Ha jól látom az 1000-es Sv nincs az ajánalban, ill. kivan húzva. A konzol pedig egy házilag hajtogatott lemezdarabnak nézki. Amit én vettem hozzá az gyári (16,19,20) cikk számról beszélek. Persze az idom biztosan ennek ellenére kiváló.
Hali . Az anyaga mezei üvegszálas müanyag. Igazság szerint nincs ezzel semmi probléma,persze a karbon jobban hangzik de nekem az drága. Csiszolni is kellett és fújtam szóró gittet is rá, hogy szebb legyen a festés. A festék+lakk 2600 forint volt ( 1 dl.) ennél kevesebbet nem kevertek,bőségesen elég. Amikor telefonon rendeltem az idomot azt mondta a fickó, hogy csak fel kell csavarozni a meglévő blokk csavar helyeire. Kurvára nem igy van. Bróbálkoztam de nem stimmelt sehogy . Aztán bementem egy kereskedésbe aholvolt Sv 1000-S, amin ugye ez gyárilag rajt van és akkor láttam, hogy ezt egy külön lemez konzol tartja ami az olaj hűtőhöz van rögzítve, ill. a blokk két oldalára. Ezeket gyórsan megrendeltem, bár ekkor már kezdett elmenni a kedvem az egésztő mert a konzolok, még plussz 12000 Ft volt csak akkor már úgy voltam az egésszel, hogy ha megvettem fel is rakom hisz ezért vettem. Sokba volt de megérte mert sokat dob a motoron. A hét vége felé tudok fotót csinálni és akkor majd felteszem ha még akkor is érdekel. Üdv : Szabi
Ha a kuplung nem emel ki rendesen azt leginkább állóhelyből történő elindulásnál érzed. Amint lerakod 1-esbe a váltót a motor a kuplung behúzott állapotában is finoman mászik, gurul előre. Ha ez a helyzet ajánlatos a holtjáték állító csavaron (a kuplung karnál) kifelé tekerni, amennyiben a probléma továbbra is fennáll a kiemelőszerkezetben vagy a lamelláknál kell kereni a hibát.
A váltó és motorolaj egy térben van(nem röhögni, nem mindenki tudhatja bár van olyan gép ahol külön van), a kuplung pedig 20000-nél igen ritka, hogy elromoljon inkább esetleg az olajtól(motul pl. tapasztalatom szerint hidegen fogja a kuplungot, de nagyon jó olaj) vagy a kiemelő szerkezet kopása vagy más hasonló egyszerü dolog miatt érzed úgy. A km ami benne van tényleg kérdéses lehet, én óra szerint 16000-el vettem a gépem, de amikor kettétört a főtengely és szétszedtük kiderült, hogy legalább a duplája vagy több volt benne. Viszont a kuplung kosár amit Fr is cserélt szerintem legfeljebb állandó egykeréktől vagy pályázástól mehet tönkre, de annak a jele inkább az, hogy darabosan fog.
ez a kérdés engem is érdekelne, hogy a váltó olaj külön van-e a rendes motorolajtól. K4es 650es SV.
Tehát 6000 km-enként olajcsere az a 2,x liter... kell kuplungnál is valamit? én úgytudom nem.
abból gondolom, hogy tuti a 20000,hogy az összes gumi alkatrész ami jó állapotban van,semmi repedezés semmi keményedés,semmi rühösödés.A gumikat most cseréltem le 2002 évjáratúak volta,tehát azóta kb 8-10ezret mehettek vele.A kuplung hibát úgy értem,hogy visszaváltásnál nagyot ránt a gép ebből gondolom,hogy nem emel ki rendesen. a bovdennél már próbáltam állítani,kis sikerrel.köszi minden segítséget
Sajnos nem tetettem be a nyáron, de a K&N és a slip-on dob hatása azért pozitív, mert csökkent a fogyasztás, és sokkal jobban veszi a fordulatot (középtartományban).
A nyár elején körbejártam a témát, pár mondatban le is írom a tapasztalatokat:
1. Ágo motors: Ágo hozzállásán érezhető a profizmus, és persze az árain is. Azt javasolta, hogy legalább 5x le kellene fékpadozni a motort, és szépen váltogatni a fúvoka méreteket... ez jól hangzik, de amellett, hogy a blokknak sem vitamin a fékpad, sajnos pénzben sem kevés, úgy 70k+munkadíj.
2: Motorrad: Laci azt mondta, hogy ő beteszi fékpad nélkül is, érzésre (mert ugye tapasztalt öreg róka már). Elhiszem, hogy profi, de ez nem egy injektoros motor, amire rátöltjük a laptopról a gyújtástérképet... 25k-t mondott a műveletre.
3: Prop-tech: Csunderlik egy fékapadozást javasolt, utána pedig a átfúvókázást, karbiszinkront. Ez kb. 20-ból kijön. Ez a javaslat volt a legszimpatikusabb, és nem csak a pénz miatt.
Így, hogy eladó a motor, és vennék tavasszal valami mást, nem akarok már költeni rá... De ha nem menne el, és be se számítják abba, amit kinéztem, akkor borítékolok egy utat tavasszal a Prop-tech-hez.
_________________
Nekem az injektoros verzióban 65 ezer után kelett kuplungkosarat cserélnem, és akkor már cseréltük a lamellákat is, bár még volt rajta bőven. Normál túrahasználattal a lamella elmegy 100e km-t.
MI az hogy ki van ütve ezt nem értem, hát igen aza 20 ezer elég kevés az inkább 40ven én nekem idén kellett lamelát cserélni mert azt hittem hogy aza de kiderült hogy csak az olaj volt már szar,de ha már megvettem:)
Tehát 6000 km-enként olajcsere az a 2,x liter... kell kuplungnál is valamit? én úgytudom nem.
Bocs a buta kérdésért, pls help
Mit takar ez, hogy ki van ütve? Csúnya hangja van, megcsúszik vagy mindkettő?
Sajnos nem tetettem be a nyáron, de a K&N és a slip-on dob hatása azért pozitív, mert csökkent a fogyasztás, és sokkal jobban veszi a fordulatot (középtartományban).
A nyár elején körbejártam a témát, pár mondatban le is írom a tapasztalatokat:
1. Ágo motors: Ágo hozzállásán érezhető a profizmus, és persze az árain is. Azt javasolta, hogy legalább 5x le kellene fékpadozni a motort, és szépen váltogatni a fúvoka méreteket... ez jól hangzik, de amellett, hogy a blokknak sem vitamin a fékpad, sajnos pénzben sem kevés, úgy 70k+munkadíj.
2: Motorrad: Laci azt mondta, hogy ő beteszi fékpad nélkül is, érzésre (mert ugye tapasztalt öreg róka már). Elhiszem, hogy profi, de ez nem egy injektoros motor, amire rátöltjük a laptopról a gyújtástérképet... 25k-t mondott a műveletre.
3: Prop-tech: Csunderlik egy fékapadozást javasolt, utána pedig a átfúvókázást, karbiszinkront. Ez kb. 20-ból kijön. Ez a javaslat volt a legszimpatikusabb, és nem csak a pénz miatt.
Így, hogy eladó a motor, és vennék tavasszal valami mást, nem akarok már költeni rá... De ha nem menne el, és be se számítják abba, amit kinéztem, akkor borítékolok egy utat tavasszal a Prop-tech-hez.
_________________