Valószínű elvesztettem a fonalat, mert jano2-nek szántam a választ, aki viszont ezen alkatrész után érdeklődött, elnézést. Rögtön rendbe is hozom a tévedést.
Üdv: Andi
Szia Balu! Nagyon köszi az eddigit is,ha valamit tudnál fotózni az über fasza lenne.Üdv: Szabi
Ui: Ha valaki másnak lenne tapasztalata utólag felszerelt szakálidommal kapcsolatban (sv1000 N) re és írna pár sort nagyon megköszönném
Szia Szabi!
Nem sokat tudok sajnos segíteni neked mert én a szalonból már úgy hoztam el a motort,hogy felszerelték rá az idomot az ekét meg a kezembe nyomták.Mivel csak az ekét kaptam meg abból következtetek arra,hogy a csavarjaival tették fel az idomot esetleg van hozzá vmi tartókonzol.Megnézem majd holnap az enyémet és ha tudok vmit fotózni rajta akkor lefotózom és elküldöm.
Üdv:Balu
Hát én nem tudom. Mostanában egyszer sem csinálta. Én nem tudom mitöl van az hogy néha csinálja néha nem. Bár hál istennek az utóbbi időben nem csinálta.
Régebbi motoroknál volt ilyen gyárilag is.. (CBR 400 RR, GPZ...) lehet, javítani akart vele... Esetleg szelepelt a teleszkóp...
Egyébként ha szitál, nézd meg alaposan a kormánycsapágyat, az okozza nagyon gyakran! Aztán lehet kiegyensúlyozatlan, vagy kopott gumi... Onnantól jönnek a baleset maradványok....
Szia Balu! A segítségedet kérném,ha van rám egy kis időd.Arról volna szó,hogy kaptam egy nyers eke idomot,olyat amiről veled is beszéltünk.A gondom az,hogy én azt hittem,hogy ez a gyári csavarokhoz,vagy felfogatási pontokhoz stimmel de mikor oda raktam,ahová gondoltam egy csavar hely sem stimmelt.A kérdésem a következő. Az idomot esetleg valami konzollalkell felrakni és nem a meglevő csaavarokkal kell rögzíteni?. Formára teljesen stimt és az alakja is olyan amijennek lennie kell,először azthittem,hogy 650-es é de asszem nem.Ha megtennéd,hogy megírnád esetleg lefotóznád,akkor nagyon megköszönném. Üdv: Szabi
Én is örültem a szerencsének!
A kiput hamarosan lecserélem ezért ha netán akadna itt valakinek eladó nyitott dob arra vevő lennék!
Meg ha esetleg van valakinek:váltókar,kuplungkar,bal első index,fékpedál és n-es felső kifli!Hamarosan nekifogok a felújításnak!
Ja,és ha van valakinek n-es SV-je amit S-esre átalakítana akkor komplett cuccot is cserélnék!
Tegnap mentem az asszonnyal 1300 kilométert és hazafelé már úgy zsibbadt a kezem hogy alig tudtunk hazajönni úgyhogy azthiszem komplett átalakításba is belefogok a télen!
Vasárnap délig kint voltunk! Leszámítva, hogy a három nap alatt aludtam összesen 6 órát elég jó volt! Örültem, hogy találkoztunk! De az a kipufogó dob a motorodon szinte az erkülcsrendészeti feljelentést súrolja! Viszont jó hangos!
Na az lehet, mer az előző tulaj bicigliszelepeket kokecolt bele, én ezt meg kivettem és a lyuk helyét 8as csavarral meg gumigyűrűvel tömítettem le. Lehet akkor ez lenne a probléma forrása?
Első villád nincs leültetve? sokat számít... nekem eddig 2 centit levolt engedve a gyári álláshoz képest, úgy sokkal jobban szitált mint alaphelyzetben... az se jó ha túl szorosan tartod a kormányt
Na ma mentem vele az elkerülőn aztán egy kivezető szakaszon van egy jó nagy kanyar (mintegy kisoroló ami hídra visz föl) itt oylan 70-80al vettem a jobbos kanyart. Az elején elkezdett kicsit szitálni, de jobban szorítva a kormány abbahagyta. szal gyanítom hogy nem szoktam még hozzá az ilyen dolgokhoz, bár jó lenne kipróbálni egy másikat is. Na de most megnyugodtam, elég éles kanyar volt felfelé ívelő. Lehet csak bennem van a para.
A telepített kamerák nem a rendszámot nézik, hanem a forgalmat figyelik.
A csekkes történethez a bejáratnál vagy kijáratnál kell összefuss egy kamerás kocsival.
Az egy elég genya rész mert ki sincs irva ,hogy M7 hanem csak annyi ,hogy Siófok! Szóval már néztem én is be én is várom a cuccot, de nekem már 2 hete volt! Vannak olyan legendák miszerint hátulról nem olvas rendszámot,de vannak olyanok is miszerint motor rendszámot (kocka rendszám) le se tudja olvasni!
REMÉNYKEDJÜNK!
Üdv: Andi