Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég mély furat van ott, még 10-es bemenne, ha jól rémlik, berakhatod nyugodtan a 7mm szélest, fog tömíteni,
nekem is valami csapágyboltos cucc van benne már jó pár éve.
RMX250S váltótengely szimeringet ha cserélt már valaki, meg tudja mondani jó-e oda a 14*22*6 helyett, amit nem tudok szerezni 14*22*7 mert azt igen és hogy a gyári belül bordázott helyett fog-e tömíteni a sima belsőjű vitonos szimering.

A gyári a 09283-14006-al jelzett aminek a belsője bordás mint a képen:http://www.ebay.com/itm/NOS-Su...
hali!új kézvédő akció!7000ft utánvéttel ingyen póstával!06304906559
SZIASZTOK...rmx 50 hez 2003 ashoz keresek kábelköteget..:)tud valaki bontott rmx 50 ről? előre is köszi.. 30 605 6883
gratulálok az oldalnak a link beillesztéséhez. Akkor újra:
http://translate.googleusercon...|hu&rurl=translate.google.com&
u=http://www.cmsnl.com/suzuki-rm...
http://www.cmsnl.com/suzuki-rm..." target="_blank">Erről az oldalról keresd ki a motorod évjárat szerint, meg az ominózus dr-t is és kiderül hogy passzol e. Nekem is kellett és 7000ért tudtam venni egy rmx berúgókart. Igaz az vas és nagyobb így kellett kicsit ügyeskedni de működik (és könnyebb vele berúgni mert hosszabb és nehezebb).
Üdvözlök mindenkit ! azért fordulok hozzátok mert minden hirdetést megnéztem és felhívtam berúgókar ügyben. Nekem suzuki Rm250 berúgókarra lenne szükségem tudom h ez nem olyan oldal de gondoltam 1 próbát megér . Mondták 1 páran hogy suzuki dr 600-650 berúgókar jó rá de ezt igazolni csak képek alapján tudtam és senkivel se tudtam ezt le egyeztetni h tényleg jó-e rá vagy ha tényleg jó akkor melyik évjáraté jó rá az RM-re . Tudom mennyibe kerülnek az új karok külföldi honlapokat néztem (ebay) ott se sokkal olcsóbb a posta költség miatt . A választ előre is köszönöm ! Esetleg valaki rendelkezik ezzel a bizonyos alkatrésszel és meg is válik tőle azzal felvenném a kapcsolatot.
Neked valami spéci géped lehet ha a gyújtás érzékeny a sebességi fokozatra gyújtás tuti nem, ha az lenne, azt észrevennéd 3. ba is, gondolom ebben a fokozatban is eléred a kritikus dadogós fordulatot.

Milyen fordulatszám/gázállás a nyerő, amikor kezd dadogni?
Ez fix, vagy néha itt, néha ott?

A power szelep előfeszítésen tekerj már 2-3 órát vissza az óramutató járással ellentétben és próbáld ki úgy.
Utóbbi alkatrész szuperál rendesen?
Ha kinyitod fixre a powert és sikerül berúgni így próbáld ki hogy akkor mi a jelenség, de ne lepjen meg amikor ugorni fog a moci egyet, ha elér egy fordulatot.

Majd ha összesaraztad, azért tegyél fel videót
videot most nemtudok csinálni mert lemostam a mocit és vizes :-) üresbe, 1és 2be , úszószinttel, levegővel, mindennel próbáltam, másik gyertyával is, komplett üzemanyag rendszert is áttisztítottam többször. ha lassan ha gyorsan emelem a fordulatot akkor is ledadog. néha olyan mintha gyújtás probléma lenne. többi fokozatba jol megy. ha 2ba húzom padlóig akkor egy idő után jó lesz de aztán megint szar. alapjáratot se tudok állítani. egyszer van egyszer nincs. rossz minőségű olaj lehet a hiba okozója?
Akkor kérdezd meg tőle a megoldást

Tegyetek fel videót, szavakból marha nehéz!

