Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a történet egyre szebb lesz
Köszi a bővebb infókat
Azt még meg szabad kérdezni, milyen motorról volt szó, hányas évjárat? Mert akárhogy olvasom, ezek szerint az eredeti hengert nem kaptátok meg.

Tanulság, szerintem személyesen kell intézni, aztán már te tegyél rá azonosítót, s írass alá velük egy papírt, hogy kötelesek visszajuttatni legalább ilyen állapotban s CSAK neked adhatják ezt oda, ha nem így teszik jó nagy összeg kártérítést kötelesek fizetni.
Meg lehet írni, be lehet vinni, ha nem írják alá...akkor nem hagyod ott a hengert. Jobb ötletem nincs

Ha már van valami papír a kezedben mehetsz panaszkodni hatóságokhoz, meg talán ők is jobban meggondolják mit csinálnak.
Egy hengert csináltattunk,az az egy nem sikerült,ez biztos...
Amit mi odaküldtünk hengert az egy sérülésmentes henger volt,ép menetekkel,nem volt hegesztve sem...barátom elég sok munkaórát beleölt míg a a saját hengerén a felömlőket szépen egybe alakította a blokkal,eldolgozta az öntési egyenetlenségeket,felbővítette az átömlőket,majd fel lett mindez polírozva...ezeket olvasva gondolom egyértelmű hogy megismeri a saját keze munkáját egy hengeren.
Először kaptunk egy hengert ezen az 5 hengercsavarnál ami ki lett szedve kettőnél hiányzott a menet,felhívtam őket hogy a saját hengerünk kell,ez nem az....hebegés habogás majd mondták hogy küldik a hengert.
Másnapra kaptunk valóban egy másik hengert,ez hegesztve volt....és mindkét henger gyári verziós,nem volt semennyire belenyúlkálva.
Felhívtam őket mégegyszer hogy küldhetnek még próbaképpen 100 hengert,pontosan tudjuk hogy melyik a miénk...erre mondja az öreg Szatyina hogy bocs,beesett az utcáról egy vevő,és neki adtuk el. /"vmilyen csoda folytán" pont ezt a remek hengert adták oda/.
Akkor már vertük a palávert,de mondta hogy ebben ő már nem tud segíteni,mert nem tudja ki vitte el....hihető mese. De küldjük el a hengert majd ő megcsinálja,felbővíti,stb....no mondom inkább ne csináljon semmit ezek után.
Ezt írják az oldalukon: "Miután a henger beérkezik az üzemébe, először azonosítás céljából gravírozzuk," - ezek után véletlen sem lehet elcserélni....viszont szándékosan igen,mint itt is történt. Szval ennyit az azonosításról és az írott szóról.
Annyit tudtunk kárpótlásképpen kiverni belőle hogy küldött térítésmentesen egy Wössner dugószettet,ennyi a pozitívum a történetben....de inkább megvettük volna azt a qva dugószettet,de azt a hengert vártuk vissza,el se mertük képzelni hogy ilyen kavalkád lesz.
Azért lett levéve a henger mert a srác huszonéve belsőégésű motorokkal foglalkozik és vmi olyat hallott és érzett ami nekünk fel sem tűnt,és bele is trafált...aki akarja nevezze ezt véletlennek.

Hogy miért nem küldték vissza,és miért nem akarta látni a gerecse és miért lettünk hülyének nézve,vmint miért nem lett felvéve jegyzőkönyv erről őket kell megkérdezni.
Köszi az infót, de egy példa, nem gyakorlat, nem bizonyítja, hogy az S3 eljárás szar, az már más, hogy az említett cég hogy viselkedik ilyen helyzetben, ha valami okból a nicasil nem tapadt fel rendesen az adott hengerre. Van esetleg több példád is? Másnak ilyen infó, hogy nem tapadt fel a nicasil? (ezer éve amikor beszéltem velük, nekem mondták, hogy volt már ilyen eset, hogy régi motor hengerére nem tapadt) Okát nem igazán értem, alumínium alumínium.

Ami speciel érdekelne, írod, hogy felcserélték a hengert? S utána megkaptad a tied?
Részemről, ha viszem, tuti belevágok valami egyedi azonosítót, amivel "bizonyíthatom" felismerem melyik a hengerem, ok tudom minden lemásolható, de még is...

