Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos ez az én hibamból törtent, a motorkámnak nem volt köze. És nincs felsőbb rendűség csak jobban szeretm a2T t mint a 4t t. Teljesen egyértelmű a négyütemű motorok előnye, de na ;)
Engem annyiban meggyoztel hogy kap meg egy dugót a motor aztán meglatjuk azzal milyen lesz (megmeretem a hengert is hogy hogy áll). Viszont hosszabb távon kezdenem kell ezzel valamit.

Én nem tudom bekarburalni úgy ahogy írtad nekem és olyat se tudok aki betudna, már úgy értem elérhető közelségben.

Gondolom azt te is látod hogy dew is és én is igyekszünk minnel jobb állapotban tartani a motorunkat. Ha a motorom nem az enyém lenne már rég vashuvely lenne benne vagy meginkabb elbontottak volna (pl tavaly mikor mindent kicseréltem a beleben 240 ezer körül volt csak az anyag).
Ennyit a kétütemű felsőbbrendűségről
Nem hiszem el, hogy ennyire kőbaltafejűek vagytok. Nem az érdekel, hogy kibasztok magatokkal, mert aki ennyire kitartó a hülyeségben az megérdemli. Az bosszant, hogy a még sokáig használható Suzuki hengert feleslegesen elbasszátok. Legalább te olvass már utána, meg gondolkozz el kicsit ezen az egészen.
Az enyemben 35 van, akkor még várok a cserével :-)

Nicasil: ma megkerdeztem a helyieket: egy olasz cég csinált egyet. A kivitelezés jó lett viszont 5 hónapba telt mert egyik polcról a másikra került a henger a megmunkálás helyett.
Üdv. A Jézuska meglepett egy RMZ 250-essel, ha minden igaz 2008-as évjárat. Kicsit átnéztem és egy első fékbetétre, valamint kuplung bowdenre lenne szükségem, ha valakinek van esetleg bolti ár alatt fölösleges vevő lennék rá. Illetve mielőtt használatba venném cserélnék rajta olajat, ez az első 4 Ütemű cross motorom, ki milyen olajat ajánl bele? Milyen időközönként kell ránézni a blokkra (szelepek stb)? Jelenleg 41 óra van benne felújítás óta.
Köszi.
Ha csak hard enduró van, azaz nincs tempó és fordulat kb 120-150 óra (egy év)
Tempós endurós szezon után szerintem kevesebb üzemóra után kéne, 60-70 körül már tuti rámérnék.
Én is a lutritól tartok. Akár melyik cég is jön szóba mindig találni negatív tapasztalatokat is. Én annak nem látom sok értelmét hogy rosszul csinálják meg, mert akkor már a vashüvely is jobb (amit egyébként nagyon nem szeretnék). Én kérődzöm még rajta hogy mi legyen.

Hány óránként szoktál dugót cserélni?
Szerintem lutri lesz sima infót nehéz beszerezni, nem még tartóssági tesztekről infókat, az összes céget sem fogom tudni kipróbálni, így majd "találomra" választok egyet, valószínű azt, aki a szubjektív nézőpontjaim alapján a legoptimálisabb.
Sajnos a nicasil minőségre és tartósságra nem lehet semmi garit kicsikarni ez tuti, még abba sem vagyok biztos, hogy írásban garantálják visszakapod a tied azon a méreten amit megrendeltél.

Abba meg már bele se merek gondolni, vajon ki milyen vastagon hordja fel a szílícum karbid réteget(mennyi a nikkel ágy), s majd elmegy e annyi évet, mint a gyári.
szia!

Olvastam a gasgas fórumon is amiket írtatok, ha jutsz valamire nicasil ügyben kérlek szólj. Eddig egyik cég sem győzött meg.
Ez teljesen világos és érthető lehet akkor az lesz belőle hogy elviszem valakihez aki erre van kihegyezve. Azt hogy 360as géppől lett kiszedve az nem lesz jó sokalni fog vagy éppen keveselni. Nekem keveselt és ez lett a végeredménye(lásd kép) 40e felújításon megtanultam :D Szerencsére a henger nem kapott csak honolni kellett picit és vettem bele Wösner dugit
Szerintem ne tippek alapján próbáld belőni, mert drága lesz.

