Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem, de ezt csak pontos kezembe vett méricskélés után merném bevállalni.

K5:
http://www.bike-parts-suz.com/...

K7:
http://www.bike-parts-suz.com/...

A henger és a fej közötti tömítés típusszáma eltérő, már e miatt kizárnám, s akkor még a többit meg se néztem.

Ilyen dolognál már azt se ártana tudni, hogy melyik típus az éven belül, mert RMZ ből is van akár 3 féle egy évben:
http://www.bike-parts-suz.com/...

Szerintem K7,K8,K9 kompatibilis a tömítés alapján.
A K5 el inkább a K4 és K6 nál kutakodj, de ott is meg kell nézni alaposan mindent.
Udv az uraknak
volna egy kerdesem, tegnap vettem egy 2005 Rmz250 torott hengerfejjel,talaltam egy 2007 Rmz250 fejet ossze lehet-e vele rakni vagy sem.
koszonom.
Tudom írtam már, de nem győzöm ismételni, szívás van mindennel.
Akinek műanyag tankos verseny RMX változat van, főleg 98-99 S-es az nagyon figyeljen oda mit rendel meg bele után gyártottból, mivel a java alkatrészt, a sima utcai RMX hez csinálják, ami ide nem jó, ebben rengeteg alkatrészt, a 97 es RM 250 ből tettek bele!

Pl aktualitás, a hátsó teló króm szár ugyan 16 os, de a fej meg a dugattyú már 46 os benne, az RMX ben meg 16/44 es fej van, (az újabb RM 250 be 98 tól, meg mondjuk a DRZ ben már 16/50 es van.)

Szóval az RMX be után gyártott shock seal head sem jó bele!
(Szerencsére nem rendeltem meg, méretet ellenőriztem)
Köszönöm a segítő válaszokat próbálkozok a leírtak alapján.
Jaja, ragaszkodik a szemét :-)

A vezetekeket vegig neztem, kivulrol nem serultek ugy hogy.ki kell merni mindent. De nem nekem mert en balfek vagyok ehhez.

Jo lenne haDunafoldvarig rendbe jonne, bar ezt nem hiszem.
Amikor felraktam a hűtővédőmet pár éve, nekem a műanyag hűtőtakaró idomokat át kellett szabni, akkor agyon volt hőlégfúvózva, hogy hajoljon az idom, de nekem nem volt semmi baja utána, ezért furcsállom, hogy egy sima matrica pikk-pakk kicsi hőlégfúvózástól elmegy a szikra.

A generátorod álló része meg ettől végképp nem mászhat el, egy alu dekni alatt van az egész. Az már inkább lehetséges, hogy megolvasztottad valamelyik vezetéken a szigetelést és zárlatolt.

Kíváncsi leszek, mi lesz az ok.

Érdekes, az biztos, a motor nem akar távozni tőled, inkább beteget jelentett csak el ne add
Ugy nez ki generator lesz. A cdi t Elvitte a srac kimerni, holnap viszem at a motort hozza.

Locsolok ra egy kis penzt de igy nem.fogom eladni hanem az idei ec versenyeken elindulok vele aztan lehet oszre kuka leaz ugy ahogy van.
Részvétem, de hőlégfúvótól tönkremenő elektronika
Az elektronikát mérőműszerrel ki tudod mérni.
Ha megvan a 2003 as RM250 szervízkönyv az alapján simán csinálhatod.
17-dik fejezetben van az elektronika, ott minden leírva hol mit kell mérni.

CDI drága mulatság lesz, ha az kell cserélni, 20-25 eFt bontottan legalább.
Benzinszint:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Power:
1. Ellenőrizd, a kiemelő rúd nem e szorul a hengertalp lyukon. (power oldaldeknit kell levenni csak)

http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...

Ajánlom a keresőt
A túlfolyón akkor is folyhat ha szennyeződés van a karbiban. Én háromszor szedtem szét és takarítottam ki (pedig szemre minden rendben volt) mire ez megoldódott. A szelep tüskén (nevét nem tudom, ez az ami zárja a benzin útját az úszó hatására) volt valami halvány lerakódás és azért folyt nekem mindig.
Sziasztok ma lett volna az első menet az rmx 250-el de nem jött össze a karburátorral lehet gond alacsony ill közép fordulaton ugy tűnt sokat kap nehezen veszi fel a fordulatot padló gázon megy mint állat ugy nincs gond meg valószínüleg az úszószinttel is gond van mivel folyik a túlfolyón a benya. Tud valaki segíteni hogy mik az alapbeállítások ill. honnan kell mérni az úszóházban a 16mm benzin szintet. És még az érdekelne kinek hova van állítva a power. ugy szeretném ha egyenletesen húzna nem egy bizonyos fordulaton indulna meg hirtelen.
Olyan szép idő van, remélem akinek működik a motorja épp a port/sarat rúgja

Úgy tűnik a generátorom lehet rossz, már amennyire az én korlátozott villanyász tudásom enged következtetni. Sok lófügyi nem jön ki belőle sajnos

A szerelő srác még este benéz, megtudakolom tőle ő mennyire érti ezt a témát, aztán ha nem akkor keresek valakit aki otthon van benne.
Köszi.

