Vázszám és motorszám alapján 97 meg volt rajta rendszám a forgalmiba is az volt. De rákérdek kereskedésbe. A powerbe 2 nyelv van az gondolom a kétkörös. Márkakerbe kb mennyi idő nekik megnézni hogy valós az évjárat?
Gyanús nekem a motorod, olyan mintha fémtankos RMX lenne, csak felraktak rá egy RM műanyag tankot, meg az évjárat is sántít 97nek A váz és motorszám alapján suzuki márkaker mondta, hogy 97? Tudod melyik változat E28,E24,E01?
Hány csatornás a leömlő? 1 v 2? (1 lapos v 2 kör a power)
Gerecse is bont RMX-t meg még jópáran az apróban, tuti nem kapkodnak főtengely után, érdeklődj ott, biztosan megvan, de szerintem vedd meg mind a két felet, valószínű egyben adják hajtókarral, nemigen préselik szét.
Sajna van 2 féle főtengely RMX hez, de hogy melyik a tied és mi a különbség azt nem tudom. Az egyik típusszám(12200-29E10-000) alapján jó sokba, a másikat(12200-44E00-000) csak a 98,99-es P-s vázszámú műanyag tankoshoz írja.
Azt nem tudom mi a különbség, minimum tolómérővel kell odamenni méricskélni, mielőtt megveszed, de részemről vinnék centírozó padot meg legalább 100ados mérőórát is kettőt. Görbe főtengelyt minek venni nem centírozatlanra gondolok, hanem sérültre, bár az is elmond egy két dolgot mekkora ütés van benne
nekem is müanyag tankos van. felújítottam rajta én is mindent. De kell keresnem főtengelyt mert drága előző tulaj elnyalta a fogaskerék felöli részt. Tudnátok valami tippet adni hol lehetne találni vagy jó bele valameik évjáratú rm-é is?
Én is így gondolom és egy cipőben járunk ("egy vagyont költöttem rá, ezért nem adnám el", "jövőre a hengert is újra kell nicasilozni"). Mintha az én motorom írtad volna le.
Én ha mai tudásommal dönthetnék akkor egy 300 endurokrosszt vennék 2006-tól. Igaz arra is kéne költeni és kb 300-val többe lenne mint amennyibe az rm van, de egy könnyebben motorozható gépem lenne.
Mennyi zséd van? Újabb enduró? KTM EXC 300 vagy GAS EC 300?
MO-ról nagy eséllyel RMX 250ből már csak romot kapsz , hacsak nem állt vagy a tulaj nem költött rá egy vagyont, 98 ban csinálták utoljára, az 16 éve volt, enyém is 98 as, de már a váltóját kivéve szinte minden kopót cseréltem benne (ok használtam is rengeteget évi 100óra alhangon biztos), jövőre a hengert is újra kell nicasilozni. 6 éve van meg, sose hagyott ott sehol, mindig beindult, stb., s mivel már egy vagyont költöttem rá, ezért nem adnám el...
Műanyagtankos nem sok lehet az országban, enyémen kívül 2 ről tudok talán, de nem tudom kinél van.
Hobbira tökéletes, de nem lesz 600 as TT erő benne, ha ehhez szoktál nyomatékban és elvárod csalódni fogsz, súlyra jobb lesz, de ez 2T elevel másként is szuperál. Egyébként lehet ütni vágni, strapabíró gépek, olvass vissza a fórumon.
Vétel előtt a power szelepet megnézni kötelező, ha beleszaladsz egy power buktásba, aminek nagy az esélye, 50eFt al kezded rögtön, s az még csak valaki által gyártott cucc lesz bele, ha gyárit akarsz 100-150eFt bele csak a power, ha még egyáltalán lehet kapni.
Minden kopó van hozzá egyenlőre, elfogadható áron, hűtőt ne törd össze, a műanyag tankosé a legdrágább még a kinai tuning hűtők között is, egy GG300 féle árban van, nem is értem miért.