Csak ésszel kísérletezz a hangolási eljárásnak megfelelően!
Gázpróbák, gyertyakép ellenőrzés, stb.

Egy 360asra jól behangolt karbi tuti nem jó a 250 es vasadra.
Innen kiindulhatsz, mik a standard adatok a PWK karbidhoz, de...csakis ésszel csereberélj!
http://www.carbparts.com/

Egyáltalán nem biztos, hogy a főfúvókával van (csak) baj, lehet ott gond a benyaszint is, tű állások, maga a tű, stb.
Ismerd meg az elméletet, értsd meg, tudatosan hangold, s csak utána próbáld ki gyakorlatban! Ha nem az a gyakorlati eredmény/változás, amit várnál elméletben, akkor gáz van valahol a gépezetben.
Figyelj az összefüggésekre is, mert átverhetnek rendesen!

A porlasztó elméleti működésével kezd, venturi elv, különfére körök, stb. Második lépésben ott a diagram, mi mire van hatással, azt kell megérteni, a nélkül ne is kezdj bele, míg nem tiszta.
Utána le van írva a hangolási eljárás, meg a gyakorlati útmutató, milyen jelenségeknek mi az oka, mit változtass, s csak ezeket összerakva fogj bele, de még akkor is nagy az esélye, hogy első próbálkozásra beragasztod valahol a dugót.

Azazaz ha nem érdekel a dolog, nem akarod kitanulni, olcsóbban és gyorsabban megúszod, ha elviszed olyanhoz, aki ért hozzá.
Hali kellenének tippek
vettem végre egy pwk karbit 360 EXC alól. 170/45 ös fúvókával nyélen meszorult a dugó picit(csak a gyűrű kuka) milyen fúvókát ajánlanátok bele. ez a gyenge vastankos változat a mikuni karbis. várom az öttleteket.
Előre is köszi!
Szia. Ezzel a sz*r kupaccal ne küszködjél. 06-70/321-61-03 Ezt a számot hívd fel Bodnár Márknak hívják csinál neked bele power nyelveket. Az enyémbe is ő csinálta és fasza. Hívd fel és tárgyaljatok !
Hali!

Valakinek nincs eladó '97 Suzuki RM 125-höz trafója?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni a mellékelt kép közepén van egy alkatrész ami eltört továbbá elvileg ezt az alkatrészt mindkét oldalon nyomja egy-egy rugó ami nincsen meg esetleg lenne valakinek?
Előre is köszönöm..
Sziasztok suzuki rm 125 melyik évj ban található a váltó hiba ha van ilyen állitólag volt ilyen széria amelyik váltó hibás szeretnék vásárolni egy 125 ös rm et s ebben kérem a segítségeteket.köszi
A régivel ami acél volt avval nem izzott. Most került fel egy titánium ,de egyidőben a karbi is le és szét is volt szedve. GYanítom hogy a karbi összerakásánál ill. beállításánál lesz a probléma + ugye bekerült egy kézzel állítható levegő csavar is hasonló a képen láthatóhoz.
Kérdés, a régi kipufogóval is sárgán izzott? Ha csak cseresznye piros/este látni/ természetes. Ha melegen indul nehezen , lehet szelephézag gond, ha hidegen indul nehezen, kevés benzin/alapjárati fúvóka kicsi vagy dugult/, benzinmennyiségi csavart a teljes betekeréstől vissza 3/4-2,5 fordulat ki, ha erre sem reagál akkor nagyobb alapjárati fúvóka kell, és a játék a csavarral újra. Csinálj egy olyan csavarhúzót amivel tudod állítani/kampósra hajtott, két irányú éllel.
Köszönöm a választ! Megpróbáljuk amit írtál. Természetesen nem használtuk volna így ,és azonnal le is állítottuk ahogy megláttuk ,hogy mi a tünet. :)
Nagy az esély, hogy ez a baj oka.

