Dekli tömitésre, használhatsz papirtömitést ami a legolcsóbb ez a keleti gépeknél teljesen bevált. Öreg gépeknél amiket felujitok oda azt használom pasztával, de nem észnélkül hanem csak a kapcsolódó felületet kenem lehelet vékonyan körbe ujjal. Ez jó megoldás és nagyon olcsó! Ha jobbat akarsz akkor érdeklődj autósboltokban és olyan helyeken ahol olajakat árulnak és vegyél 0,5mm klingeritet. Nagyon ritka ahol tudsz venni táblában ami méretre vágható. Én szerencsére találtam olyan helyet ahol vágják centire is tehát pl 20×20cm. Négyzetmétere 6-7e ft, de az kurva sok, több motorra is elég! Én a sajátomhoz ezt használom veszek 50×50cm ami kb 1500pénz és elég mindenhová, deklihez-vizpumpához, hengertalphoz. Általában vagyis akinél én veszem 0,5-1-1,5mm vastagságban tart. Ez jó és a gyári tömitéstől jóval olcsóbb. Birja a nyomást-olajat-benzint, stabil dolog bárhová teszed. Én ezeket tudom ajánlani, de azért az rm-et ne rakd össze papirral és nem azért ne, mert nem lesz jó, hanem azért mert nem lesz olyan szép, mintha klingeritet szépen kivágod! Nézd meg ezt is, jól elkészitett videó!
Hali! Ehhez a szimeringes agyalashoz annyit tennek hozza hogy jok a csapagyboltos Sog-k is (kek) de fotengely szimeringnek mindenkepp barna vitonost vegyel a fordulat es a hoterheles miatt megeri az a parszaz ft plusz hogy ne kelljen ido elott megint szetkapni, mashova tokeletes az SOG. Ha mar leveszed a deklit, gondolom a kuplung oldalra ertetted, erdemes atnezni a vizpumpa szimeringjeit is ott tud
meg sok olajat vesziteni, de en a helyedben en mar mindent cserelnek ha
elkezdtem ;-)! Meg egy lanckerek tengely es egy berugotengely szimering es minden uj.
A kuplungdekli ala szabhatsz klingeritbol is tomitest, ez eleg maceras es nem vmi tartos, megveheted a gyarit vagy 7 ezerert, vagy ha ram hallgatsz veszel Loctite 5699 pasztat 100mles tubusban az birja a glikolt, az olajat meg a hot is, egy tubus eleg vagy 2-3 teljes blokktomites cserejere, mindenhov jo ahova papirtomites kell kiveve a hengertalpat meg a hengerfejet. A 100 millis 3 ezer a szilikonnyomoval hasznalhato kb 7000 forint. Az olasz motorok nagy resze nem is papirtomiteses hanem hasonlo pasztas ( Ducati, Moto Guzzi stb)! Sokan fikazzak a pasztat, a lenyeg az hogy tiszta zsirmentes legyen a felulet (benzinnel lemosni) es nem szabad gagyi szilikonos szart venni.
Szó nincs arról, hogy engem a tízezer forintos szimering megnyugtatna. Sőt!
Én is úgy gondoltam, hogy a motorosboltok árképzése az átb@szás, lehúzás kategória, de azért rákérdeztem, hátha tévedek.
Eddig leginkább csak "keleti" gépcsodákat bütyköltem, oda tökéletesek voltak a csapágyboltok tömítései. Megnyugtat, hogy az RM -be sem kell megfizethetetlen árú űrtechnológiás csodaanyag.
Szimeringből vitonosat vagy van a kék azthiszem SOG duplaajkas! Csapágyboltban vedd és kb 400-600ft/db áron megvásárolható a jobb minőségű is simán. A márkakereskedésben is ugyanazt árulják csak eladják athenanák meg proxnak kb 10× áron! Én számtalan motort javitottam már és a szimeringet mindig csapágyboltban veszem és soha nem is volt még gondom vele. Amit irtam tapasztalatból irtam nem a levegőbe beszélek, de ha téged az nyugtat meg hogy 10e ft-os szimering van a motorban, akkor vedd azt. Egyébként ha nem tudod normálisan helyre tenni akkor lehet akármilyen.
Leeresztettem a motorból az olajat. Nehéz megmondani hogy mennyi volt benne, de az biztos hogy nem ért az olaj a nívó szintig.
Nagyon gondolkozom, hogy kicserélem a főtengely szimeringeket, mert nem olyan nagy meló, de biztos hogy megtérül a munka.
Kérdés csupán, hogy szimering és szimering között van különbség?
Mert nézegettem az árakat!
Egyik boltba főt. szim. szett tehát 2db 9ezer pénz. Másik bolt: a 38x52x8 -as tömítés 1db 5400 Ft. Ugyan ez a B@rdi-nál 1537 Ft, amire még adnak akár 40% kedvezményt is. A másik oldali (25x37x6) nincs nekik. Az pl. Soltvadkerten a motorosboltban (van Bp-i üzletük is) raktárról 460Ft/db és kimondottan Suzuki rm főtengelyhez árulják!
