Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Van egy 2017-es 450Rmz a tulajdonomban. Kérdésem a gyujtás térképekhez lenne, hogy van 3 db de melyiknek mi a tulajdonsága? Ebben valaki tud segíteni?
Sziasztok! Suzuki RM 250 1992évjárathoz keresek Elsősorban Lendkereket. De bármilyen más alkatrész érdekelhet!!!
Sziasztok!
1990-es Dr 250 hengerfej vezérműtengely csapágy felület felújításához keresel vonalfúró kontaktot. Állítólag van valaki aki ennek mestere Dr/Drz. Minden segítség jól jön.
Üdv!
Lenne igény rmx 250 alkatrészekre a fórumban ? Rendszámos ritkaság, de a többi alkatrésze is "tuning" cucc.
Húzd meg a blokk csavarokat amik a vázhoz fogják.
Jonapot van egy suzuki rmx 250 motorom kuplung fedelet keresek hozzá csak sajnos beszünteték a gyártását valami eldugott helyen esetleg nem lehet venni ? Használtan vagy ujjonnan?!
Sziasztok 2008 as rmz250 iszonyat ráz, alapjáraton és fordulaton is, valakinek építő vélemény?
Sziasztok!

RMZ 250 vásárlásában gondolkodom. Az alany egy 2008-as gép lenne. Képeken elég jó állapotúnak tűnik. Viszont Olaszországból behozott példány, így bizonytalan az előélete. Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen üzemóránként mit kellene rajta cserélni? Keresgéltem neten, de nem találtam.
Egyébként mennyire megbízható ez a blokk?
Köszi! 😊
Igen! Ez egy belpiacos Rmx 250s. Kűlönolajzós,kissebb karbi van rajta és fémtankos. Nekem is van 94s az is. Elnyűhetetlen a kűlőnolajzónak semmi baja nem is értem minek kötik ki.. És amúgy a henger nicasil réteges. Nem hüvelyes!! A blokk alap ugyan az mint társának RM/Rmx..Csak a fogyasztást akarták levinni egy kissebb karbival meg a rezóban könyöknél 1 kanyarral több van meg a hátsó dobb jol le van folytva,a légszűrőház kapott egy fedelet gumicsővel hogy ne legyen öblös hangja mikor odarántod a gázt. Én a karbin meg az olajzón kívűl minden mást megnyitottam. (hátsó dobb, légszűrőház) Úgy megy mint állat.SM ként használom Több mint 10 éve vettem de a szívemet a mai napig felpörgeti! 😄Van egy öccse is Drz400.
Ez azért nem egészen így van László! Nem mindegy, hogy az adott körülmények között mindig a lehető legmagasabb ford.szám (versenypálya) vagy kevesebb, vagy lényegesen kevesebb (szilvafa). Nem mindegy, hogy adott idő alatt (pl 10 óra) mennyit fordult át a főtengely, hányszor mozdult fel-le a dugattyú. 6000 1/perc (mondtam egy számot 0 és 12000 között) X 60 perc X 10 óra mennyiséget, vagy ennek csak mondjuk a kétharmadát, mert az elhasználódás az alkatrészek egymásra hatásából adódik. Nyilván megtöbbszöröződni nem fog az élettartam szivafázással, de belátható, hogy valamivel hosszabb lesz. Az egy másik kérdés, hogy van-e értelme csak poroszkálni egy versenymotorral.
Üdv! Akinek kérdése van rmx 250-el kapcsolatban, vagy alkatrészt keres forduljon hozzám, amennyire tudok segítek bármilyen kérdéssel kapcsolatban! email: sombalazs05@gmail.com
Sziasztok, olyan problémám lenne egy 1998-as suzuki rm 250-el hogy sorba eszi meg a gyertyákat. Eddig az összes gyertyát amit beletettem kinyírta. Mi okozhatja ezt a jelenséget és milyen gyertyát ajánlotok bele? (a gyertyák mind benzinesek és ha újat teszek bele egyből indul és rövid idő után újra felmerül a probléma) Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok Suzuki rmx 250 93" hoz keresek hengert !
Sziasztok! Rmx 250 2t keresek tudtok segíteni. Ha üzemképtelen az is jó. Köszönöm
Bocsi a képek lemaradtak
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. A következő motor vásárlásán gondolkodom. Szereltem már krosszmotorokat, nagyon szeretem, igazábol a hobbim. De a következő típussal még nem találkoztam. A tulaj szerint ez egy Suzuki RMX 250-es és 1994-es gyártmányú. Mikor megvették sem indult, mert folyatott a karburátor (nem ért hozzá, az látszott). Állítása szerint elvitte egy szerelőhőz, aki kicserélte a karburátort egy 28-asra. Mondtam neki, hogy ez nem rá való, de ő megbízott a szerelőben. 36-os kéne rá. A szerelő megnézte a hengert és mondta, hogy - na most a következőre nem akart, vagy tényleg nem emlékezett a tulajdonos-
Vagy fúrni kell, vagy újra kell nicasilozni.
A kövezkező kérdéseim lenne hozzátok:
-Mikori évjárat lehet ez a motor(blokk)?? Szerintem ez egy RMX-S azaz utcai blokk.
-Ha valóban 1994-es a motor, akkor milyen hüvely lehet benne, vashüvelyes vagy már nicasilos??

