Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodtan megveheted. Vannak hibái ennek is, de nem vészes.

Javaslom a 2001 vagy újabbakat.
Váltót én 125rm-nél hallottam mégpedig a 2 fokozat szokott szarakodni! A power inkább kérdéses és én a helyedben inkább a power után érdeklődnék!
Sziasztok! Suzuki Rm 250 vásárlásán töröm a fejem. Yz-t akartam, de most vannak képről tetszetős (persze tudom élőben kell megnézni) darabok, amit felérek. Az évjárat 2001-2004 között lenne. A kérdésem a váltójára irányulna. Több helyről beszélik, hogy kényes a váltójuk az rm-nek, de ha kérdeztem, hogy melyik része, akkor a szokásos válasz: "Azt nem tudom" :). Szóval a lényeg, szerintem bármelyik márkát szét lehet rúgni, de az Rm hajlamosabb, hogy szétessen? Ha igen, melyik évjáratra igaz ez? Bocs ha lejárt kérdés, de a suzukival nem igen foglalkoztam eddig, csak a yamahával szemellenzősen. Előre is köszönöm!
Hasonlo cipoben jarok en is ezt akartam kerdezni... Elol a powerterben kiesett a ket felso csavar ami a nyelveket biztositja, gondolom nem voltak menetrogzitozve. A jobb oldali nyelv beleert a dugo tetejebe es eldeformalta a gyuru kipufogoablak feloli oldalat. A dugo nem kapott nagyot gyuruhorony nem szorult meg, a henger nem kapott szerencsere tegnap kaptam szet. Gyurut ugy nez ki fogok tudni bayrol 5 fontert, uj Prox.

A henger a szerelomnel mert nem birtam az osszekoto kamraban a tengelyt biztosito csavart kiszedni, ki akarom kapni a ket nyelvet es osszerakni kipucolva az egeszet, telen majd bekuldom a hengert Nyirturara...

Mennyiben valtozik a visszatolto hullam a nyelvek nelkul es mit jelent az hogy a powerkamra is kipufogokent fog mukodni? Nagyobbat fog obliteni a ket nyelv nelkul, kesobb fog erkezni a visszatolto hullam?

Regebben mondtal valakit aki gyart tomitest, kellene egy hengertalp az osszerakashoz, tudnal adni vmi elerhetoseget?
A kiemelőt hagyd benne, hogy a váltó szellőző (ahol a kimelő rúd van) és a powerkamra le legyen zárva, vagy ezt a két teret zárd el valamivel egymástól.
A powerkamra deknit nemigen olvasztja meg az oda kiárámló gáz.

Általam vélt következmények:
Berúgni nehezebb lesz nélküle, alul se lesz sok erő, de ha folyton nyelezed nem gond.
Nagyokat fog ugrani alattad a motor ha eléri a fordualtot, győzz rajta maradni. A powerkamra is elveszi így szerepét, más lesz a visszatöltő hullám, a motor viselkedése is.
Fogyasztás megnő alsó fordulat tartományban tuti.
A powerkamra szellőző kipufogóként fog üzemelni
hello. 87-es rm.-ben eltört az egyik power szelep. Dugót kicseréltem, henger megúszta. powert ha kiszedem, és úgy használom akkor le kell valamit dugózni?
Jah egyébként Jászszentlászlói vagyok.
Szia.
Nekem is Rmx-250em van.
Én szétszedtem már csavarra az enyémet.
Nem egy rossz gépek, um igénytelenek...
Viszont a powerszelepedet azt nézd, vagy nézesd át minél hamarabb a saját érdekedben, mert ha az a kopás miatt eltörik, vagy beleér a dugóba, akkor az nagyon csúnya munkát tud mű velni...
Meg a dugóra is pillantsatok rá, mennyire van megkopva, azt ha leveszed a rezonátort akkor már látszik a dugó szoknyáján.
Mert ha kihordósítja a hengeredet, akkor az nem a legjobb.
Egyébként levegőszűrőre figyelj oda, meg az olajra, és akkor sokat kibírnak.
Ha az olajon nem spórolsz, az meghosszabbítja az élettartamát.
Nekem pl. 2levegőszűrőm van, és ha terepen vagyok akkor félúton, vagy visszafelé kicserélem, 2csavar meg 5perc.
Csavarokat nézd át, sose lehet tudni.
Én 2napja az oldalsztenderemet hagytam el, alig találtam meg.
Most meg a Kecsói korházba vagyok, fél órája műtötték a vállamat...( Rmx ) XD
Szóval csak óvatosan, ne bízd el magad túl korán, tudnak meglepetést okozni... = )
Egyébként szinte minden beszerezhető hozzá.
De nem épp egy Simson árkategória... XD
Dugó 40e pénz, hajtókar 40e, tömítésszett 20e, pówer újan 70-80körül, de az úgyse jó, szóval csináltatnod kell.
Nyírturán van egy srác aki ezzel foglalkozik, 30e körül szokta felújítani.
Ne halogasd szerintem ha valami baja van, meg az átvizsgálást, mert gyorsan sokba tud kerülni a javítás.

