Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az első keréknél mér!Mikor cserélték az első gumit a gumis küzdött vele ugyhogy biztosan ott van nekem!
Az első kerékről mér a km óra spirálja? Úgy tudtam, hogy első fogaskerékről.... talán már holnap jön előre a kisebb lánckerekem, tudtommal változás lesz, csalni fog az óra, nem első kerékről mér... most akkor?
Ugye. Én is az első vele töltött szezon végén, a téli lerakáskor találtam meg benne.
Dícsértem is minden felmenőjét annak aki kitalálta a helyét...
Vannak titkai az SV-nek!Én is használtan vettem és kb. 1 év után találtam meg a szerszámtárolórekeszt benne a gyári szerszámokkal,amik persze nem sok lószart érnek!
Hú, nagyon köszi! Sose jöttem volna rá...
(A jav.útmutatóban "remove screws and clips" -re szorítkoznak...)
z.
A középső stiftet be kell nyomni és akkor tudod kivenni.
sziasztok, a farokidom alatti műanyag takarólemezt tartó patenteknek mi a trükkje?
köszi
z.
Első keréktől!
Hello! A kilóméteróra honnan veszi a jelet? Az elsőkerékről? Mert én úgy néztem hogy onnan! Ha nem akkor tévedtem! pá
Köszi!
Az óra nem fog csalni mivel semmi köze az áttételhez,maximum akkor csal egy keveset ha előre alacsonyabb vagy magasabb gumit teszel fel! A végsebesség 20-30 km./h-val lessz kevesebb és természetesen többet fog fogyasztani!
Meg még annyi hogy nincs esetleg valakinek eladó használt vízhűtője? Meg még gondoltam fokozatkijelzőre de az új elég drága, esetleg ha van valakinek eladó használt akkor szóljon!
Sziasztok!
Van egy Sv 650 N-em és lassan láncot és lánckerekeket kell cserélni és arra gondoltam hogy előre eggyel kisebbet és hátulra kettővel nagyobb fogaskereket rakok fel. Mivel N-es ezért a végsebesség annyira nem számít de így jobban fog gyorsulni. Szerintetek így mennyit fog csalni az óra és mennyivel fog kevesebbet menni?
Hello vszabika!
A táskát az ausztriai louisba vettem és 30 € volt és 55 literes.
Tudnátok ajánlani valami szép hangu kipuf rendszert 650-eshez?
Amúgy jelzem huzattal sem igazán vízálló, de a célnak megfelel...
Ugyanilyet vettem énis, nemrég még akciós volt a bembonál, kérdezd meg, talán még van nekik ócsóé :)
Hali sifi ! Szép a motorod,az enyém is idom nélküli,nekem is ez jön be. Kérdezném,hogy mennyiért vetted és mekkora ürtartalmu? Túra elött állok és táska gondom van,valami hasonlóra gondoltam én is. Üdv: Szab
Ui: Az Ausztriai Louisban vetted,vagy itthon?i
Sziasztok!
Voltam múlt héten Bécsbe a Louisba és vettem egy táskát, szerintem jó lesz.
Ne remélj túl sokat..Talán 90 paci lesz a motorodon főtengelyen amit viszont senki sem tud lemérni mert mo-n mindenki hátsó kerékre tud teljesítmény adatokkal szolgálni ha jól tudom.Az én mocim ugye(állítólag)120 pacit tud főtengelyen.Ha jól emlékszem annyi a gyári adat.Nyitott kipuval,k&n légszűrővel és prop tech "elektronikával" ami állítólag 1-3 fokozatban feloldja a környezetvédelmi tiltást mértek az én 111 lóerőt.A beállítások hatására 116 paci lett a vége keréken.Elég lelombozó már a gyárihoz képest..Mondjuk mindenki azt érzi a feneke alatt ami keréken jön és nem ami a főtengelyen..
Hali Balu80
650S 2005-os a motorom. Tavasszal lett csináltatva rajta pár dolog. Raptor kipufogó, K&N légszűrő, platina elektródás gyertya, Wilbers progresszív rúgó, Continentál sportattack gumi. Augusztus elején jön a Nitro X elektronikám és majd szemptemberben fogom leáttételezni. Ezért vagyok kiváncsi, hogy hány ló mozog a mociban. Remélem a sok kütyüvel elérem majd a 90 lóvat.
Ja a profilom alatt találsz videót az sv teljesítménymérésről.
Milyen mocid van?650/1000-es?
Szia Dávid!

Sok helyen csinálnak mérést és beállítást.Kalivoda Imrénél és az Ago motorsnál bp-en.A prop-technél esztergomban és a full gas-nal is.Legalábbis én ezeket ismerem.
Sziasztok
Megtudná nekem valaki mondani hol lehet teljesítménymérést csinálni. Kiváncsi vagyok hány paci van a motorba. Pár módosítás lett elvégezve rajta. Pécs közelében lakom.
Kösz