Bontott alkatrész egyre több lesz hozzá, a műanyagtankosra jó rengeteg RM alkatrész, még újabb motorokról is, szóval alkatrész baja nemigen lesz, amíg hajtókart dugót csinálnak hozzá.
Ha RMX et veszel, 150-200eFt od szerintem legyen pluszba, annyit rá fogsz hajigálni, ha megbízható vasat akarsz hosszútávra, persze a 50-100eFt plusz más régebbi használt motornál is igaz lehet.
Ezen realitásokkal szemben kívánom, hogy találj olyat, amire max új gumi kell és lehet csapatni!
DRZ400E ről nem tudok semmit, motorozhatóság jellegben meg súlyban is valószínű közelebb áll ahhoz amit megszoktál a 600as TT-n.
Helló Srácok Tapasztalatokra lennék kíváncsi az rmx250 el kapcsolatban mert nagyon gondolkozom hogy a 600as TT-m egy 250 es rmx re lecserélem leginkább a műanyagtankos 50lóerős változat érdekel de a fémtankos változatra is kíváncsi vagyok :) mindenképp megválnék a TT től és vagy Rmx250 vagy Drz400E de ezt még nem teljesen döntöttem el :/ Remélem segítetek nekem a Drz-t többnyire ismerem az rmx et egyszer régebben próbáltam ki de már nem emlékszem milyen is volt csak arra hogy tetszett :D
Te mivel dugoztad le a powerter bal oldalan a rugo feszito csavar folott a szuszogo nyilasat, mert igy hogy a nyelvek nincsenek benne ott is okadja a fustot?!
Na megjottek az ebayes cuccok ma beraktam az uj gyurut, a tomiteseket, kivettem a power nyelveket a tobbi cuccot visszaraktam, tengelyt biztosito csavart kicsereltem egy 8.8 as rozsdamentes 10 mm hosszu M6 imbuszra es menetrogzitozve meghuztam ahogy birtam remelem nem fog kiesni... Kompresszio dogivel jobb mint a dugo ujkoraban, pedig a gyurunek meg a doboza is ugyanaz volt. Szetrugdostam a talpam, tornacipobe raadasul, aztan leesett nem raktam vissza a trafoba a csavart nem volt szikra, szedhettem vissza a tankot :-)
Alul szarabb de fordulaton bikabb mint valaha, el birnam kepzelni egy jo karbival meg egy ertelmes rezoval.
A hatso telo isten, az elso 1/4 e konnyebben ul ossze, de utana bitang, csillapitasra meg tenyleg durvabb joval, sok rovid katyukon menni eleg rugoutfogyaszto, de nem bantam meg a 7.5 w olajat. Kanyarban sokkal stabilabb es kigyorsitazoknal is kevesbe bologatos ...
Te hol tervezed renicasil? Gerecs--S3? Van róla gyakorlati visszajelzésed ismerőstől, hogy sikerült, stb?
A 2T 300 endúró jó választás szerintem is.
Hány csatornás a leömlő? 1 v 2? (1 lapos v 2 kör a power)
Gerecse is bont RMX-t meg még jópáran az apróban, tuti nem kapkodnak főtengely után, érdeklődj ott, biztosan megvan, de szerintem vedd meg mind a két felet, valószínű egyben adják hajtókarral, nemigen préselik szét.
Sajna van 2 féle főtengely RMX hez, de hogy melyik a tied és mi a különbség azt nem tudom. Az egyik típusszám(12200-29E10-000) alapján jó sokba, a másikat(12200-44E00-000) csak a 98,99-es P-s vázszámú műanyag tankoshoz írja.
Azt nem tudom mi a különbség, minimum tolómérővel kell odamenni méricskélni, mielőtt megveszed, de részemről vinnék centírozó padot meg legalább 100ados mérőórát is kettőt. Görbe főtengelyt minek venni nem centírozatlanra gondolok, hanem sérültre, bár az is elmond egy két dolgot mekkora ütés van benne
Én ha mai tudásommal dönthetnék akkor egy 300 endurokrosszt vennék 2006-tól. Igaz arra is kéne költeni és kb 300-val többe lenne mint amennyibe az rm van, de egy könnyebben motorozható gépem lenne.
