Sziasztok rm 250 1994 évj. komplett kuplung szett eladó és jó rmz hez is. Jó állapotban használatból lett kibontva 28 ezer ha valakit érdekel írjon. Posta ok
Sziasztok. 1991es 125ös RM hez keresek serviz manualt. kérlek segítsetek. 2006 os a legközelebbi amit találtam, de jobban örülnék a 91 esnek....
Teleszkóp szárakba mennyi olajat kell tenni ?
Szia, köszi a gyors választ.
Nálam alap ,hogy kukára szedem a motort de szó szerint! amúgy nagyon szép állapotban van nem sokat kell rá költeni. Az áttételre visszatérve nem a hard enduróra gondoltam.
Endúrózás fogalma nálad mit takar? 13-50 végáttétel jó szaladozni "utakon", de keményebb helyekre a 12-50 elkell.
Ha boldog tulaj szeretnél maradni apró darabokra szeded a gépet még a drága meglepik előtt, bár nem biztos, hogy boldog tulaj maradsz, ha apró darabokra szeded
Szia!A legfontosabb az a kuplungfedél alatti belső oldadekni lenne! Ugyanis kibaszott a lemellából egy darabot,és alul ki ütött egy kb 1cm-es darabot a dekniből! Jöhetne még az a kerek gumi,ami a hátsó villa oldalán van "ne folyjon be a víz a villába" Komámnak terelőborda a hűtőhöz mind két oldalra!
Na hali. Ha jól olvasgattam neked is PJ karbi van a motoron. Azt elég csöcs lesz beállítani nekem több mint fél év tekergetés eredménye lett az alapjárat, de alul így is sokall kicsit :D
Az alapjárati csavarral és a levegő csavarral játszál kicsit és jó lesz.
De teszteld le amikor úgy véled de ne egyből üvegen meg ne égesd a dugattyút :D
Benzinszintet megnézem, de arra emlékszem, hogy amikor szétszedtük volt jócskán az úszóházban. Inkább több rémlik, mint kevesebb. A gyertya egyébként benzines, nem száraz.
A membrán is ki lett szedve, átnézve, látszólag az is rendben.
A szivatót is kiszedtük, a járata is le lett meózva. Hiába játszok a szivatóval, nem tudok stabil motorjárást produkálni. Csak akkor jár a motor, ha a gázbovdent meghúzva kicsit nyitok a karbi torkán.
A szikrádnak szerintem semmi baja, de legközelebb a gyertyapipád fog, s nem fog megcsapni.
Nézzük a karburátort.
Kb. hány fokig kell dönteni a motort, amikor a benya elkezd folyni a túlfolyón?
Úszószint 16mm ahogy Krisz34 írta, beállítani így kell:
http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/suzuki/?cmd=showtopic&jp=4907657#4907657
http://www.carbparts.com/keihin/pj_expl2.gif
A 13 ast vedd ki és ellenőrizd le, hogy működik-e, meg belül járhatóak e a járatok, továbbá ezzel tudod állatani az alapjáratot a tetején lévő csavar jobbra balra tekerésével.
Ez még mindig érdekel:
Amikor nem indul, ha kiveszed a gyertyát, benzines vagy inkább száraz?
Kis fordulatnál kicsi a légsebesség a karbiban, ha alacsony a benyaszinted nem tud elég benyát felszívni, száraz marad a gyertya indításnál, ezért kérdem. Persze ettől még lehet membrán gond is, stb, stb...
Ha jól emlékszem: 627ml és 120mm légrés 90 kg-ra gyári beállítások mellett. Korábban már volt róla szó keress vissza a korábbi hozzászólások között!