Javítási könyvek nem léteznek magyarul.
SV 1000 már nem nagyon van sehol, tudtommal már tavasszal alkapkodták ami még volt. De elvileg jövőre újra lesz átdolgozva.
na hali frpeter!
Értelek..majd elválik milyen sv-t találok csak gondoltam h megkérdezem ...mert ha már veszek egy sv-t akkor normálisat veszek mert ugyanis nem 1-2 forintról van szó....De az elöző komentedbenvan egy két érdekes dolog amivel okosabb lettem....
Komolyan írd már le légyszives mire vagy kíváncsi, mert nagyonis érdekel! Ugyanis hiába kerestem de előző kérdésedben azon kívül hogy szerintünk sok e a 40e km értelmet nem találtam. Nyilván minél újabbat vegyél minél kevesebb kilométerrel, de ezt nem igazán értem miért kell megkérdezni.
Az enyémben közel 70e van. Amúgy ki lehet fogni pályázottat 10e km-rel ami 15-nél szét fog hullani, de 70 ezrest is, amivel még soha nem jártak pályán, és valszleg mégegyszer ennyit elfut gond nélkül.
Alaphelyzetben 2-3 deci fogyás optimális egy olajcsere periódusra SV-nél. Viszont ez nem gixxer, ha magas fordulatod járatod folyton, hamar felújításra fog szorulni.
Nemsokára a közeljövöben valószinű h sv 650 s-re adom a voksom, sőt biztos!
Az újabb szériából akarok venni csak az a kérdés h milyen évjáratút meg h hány kilóméterrel..?
Nos!van egy eladó sv itt ahol lakok sv 650 k4es 40.000 km rel de sztem az már sok egy motorban......
Szerintetek sok?mennyi időset érdemes vennem?
Várom a segítségeteket amit előre is köszönök!
NÓ PARA!
Az enyémben 40000 km. van és nekem is megeszik némi olajat!
1.Néha uveghangon használom én is.
2.A v motor mindig csíp valamennyi olajat mivel a melegedés miatt a hátsó henger hézagolása nagyobb!
3.Pici kék füst is kicsapott szabályzásnál de ezen viszont segített az hogy Castrol actevót(eddig ezt használtam) lecseréltem Motulra!(Sólyom találkozón két SV-s kolléga javaslatára!
Ha használva van a motor ahogy írtad nagyobb teljesítményen, megeheti az olajat.... lehet azért írom mert nekem múltkor megevett vagy fél litert.... sokáig nem néztem rá a szintre, és csak nagyokkal mászkáltunk, csapatósabb verzióban.... 150felett megesik szintén K4, elvileg 17000 km-mel, a sokat szidott/tanácsolt (kitől ez kitől az) Castrol Actewo olajjal.
Hello mindenki! Lehet, hogy megkönnyítem a döntést a K4-es SV-vel kapcsban... Szeretnék érdeklődni, hogy egyedi eset-e az, hogy a 15000 km-es SV 650-em evett olajat, most vettem észre, eléggé betojtam! Újonnan vettük, 6000 km-et ment vele faterom aztán került hozzám, mindig 50 fokig melegítettem mielőtt indultam, szervízbe vittem olacserére, szóval vigyáztam rá a magam módján, mert am hajtam elég rendesen, megtanultam valamennyire kerekezni, el is szoktam forgatni ha mérem neki 9- 10000-ig vagy épp tiltásig. Kérlek írjatok, mert nagyon zavar a dolog, főleg ha egyedi az eset!
Nemsokára a közeljövöben valószinű h sv 650 s-re adom a voksom, sőt biztos!
Az újabb szériából akarok venni csak az a kérdés h milyen évjáratút meg h hány kilóméterrel..?
Nos!van egy eladó sv itt ahol lakok sv 650 k4es 40.000 km rel de sztem az már sok egy motorban......
Szerintetek sok?mennyi időset érdemes vennem?
Várom a segítségeteket amit előre is köszönök!
SV 1000 már nem nagyon van sehol, tudtommal már tavasszal alkapkodták ami még volt. De elvileg jövőre újra lesz átdolgozva.