Kérdés: lassan emeled a fordulatot vagy gyorsan? Mit csinálsz a gázkarral?
Neked is csak 1 és üres fokozatban dadog le?
helo, ugyan az a problémám mint a 3169. hozzászólónak. remélem nem azt a motort vettem meg :-)
Kiprobalni olyan mint a modern dizelbe néha prémium uzemanyagot tankolni: értelmetlen és penzkidobas. Szerintem vagy maradj a mostaninál vagy válts. Érezni nem fogsz semmi különbséget. A castrolt nagyon sokan használják, én annál olcsóbb olajat nem tennék bele.
köszi a választ maradtam a castrolnál power 1 de a motul 710 vagy a 800 at lehet kiprobálom
Üdv!
Mivel nincs gyári kézikönyvem az RM85L-emhez ezért valaki utána tudna nézni,hogy milyen olajjal ajánlják/gyári olaja?
(2003 évj.)
Jelenleg Castrol Power1Racing 2T-vel használom már 1,5éve és eddig nem volt panasz,csak mégis szeretném tudni!
Köszönöm előre is a válaszokat!
Az utcai használatra szánt olajoknak meg kell felelnie egy rakat másik környezetvédelmi besorolásnak, ami által rontják az egyéb összetevőit az olajnak.

A Motul ezeket mind leszarja nem gyárt utcára csak versenysport, így az övéknek ezeknek nem is kell megfelelnie, lehetnek benne olyan adalékok, amik más olajokban nem pont ezen tényezők miatt.

Természetesen ezzel nem mondok semmit, mi jó és mi nem, csak érdemes átgondolni így is.
Amiket felsorolnak a dobozon és "dobálóztok vele" azok csak egy részei a lényeges olaj tulajdonságoknak.

A felsorolt értékek összehasonlításánál mindig meg kell nézni a vizsgálati eljárás módját is(pl. ASTM D92), mert az se mindegy milyen módon jön ki pl. a lobbanáspont.

A legtutibb mód meg a hosszútávú próba és vizsgálatok, attól jobb nincs.
Bocs, rosszat tettem be ez az off road motul 800
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 120.2 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 15.5 mm²/s
Viscosity index ASTM D2270 135
Flash point ASTM D92 252°C / 485°F
"ár-minőség viszonylatban"

Ne ez az ami nálam olaj kérdésben nincs, csak belevaló és nem belevaló kategóriák vannak.

Ezek a motul800 adatai, ha már ennyire ez érdekel:
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 157,4 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 19,2 mm²/s
Viscosity index ASTM D2270 140
Flash point ASTM D92 274°C / 525°F
Akkor kis számadatok:

AGIP Scooter 2t: viszkozitás 40 fokon 94 mm2/w 100 fokon 11,8 mm2/S lobbanáspont 125 celsius teljesítményszint JASO- FC

Motul 710 2T: viszkozitás 40 fokon 46,4 mm2/s 100 fokon 8,9 mm2/s lobbanáspont 88 Celsius teljesítményszint JASO-FD.

Teljesítményszintben eggyel gyengébb de minden másban jobb mint a Motul.

Az hogy nem úgy használom a motort mint egy versenyző nálam azt jelenti hogy nem nyelezem annyit, a 7000 fölötti tartomány ritka ezért felesleges a hatalmas lobbanáspontú olaj. Hangsúlyozom nekem 70% utca 30 % terep használat a mérvadó. Ha tudásom engedné és járnék versenyre vagy komolyabb helyekre túrázni biztos nem ezt az olajat használnám.

Nem azt mondtam szarabb az AGIP mint a Castrol, hanem azt hogy kisebb a lobbanáspontja, ami utcára jó is mivel ritkán érem el tartósan azt a fordulatszámot ahol termel annyi hőt az égés, hogy tökéletesen elégjen az olaj.

Én nem legjobb olajról beszéltem hanem azt mondtam az ár-minőség viszonylatban nem a Motul a legjobb.
Most nézem, hogy írtál tegnap a homokbányás videómhoz:
Az a hely nem nálunk van, oda mi is utaztunk. Sajnos amit írsz már egyre gyakoribb. Ez a hely is egy megboldogult krossz és enduró pálya (megvették és betemették) szomszédságában van, ahol a tulajdonost most épp nem érdekli hogy motorosok használják a helyet.
"nem ugy hasznalom a motorom ahogy egy versenyzo"

Attól még ha lenyelezed a hőterhelése például ugyan olyan, vagy ha katlanban vagy rosszabb is lehet.

"Az olaj amit emlitettem amit hasznalok es fogok is nyugodt szivvel"

Ezzel semmi gond, csak azzal ha ajánlod is.
Ráadásul a tiéd rmx, az övé rm.

"Viszkozitasban majdnem ugyanaz mint egy castrol racing 2t a lobbanaspontja picit alacsonyabb."