MO-ról nagy eséllyel RMX 250ből már csak romot kapsz , hacsak nem állt vagy a tulaj nem költött rá egy vagyont, 98 ban csinálták utoljára, az 16 éve volt, enyém is 98 as, de már a váltóját kivéve szinte minden kopót cseréltem benne (ok használtam is rengeteget évi 100óra alhangon biztos), jövőre a hengert is újra kell nicasilozni. 6 éve van meg, sose hagyott ott sehol, mindig beindult, stb., s mivel már egy vagyont költöttem rá, ezért nem adnám el...
Műanyagtankos nem sok lehet az országban, enyémen kívül 2 ről tudok talán, de nem tudom kinél van.
Hobbira tökéletes, de nem lesz 600 as TT erő benne, ha ehhez szoktál nyomatékban és elvárod csalódni fogsz, súlyra jobb lesz, de ez 2T elevel másként is szuperál. Egyébként lehet ütni vágni, strapabíró gépek, olvass vissza a fórumon.
Vétel előtt a power szelepet megnézni kötelező, ha beleszaladsz egy power buktásba, aminek nagy az esélye, 50eFt al kezded rögtön, s az még csak valaki által gyártott cucc lesz bele, ha gyárit akarsz 100-150eFt bele csak a power, ha még egyáltalán lehet kapni.
Minden kopó van hozzá egyenlőre, elfogadható áron, hűtőt ne törd össze, a műanyag tankosé a legdrágább még a kinai tuning hűtők között is, egy GG300 féle árban van, nem is értem miért.
Bontott alkatrész egyre több lesz hozzá, a műanyagtankosra jó rengeteg RM alkatrész, még újabb motorokról is, szóval alkatrész baja nemigen lesz, amíg hajtókart dugót csinálnak hozzá.
Ha RMX et veszel, 150-200eFt od szerintem legyen pluszba, annyit rá fogsz hajigálni, ha megbízható vasat akarsz hosszútávra, persze a 50-100eFt plusz más régebbi használt motornál is igaz lehet.
Ezen realitásokkal szemben kívánom, hogy találj olyat, amire max új gumi kell és lehet csapatni!
DRZ400E ről nem tudok semmit, motorozhatóság jellegben meg súlyban is valószínű közelebb áll ahhoz amit megszoktál a 600as TT-n.
Alkatrészek alapján tuti, de java része inkább csak belül látszik.
Legegyszerűbben márkaker váz és motorszám alapján.
Alkatrészekben itt bogarászhatsz különbségeket.
http://www.bike-parts-suz.de/s...
http://www.bike-p
arts-suz.de/s...
http://www.bike-parts-suz.de/s...
http://www.bike-pa
rts-suz.de/s...
http://www.bike-parts-suz.de/s...
http://www.bike-par
ts-suz.de/s...
http://www.bike-parts-suz.de/s...
http://www.bike-part
s-suz.de/s...
Dávid
Arra lennék kíváncsi,hogy honnan lehet tudni RMZ 450 valós évjáratát?
köszi
250 vagy 125 rm vázat keresek 1997- től valamelyik! Kőszi előre is! :)
Alul szarabb de fordulaton bikabb mint valaha, el birnam kepzelni egy jo karbival meg egy ertelmes rezoval.
A hatso telo isten, az elso 1/4 e konnyebben ul ossze, de utana bitang, csillapitasra meg tenyleg durvabb joval, sok rovid katyukon menni eleg rugoutfogyaszto, de nem bantam meg a 7.5 w olajat. Kanyarban sokkal stabilabb es kigyorsitazoknal is kevesbe bologatos ...
Nem tudom mekkora pontosan.
93-as évjárat(fémtankos) 40lovas.