Széles utat,
És Sok Gumifát... 8)
Koszonom a jotanacsokat,
Szukseg van ra,mert ez az elso komolyabb motorom.
A hutoviz tiszta volt,nagyon is.Valoszinu nemreg lett cserelve egy cso.
Szegedi vagyok.Es te?
Üdv!
Keresek Suzuki RM125 92es komplett gyújtást akinek van az jelezze e-mailben! :)
Szia.
Sajna nem tudom mié lehet, mert én már így vettem.
Igen Nyírturán csináltattam, jó kis túra volt...XD
Én elmentem hozzá személyesen, de nyugodtan postázhatod neki, megbízható.
Tőlem 30at kért, de engedett belőle egy kicsit mert megcsúszott a munkáival.
Egyébként nagyon korrekt volt, és jó munkát is végzett véleményem szerint.
Épp ma tekertem bele 100Km-t terepen.
Holnap meg műtik a vállamat, persze motorozás miatt...
De már csak a drótokat bányásszák ki, mert persze az meg eltört a nagy odafigyelés közepette. XD
Szia!

Megkérdezhetem mire való a láncvillavédőd, merthogy nem a gyári az is biztos ;-)

A gyári minden fémtankos RMX-en felhajlik a leghátsó himbatengelyre is. Csak azért kérdezem, nem baszogatásból, hanem mert az enyém kezd foszlani, kiváncsi lennék melyik RM 250 évjárat láncvillavédője passzolt?

A powert hol csináltattad, nyírturán? Ha szabad kérdeznem mennyibe fájt, nekem is lehet előbb-utóbb kelleni fog?
Ne parázz nem tudok róla rosszat csak emlékszem a hirdetésre, nézegetem néha raknak-e fel új hirdetést, de arra amit megvettél külön emlékszem mert belinkelte ide egy kedves fórumtárs anno.

A műanyagtankossal jól jártál szerintem, szép állapotban volt a képek alapján látszott hogy nem sokat volt használva. Olajat azért cserélj szerintem a blokkban és 30-40 óránként cserélj ( a manual 60 óránként írja de jobb hamarabb mint később).

Könnyebben találsz hozzá alkatrész mert a tiedbe több RM alkatrész passzol és combosabb mint az enyém ami olyan mint az előttem szóló hirdetésében.

A powert akár keveset használt akár nem nézd át, szedd szét pucold ki és olajcseréknél érdemes mindig ránézni. A kopott nyelvek szoknak galibát okozni, és ha beesnek sok jó nem sül ki belőle... Drága a nikaszilozás a vashüvely meg nem az igazi.

A poweren kívül nincs típushibája, a lengővillát meg a himbát nézd át az szokott még berohadni, de minden terepmotornál amin nincs zsírzószem vagy nem tartják karban. A hátsó traktusba drágák a csapágyak érdemes furatni a himbába zsírzókat és rendszeresen grafitzsírral megkenni vagy szétszedni évente legalább kétszer ha sokat motorozol többször.