Én azt mondtam, hogy a castrol tudása szerintem a minimum amit egy ilyen motorban tudnia kell egy olajnak, ehhez képest te egy szerinted is gyengébb tudásút ajánlasz. Ez az amivel nem értek egyet.

Kérlek ezt a "legjobb" megnevezést felejtsük el, mert nincs olyan az olajok között, csak olyan hogy adott modellhez mi a jó. A Motul800-as olaja a gyári az rm250-hez, így vélhetően ezzel működik a legjobban a motor.

Azért remélem abban nincs vita köztünk hogy az olaj a lelke a motornak (bármilyen motorról is legyen szó)?!

Amúgy meg nem értem ezt a spórolunk az olajon dolgot. 1/50 arányban keveritek az olajat, ez azt jelenti, hogy 1 liter benzinhez kevertek 0,2 deci olajat. 420 forintnyi benzinhez 4500 forintos motul800-val számolva ez 90 forint, 2200 forintos robogó olajjal 44 forint. A megtakarítás 46 forint/üzemanyag liter.
E szerint a cikk szerint: 2t vs 4t

1 ft üzemanyag költségre kb 0,70 fillér karbantartás jut (ő üzemórában számol). Ez azt jelenti hogy 420 forint benzin + 90 forint olaj = 510 forintnyi üzemanyag költségre 357 forint karbantartás jut. Ez összesen 867 forint. Direkt nem üzemórában számolok mert más a felhasználás módja nálunk. Szóval ha mész a motorral 1 liternyit (kb 10 perc ) akkor az 867 forintba kerül. Ebből spóroltok ti meg 46 forintot a robogó olajjal (ez kb 5%). Nem beszélve arról hogy ezzel együtt a karbantartási költség várhatóan nőni fog, de ez kiszámíthatatlan. Szerintem ez a megtakarítás a motor árához és üzemeltetési költségeihez képest elhanyagolható.
Nezd nalam az olaj vasarlasnal nem a marka az elso szempont meg hogy mi van a flakonon. Minden olajon jelolik a teljesitmenyszintet. Az olaj amit emlitettem amit hasznalok es fogok is nyugodt szivvel az API-TC es JASO-FC minositessel jelololt a szerszamgepolajok mint az altalad emlitett Stihl olaj teljesen mas minosegi osztalyba tartoznak ezert azok felejtosek. A minosegi osztalyon kivul nezem a viszkozitast 40 es 100 fokon es a lobbanaspontot. Az elso ket adat megmutatja mennyit veszit az olaj a homerseklet emelkedesevel a viszkozitasbol az utobbi hogy mekkora homersekleten eg el. Viszkozitasban majdnem ugyanaz mint egy castrol racing 2t a lobbanaspontja picit alacsonyabb.

Nem mondom nem jo a gyar altal ajanlott olaj, csak azt ar- minoseg viszonylatban nem a Motul a legjobb, azonkivul nem ugy hasznalom a motorom ahogy egy versenyzo... Vannak olajok amik araban tobb a marketing ara mint masoknal, a Motul tipikusan ilyen!
Ne gondold, hogy csak marketing duma a különbség az olajok között, persze az is. Viszont az rm125 verseny motor literenként több mint 240 lóerővel, míg egy robesz kb 90 ugyan ebben. Más a szerkezeti felépítésük, más a hőterhelésük és megannyi dolog ami eltérő olajtulajdonságokat tesz szükségessé.

Én hiszem, hogy a legjobb olaj a gyári ajánlás, hisz a tervezésnél és a tesztelésnél is azt használták jó eséllyel. Ettől persze el lehet térni, de szinte biztos hogy a motor kárára válik. Ez a robogó olajos dolog (a másik ilyen nagy okosság a stihl olaj "hisz a láncfűrész is sokat forog") öngól mert amit az olajon megspórolsz jó eséllyel majd a blokkra költöd.

Persze a te motorod, a te pénztárcád...
"Nehogy azt hidd szarabb a robogó olaj."

Nem szarabb, csak más. Az általad is említett magas fordulat csak egy tényező a sok közül (fajlagos teljesítmény, hőterhelés stb...).

Nekem a motul800-al sem köpi pedig 1/33-ban van keverve. lehet azért mert ezzel az olajjal lett tervezve. ;-)

"szétszedéskor is mindenhol ott volt a szalmasárga bevonat tőle"

Ez így félrevezető, hisz attól hogy hidegen (szétszedésnél) ott van, egyáltalán nem biztos hogy ott van ha meleg a motor.