Lehet köztük különbség? Vagy csak pofátlanok az üzletek?
Másik kérdés, ha leveszem a sebváltó deknit, akkor oda kapog valahol külön tömítést? Vagy kell vennem egy szettet? Vagy klingereit-ből faragjak egyet? Ti hogy szoktátok?
Hopp, ez van 450-ért?! Ez alapján az enyém is ér annyit, mert bár küllemre nem néz így ki (karcosabb és ebben is van két nem gyári csavar a jobb oldalon) de műszakilag jó és tök új gumik vannak hozzá (még a polcon mert nem rakattam még fel) :-) Ennyiért odaadom bárkinek (tuning hűtőstől, mindenestől)
Én is néztem ezt a hirdetést mert jól néz ki a képen a motor.
-8-ban szivató nélkül? Ha beindult szivató nélkül akár sokadjára is, akkor alap hogy kurva sokat kapott a motor, ebből kifolyólag valószinű szarul is forgott-darálhatott! Egy jó karburálás akár átfúvókázás is, sokat jelentene. Valószinű a gyári magas hőértékű gyertyát is emiatt kormolja és köpi be! A kuplung lehet sűrűbb olajtól is, ha nem emel ki rendesen, főleg hidegben. Persze a láncot-gumit te láttad. Ez csak saját vélemény, mondjuk igy ezek alapján én sem vettem volna meg, mert lehet a másik véglet az igaz és kell neki egy kisebb-nagyobb felujitás.
Én nem vagyok szerelő bár kb.30 éve használok terep motorokat azért van saját tapasztalatom is. Viszont van egy barátom aki hivatásos szerelő , elsősorban terepmotorokat szerel ,árul , versenyzett 1.o-ban ebből él, vele beszéltem az érzékelt jelenségekről. Kapásból mondta a hiba okozóját , javítási-alkatrész költségeket.
Mondjuk -8 ban nem fog indulni semmi normálisan, kell hogy bemelegedjen, a kompressziól lehet a berúgásnál érezni, a gyertya utalhat szerintem szar karburálásra is, vagy akár szar főtengelyszimmeringre, bár az inkább a fehér és világoskékes füst üzemmelegen... de a membránt hogy hogyan deríted ki hogy jó-e így szétszedés nélkül, arra kíváncsi lennék....
Mi is azért mentünk el megnézni mert jónak tűnt(a használtautón jobban megnézhető) és telefonba jót mondtak róla. Elindítottam -8c-ban szívató nélkül (a tulaj javaslatára) nehezen , sokadikra indult(Kevés kompresszioval ,pedig végig rúgtam könnyen) felpörgött irreálissan , füstölt. mentem vele indulásnál rángatott, rágott a kuplung nehezen pörgött fel .Lemosva de sáros becsúszokkal(elöl, hátul) kicserélt (nem gyári japán) csavarok. Nem a gyári gyertya(mert azzal nem jó, a tulaj mondta)matrica szett az nem volt kopottas(talpas) hátsó gumi , láncszett azonnali cserés...stb. Nem alkuképes tulaj.
Pedig kép alapján a gumik jó állapotuak! A membránt és dugót miből gondolod hogy cserélni kell? Szétszedtétek vagy mértetek kompótot benne? Csak kiváncsi vagyok!
Pedig milyen jó kis moci a 2001-2004-es rm 250... nekem volt, ha kifogsz egy jó állapotút, amit kipofozol kicsit
(mert nagyon kevés van, vagy nincs is olyan amire ne kellene költeni) akkor egy állat moci... Ha felvetne a pénz, vennék újra egy ilyet a cr mellé ....
http://www.kepesmotor.hu/suzuk... tegnap elmentem megnézni ezt a régóta árult motort! Ahhoz hogy használható, üzembiztos legyen rá kell még költeni vagy 200.000ft-ot(láncszett, kuplung, membrán, dugószett, gumi, stb.) ennyit az állapotáról. Nyilván nem hoztuk el. Csak 1 nap és az útiköltség ment rá a "jó állapotú" motorra.
Nekem a repsollal nem jók a tapasztalataim (igaz utcai motornál, de megcsúszó kuplung, zajos blokk stb.). Messze a motul volt eddig a legjobb olaj amit tettem bele (pedig volt castrol, elf, repsol meg ki tudja mi minden még).
Ha engem kérdezel, Egyszer használtam a 2t cr váltóba moto racinget, meg elfüstöltem 1 liter 2t repsol off road olajat, nem volt vele gond nem is drága, de 2t ben és a váltóba is mást használok....
A motul 300v nekem jobban tetszett a váltóba tettem utána olyat, de valahogy jobb volt vele a kapcsolás. De az ATF olajjal még egy kicsit jobb lett utána. De ez 2T cr honda. A tied gondolom rmz 250. annál egyben van a váltó-motor olaj, vagy külön-külön?
Csak a futómű miatt felesleges felépítményt cserélni szerintem.
