Ki fog derülni pár héten belül mert megrendeltem. Sokat várok tőle mert az ősszel lesz nyuzva a gép, aztán tavasszal kap egy új hengert (vagy nicasilt).
Ennyinél még nem lenne elvileg vám csak áfa. Elméletileg ha nem magánszemélytől veszed 22-150 euro érték között +27 ÁFA.
De ez függ attól mit ír rá összegnek az eladó, ill mit ír a megnevezésben. Nekem volt olyan, hogy kérés nélkül ráírta az eladó, hogy "gift" úgy elvileg nem vonják vámeljárás alá.
Ezen kívül infó, régóta ezt használom, teljesen jó, azóta nem forr a vas, az 1,3 sapi jóval többet bír, kíváncsiságból felraktam a gyári 1.1 es sapkát, azzal nyomott el időnként.
Jól működik? Tesztelted már? Múltkor már majdnem megrendeltem csak az áfa és vám.elijesztett. Mondjuk nem baj mert másnap jött ki a másik motoron némi javítani való és így megvolt rá a.fedezet.
Megkérhetlek hogy illeszd be ide vagy küldd el mailben a linkjét a winner racing hűtőnek amit vettél. Ahogy a képeket nézem nekem ez passzol http://www.ebay.com/itm/L-R-al...
annyit kivéve, hogy a bal oldalin nekem vagy egy 13-as furat van ott egy hőjeladó gomba, ami ha lenne izzó hozzá a műszerfalban pirosan világítana ha kezdene főni a víz. Ahogy néztem nekem a vázon lévő lyukon keresztül és alul is össze van kötve a két hűtő és felül van plusz két csöcs azok egy Y csőbe csatlakoznak aminek a szimpla vége a hengerfejhez megy. Alul meg van még egy csöcs ami a vízpumpához megy.
Elkezdett folyni a bal hűtőm szerintem felkaptam valami követ vagy törmeléket, valaki mindig kiborít valami szemetet a homokra az utcánkban, a hülyék azt hiszik úgy jobb lesz nem lesz annyi kátyú!
A váz felöl a harmadik sor alucső alul felkarcolódott és lett rajta egy piciny lyuk, épphogy hazaértem minden vizem elfolyt. Gondolom lehetne javítani is hegesztéssel, de amúgy is gyorsan melegszek és nem kellene akkor a hűtőventi sem...
Ha anélkül jól megy, akkor a levegő kevés és kurva sok a benzin! Hajtás oladali főtengelyszimering is lehet! Mert ha onnan sziv plussz olajat akkor csinálhatsz a karbival bármit!
kipörgött meg ment rendesen, de csak szivatóval, anélkül be sem indult. 5 évet állt, zöld alga szerű cucc volt benne, most már kitakarítottam, tiszta. kivettem a légszűrő alól azt a kemény szivacsot, mint a páraelszívóba van, most magas fordulaton jo, csak alacsonyba nem meg 1-2-es sebességben furán pörög. blokkfelujításra nem hiszem h szükség van ha elötte ment, meg a levegő állító csavarra reagál, de a fulladást nem szünteti meg. esetleg a membránra kéne ránéznem? azért a levegőszűrő körül kerestem a hibát mert anélkül jól megy.
Ha a tű állása nem befolyásolja a jarast (sehogy sem forog ki) akkor jó eséllyel egy blokk felujitasnak nézel elébe (ne legyen igazam!). A kormos gyertya azt jelenti sokat kap, ez lehet ok a nem kiporgesre viszont ha a tűt lejebb teszed és úgy sem akkor szerintem komolyabb a gond. (hülye kérdés de nem tört le abból a tűből egy darab?)
A PROX dugóban a csapszeg(62gr) 16gral nehezebb mint a gyári csapszeg.(48gr)
A dugó együtt nézve mindennel meg 20gr al, mert a gyűrűk is vastagabbak a PROXban.
A wössner dugónak+csapszeg+gyűrű annyi a súlya kb, mint a gyári, de ez meg csapeltolásos azért fos
Ha a főtengely rendesen meg van csinálva, akkor a rázásnak az okozója a dugattyú, vagy a hajtórúd súly eltérése az eredetitől, vagy a blokk csapágyfészek kopása. A rázást más szerkezeteknél is a kiegyensúlyozatlanság okozza.
Motorom dugó csere előtt áll. Az lenne a kérdésem, hogy milyen dugót ajánlanátok ami inkább minőségi és tartósabb mint olcsó?
(amúgy köszi az infókat, persze az enyemre másik kell de azt is ők gyártják.)
Neked tettek rá valamit a vámnál, és mit írt rá összegnek meg megnevezésnek a csomagon az eladó?
De ez függ attól mit ír rá összegnek az eladó, ill mit ír a megnevezésben. Nekem volt olyan, hogy kérés nélkül ráírta az eladó, hogy "gift" úgy elvileg nem vonják vámeljárás alá.
Ezen kívül infó, régóta ezt használom, teljesen jó, azóta nem forr a vas, az 1,3 sapi jóval többet bír, kíváncsiságból felraktam a gyári 1.1 es sapkát, azzal nyomott el időnként.
A te RM250dre biztos másik típusé kell.
Jól működik? Tesztelted már? Múltkor már majdnem megrendeltem csak az áfa és vám.elijesztett. Mondjuk nem baj mert másnap jött ki a másik motoron némi javítani való és így megvolt rá a.fedezet.
annyit kivéve, hogy a bal oldalin nekem vagy egy 13-as furat van ott egy hőjeladó gomba, ami ha lenne izzó hozzá a műszerfalban pirosan világítana ha kezdene főni a víz. Ahogy néztem nekem a vázon lévő lyukon keresztül és alul is össze van kötve a két hűtő és felül van plusz két csöcs azok egy Y csőbe csatlakoznak aminek a szimpla vége a hengerfejhez megy. Alul meg van még egy csöcs ami a vízpumpához megy.
Elkezdett folyni a bal hűtőm szerintem felkaptam valami követ vagy törmeléket, valaki mindig kiborít valami szemetet a homokra az utcánkban, a hülyék azt hiszik úgy jobb lesz nem lesz annyi kátyú!
A váz felöl a harmadik sor alucső alul felkarcolódott és lett rajta egy piciny lyuk, épphogy hazaértem minden vizem elfolyt. Gondolom lehetne javítani is hegesztéssel, de amúgy is gyorsan melegszek és nem kellene akkor a hűtőventi sem...
Ha előtte jó volt akkor nem hiszem h a legszuro környékén lenne a hiba.
De ha dugó cserés lesz akkor cserélek csapágyat is
A PROX dugóban a csapszeg(62gr) 16gral nehezebb mint a gyári csapszeg.(48gr)
A dugó együtt nézve mindennel meg 20gr al, mert a gyűrűk is vastagabbak a PROXban.
A wössner dugónak+csapszeg+gyűrű annyi a súlya kb, mint a gyári, de ez meg csapeltolásos azért fos
RMX250 ről beszéltem.
Benzinszintet piszkáltad? Ha nem akkor marad az, hogy szimplán kipucoltad, megfelelően tud szívni üzemanyagot, s így sokat kap.
RGO nézd meg milyen gázálláson nem pörög feljebb, s vegyél vissza a benzinből vagy adj neki több levegőt, esetleg takarítsd ki a légszűrőt is
Na jó, gondolom valami 1/2gáz környéke lehet ahol ledadog, a tűt tedd lejjebb és nézd meg úgy