Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit sokszor hangsúlyoztam már :
Van egy Bodnár nevezetű arc, aki igen jó gépműhelyeket ismert szerte, vagy ahogy őt idézzem:
"Mindenre van emberem"
Nem kókányol nem basz át.
Nekem csak a power csúszot nem esett de megbaszta a dugót.
Potom összegért esztergáltak bele 1 DARABBÓL és 1 éve tökéletesen működik semmi lógás kotyogás.
ja és perselyezést is megoldja ha kell és nem lesz fostaliga.
Akit érnit a száma szóljon és beírom megint.
PestmegyeEnduro ha kell mechanika szerintem az alkatrészeim között összetom neked vakarni minden alkatrészét.
Add meg az email címed és megtárgyaljuk
Igen arról van szó :D de az bele lett marva és tökéletesen passzol. De a rugós dologban igazad volt mert utána néztem és elég össze nyomni csóri motornak :D de nem számít hogy kicsit keményebb :D
28 as karbihoz kell ?
A számtalan idotallobb megoldasbol mondhatnal párat mert szivesen megvalositanam valamelyikét.

Tavasszal nocasiloztatni fogok. Van ötleted hol érdemes? Jelenleg a gerecsemotor spanyol kapcsolatára voksolok de nincs tapasztalatom.
Ne sírjatok már annyit ezen a poweren, ez betegsége a régi kétté Suziknak, a legtöbb suttyó meg általában úgy is addig hajtja a motort amíg szét nem esik, mert az hiszi ez így van kitalálva. Azért mondja azt eladáskor, hogy hibátlan, mert megy. Nem védeni akarom őket, ellenkezőleg, de hát ez van.
Ti is kókányoltok orrba szájba, olyanhoz piszkáltok amiről fingotok sincs. Futtában olvasva, ha jól hámozom ki az írásokból, akkor nem rakjátok be a helyére power nyelvét, ami "tömít" a kamra felé.
Ezzel faja örvényeket kelt a helye, meg kibaszott alacsony fordulatra helyeződik át a rendszer (magas fordulaton gyenge lesz), de alapvetően a kedvező alacsony fordulati hatását az örvények miatt biztosan nem érezni. Ezt csak úgy fejben modelleztem le, mert ilyen kókányolással még nem találkoztam élőben
Számtalan időtálóbb megoldás van a gyárinál, abba az irányba kellene elmozdulni...
Mondjuk ha rám hallgattok akkor vagy kurvára megtanuljátok ezt a kétté dolgot, vagy vesztek olyan gépet amiben megvan minden ütem. Köztes megoldás nem létezik, azt szerencsének hívják
Valakinek nincs eladó szívócsonkja?
93. Tm-karbihoz.
Vagy esetleg egy nagyobb karbival együtt?
Sajna kezdi megadni magát.
Ha valakinek van aki megválna tőle, akkor jelezze kérem.
Köszi.
Én is szar powerrel vettem meg(törött), ráadásul a dugóból is kivett egy darabot.
De így van, gerinctelen módon árulnak minden fostalicskát.
Nem is az a baj, csak legalább szólna hogy ne legyen nagyobb baj belőle.
Nekem sose volt pofám az ilyenhez, ráadásul saját tapasztalatból kiindulva, nem egy kellemes amikor rádöbben az ember az esetleges rejtett hibákra, ami aztán sújos 10ezrekbe kerül.
De ez Magyarország...
Hát akkor téged is jól átvertek, basszus! A crm miért nem volt jó? Idegesitett, hogy nem kell szerelni?
Hát kemény uram durva de ez van ma magyarországon az emberek nagy része az anyját is eladná bejáratós szűzkurvának...

A mechanika nélkül is le tudod tömíteni a két teret. Leveszed a rezot a henger menet irány szerinti jobb oldalán van a power mechanika kiemelő része a 4 csavar fogta fedél alatt, a tér meg a henger első oldalán a másik fedél alatt meg a powertér. A két tér között alapból a mechanika tömít de neked ugyebár az nincs benne. A kiemelő tengely furatát ha letömíted valamivel akkor már nyert ügyed van. De ha majd ha megnézed miután a kiemelő tér fedelét leveszed a váltóolaj csak a kiemelő rúd mellett tud feljönni oda egy elég keskeny résen ahhoz hogy teljesen kiegye a váltóból az olajat fejre kellene állítani párszor. Remélem máshol nem engedi az olajat, csak azért nem rakott bele a teszkörre , hogy ne vedd észre a szuszogón köpi kifelé.
helyesbítek , a soha nem mentem enduroval helyett : soha nem mentem rmx el
Sajnos akkor egy minősíthetetlen paraszt emberek léteznek , most vettem a motort , mivel eddig csak cr 250 volt pályáztam vele, soha nem mentem enduroval, elmentem megnézni ezt az rmx et , 1 évet állt azt mondta a tulaj , nem emelt ki a kuplung, nagyon szép hangja van a blokkjának nem csörög nem zörög, azt mondta új dugó van benne és nicasilos a henger. Elhoztam aztán mondom lecserélem az olajat , kiveszem az olajleeresztőt és mit ad isten , egy csepp olaj se jött ki , így megvolt az oka hogy miért nem emelt ki a kuplung (összeragadtak a lamellák) ..szétszedtem megtakarítottam őket ,kicsit megcsiszoltam, össze raktam ,felöntöttem olajjal ..na akkor jelent meg ez a probléma hogy bele kerül az olaj . Megint szétszedem és észre vettem hogy a power nincs benne , semmi még nyoma sincs ..szóval nem tudom sajnos vissza rakni bele :/ amúgy az volt szerintem hogy bele esett neki a power a hengerbe , megdugozta (tényleg új dugó van benne és nicasilos a henger) aztán számára kiderült a tény hogy bizony a power horror ár bele , ezért fogta kivette, aztán neki is ez a probléma lépett fel és ezért leengedte az olajat , gondolta a próbakört csak kibírja .. na így jártam :)
Nekem is faszán keményebb lett az első pár centit könnyen mozogja de még nem fújtam bele levegőt utána elég komolyan csillapít alig várom hogy kipróbálhassam. Ma lőttem be a terheletlen és a terhelt állapot között 8 centire a különbséget a hátsó kerék tengelye és az oldalidom leghátsó vége lett a támpont. Kiváncsi vagyok a lassú csillapítás javul-e ha gáztartályba fújok levegőt...
Halgass Dewre tedd vissza a mechanikát a nyelvek nélkül, a powermozgató tengely menetirány szerinti jobb oldalán lévő mechanika ha benne van nem engedi át powertérbe az olajat onnan a mozgató térből. Nekem most esett be nemrég a jobboldali nyelv, én még most műtöttem ki, de még nincs tapasztalat hogy milyen még egy gyűrűre meg tömítésre várok...