Azt el tudom képzelni, hogy szarrá van menve a felépítmény, de jó a blokk, s átrakják új felépítményű vasba a blokkot,
olcsóbb lehet, mint cserélni egy rakat apróságot, ami többe van, mintha veszel egy újabb blokkhibás gépet.
A 450es RMZkből úgy is van egy rakat blokkhibás.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Hárman hívtak az első 2 órában (egy csere ami engem nem érdekelt, egy érdeklődő, egy meg 420 ezerrel a zsebben). Meglepett a dolog.
Keresek megvételre egy 125 rm-et vagy egy 250-es rmx-et! Hibás vagy hiányos az se hátrány!
Nem tudja valaki,hogy a FIM-es első guminak a mintanagysága kisebb mint a cross-é?
Mitas EF-08 - Mitas C15.
90/90-21
meg sok olajat vesziteni, de en a helyedben en mar mindent cserelnek ha
elkezdtem ;-)! Meg egy lanckerek tengely es egy berugotengely szimering es minden uj.
A kuplungdekli ala szabhatsz klingeritbol is tomitest, ez eleg maceras es nem vmi tartos, megveheted a gyarit vagy 7 ezerert, vagy ha ram hallgatsz veszel Loctite 5699 pasztat 100mles tubusban az birja a glikolt, az olajat meg a hot is, egy tubus eleg vagy 2-3 teljes blokktomites cserejere, mindenhov jo ahova papirtomites kell kiveve a hengertalpat meg a hengerfejet. A 100 millis 3 ezer a szilikonnyomoval hasznalhato kb 7000 forint. Az olasz motorok nagy resze nem is papirtomiteses hanem hasonlo pasztas ( Ducati, Moto Guzzi stb)! Sokan fikazzak a pasztat, a lenyeg az hogy tiszta zsirmentes legyen a felulet (benzinnel lemosni) es nem szabad gagyi szilikonos szart venni.
Én is úgy gondoltam, hogy a motorosboltok árképzése az átb@szás, lehúzás kategória, de azért rákérdeztem, hátha tévedek.
Eddig leginkább csak "keleti" gépcsodákat bütyköltem, oda tökéletesek voltak a csapágyboltok tömítései. Megnyugtat, hogy az RM -be sem kell megfizethetetlen árú űrtechnológiás csodaanyag.
Dekli tömítésre valami tanács?
Nagyon gondolkozom, hogy kicserélem a főtengely szimeringeket, mert nem olyan nagy meló, de biztos hogy megtérül a munka.
Kérdés csupán, hogy szimering és szimering között van különbség?
Mert nézegettem az árakat!
Egyik boltba főt. szim. szett tehát 2db 9ezer pénz. Másik bolt: a 38x52x8 -as tömítés 1db 5400 Ft. Ugyan ez a B@rdi-nál 1537 Ft, amire még adnak akár 40% kedvezményt is. A másik oldali (25x37x6) nincs nekik. Az pl. Soltvadkerten a motorosboltban (van Bp-i üzletük is) raktárról 460Ft/db és kimondottan Suzuki rm főtengelyhez árulják!
Lehet köztük különbség? Vagy csak pofátlanok az üzletek?
Másik kérdés, ha leveszem a sebváltó deknit, akkor oda kapog valahol külön tömítést? Vagy kell vennem egy szettet? Vagy klingereit-ből faragjak egyet? Ti hogy szoktátok?
RMZ 250 KX250f megmaradt gyári alkatrészeim eladóak!04-06 évj
itt láthatod a 2012-es árajánlatot amit kértem...
K9204 50052: 14.780,-
50020: 14.500,-
50051: 8.330,-
51058: 8.900,-
50013: 7.780,-
K1326 20120: 26.220,-
09262 30117: 17.710,-
22034: 11.590,-
25139: 11.910,-
09265 30014: 16.010,-
fötengelycsapágyak , blokkcsapágyak mind koyo..váltófogaskerék stb ..
ár megegyezés szerint ésszerü kereteken belül.. vagy mondasz egy korrekt árat az egésszre ...
ugyanitt 2005évj KTM lc4 640 alkatrészek , rmz hütöidom matricázva
uazosember@gmail.com
Én is néztem ezt a hirdetést mert jól néz ki a képen a motor.
(mert nagyon kevés van, vagy nincs is olyan amire ne kellene költeni) akkor egy állat moci... Ha felvetne a pénz, vennék újra egy ilyet a cr mellé ....
A motul 300v nekem jobban tetszett a váltóba tettem utána olyat, de valahogy jobb volt vele a kapcsolás. De az ATF olajjal még egy kicsit jobb lett utána. De ez 2T cr honda. A tied gondolom rmz 250. annál egyben van a váltó-motor olaj, vagy külön-külön?
Azt el tudom képzelni, hogy szarrá van menve a felépítmény, de jó a blokk, s átrakják új felépítményű vasba a blokkot,
olcsóbb lehet, mint cserélni egy rakat apróságot, ami többe van, mintha veszel egy újabb blokkhibás gépet.
A 450es RMZkből úgy is van egy rakat blokkhibás.
Mást nagyon ne rakj bele. :)
Ajánlatokat ide kérném:
polczab33@gmail.com