Ez a manuál nekem is megvan.
Ez 2003-as
Koszi!
Itt egy rajz ! Igaz 89-95 ig van de szerintem nem tér el :D
Hátha.
Dew!

Nem láttál valahol a neten kapcsolási rajzot rm 250-hez (2000)?

Illetve ha valaki lát hozzá cdi-t az szóljon kérem.

Nem biztos hogy ez utóbbi a baj, de mivel a motor szerdán még hibátlanul működött, szombaton már nem és a kettő között csak a matrica szett került rá hőlégfúvó segítségével ezért gondolom, hogy a légszűrő ház oldalán levő cdi ment el a hőtől.
Mai esemény:

Már úton volt a vevő. Gondoltam elindítom mert jártam már úgy egy simsonnal, hogy mikor megjöttek érte az istennek nem indult el (mondjuk az egy kalap f... volt 20ezerért hirdettem).

Na ez sem indult. Rohadjon meg ilyen kellemetlen szitut. Hívtam is a vevőt hogy sajnálom, de ne jöjjön.

Nincs szikra. Lehet a tegnapi hőlégfúvózásnál valami vezeték megsérült. Volt olyan rendes a szerelő srác hogy átjött délelőtt megnézni. Sajnos nem olyan egyszerű a dolog mint egy pipa csere.

gondoltuk akkor már ránézünk a dugó, power párosra. Na azzal semmi baj, viszont a rohadt tömítés ami benne volt kinyúlt. Levettem a henger fejet és 10 perc alatt a tömítés 2 centit nyúlt magától, így most nem folytattuk a hiba keresést (nem is volt rá idő) meg veszek egy tömítést hogy a henger egyben legyen.
Szeretjük reszelni na! Most miért baj ez neked? :-)
Már megint a fingot fűrészelitek, meg a ti számotokra jelentéktelen századokat?
A gyári illesztésnek a gyári henger- dugónál van jelentősége. Ha valami utángyártott szemetet raktok be, akkor már mit számít a gyári illesztés? Jó kérdés, ugye?

Mi a 125-ösbe a Wössnert (ha van Wisecot) minimum 8 századra illesztjük, mert kisebbel megragad. Me nagyobbat tágul mint a gyári, csak okoskodás meg a hülyékre hallgatás helyett inkább ki kellene mérni, és akkor egyértelmű... És csak akkor használom a Wössnert ha nincs jobb, mert a szarok közt azért nem olyan rossz.

A plusz 2-3-4-5 századosra hónolt gyári hengeretekbe simán elmegy a gyári dugó is, semmi negatív változást nem fogtok észre venni, azt lefogadom.
SZIASZTOK...rmx 50 es hez keresek alkatrészeket.... pl komplett kábelköteget..... nem tudtok valakit ajánlani..bontót bármit?
Ha már beszéltem a motorról itt van pár mai kép. Megjött a matrica szett, holnap meg jön valaki megnézni hogy megveszi.
Ha minden igaz (ugye én nem voltam ott mikor mért a majesztró) az volt a 0,05 kopás (akkor most már maradjunk annál ahogy megbeszéltük). Nem előtte volt annyi, hanem hónolás után lett ennyi hogy ne legyen hordós a henger.

Ha elmegy így 200 üzemórát még az nekem a legrosszabb esetben is mától számított 4 év és akkor nagyon aktív voltam.

A baj csak az hogy 4 év múlva sehol nem fogok találni gyári új hengert, akkor azt hiszem mégis most kell megvenni

A dugót 50 óránál egyébként mindenképp kicserélem. Nem tétel úgy a motorozás költségeihez képest.
Köszi a pontosítást, így értem miért hónolták ki ennyire.
Nekem is 67.05 re szednék ki a hordósság miatt, ha elvinném.

Nem akarok jósolni, de jó olajjal, megfelelő légszűrő takarítgatásokkal az még 200-300 órát vígan elmegy, ahogy te használod, persze nem ezzel a dugóval, a hengerre gondoltam, de majd ha szétszeded, megméred és kiderül mi a helyzet. Bár jó lett volna tudni, hogy hónolás után mennyi az az annyi.
DEW és Waszeitung

Bocs, hogy nem frissítettem az infot. Korábban már írtam itt a fórumon hogy 0,08-val illesztve mert hordós volt a henger és ez volt amit ki lehetett belőle hozni.

Épp ezért foglalkoztat a dolog megoldása mert ez most így működik, még egy dugót elbír aztán a hengerrel kell kezdeni valamit.

Dew: a te matekod szerint gondolkodva 0,05 a kopás, azért kérdeztem vissza korábban mert nem tudtam mit értesz kopás alatt.