második tulaj vagyok,nem tudom volt-e lánckerék csere,de marhára zavar,hogy baromi jól megy a gép,de csak 200-210ig,onnan alig akar tovább gyorsulni.Nem mintha ennyivel járkálnék,csak idegesít.
k4 650s de szerintem nincs külömbség n és s között.Ja és kb 500km-t mentem vele ugyhogy mondhatni új.