Nem tudom mitol egett meg, lehet a tomites volt mar szar.
Mar tekercselik. Epp most rendeltem egy uj dugot + egy felso tugorgot valamint egy membrant. Egyik se volt meg kuka da ha mar ugy is all es szet van szedve akkor miert ne. Lecsiszoltam es festettem a rezot is ha mar uj matrica szett van rajta. Valamint felkerul az uj elso gumi is.
2004-es első évjárat állítólag jobban melegedet Na ezt én sose tapasztaltam.... 2005-től nagyobb hűtővel szerelték.. Ha mész motort venni figyeld hogy indul....Gáz nélkül kell indítani, hidegen melegen könnyen kell beindulnia.. Ha melegen sokat kell rugdosni, akkor készülhetsz egy jobb esetben szelepállításra, rosszabb esetben szelep cserére... Nagyon típushibáról nem tudok, a 2005-től modellen már külön borítás alatt van a vízpumpa az olajszűrőháztól... Több 100 üzemórát használtam ilyen motort, most is ilyenem van szeretem nagyon..
Sziasztok
Vééégre sikerült beállítani a karburátort ill az úszószintet.Brutálisan megy a gép minden sebességbe egykerék.Még egyszer nagyon köszönöm a sok jó tanácsot ill. segítséget mindenkinek!
Ha alászaladsz vmi hülyeségnek akkor könnyen rálocsolhatsz 2-300e-t pikkpakk,ha szerencséd van akkor pár zacskó frutti árából motorozhatsz 100 üzemórát...ilyen ez a popszakma!
Üdv. Showa telómat készülök szétszedni. Na most a felső 8 lapú "kupak" mennyire van meghúzva? Mert csináltam hozzá kulcsot, és nem szeretném szétbaszni azt a kupakot, nehogy elnyalja az oldalait vagy valami. Valakinek van tapasztalata? Köszi!
100 óra után van benne nekem 0.1 ed bekopás terhelt oldalon másikon semmi, pár napja mértem, persze rengeteg dologtól függ mennyit kopik, majd írd meg valamikor ha ránézel, mi újság vele.
Írjál nekik levelet, küldd el a képet+számokat, meg a kérdést.
Általában válaszolni szoktak külföldről is, a PROXhoz írtam már párszor, meg más oldalakhoz mindig jött válasz, igaz néha az, hogy keressem meg a HUN képviseletet, már ahol volt.
Mész "nyél" gázon 1p-et alkalmas helyen, majd azonnal leállítod úgy fordulat visszaejtés nélkül, s utána gyertya ki és csekkol.
Ez igazából el kéne játszani jó pár gáztartományban.
A benzinszintet, ha így beállítod(figyelsz a rógús végre is), akkor annak jónak kell lennie, nem szükséges parafázni (szerintem). http://www.sportmotor.hu/motor...
Amíg nem vagy biztos abban jó e a karbi, nagyon ne nyelezd, mert felkenheted a dugót, mindig dúsabbról kezd el szegényíteni amikor állítod.
Mar tekercselik. Epp most rendeltem egy uj dugot + egy felso tugorgot valamint egy membrant. Egyik se volt meg kuka da ha mar ugy is all es szet van szedve akkor miert ne. Lecsiszoltam es festettem a rezot is ha mar uj matrica szett van rajta. Valamint felkerul az uj elso gumi is.
Aztan eladom