Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor volt benne dugócsere utoljára, mennyi üzemóra van a dugóban ? lehet gyűrűtörés henger repedés , bármi lehet.. Vegyétek le a hengert ki fog derülni hogy miért nincs kompresszió... Szelephézag biztos jó?
Sziasztok, régebben már írtam, hogy nehezen indul a gépem (rmz250 2004.) aztán eljutottunk arra a pontra, hogy abszolult nem indult már, most pedig a szerelönél rájöttünk, hogy szinte nulla a kompreszio a motorba! szelephézagot meg a vezérlést nézte eddig meg a szerelő, azok tökéletesek! Sajnos csak egy hét mulva tudja tovább bontani! Az lenne a kérdésem, hogy szerintetetek mi lehet a probléma? dugó? szelepek? vagy esetleg van valami ötletetek?
üdv.segítség kéne-2007 RMZ 450-szelep állítás értékek?
helló
meken az első telő védő müanyag kellene meg a fekete harisnya meg a farokidom
rm é kellene
Helló!
Meg vannak még az RM idomok?
Jó a nagy hűtő meg a nagyobb nyomásos tanksapka, de én anno az rm 250-nél a gyári hűtőbe raktam a fagyállós alus hűtőfolyadékba ilyet:
https://www.motul.com/hu/hu/pr...
Így a forráspont 135 fok lett és maradt benne mindÍg tartalék, nem forrt meg utána, meg raktam a tankba xado fémkerámia adalékot(csökkenti a súrlódást és hőt), meg raktam bele ngk br 8 eix iridiumos gyertyát, ami inkább hideg szikrát ad és az elektróda vége sem izzik fel annyira és nem termel annyi hőt.... Persze volt hogy a karburáláson is állÍtani kellett, mert nem mindig melegedett üzemire a gép... Ezeket megismételtem a többi motornál is, és azóta nem forrt fel a vÍz egyszer sem, még 35 fokban sem.
Pezsze fontos a jó olaj is, meg a kevés motorfék!
Jó is hogy írtam választ mert eszembe jutott hogy elfelejtettem reggel megvenni a vízcsövet, így gyorsan elszaladtam érte
Pont az a lényeg, hogy később forrjon :-)

A védő projekt egyenlőre várhat mert van más amit előrébb sorolok (pl.: lánccsere), de talán egyszer oda is eljutok. Az előző sem nálam hajlott így meg, már ilyen volt. Igyekszem vigyázni a motorra és nem dobálni meg reptetni minden felé ahogy azt némely youtube-os videóban látni. Múlt hétvégén pont sikerült egy ilyen és el is tört a farok idom, de ez a ritka kivétel.

Amúgy alig várom, hogy teszteljem.
RM hány ccm?
Ha nálad a motor, rezot le és megnézed, van e benne

Ezen forrás szerintem az RM250 88 ban is poweres volt.
http://www.bike-parts-suz.com/...

"szabad e ilyet venni a fiamnak"
Miért pont a power szelep a kérdéskör, ha ezt akarod eldönteni, vagy más miatt érdekel a power?
Konkrétabb kérdésed van?

Végeredményben minden motor "üzemórás", csak van aminél több, van aminél kevesebb. Az RMX enduró, nagyobb a szervízintervallum üzemórában mint egy krosszmotornál.

Erőt nehéz meghatározni, ha fordulat függvényében nézed a nyomatékgörbéjét, a 250 es már alsó fordulaton nyomatékosabb, mint a 125, de attól függ milyen típusokhoz képest érdekel az "ereje", rengeteg függ a konkrét motortól is mivel hasonlítod, nem feltétlen elég a típust nézni.
Röviden, nem egy erőmű, de nem is kell annak lennie, sosem az ereje a kevés a motornak...legalábbis nálam.
Ha nincs tempó, mindegyik felforr, csak ez később fog, mert 1.3-as a sapi, nagyobb nyomást bír, meg a kapacitás is kb 0,5 L el több.

Ha nincs védőd csinálj és tegyél rá, mert idővel ez is úgy fog kinézni, mint amit levettél, hiába vastagabb, ez is csak alu és ha sziklára dől a motor, behajlik ez is.

Remélem jó lesz neked is
Eddig semmi plusz költség nem volt. Meglepő mód DHL hozta pedig nem.fizettem felárat. A csomagon értéket nem találtam, mondjuk nem is néztem annyira.

Hutosapkan nem láttam értéket. A csonkok átmérője stimmelt egyedül a tulfojon lévő elvezető vastagabb de azt is raeroltettem (valószínű veszek majd egy nagyobbat rá holnap a hutocsovel együtt).

