Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok. Ha így gondolod.
Ok....gyakorlatilag el volt idáig is a garázsban és el lesz még tovább is....... aki ismer az tudja, hogy ingyen vagy egy jelképes összeget kértem volna, de azt véletlenül sem akarom, hogy Te pénzt rakjál a zsebembe, még lehúzná az apró ........a továbbiakban nem "árulom", majd odaadom egy havernak......
Nehogy megerőltesd magad egy fotó készítésével, annyira nekem nem fontos ,hogy pénzt tehessek a Te zsebedbe.
Ha erőt veszek magamon akkor fotózok és írok árat(majd kitalálok vmit)....mondjuk az árat nem nagyon szabad az újhoz hasonlítani mert annak darabja 260000....a sportdob olcsóbb, de hát már nem is sokáig lesz jó.......
Szia. Nekem sérülés mentes kellene,mert sérült már van.Azért egy pár képet küldhetnél,ill az árát Az én dobjaim külseje jó,csak az előző bal fasz tulaj akart sport dobot csinálni belőlük,csak nem sikerült.Ha lefotózod akkor a sérülés legyen rajt,és az hogy te merre vagy megtalálható. A mail címem: szabi7104@freemail.hu Ha nem gond inkább erre küld a képeket és az ár ajánlatot. Üdv: Szabi
A www.svmedia.hu oldalon találsz.
Szia, bár nekem nem sérülésmentes, mindkét oldalra volt egy kis csúszás, de használható és talán eltüntethetőek a nyomok......és persze eladóak mert már eladtam a gépet.
Mondjuk nem kategória az svnek napjaink superbike gépjei közűl egy sem az biztos.Egy modern gép simán legyalázza az sv1000-et szerintem bár tudom nem az a lényeg.
Azért azt nem mondanám,hogy nincs sok különbség vessünk csak össze egy 1000-es sornégyes motort...nyomaték,teljesítmény adatok(keréken)..
Sziasztok! Az SV 650 N 04 -hez szükségem volna elektromossági bekötési rajzra. Minden segítséget köszönök.
Nem én csináltam, úgyhogy nem, de ott a cikknél csak van valami info kit keress :)
Lényegébeb engem az alsó része érdekelne + ahol az óra csatlakozik a motorhoz. De ha jól látom a te müszerfalad alsó része is más féle mint amit nekem kínáltak. Az a helyzet, hogy lebontottuk a motor elejét és kiderült, hogy nincs rajta az a csatalkozó amit az órába kéne bedugni, csak simán le van vágva és szigetelve minden vezeték külön. Most még azt is kell valahonnan szerezni esetleg valakinek valami ötlete?
Szia. Megnéztem az álltalad ajánlott óra módosítást,és azt kérdezném tudsz e abban segíteni,hogy az új ill.módosított számlapot honnan tudnék beszerezni. A gyári nagyon nem tetszik .Előre is köszi a választ. Üdv: Szabi
ebbe most bele van cinelve a led?
Szia Betty! Ha nem boldogulsz a metszeti rajzokkal, szolj és lefotozom az enyémen a müszert. Igaz,hogy az enyém 1000-es de szerintem ugyanaz. Ha kellenek a képek írd meg,hogy melyik rész a lényeges.Üdv: Szabi
Köszi!
1000-nél már nincs nagy különbség V2 meg sor4 közt. Ekkora köbcentinél inkább V4-gyel lehet gyalázni már.
a K8 sv650s órájában ki lehet cserélni a háttérszint kékre vagy pirosra?
Mondjuk azért az újságban írt dolgoknak se dőlj be mindíg..Sok helyen írják az 1000-es milyen brutál,mekkora nyomatéka van stb..Háááát én nem fost@m le a bokámat tőle..Kicsit talán túl van hypeolva ez a dolog a v2-ről.
neked senki nem válaszolt, ahogy nézem.

én első motornak vettem a hatötvenes sv-t, előtte sok más típust számításba vettem, mindent alaposan latolgattam, és ár-érték viszonylatban állítom, hogy az sv a legjobb. (viszonylag alacsony ár, jó felszereltség, 650/1000 motorválaszték, a típus múltja, stb). ha nincsenek olyan szempontjaid, amik alapból kizárnák (sornégyest akarsz, szíjhajtásút akarsz, stb), akkor szerintem nem fogsz csalódni.

dehát mi más választ várnál egy sv fórumon?
Az N -es verziónak nincs véletlenül még egy + alsó burkolata? A képeken mintha lenne.
Igen!
Még egy kérdés az N -es SV órája megegyezik az S -esével?
Engemet konkrétan ez a rész érdekel, ennek az X alakú vasnak az órában kell lennie és a két fülnek szerintem ki kéne lógnia, nem? Mert amit készülöl venni azon nem láttam , hogy lenne. Köszönöm a gyors válaszodat.