Amikor átadod nekik, adnak-e valami elismervényt, hogy a hengered átvették, s milyen garanciát adnak arra, hogy vissza is kapod, legalább olyan állapotban, ahogy átvették?
Elveszik a postán/külföldön, eltörik, stb. akkor mit kapsz? Mert ritka példányra (mint pl az enyém) nincs henger, s már gyári sincs, hogy vegyenek nekem egy cserét, ha elveszik.

20 óra után levetted a hengert csekkolni? Vagy miből derült ki, hogy a nicasil elkezd oxidálódni?

Azt egyébként nem értem, hogy miért nem küldték vissza az S3-ba, hiszen ők csak közvetítő cég, vagy az S3 se vállal garanciát az újranicaszilozásra?
A lehetősége megvolt arra hogy korrekt módon intézze az ügyet...nem sikerült.
wow. Hát ez nem túl bizalom gerjesztő.
Gerecse féle S3 nicalról a tapasztalat,itt olvasható:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szervusz! 05 rmz 250- hez van ez!
Hogy jó-e 08-hz nem tudom. 20 376 46 36
Hellótok. Találtam otthon egy talán RM elő sárvédőt ha kell valakinek. Kevés pénzért eladó. Úgy kaptam 2 éve de akkor is Yamahám volt már...
Egy ügyes Avi heggáló tuti megoldja.
Elfér, felfogatása mennyire tér el?
Hát van egy DRZ hűtőm és át kellene rakni a gyári RMX csapjait a drz hűtőre.
Az enyémnek tuti az... = )
Mi a terved vele?
Hali. Szetetném megtudni hogy a fémtankos rmx nek milyen anyagból van a hűtője. Remélem alu :)
2008-as RMZ 250-re keresnék blokkvédőt! Csinál esetleg vki itthon? Ha nagyon nincs más nekiállok, de inkább vennék készen. Google itthon csak műanyag Acerbist hoz, de egy alu megnyugtatóbb lenne!
Ötletek? Thx!
Az ára mindenképp és talán tovább is bírja
Üdv.
Nekem van egy eladó Rmx-em.
És erre max gumit kellene venned.
Vagy esetleg egy nagyobb karbit, mert nekem még 40le Tm karbis változatom van.
Adatlapon megtalálod.
Bocsánat... 1997 az helyesen! :) (sajna)
Sziasztok!
2007-es RM 125-re keresek hátsó féktárcsát.
Ha lenne valakinek bontottból jó érdekelne.
Újat merre érdemes keresni, és mi lehet az ára?
Thx!
persze, rugokkal gondoltam a cserét, csak arra lennék kiváncsi hogy mi az elönye hátránya a vas szelepnek?! :-)
Ha vas szelepeket veszel, a szeleprugókat is cserélni kell !
szasztok.arra lennék kíváncsi,hogy a rmz 450 típusú motor vásárlása esetén mire kell nagyon oda figyelni?mik a típus hibái már ha vannak ilyenek.?
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy rmz 250 (2004)be titán vagy acél szelepet érdemes venni? esetleg mi a különbség? én acélra gondoltam már csak az ára miatt is, lesz a szelepeken kívűl is mire költeni.... :-)
Ott tervezem. Egy valakinek már csináltak de részleteket nem tudom de még fogom kérdezni. Terveim szerint ha leesik a hó akkor lejon a henger is és elutazik. Meg bőven van ereje, de nem szeretném ha nyáron érne el a vég mert szeretnek minnel több enduro versenyen elindulni vele jovore.
Itt meg tudod nézni...;)
http://www.suzukicycles.org/_m...
Köszönöm szépen az infót egyébként még a 250es gasgas ec n gondolkozok meg 300as exc k nagyon tetszenek de lehet tényleg maradok a 4T nél és amúgy majd csak tavasszal akarok másik motort venni valami exc vagy drz esetleg wr de az nem annyira mozgat a titán szelepeivel meg a váltóhibáival és hát 400-600 környékén gondoltam másik motorra :) csak ahhoz el kell adnom előbb a TT-m :)