Tényleg pont passzolt minden, még is lepődtem. Masszív cuccnak tűnik. Van benne plusz merevites is. A plusz pocsok miatt nem töltöttem tele meg, de úgy tűnik 1,3 vagy 1,5 liter fog belemenni. Kíváncsi leazek a hatásra.
Egy dolog nem stimmelt: az idom anyaja a régi hutore egy kapcsos módszerrel volt feltece, az újra ez nem ment fel mert az újnak vastagabb az anyaga így a hatoldalra sima önzáró csavart raktam (hátránya hogy az időm oldasahoz meg egy kulcs kell).

Egyébként az enyém is csak akkor forr ha araszolva tudok csak haladni pl patak mederben. Ha maszok akkor nem szokott.

A régi huton így kiszedve látszott igazán, hogy volt baja. Kiflibe van hajolva mind a kettő, mondjuk legalább nem eresztett egyik sem.
Ez tényleg hamar ment mikor rendelted meg egy hete? Volt rajta valami plusz költség? Mit írt rá a csomagra értéknek az eladó a valósat vagy kevesebbet?

A hűtősapka amit adtak hozzá 1.1-es vagy többet bír? A csonkok átmérője passzolt a gyárival nem kellvastagabb csöveket venned? Dew mintha azt írta volna anno neki vastagabbak kellettek.

Nekem meg kész lett a hegesztés, most már nem ereszt, 2 barra nyomáspróbázták nem folyt...

A rossz hír az, hogy a cellák olyan vékonyak, hogy nem tudta az awis csak úgy megcsinálni hogy a sérült cellasort meg a mögötte levőt kivágta és a tövénél hegesztette meg. Elvileg így vesztettem 4,5 cl hűtőfolyadékot de nem forr és nem ereszt ami a lényeg. Nekem oldalanként 10*2 sor cella a gyári és 9dl fér a két hűtőbe összesen...
Hűtő lemaradt
Bekerult a tuning hűtő. Gyorsan megjott, meg is lepődtem.
Kiprobalni meg nem tudtam mert a hűtő tökéletesen passzol de mind a kettőn van egy plusz pocs felül. Nem tudom mire jók de osszekotom holnap őket és gond letudva. Ma is megtettem volna csak nem volt megfelelő hutocsovem.

A hrtvegen eltort farokidom is elkészült
Helló!
Tudnátok nekem mondani egy pár szót RMX 250-ről? 1997. 125 és 250-es 2T-hez képest mennyire erősek ezek? Csak enduro körülmények között. Üzemórásak? stb
Ha valakit érdekel Hívjon vagy írjon !
http://www.kepesmotor.hu/offro...
Természetesen nem verseny célra használom,hanem kb. mint ön a videóiban!
Köszönöm válaszát!
Nézd, ha havi 4*10 percet használod az évi 10 órának felel meg (ami még csak nem is üzemóra). Másfél év alatt így mentél vele 15 órát. Ha nem verseny célra használod (a leírtak alapján közel se) akkor ennek sokszorosát is kibírja gond nélkül.

Semmi különös nincs abban amit leírtál.
Üdv!
Suzuki RM85L motorom van,és azt szeretném megkérdezni,hogy már hajtom 1,5éve a motort(de olyan szinten,hogy havi:3-4x veszem elő max. és akkor is csak 1 körre az erdőbe ami kb 10 perc!) és még mindig az a dugattyú van bent,amivel az előző tulaj is használta,mint 2. motort(szóval nem volt használva sűrűn+2 évet állt egy garázsban) és még mindig tökéletes pattogós 2T hangja van és semmi ciripelő/semmi hang nem jön a motorból és erő is van bent bőven!
Az lehet,hogy ennyit bír egy dugó?
Sziasztok 1988 as suzuki rm Poweres-e ? semmi mechanikus jel nem utal arra hogy power szelepes lenne esetleg aki erről tud az írjon szabad e ilyet venni a fiamnak szeretnék egyet vásárolni
DZSSSSAAAAAAA :D Ezt még fel kell dolgoznom :D Nem vagyok túl jó matekos. De szerintem értem mit mondasz. Majd holnap ütyködök valamit.
Pontosítok, mert így félreérthető, nincs egy síkban az úszó alja és a ház tető széle, szóval...a 2db úszó alját összekötöd egy képzeletbeli vonallal és kihúzod az úszóház tetőre állított merőlegesre na az a távolság az
Leveszed az úszóház fedelet, félreteszed, rátolsz egy csövet a beömlőre, elkezded befújni a levegőt, közben kézzel csukod be a szelepet az úszó emelésével, amikor zár, megjegyzed hol az úszó alja.
Ezt a pontot leméred milyen távol van a levett úszóház fedél tetőtől, az a benzinszint magasság. Keihin karbin 16+-1mm.

http://www.southbayriders.com/...

A tűszelep végén lévő rugós bizbazbasznak nem kell benyomódnia! Amikor zár és az még kint van, akkor az már jó.