Dew légyszi hogy kell úszó szintet állítani? Azt tudom hogy tolómérő meg zárt megy nyitott állapot csak nem tudom honnan mit kell mérni mert a pj karbimat sikerült belőni na mákkal :D de gyanakszok hogy magas az úszószintem.
Tegyél már fel videót, nem jön át az írásból, mit alkotsz a gázzal és milyen fordulaton és hol dadog le.
Ez a tünet, hogy lassan gyorsítva 1-2 ben is elforogja magát, de ha rárántod a gázt ledadog? Milyen fordulatnál rántod rá a teli gázt? 3. ban is ugyan olyan fordulatnál húzol teli gázt? Stb..
Ha oldalra megdöntöd a motort, hány fokos motor dőlésnél kezd el folyni a benya a karbiból?
A beömlő tűszelep végén a rugós bizbasz szuperált, nem volt beszorulva? Ha az megszorult, simán lehet magas a benyaszint és akkor is csinálhatja ezt, hogy sokat ránt fel hirtelen gázadásokra.
nekem az RMX em csinálja ugyan ezt de valószínüleg sok üzemanyagot kap a motor ha pörgetem rendesen nem csinálja ha viszont normál tempóban haladok akkor ilyen kipörgeted és kész :D
Vidd el karbishoz vagy drew mond rá valami okosságot :D
Karburalasi gondod van. Sokat kap kozeptartomanyban. Azért csak alacsony fokozatban jelenzjezik mert azok gyorsabban forognak le, ha lassan gyorsitasz valószínű ott sem vagy nem ilyen mértékben.jelentkezik.
Karburalasi gondod van. Sokat kap kozeptartomanyban. Azért csak alacsony fokozatban jelenzjezik mert azok gyorsabban forognak le, ha lassan gyorsitasz valószínű ott sem vagy nem ilyen mértékben.jelentkezik.
hello. mi baja lehet a mocimnak(rm 125) ha 1-2be padlógáznál nem pörög ki hanem mintha letiltana utána pár másodperc padló gáz után pörög rendesen? magasabb fokozatban nem csinálja.
Sziasztok! Szerintetek megér ennyit? Valós lehet az évjárat? Egyébként egy 1998-as HM CRE-m van arra szeretné elcserélni csak az enyémnek van valami kínja csak nem tudok rájönni mi, blokkot meg nem akarom széthúzni. http://olx.hu/i2/hirdetes/elad...
Szeretek erdőzni is, csak hegyek dombok közelébe nincs időm eés főleg lém eljutni...
4t-t csak valami igénytelent vennék pl DRZ400 vagy DR650se, amit jobbfajta terepgumival lehet hajtani terepen is és nem 200 kiló mint mondjuk egy xt660.
De imádom a kétütemű motorokat, az egyszerűséget a fenntarthatóságot és a minusz súlyt (ami úton mondjuk nem igazán fontos), az olajfüstjét a hangját meg azt az érzést mikor a visszatöltő hullám megérkezik...
Tapasztalatom szerint nem hűt túl(így is bemelegszik a vas elég gyorsan), bár a konkrét mérést csak műszerekkel lehetne kimutatni.
Télen megy a sima hűtőre is a kartonlap, ha erre gondoltál
Kiderült nekem mégis jó az izzó a műszerfalba az a kis hőgomba adja a jelet. Mivel lyukas a hűtőm de el kellett mennem a hegesztős cimbihez felvarratni a dobfelfogató fület. Hazafele elkezdtem pirosan világítani mivek kb 3 deci víz marad meg a hűtőben a lyuk miatt. Egyből megűlltam, had hűljön az a kevés víz.
Szerintem én első körben elviszem egy alu hegesztőhöz, az a kb 2mm hosszú és 2-3 tized széles lyukat szerintem fillérért behegeszti egy AWI-s csak le kell csípni a hűtőt.
Ha megmarad a jószág majd lehet veszek rá egy új pár hűtőt, de most eléggé begondolkoztam egy cserén... Kezd elegem lenni, hogy mindig van valami.
Időm meg pénzem úgy sincs komolyan endurózni, lehet átnyergelek egy túra endurora, vagy egy 200-250 exc-re, vagy egy 250 gasgas-ra. Csak össze kéne kaparni vagy 150-200 at ahhoz meg eladni a mostanit...
Gondolom az enyemre valobol kevesebbet tudnak eladni azert dragabb (gyartani).
Enyemen nincs termosztat, nem is nagyon vqn ra szukseg ahogy en hasznalm. Egyenesen es gyorsan keveset megy igy nincs ami (tul)hutse. Eddig az volt a modszar hogy karton lap a huto ele amig kozlekedek, aztan ha indul a moka akkor karton lap ki.