Hűtővíz milyen volt mikor leengedted tiszta, nem volt benne semmi nem odavaló?

Különben hova valósi vagy?
Hali.
Ha esetleg valakit érdekel...

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ajajj.!De,azt vettem meg.Muanyagtankos.Tudsz rola valamit?/es most nem veszek levegot/
Fagyallot kicsereltem koszonom a segitseget.!
helló.maradt pár alkatrészem suzuki rmz 250.henger 77.00. yoshimura vezérműtengelyek. főtengely használt.
Talalt sullyedt azert kellene... Nem dugoztam le a spiral helyet es vagy ket honapig tartott mire vettem egyet azalatt megette a menetet a zsirba ragadt por. A gyari huzos 16 ezer kornyeke, de talaltam egy dr 650- bol csak a fizut varom...
Hali!

Van egy, de a benne lévő műanyag meghajtón már nincs menet. Ha így is érdekel megbeszélhetjük, de gondolom neked is ezért kellene.
Nincs valakinek elfekvőben véletlen RMX250 kilóméteróra meghajtója vevő lennék rája? ;-)
Melyik változatot vetted, csak nem azt a műanyagtankost R változatot amit 320ért hirdettek?

Akár azt akár egy gyakoribb S változatot vettél (fémtank) nincs légtelenítő csavar. A hűtősapka alatt van egy túlfolyócső azon keresztül úgyis kapna levegőt...

A vízpumpa alatt fejjel lefelé néző 10-es fejű szoknyás csavar kivesz, azon át tudod leereszteni a vizet. Teszel alá egy edényt hűtősapka levesz és már kint is van a víz. Csavar vissza 9 dl fagyálló beönt, hűtősapka vissza és voila.

Nem ajánlom a vízzel való keverést a vízpumpa-szimering kifelé néző élén (ami a vizet fogja hogy ne menjen be a blokk felé) a rugót kb 40 óra alatt megeszi a rozsda, ha csak fagyállót öntök benne legalább 2* annyit kibír...
Sziasztok.
Nemrég vettem egy 97 es 250rmx et.Hűtővizet cserelek most benne tél elött,de nemtudom hol kell lelégteleniteni.Van egyáltalán rajta légtelenitő csavar,vagy valami?
Köszi a segitseget.
helo , valaki tudja honnan lehet venni Suzuki RM 50 alkatrészeket ? legfőképp dugó és gyűrű érdekelne de nem talélok sehol semmien alkatrészt hozzá.
Egyik haver idén vett 250e-ért vatta újat dobozban, ráadásul a 2009-es változatot, amit cserére küldtek, csak kimaradt, marha nagy mákja volt.
A tiédnél semmit nem látni a képről, mert akár futhatott 100 órát is.
Ha valóban még el nem adott motorból lett kivéve, akkor éri az árát. Ha futottból akkor lutri, én nem venném meg csak bontva. A bontással meg az van, hogy ez a típus kimegy a világból ha karban van tartva, szóval hengerfej, henger-dugó, vezlánc és feszítő (ha bontod a kivehető feszítőre vevő vagyok) kivételével nehéz lesz eladni a többit, mert hobbi használatnál 4-500 órát lazán elmegy a főtengely, a többi meg még többet.
Én hármat vettem az új 08-as blokkokból, 2011 körül próbáltam egyiket bontva eladni nyugaton, apróságok kellettek volna, de azt meg megvették helyben boltban.
Hello!

2002 es rm 250 hez jó a másik évjáratú (2001, 2003 stb) főtengely is vagy csak az azonos évjáratút lehet használni?
Jol gondolod, ez a visszahívott verzió. Azert nincs rola masik oldali kép, mert nem csináltam. Nem titok. A blokkot csak azert nem tettem fel ujként mert, mert annyi üzemóra lehet benne, amennyit a gyárban ketyegett. Tudom hogy annó volt ebből sok, de ha mutatsz most így egyben ilyet, megveszem.