Amikor a hengeredet mérték, az a kopás érdekelt volna az alap (67.40) mérethez képest.
A 0.08 ad ra van illesztve mihez képest? Milyen dugó van benne? (PROX ból C-t láttam az 66.36 os) Márka, méret?
Ha jól értem a szöveget és D-s az talán 66.37 (vagy 66.38 as)+0.08 ad az már 66.45, ebből kijön, hogy +0.05 ad a "kopás" az alap 66.40 alapmérethez képest
De az is lehet a gyári dugóhoz képest mondod, az meg 66.34-es, +0.08
az 66.42. akkor csak +0.02 a kopás az alaphoz képest.
Bár részemről inkább a mérésnek hiszek.
A henger+belerakott DUGÓ között sok a 0.08, elég a 0.06 illesztésnek, lehet sokat hónoltak ott ki feleslegesen, persze ehhez (hogy felesleges volt-e) tudni kéne mi volt a henger méret a hónolás előtt.
A 0,08 szép nagy illesztés! :D Olyan 0,05-0,06 ra szokás,gyártója válogatja. Nekem 125 öm van,30 üzemóránál szedtem le a hengert megnézni hogy milyen a nicasilos henger belseje,a hengerben kopás nem volt mérhető úgyhogy hónolás nélkül kap egy másik dugót aztán go...
0,08-val van illesztve (akkor ez mekkora kopás?), erre lett legutóbb honolva. Jelenleg nem mérettem meg mert még nincs itt az ideje. Csak én is szeretek előre tervezni és lépni. Másfél év alatt mentem vele kb 40 órát úgyhogy épp rá is érne még, pláne hogy még egy D-s dugót kapni fog ezzel a hengerrel.
Száz százalékos az már nem lesz, csak rosszabb.
Hogy néz ki a henger kopás kimérve? Legkisebb, vélhetően a hengerfej közelében, legnagyobb az ablakok alatt/felett, meg az alsó rész is érdekes.
Ovalitás?
Nálam van ahol már +0.05 ad a kopás, az ablakok felett/alatt, sok helyen +0.03 van.
Egyébként még a gyári henger is lehet, sőt már lehet meg is vettem volna ha a helyi motorbolt tudna rendelni.
Amúgy nincs semmi a motorommal, sőt árulom most is, csak engem zavar hogy nem száz százalékos (most ugye D-s dugó van benne). Janek lebeszélt a hüvelyezésről, nicasil meg bizonytalan, de inkább rosszakat hallok mint jókat.
RMX250 re új henger németektől vámmentesen, ez 2 csatornás 89-98 ig sok jóra, akit érdekel, korrektül leírja alul, mikre jó. http://www.ebay.com/itm/NEU-Zy...
Enyémre pont nem jó, mondjuk ennyiért nem is kéne.
Szerintem neked nem lesz jó! A powerrel mindenképp cumiznál!
Ez 97 es-é. Típusszáma: 11200-37820-000
Dugó valószínű belemegy, meg illeszkedik a hengertalpra, de vannak eltérések, RM ből is van egy évben legalább 2-3 féle a fejlesztések miatt.
Szerintem neked a 37850 es van, ahol a power kamrán már van plusz egy kivezetés a sloenoidnak, de ezt csak te tudhatod, ezt pl csak a 37850 re lehet rárakni a régebbieken nincs (igaz ráfúrható), persze ha kimarad attól még megy a motor, ami neked cumi az a power, nézd meg teljesen más.
Ha 96 tól megnézem 2000 ig a henger típusszámokat, van pár pl:
11200-37810,11200-37820,11200-37830,
11200-37841,11200-37850
Még kapható suzuki márkakerben azaz nem lehetetlen, de a legolcsóbb kb 650 EUR ért, az tuti új, ehhez képest tényleg jó ár, gyanúsan jó
Szerintem neked karcos, de nézd meg magad, itt vannak a linkek:
Szerintetek EZ jó a 2000-es Rm-re. Úgy nézem igen, de azért nem lenne baj ha megerősítenétek benne. Az ára jó, talán túl jó is. (Amiktól lehet újat venni 160 + szállítás + vám + áfa kb 250ért)
Nem tudom, nincs rajta km óra, de érezhetően gyorsabban elforogja magát 12-50 el, tehát valószínű a végsebessége is kisebb lehet így, sacc per kb 90km/óra 5. ben nyélen. 13-50 el megy tán 120 at, ezek hasraütés számok voltak, nem mértem a 90 et, a 120 at talán a GPS mutatta valamikor.
Amúgy már elkészült a gépsárkány már csak a láncra várok a hétvégén
megröptetem az tuti!Majd teszek fel képeket róla. Még egyszer köszönöm a gyors válaszokat!
egyik haveromnak van egy 2003-as RM 125 nyáron megvette szétütve, nyár közepére felújította teljesen a motorját már csak 3 idom kell rá az a probléma, hogy nyáron még jó volt a motor hidegen szivatóval beindult 2 másodpercet járt levetted a szivatót mentél. most viszont az a probééma, hogy beinditod, jár akár 2 percig is szivatóval mire le lehet venni hogy ne álljon le mikor már meleg a henger lenyomod van alapjárat de ha egy miliméter gázt huzol neki csak leful 5perc minimum mire el lehet vele indulni akkor is csak negyed gázzal alig pörgetve mert ha meghúzod neki powerrel kigyorsul kb 3 segességet utánna ledöglik.. falsot nem szív, karbin állítottam dúsabbra és még mindig.. az okozhatja hogy a membránon van egy kis juk? mikor megvette is volt de azt az egyet nem cserélte még ki akkor semmi baja nem volt. mikor jöttek a hidegebb reggelek na akkor azzal kezdődött hogy berugásnál szivatón jobban pörgött mint előtte meg több idő kellett de nem 5 perc akkor nem sokat kellett úgy járnia meg menet közbe jó volt csak ha nem járattuk fél percig se akkor elindultam ment poweren ereje volt meg most is van ugyan ugy és akkor ha durvultunk vele ledöglött de utánna szivatóval beindit és ment nem döglött le többet! de most meg mindig ledglik valami ötlet?
Jó/jobb olajból, ha már be van járatva, nem kell az 1:33, elég 1:40 vagy 1:45 (1:50) is.
Bejáratás időszakában 1:33.
Ha szar az olaj, akkor szinte mindegy...
Ami fontos, ha bekevered, motorozd is ki, nem a legjobb már hetekig/hónapokig állt bekevert benyával menni.
Olajra öntsd a benyát, akkor jobban keveredik, fordított esetben mixelni érdemes.
Légszűrőre és annak tisztaságára figyelj oda, rengeteget tud dobni/rontani a hüvely/dugó állapoton.
A 0.08 ad ra van illesztve mihez képest? Milyen dugó van benne? (PROX ból C-t láttam az 66.36 os) Márka, méret?
Ha jól értem a szöveget és D-s az talán 66.37 (vagy 66.38 as)+0.08 ad az már 66.45, ebből kijön, hogy +0.05 ad a "kopás" az alap 66.40 alapmérethez képest
De az is lehet a gyári dugóhoz képest mondod, az meg 66.34-es, +0.08
az 66.42. akkor csak +0.02 a kopás az alaphoz képest.
Bár részemről inkább a mérésnek hiszek.
A henger+belerakott DUGÓ között sok a 0.08, elég a 0.06 illesztésnek, lehet sokat hónoltak ott ki feleslegesen, persze ehhez (hogy felesleges volt-e) tudni kéne mi volt a henger méret a hónolás előtt.