Nehogy azt hidd szarabb a robogó olaj... A kis köbcentis 2t robogókba ugyanúgy fontos a kenés hiszen még magasabb fordulaton is járhatnak (12-14 ezer rpm) mint egy enduro-crossgép. Nekem kifejezetten rossz tapasztalataim vannak a Castrollal, nekem 1:50 re keverve köpte a 8as gyertyát ha nem lehettet vagy nem akartam kiforgatni és ott volt a Castrol hamisítási mizéria.
Ha lenne 4-5 ezer forintom egy liter olajra akkor inkább a Silkolene Comp2 Premixet vennék régen vettem egyszer kétszer jó sűrű jó a hőstabilitása és nem köpi a gyertyát és hosszabb állásnál sem habosodik bekeverve.
Amit mindig veszek és soha nem volt vele semmi bajom, szétszedéskor is mindenhol ott volt a szalmasárga bevonat tőle, az az AGIP Scooter 2t, nekem bevált, 2200 Ft és full szintetikus. Van kifejezetten terepmotorba fejlesztett olaja is az AGIP-nak a Moto 2T az olyan 3 mátyás király...
Már a nevében is benne van hogy melyiket biztos ne. Általában a castrolt teszik beléjük mert relatív olcsó, de szerintem egy motul710 szint amit minimun tenni kéne bele. Én csak motul800at használok.
Sziasztok! megtörtént a serviz, hálistennek csak a szívó oldali vezérlésen volt egy fokkal elugorva a fogaskerék valoszínű ez volt a problémája, meg kicserélt 2 fúvokát a szerelő, aztán most hidegen melegen indul normálisan! úgy nézki annyira nem lettem átbaszva... :-)
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem.
RMZ 250 2006:
rúgásra indul(hidegen-melegen), gázhúzásra elkezd dadogni, durrogni, és nem pörög fel.
Gyertya már cserélve lett, de nem használt.
Előre is köszi...
Sajnos nekem is kezd bűzleni a dolog... Hál istennek a szerelőm ismeri az állitolagos eddigi szerelőjét, csak ő sajnos hétfőn jön haza külföldről aztán utána fogja felhívni hogy volt e nála egyáltalán ilyen motor vagy ha volt is mi lett vele csinálva... Aztán meg ha beigazolodik a gyanu, hogy csak eladásra tákolták össze, akkor lehet porul fog járni a gyerek.....
Itt meg lehet nézni részletesen, hogy az all balls milyen perselyeket gyárt és mik a méretei a típusszámnak.
Azt sajnos nem tudom, melyik komplett szettben melyik van.
Már kérdeztem az all ballst melyik csomagban milyen méretű persely van, de csak annyit feleltek, legyek szíves vásárolni
ennyire azért nem rossz az angolom, hogy ennyire félreértsenek
A 38-6078 ban tuti az van, amiket leírtam.
Nem ez lenne az első eset a történelemben. Az egyik srác akivel kijárunk vett egy ktm 450 sx-et. Eladásra volt össze tákolva a henger. Első erdei alkalom után nem indult. Szétszedték és egy golyóstoll hegynyi hiányzott a henger falából, amit átmenetileg fémragasztóval pótoltak.
sajnos ezt nem tudom meg mondani, mert most vettem, aztán a gazdája azt mondta hogy körön belül 5 órája volt benne lendkerék, dugo hajtokar, vez lánc, tömités cserélve( vagyis ezeket mutatta meg egy dobozba..... :-) )egyedül a szelepeket mondta hogy azok nem újjak benne! és igen a hézag az hibátlan benne! hétfőn kiderül, hogy mi baja van, csak kiváncsi voltam hogy mik a lehetöségek...
A hét végén új helyen voltunk így nem tudok pontosat mondani, de az biztos hogy nem forrt fel. Biztos, hogy sokat számít mert hiába volt jó idő, sokkal tovább tartott bemelegíteni a motort.
Sziasztok! Rm 250-be keresek supermoto szettet! 1995-ös évjárat,vagy ha valakinek esetleg valami ötlet hogy hogy lehet a legkönnyebben beleépíteni azt szívesen meghallgatom! Köszönöm!
All-balls új első telő felújító persely szett. Típusszáma 38-6078 RMX 250 90-hez írja(RM125 90,RM250 89-90, YZ125 89 re is stimm).
Sajnos félrerendeltem, enyémbe kicsi lenne, nekem 45 ös a becsúszóm.
Szerintem ez 42mm-es becsúszószárra való.
Ami benne van a dobozban:
2db belső persely (38-1017) méretek: 39.8x41.7x20
2db külső persely (38-2002) méretek: 41.1x45x12
2db o-gyűrű (37-3303) méretek: 45 külső 3mm átmérő
2db réz gyűrű (38-4001) méretek: 27x32x1
2 db "zéger" (38-3306) mérete szabadon kb 57mm
Ha lenne 4-5 ezer forintom egy liter olajra akkor inkább a Silkolene Comp2 Premixet vennék régen vettem egyszer kétszer jó sűrű jó a hőstabilitása és nem köpi a gyertyát és hosszabb állásnál sem habosodik bekeverve.
Amit mindig veszek és soha nem volt vele semmi bajom, szétszedéskor is mindenhol ott volt a szalmasárga bevonat tőle, az az AGIP Scooter 2t, nekem bevált, 2200 Ft és full szintetikus. Van kifejezetten terepmotorba fejlesztett olaja is az AGIP-nak a Moto 2T az olyan 3 mátyás király...
egy kis segítségre lenne szükségem.
RMZ 250 2006:
rúgásra indul(hidegen-melegen), gázhúzásra elkezd dadogni, durrogni, és nem pörög fel.
Gyertya már cserélve lett, de nem használt.
Előre is köszi...
Természetesen a persely magasság még attól lehet nem jó,
pl 43 esetében is van vagy 3 féle.
http://www.onlineracingspares....
Itt meg lehet nézni részletesen, hogy az all balls milyen perselyeket gyárt és mik a méretei a típusszámnak.
Azt sajnos nem tudom, melyik komplett szettben melyik van.
Már kérdeztem az all ballst melyik csomagban milyen méretű persely van, de csak annyit feleltek, legyek szíves vásárolni
ennyire azért nem rossz az angolom, hogy ennyire félreértsenek
A 38-6078 ban tuti az van, amiket leírtam.
Tapasztalatok?
Sajnos félrerendeltem, enyémbe kicsi lenne, nekem 45 ös a becsúszóm.
Szerintem ez 42mm-es becsúszószárra való.
Ami benne van a dobozban:
2db belső persely (38-1017) méretek: 39.8x41.7x20
2db külső persely (38-2002) méretek: 41.1x45x12
2db o-gyűrű (37-3303) méretek: 45 külső 3mm átmérő
2db réz gyűrű (38-4001) méretek: 27x32x1
2 db "zéger" (38-3306) mérete szabadon kb 57mm
Ha érdekel, keress privátban.