Először rakd rendbe a keveréket, ne legyen fehér a gyertyád, jelenleg túl szegény a keverék, azért ilyen, sok levegőt kap (vagy kevés benyát), valószínű nem sikerült túl jól az a kézi állíthatóság, vagy a tisztításnál rontottatok el valamit, esetleg lecsökkent a benyaszint.

A szegény keverék nehezen gyúllad be, s már akkor ég, amikor a dugó lefele jön, nyit a kipuff szelep. Ezért melegszik be a leömlőd is, mert belemegy a láng, durrogás is lehet ezért, meg az egész hengerfal melegedés, stb.

Mivel a vezérléshez nem nyúltatok, az nemigen mászott el ettől, amit írsz, a szegény keverék tud ilyeneket okozni, amit írtál, mielőbb tedd/tetesd rendbe, így ne használd!
Üdvözlet mindenkinek. Lenne az itt szakavatottab motorosoktól ,egy kérdésem ill. láttatok e már ilyet. Esetleg megoldás :) Adott egy 2007 es RMZ 250 és iszonyatosan melegszik ..kb annyira hogy a frissen vásárolt titán leömlő 2 percen belül sárgára izzik + a gyertya fehér. A karbi ki lett szedve ,és pucolva ,ill a levegő csavar kézzel állithatóra cserélve. Lehet ez a jelenség a rossz levegő beállitás miatt ? vagy ez inkább már vezérlés probléma? Nem is indul túl könnyen ,és néha láncsóvák is jönnek :) Válaszokat előre is köszi.
Semennyire egy az egyben jó sőt még az RM tanktakarón a lyukak is passzolnak. Csak a két alsó összekötő nem jó mert beleér mindenbe és nem tom rárakni a vízcsövet, mert lefelé áll.
Szerintem az a szöveg a honlapon, a gravírozás az S3 ra vonatkozik az ő cégükön belül, nem a gerecse fog gravírozni.

Értem, hogy megismered a hengert, nyilván megismeri mindenki, de kell valami azonosító, amire lehet hivatkozni szerződésben.

Ha nem írja alá, nem hagyom ott, s nincs kalamajka
egyébként ha korrekt, s tudja, hogy korrekt az eljárás, miért ne írná alá, nincs vesztenivalója...csak akkor, ha lehet bibi a dologban, az meg már gyanús. Normális esetben valami garanciát mindenre kell vállalnia egy hivatalosan működő szolgáltató cégnek, csak kell róla papír, amit tudsz lobogtatni ha bibi van, akár egy megrendelő lap, de jobbank találom az aláírt szerződést, amiben le van írva pontosan mit vállaltak. Szerintem nekik is célszerűbb lenne, ha lenne ilyen papír, ami őket is védi, nem csak téged, mert benne van feketén fehéren, hogy mondjuk ők csak közvetítenek, s ha a szar a nicasil, nem vállalnak érte felelősséget, stb...

Részemről egy esetből nem szoktam sok következtetés levonni semmire, csak elteszem mint infót, s még egyszer köszi, hogy leírtad
Világosan fel volt tüntetve a honlapjukon és még most is fenn van:

"Miután a henger beérkezik az üzemébe, először azonosítás céljából gravírozzuk." És amikor beszéltem velük meg is erősítettek ebben hogy UGYANAZT a hengert kapjuk vissza!

Nem kellett rá azonosító,a saját keze munkáját azért megismeri az ember,azt a papírt pedig amit mondasz úgysem írták volna alá,ahogy nem írtak jegyzőkönyvet sem,Szatyinát idézve:
"Minek írjak,úgysem fog változni semmi,emlékezni fogok én erre."

Honda CR 125 90,a szóban forgó gép...lehet hogy 1000ből egy ilyen eset van,de akkor sem ez az elintézési mód.

Ezek után gyárthat nekem az S3 akármennyi gyári hengert,az ilyen képviseletüknek köszönhetően a nem ajánlott kategória nálam.

Állítólag Yamaha Fehéréken keresztül van még épkézláb nicasilozás,remélem ők korrektebbek.