Halottam olyan akinek RM250-ben esett be a power, hogy miután a nyelveket kivette a két furatot is ledugózta amiben le-fel jártak. Csak nem tudom miből lehetne oda vágni valamit és mivel.
Arra a bemarásra gondolsz aminek a képpel ellentétben elölre kell esni mert úgy fekszik fel az ötvényre ahol a himbacsapágy benne van az alu elemben? Én azzal szoptam meg tegnap nem bírtam visszatenni a csavart mert az a bemarás hátra esett úgy lett összetéve a teleszkóp. Azt hittem fordítva tettem be a telót, és a gáztartálynak lehet nem menetirány szerint jobbra kell esnie, de aztán kiderült hogy az egész alsó csatlakozó része a telónak körbefordítható a rugóval együtt, én meg már hívtam a szerelőt, hogy nem jól rakta össze... Biztos röhögött egy jót rajtam...
Nagyon durva , környéken nem látni ha beindítom, nyomja ki az olajat a kipufogón meg a powernek a szellőztető csövén :/
Ha nincs ledugózva a power mozgató tér és a power kamra, ha kivetted a power mozgató mechanikát is, akkor ott elméletben át tud menni a váltólaj. Vedd le a power mozgató deklit, rúgd be a motort és látni fogod, hogy csapja ki oda a váltóolajat, csak a dekli tartja bent,
abban a térben meg a power mozgató mechanika, de ha azt kivetted a powerrel együtt, akkor át tud menni.

Olaja átszívni a főtengelynél szokott, ha ott sérült a blokkfél tömítés vagy a szimering vagy a maga a blokk hajszálrepedéses, ha mondjuk a főtengely csapágy felrepesztette, szemmel összerakva nemigen látod. Szimering csere se biztos, hogy segít, ha mondjuk nincs kicentírozva a főtengely, simán átszív, utóbbit ki kéne órázni, mekkorát üt bent a helyén, az acél s lehet kopva, stb, rengeteg helyen cuppanthat be olajat.

Mennyire vészes a fogyás? Miből gondolod, hogy eszi?
Hello , van egy rmx 250 esem, az a bajom , hogy valahogy váltó olaj jut a hengerbe , cseréltem rajta főtengely szimeringet , és még most is ez a baj , nem látok repedést rajta, a powerem kompletten kivan szedve minden része, és már mindent próbáltam és az jutott eszembe hogy ahogy megy fel a fogaskerektöl a powerkamrába a pálca ott van nekem egy lyuk és hogy ott ment volna fel de rájöttem , hogy ez nem lehetséges , valakinek valami ötlete ?
Üdv.

Nincs valakinek talonba egy szívócsonkja TM karbihoz?
Vagy esetleg egy nagyobb karbi a szívócsonkkal együtt?
Rendes szomszédaim vannak, így sajnálom hogy nem jutott előbb eszembe ez a gyapot dolog.
Kapja Be a Cumit a szomszéd Had üvöltsön XDXDXD
Az enyémek szaladnak ki ha indítom és ha bemelegedett akkor szét kell túráztatni nekik hogy élvezkedjenek :D
A hidro kuplung első próbára kellemes. Vasárnap lesz egy hosszabb motorozás akkor kiderul hogy megerte e.

A kipufogó gyapotozas meg egy ajándék a szomszedoknak. Végre nem üvölt ha berugom a motort.
Hát csak az RMX hátsó rugós tag alján található formákat kellett belecsiszolni, és 0,5 mm ert a két belső réséből lecsiszolni és ész. el kellene egy kicsit hosszabb de így is faja. De elmondom neked ez E betüsé és úgy fel lehet keményíteni hogy olyan mint a kő :D Aszfaltra nagyon jó. A terep most vasárnap következik arról is írok majd.
üdv
nekem a 2-es szelepről a rúd tört le. Én kiszedtem az 1,2,3,4-es szelepeket. És letömítettem a szellőző csövet.
A külömbség annyi power nélkül, hogy alacsony fordulaton gyengécske lett, power nyitásnál( már ha lenne :) ) hirtelen megindul mint a meszes. Kapaszkodni kell a kormányba rendesen. Egyelőre így hagyom, majd jövőre megcsináltatom :)