Az első kerékről mér a km óra spirálja? Úgy tudtam, hogy első fogaskerékről.... talán már holnap jön előre a kisebb lánckerekem, tudtommal változás lesz, csalni fog az óra, nem első kerékről mér... most akkor?
Vannak titkai az SV-nek!Én is használtan vettem és kb. 1 év után találtam meg a szerszámtárolórekeszt benne a gyári szerszámokkal,amik persze nem sok lószart érnek!
Az óra nem fog csalni mivel semmi köze az áttételhez,maximum akkor csal egy keveset ha előre alacsonyabb vagy magasabb gumit teszel fel! A végsebesség 20-30 km./h-val lessz kevesebb és természetesen többet fog fogyasztani!
Meg még annyi hogy nincs esetleg valakinek eladó használt vízhűtője? Meg még gondoltam fokozatkijelzőre de az új elég drága, esetleg ha van valakinek eladó használt akkor szóljon!
Sziasztok!
Van egy Sv 650 N-em és lassan láncot és lánckerekeket kell cserélni és arra gondoltam hogy előre eggyel kisebbet és hátulra kettővel nagyobb fogaskereket rakok fel. Mivel N-es ezért a végsebesség annyira nem számít de így jobban fog gyorsulni. Szerintetek így mennyit fog csalni az óra és mennyivel fog kevesebbet menni?
Hali sifi ! Szép a motorod,az enyém is idom nélküli,nekem is ez jön be. Kérdezném,hogy mennyiért vetted és mekkora ürtartalmu? Túra elött állok és táska gondom van,valami hasonlóra gondoltam én is. Üdv: Szab
Ui: Az Ausztriai Louisban vetted,vagy itthon?i
Ne remélj túl sokat..Talán 90 paci lesz a motorodon főtengelyen amit viszont senki sem tud lemérni mert mo-n mindenki hátsó kerékre tud teljesítmény adatokkal szolgálni ha jól tudom.Az én mocim ugye(állítólag)120 pacit tud főtengelyen.Ha jól emlékszem annyi a gyári adat.Nyitott kipuval,k&n légszűrővel és prop tech "elektronikával" ami állítólag 1-3 fokozatban feloldja a környezetvédelmi tiltást mértek az én 111 lóerőt.A beállítások hatására 116 paci lett a vége keréken.Elég lelombozó már a gyárihoz képest..Mondjuk mindenki azt érzi a feneke alatt ami keréken jön és nem ami a főtengelyen..
Hali Balu80
650S 2005-os a motorom. Tavasszal lett csináltatva rajta pár dolog. Raptor kipufogó, K&N légszűrő, platina elektródás gyertya, Wilbers progresszív rúgó, Continentál sportattack gumi. Augusztus elején jön a Nitro X elektronikám és majd szemptemberben fogom leáttételezni. Ezért vagyok kiváncsi, hogy hány ló mozog a mociban. Remélem a sok kütyüvel elérem majd a 90 lóvat.
Sok helyen csinálnak mérést és beállítást.Kalivoda Imrénél és az Ago motorsnál bp-en.A prop-technél esztergomban és a full gas-nal is.Legalábbis én ezeket ismerem.
Sziasztok
Megtudná nekem valaki mondani hol lehet teljesítménymérést csinálni. Kiváncsi vagyok hány paci van a motorba. Pár módosítás lett elvégezve rajta. Pécs közelében lakom.
Kösz
Dícsértem is minden felmenőjét annak aki kitalálta a helyét...
(A jav.útmutatóban "remove screws and clips" -re szorítkoznak...)
z.
köszi
z.
Van egy Sv 650 N-em és lassan láncot és lánckerekeket kell cserélni és arra gondoltam hogy előre eggyel kisebbet és hátulra kettővel nagyobb fogaskereket rakok fel. Mivel N-es ezért a végsebesség annyira nem számít de így jobban fog gyorsulni. Szerintetek így mennyit fog csalni az óra és mennyivel fog kevesebbet menni?
A táskát az ausztriai louisba vettem és 30 € volt és 55 literes.
Ui: Az Ausztriai Louisban vetted,vagy itthon?i
Voltam múlt héten Bécsbe a Louisba és vettem egy táskát, szerintem jó lesz.
650S 2005-os a motorom. Tavasszal lett csináltatva rajta pár dolog. Raptor kipufogó, K&N légszűrő, platina elektródás gyertya, Wilbers progresszív rúgó, Continentál sportattack gumi. Augusztus elején jön a Nitro X elektronikám és majd szemptemberben fogom leáttételezni. Ezért vagyok kiváncsi, hogy hány ló mozog a mociban. Remélem a sok kütyüvel elérem majd a 90 lóvat.
Sok helyen csinálnak mérést és beállítást.Kalivoda Imrénél és az Ago motorsnál bp-en.A prop-technél esztergomban és a full gas-nal is.Legalábbis én ezeket ismerem.
Megtudná nekem valaki mondani hol lehet teljesítménymérést csinálni. Kiváncsi vagyok hány paci van a motorba. Pár módosítás lett elvégezve rajta. Pécs közelében lakom.
Kösz