A motoron szikra sincs, de a vezetékeket teljesen kiszedte,tehát a gyujtással nem hinném hogy probléma van. Aztmondta, hogy karburátor kicserélése után 4 métert tudott vele menni, aztán leállt. Azóta nem indult, mert a szerelő szerint nincs benne elég kompresszió.
Lehet ehhez a típushoz kapni még hengert? Mit javasoltok? A generátor fedelet leszedtem, és kézzel megmozgattam a főtengelyt, az nem kottyan. Ha tényleg csak a henger lenne a baja, akkor még megérné foglalkoznom vele.
Bízom benne, hogy tudtok segíteni.
Köszönöm szépen előre is!
Laci
Sajnos a váltónak gatya!!! Bontás :(!!! oem part.hu ott van hozzá alkatrész,de nem lesz olcsó!!
Sziasztok!

Van egy suzuki rm 125 motorom és nem tudom mi lehet a baja de ha megyek 4 sebességbe és nyit a power kidobja.
Köszi a választ és a tippeket, szervizzel nyilván szamolnék (uzemora) és nem is arra gondoltam hogy x évig nem kell rá költeni, csak hobbi motornak inkább ne kimondottan krossz gépet keressek akkor. Köszi a tippeket
igen! A 250-es egyébként sem a tartósságáról hires!
Ezek verseny motorok...Arra lettek tervezve..Tehát rendkivül szervizigényesek...még az endurók is...Üzemórásak..Ha pályán használják..ahová való..vagy csak hobbiként a kertvégében..akkor is kb 20 óránként szelep ellenörzés..ugy 40-50 óránként dugó csere..használattól függetlenül..futómü szerviz..olaj csere...stb .Olyan nincs...hogy én csak a szilvafa körül...a kertben motorozgatok..mint hobbi..és akkor évekik lehet hajtani..10 üzemóra.a pályán is 10..nyél gázon..és a kertben is kis gázon..Ezeket folyamatosan..nagyon gondosan kell szervizelni...karbantartani..ami valljuk be...nem kis lóvé...Sokan kérdezik..hogy mennyit fogyaszt..Az itt elenyészö..a folyamatos költségek mellett...Tehát a motort nem vágod tönkre..ha szervizeled rendesen...Da a zsebedet..azt igen...Ha csak hobbira kell..akkor én a helyedben...egy drz-t..egy xr 350-600...stb vennék..Ezek birják...Cserébe nehezek..lomhák...stb..De lehet velük jókat motorozni...Remélem segitettem...
Sziasztok!

Rmz 250 4t vásárlás előtt állok, kérdésem hogy ha csak hobbikent használnam (nem járok pályára) csak kint az ártérbe itt ott akkor nagyon hamar tönkre vágom a motort? Valaki azt mondta nem igazán jó neki, arra vegyek inkább egy nagyobb (450) enduro. Szerintetek?
igen!
SZIASZTOK! Kellene nekem RMX 250 Gyujtás! 1 mágnes fele hiányzik! Nem pörög ki a motorom! sem terheléskor sem nélküle! elögyujtás van, mekkora az passz! dadog mint a szemét! +36203609334 ha valakinek van akár csak egy lendkerék az nagyon jo lenne!
Sziasztok!

2011 es RMZ 450 hez keresnék manuált. Van valakinek tippje?