Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki fog derülni pár héten belül mert megrendeltem. Sokat várok tőle mert az ősszel lesz nyuzva a gép, aztán tavasszal kap egy új hengert (vagy nicasilt).
Sziasztok.
Motorom dugó csere előtt áll. Az lenne a kérdésem, hogy milyen dugót ajánlanátok ami inkább minőségi és tartósabb mint olcsó?
Van egy alapméretes használt RMX 250 es hengerem. SOS be eladó! Ha valakit érdekel írjon, és küldök képeket.
üdv. most ugy állok, hol 1. és 2. sebességben nem pörök ki rendesen, dadog, ha feljebb váltok akkor hibátlanul megy. több levegő kell neki?
És télen nem hűt túl?

(amúgy köszi az infókat, persze az enyemre másik kell de azt is ők gyártják.)
Köszi a linket az enyémhez képest a tieden van egy plusz csonk a bal oldali hűtőn az neked hova csatlakozik?

Neked tettek rá valamit a vámnál, és mit írt rá összegnek meg megnevezésnek a csomagon az eladó?
Ennyinél még nem lenne elvileg vám csak áfa. Elméletileg ha nem magánszemélytől veszed 22-150 euro érték között +27 ÁFA.

De ez függ attól mit ír rá összegnek az eladó, ill mit ír a megnevezésben. Nekem volt olyan, hogy kérés nélkül ráírta az eladó, hogy "gift" úgy elvileg nem vonják vámeljárás alá.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ezen kívül infó, régóta ezt használom, teljesen jó, azóta nem forr a vas, az 1,3 sapi jóval többet bír, kíváncsiságból felraktam a gyári 1.1 es sapkát, azzal nyomott el időnként.

A te RM250dre biztos másik típusé kell.
Szia.

Jól működik? Tesztelted már? Múltkor már majdnem megrendeltem csak az áfa és vám.elijesztett. Mondjuk nem baj mert másnap jött ki a másik motoron némi javítani való és így megvolt rá a.fedezet.
Amiket felsoroltam az a motor árában benne volt de nem volt beszerelve. Tartalék alkatrész.
Megkérhetlek hogy illeszd be ide vagy küldd el mailben a linkjét a winner racing hűtőnek amit vettél. Ahogy a képeket nézem nekem ez passzol http://www.ebay.com/itm/L-R-al...

annyit kivéve, hogy a bal oldalin nekem vagy egy 13-as furat van ott egy hőjeladó gomba, ami ha lenne izzó hozzá a műszerfalban pirosan világítana ha kezdene főni a víz. Ahogy néztem nekem a vázon lévő lyukon keresztül és alul is össze van kötve a két hűtő és felül van plusz két csöcs azok egy Y csőbe csatlakoznak aminek a szimpla vége a hengerfejhez megy. Alul meg van még egy csöcs ami a vízpumpához megy.

Elkezdett folyni a bal hűtőm szerintem felkaptam valami követ vagy törmeléket, valaki mindig kiborít valami szemetet a homokra az utcánkban, a hülyék azt hiszik úgy jobb lesz nem lesz annyi kátyú!

A váz felöl a harmadik sor alucső alul felkarcolódott és lett rajta egy piciny lyuk, épphogy hazaértem minden vizem elfolyt. Gondolom lehetne javítani is hegesztéssel, de amúgy is gyorsan melegszek és nem kellene akkor a hűtőventi sem...
Ha anélkül jól megy, akkor a levegő kevés és kurva sok a benzin! Hajtás oladali főtengelyszimering is lehet! Mert ha onnan sziv plussz olajat akkor csinálhatsz a karbival bármit!
kipörgött meg ment rendesen, de csak szivatóval, anélkül be sem indult. 5 évet állt, zöld alga szerű cucc volt benne, most már kitakarítottam, tiszta. kivettem a légszűrő alól azt a kemény szivacsot, mint a páraelszívóba van, most magas fordulaton jo, csak alacsonyba nem meg 1-2-es sebességben furán pörög. blokkfelujításra nem hiszem h szükség van ha elötte ment, meg a levegő állító csavarra reagál, de a fulladást nem szünteti meg. esetleg a membránra kéne ránéznem? azért a levegőszűrő körül kerestem a hibát mert anélkül jól megy.
Azt írtad h karbi takarítás után nem pörög ki, ezek szerint előtte kiporgott? Vagy.előtte se volt jó?

Ha előtte jó volt akkor nem hiszem h a legszuro környékén lenne a hiba.
a légszűrő alatt kell lennie még egy vékony kemény szivacs szerű anyagnak? azt kivettem utána jobb lett de még nem az igazi
Ha a tű állása nem befolyásolja a jarast (sehogy sem forog ki) akkor jó eséllyel egy blokk felujitasnak nézel elébe (ne legyen igazam!). A kormos gyertya azt jelenti sokat kap, ez lehet ok a nem kiporgesre viszont ha a tűt lejebb teszed és úgy sem akkor szerintem komolyabb a gond. (hülye kérdés de nem tört le abból a tűből egy darab?)
hello. állitottam minden állásba a subert meg a levegő csavart de semmi változás. tiszta korom mindeg a gyertya
Egy gyűrüs dugom van valamennyit nyertem a plusz súlyon
De ha dugó cserés lesz akkor cserélek csapágyat is
Főtengely csapágyadnak majd nem fog

A PROX dugóban a csapszeg(62gr) 16gral nehezebb mint a gyári csapszeg.(48gr)
A dugó együtt nézve mindennel meg 20gr al, mert a gyűrűk is vastagabbak a PROXban.

A wössner dugónak+csapszeg+gyűrű annyi a súlya kb, mint a gyári, de ez meg csapeltolásos azért fos

RMX250 ről beszéltem.
Több baj is lehet.
Benzinszintet piszkáltad? Ha nem akkor marad az, hogy szimplán kipucoltad, megfelelően tud szívni üzemanyagot, s így sokat kap.

RGO nézd meg milyen gázálláson nem pörög feljebb, s vegyél vissza a benzinből vagy adj neki több levegőt, esetleg takarítsd ki a légszűrőt is

Na jó, gondolom valami 1/2gáz környéke lehet ahol ledadog, a tűt tedd lejjebb és nézd meg úgy
hello. lenne egy rm 125öm. a probléma hogy karbi takarítás után nem pörög ki. mi lehet a baj?
Helló érdekelne egy első és egy hásó farokidom ha megtudunk egyezbi egy jó árban ?
Köszönöm a válaszokat. A gyáritól való eltérés lesz a gond sztem mert full PROX cucc van benne :D De annyira nem gáz mert még külön tetszik is
Ha a főtengely rendesen meg van csinálva, akkor a rázásnak az okozója a dugattyú, vagy a hajtórúd súly eltérése az eredetitől, vagy a blokk csapágyfészek kopása. A rázást más szerkezeteknél is a kiegyensúlyozatlanság okozza.