Gondolom ez a visszahívott sorozatból való, azért nincs róla másik oldali fotó...
Én a vatta újat vettem akkor 200-ért, és rengeteg volt még belőle.
Ezt használtan nehéz lesz ennyiért eladni olyannak aki valamit ért hozzá.
Vas hüvelyes! 1 éves prox hüvely van bent, csak hónolva lett mostanában és B-s dugót /wössner/ kapott.
A motort most vettem. Az előző tulaj cserélt benne dugót, meg power nyelvet is. Volt bent egy hang ami miatt olcsóbb volt a motor. Nos a hengert lehúztuk és az volt a gond h az egyik power nyelv beleért a hengerbe és a dugót csesztette. Az előző dugót odaadta a tulaj és láttuk, hogy azt ugyanúgy a nyelv szétcseszte, sőt a hajtókart is mivel állandóan kapta az ütést, most prox hajtókar van bent, mivel azt is kicserélte.
A hajtókar nem lóg, a dugóba alig van üzemóra, én nem mentem vele miután megvettem hanem leszedtük a hengert, szóval még az állapot nagyon is orvosolható. Azt hittük, hoyg ezen a tengelyen ahol van nyom ott még egy olyan bisz-basznak kell lennie mivel mikor kiemeli a nyelveket nem egyszerre emelte kihanem amelyik felöl nincs oylan cucc az kicsit később indult el és volt holtjátéka. Tehát ami a tengelyt (U alakú alkatrész, amit lefényképeztem) befogja, abból kicsit a tengely kibillen, mivel nincs ott az a bisz basz ami ott tartja fixen a tengelyt a másik felén ezáltal van kicsi holtjáték és befeszíti a hengerbe a nyelvet, minimálisan de az pont elég. Ezért hittük hogy ott gyárilag lehet ugyanolyan a másik felén is, mivel a nyoma is ott van. Pont ilyen tengely akartam rendelni, mivel azt hittem a másik felén is kell lenni, majd hétfőn hívnak emiatt a motoros boltból, de akkor szerintem nem rendelem meg mert más lesz a hiba.
Most már kijelenthetem, hogy bevált a nagyobb hűtő. Ma voltam kinn (videók között izzasztó címen) és nem forrt fel. Melegedett de egyszer sem forrt fel a víz pedig ilyenkor már rég nyomta volna ki.
Nos hogy tudjátok miről beszéltem mellékeltem egy képet: A rudon csak egyik oldalon van olyan "bütyök" a másik felén is kell lenni, ott a nyoma, ami ott tartja azt az U alakú alkatrészt :) emiatt, nem egyszerre mozog a két powernyelv és amelyik felén nincs azt belefeszíti picit a hengerbe és a dugóba beleér.
Lehet most a tobbike megszolnak, de ga olyan endurot akarsz ami krosszpalyan is elfogadhatoan mozog, sőt városba is viheted akkor KTM exc-t vegyél rendszammal. Szerintem azok a legjobbak ilyesmire. Hogy 2t vagy 4t és mekkote blokk az ilyen szempontból mindegy csak igazodjon az elvarasaidhoz. Ez az én tapasztalatom.
Egy enduro vasarlasan gondolkodom, melyet varosban is hasznalnek supermotokent bohockodasra. Kb. 10-15% supermoto, 10-15% krosszpalya, a tobbi enduro erdoben. Amit eddig nezegettem az a kovetkezo tipusok: Suzuki RMX450Z, Yamaha WR450F es Honda CRF450X. Mennyire felelnenek meg ezek a fentebb emlitett celnak illetve van-e lenyeges kulonbseg a harom tipus kozott. Nem zarkozom el a DRZ elol sem, csak azzal nem tudom mennyire lehet ugratni. Barmilyen egyeb tanacsot szivesen fogadok a temaban. Koszonom a valaszokat! Mate
Sziasztok!94 rm125re keresek hatso feher szinu oldalidomot!akinek van vagy esetleg tud az ne tartsa magaba!thx:)nem baj ha karcos csak heggesztve ne legyen!
Én a vatta újat vettem akkor 200-ért, és rengeteg volt még belőle.
Ezt használtan nehéz lesz ennyiért eladni olyannak aki valamit ért hozzá.