Felejtsd el, több kárt csinál, mint hasznot, ha elromlik. Hasznos, amíg jó, addig jobb ha van mint nincs, de ha elromlik és nem nyit ki
Elég gyorsan felmelegednek ezek a hengerek, nem károsodik akkora ütemben termosztát nélkül sem, szerintem.
Azt nézem, hogy a tiedre meg a Dewére való jóval drágább, az enyémre postával 67 font.
Az RMX-ben gyárilag van termosztát, igaz az enyémből hiányzik már így vettem, így nem tudna túlhűteni ha lenne benne. Neked az RM-ben van amúgy? Nekem a hengerfej vízcsőcsatlakozója alatt van meg a helye.
Ez a tünet, hogy lassan gyorsítva 1-2 ben is elforogja magát, de ha rárántod a gázt ledadog? Milyen fordulatnál rántod rá a teli gázt? 3. ban is ugyan olyan fordulatnál húzol teli gázt? Stb..
Ha oldalra megdöntöd a motort, hány fokos motor dőlésnél kezd el folyni a benya a karbiból?
A beömlő tűszelep végén a rugós bizbasz szuperált, nem volt beszorulva? Ha az megszorult, simán lehet magas a benyaszint és akkor is csinálhatja ezt, hogy sokat ránt fel hirtelen gázadásokra.
Vidd el karbishoz vagy drew mond rá valami okosságot :D
Persze ez csak egy tipp.
Persze ez csak egy tipp.
nem tudja valaki mekkora tűrése van a powernek az áló és a mozgó közötti részre gondolok
http://olx.hu/i2/hirdetes/elad...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Természetesen át kell nézni belül (kívül felesleges, patent)
A létező RMX 250 típusok között a legjobb választás.
Nekem pl egy ilyen lenne az:
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
(valószínű bazi nagy öngól lenne, mert nem tudnám használni)
4t-t csak valami igénytelent vennék pl DRZ400 vagy DR650se, amit jobbfajta terepgumival lehet hajtani terepen is és nem 200 kiló mint mondjuk egy xt660.
De imádom a kétütemű motorokat, az egyszerűséget a fenntarthatóságot és a minusz súlyt (ami úton mondjuk nem igazán fontos), az olajfüstjét a hangját meg azt az érzést mikor a visszatöltő hullám megérkezik...
Ezért gondolkozok exc- ben és gasgasban is.
Télen megy a sima hűtőre is a kartonlap, ha erre gondoltál
Szerintem én első körben elviszem egy alu hegesztőhöz, az a kb 2mm hosszú és 2-3 tized széles lyukat szerintem fillérért behegeszti egy AWI-s csak le kell csípni a hűtőt.
Ha megmarad a jószág majd lehet veszek rá egy új pár hűtőt, de most eléggé begondolkoztam egy cserén... Kezd elegem lenni, hogy mindig van valami.
Időm meg pénzem úgy sincs komolyan endurózni, lehet átnyergelek egy túra endurora, vagy egy 200-250 exc-re, vagy egy 250 gasgas-ra. Csak össze kéne kaparni vagy 150-200 at ahhoz meg eladni a mostanit...
S mit jelent, h 3. ban kipörög és 1. 2. ben meg nem?
Üresben kipörög?
Tegyél fel videót
Enyemen nincs termosztat, nem is nagyon vqn ra szukseg ahogy en hasznalm. Egyenesen es gyorsan keveset megy igy nincs ami (tul)hutse. Eddig az volt a modszar hogy karton lap a huto ele amig kozlekedek, aztan ha indul a moka akkor karton lap ki.
Elég gyorsan felmelegednek ezek a hengerek, nem károsodik akkora ütemben termosztát nélkül sem, szerintem.
Az az alumínium ház van a hengerfej tetején és abba lenne benne. Nekem a háza megvan csak nincs benne semmi...
Biztos fel lehet azt a házat applikálni az RM-re ha nincs rajta, csak nem hiszem megér egy tizest a termosztát...
Azt nézem, hogy a tiedre meg a Dewére való jóval drágább, az enyémre postával 67 font.
Az RMX-ben gyárilag van termosztát, igaz az enyémből hiányzik már így vettem, így nem tudna túlhűteni ha lenne benne. Neked az RM-ben van amúgy? Nekem a hengerfej vízcsőcsatlakozója alatt van meg a helye.
Kiváncsi vagyok a Dew féle SW-s RMX-ben van-e?