RMX en megoldható, működik, de a PC venti elektronikát nálam a gyújtásról lejövő és abból egyenirányított és leszabályzott szabálytalan 12V nem hajtotta meg, meg egyébként is kevés a szívó légszállításuk. Rátettem egy szénkefés kismotort és fújó lett mert fordítottam a lapátot, persze próbálkozhatsz a sima PC vel is, hátha, látom neked hely se lenne még kismotornak, vagy lehet szerezni szénkevés kimondott motor hűtőventiket csilliárdért.
A gyújtásról jön fel egy önálló vezeték(talán szürke), az az AC egyik ága, a másik a váz, ezekre kell bekötni egy 12V feszabályzót, ha van a mocidon jó, mert nem kell beszerezni. Kapcsolót vagy ez után teszel, vagy ez elé, nekem előtte van. A 12V AC-t még egyenirányítani kell, erre tökéletes egy graetz-híd, azt berakod egy hűtő tokozásba és kész is. Nálam az RMX en ilyen van. KBU8G 400V 8A http://www.tme.eu/hu/details/k...
Azért ez, mert ezt tudtam megfelelően beépíteni egy hűtő dobozba,
400V elég, meg a 8A is.
Ventillátor "lapátnak" ezt vettem, mert ez volt a legolcsóbb EE80251S1-A99, ebből kibasztam az elektronikát, a lapátot megfordítottam rajta, hogy fújó legyen, ne szívó,
Ventillátor kismotornak meg beleépítettem ezt a keféset:17 RP280-CN-12280 http://www.tme.eu/hu/details/r... Ettől talán lehet szerezni laposabbat is, meg jó a 6V is, ha párhuzamosan van kötve 2db mint nálam, sorba ne kössétek, ha 2db ot tesztek fel.
kis buhert igényel, de ezzel működik hatékonyan.
Ha van tuning hűtő, nem nagyon kell ez se
Szerintetek megold6ó lenne valami hasonlót RMX-re felrakni a bal oldali hűtőre hogy szívjon hátrafelé?
Valami manuális kapcsolós dologra gondolok, amit kézzel lehet kapcsolni, csak nem tudom hova lehetne bekötni, azt gondolom a gyújtásköteghez valahogy de gőzöm nincs hova lehetne. Kapcsolási rajzot lehet találni valahol a fémtankos S változatokhoz?
Egy tipp:
Letöltesz egy Prox katalógust és megnézed a kopó alkatrészek cikkszámait a két modellnél..így kiderül hogy mi az azonos és mi nem...mivel az RMX en van világítás így a gyújtás pl tuti nem csereszabatos.
Vagy itt meg tudod nézni gyári szám alapján hogy mi az azonos és mi nem: http://www.ronniesmailorder.co...
Pár hónapja beszéltünk rm 250 tuning hűtőről, de most nem találom a hozzászólásokat pedig még linkeltünk is párat. Ha valaki tudja hol van kérem másolja be (már vagy fél órája keresem).
Annak szeretnék utánajárni, hogy mi a különbség RMX és RMZ 450 között. Főleg alkatrészügyileg érdekelne, mert nagyon sok az átfedés. Hátha valakinek van már ilyen tapasztalata.
Elméletileg a váltó gyújtás hűtésen kívül ugyanaz? Gondolok itt pl henger, dugó hajtókar szelepekre meg pl futóműre mint pl himba felújító szett stb.
Érdekelne a véleménye is akinek van/volt ilyen, tapasztalata.
Ja és ha van valakinek manual hozzá azt nagyon megköszönném!
Szevasz Dew!Meglett a hiba,főtengelyszimering,szívta át az olajat a váltóból.Meg kapott új membránlapokat is karbonból.Persze karbi is szanaszét tekergetve,meg nagyobb főfuvóka.
Most egy állat,most megy úgy 3ban,mint eddig 2ben.
Én ilyen szinten nem figyeltem (nem is biztos hogy meghallanám). Amikor már nagyon egészségtelen volt a hangja ő meg még vagy 2 percig nyúzta nyélgázon borítékoltam a végeredményt (már ha nem is a komplett kiégést).
Már az elején se volt jó hangja, de 2 perc körül is már jobban lehet hallani, hogy nem kóser valami, 4 percnél már ő is felfigyelt rá...
8 tól teligázon ment, kb 1,5 percet ez betette a kaput, a többi meg már jött mint lavina. Elmászott a gyújtása is, meg valószínű beszart a membránja is, hogy vissza tudott égni a légszűrőbe.
Hülye lovas kivégezte a vasat
Nekem ez szállítással 65,7 dollárra jön ki ami Paypal árfolyamon (mert az a lényeg nem az amit kiír az Ebay) 230 forint, azaz 15111Ft.
1. Ennyiért már itthon is kapsz és nem kell 2 hetet várni.
2. Mivel nem magánszemélytől veszed a következő sávok vannak a vámnál, mivel nem EU-n belülről jön:
0-22 Euro érték (ami az ár+ a posta) vám és áfamentes
22-75 euro érték vámmentes de +27% ÁFA
75-150 euro érték 2,5 vám és arra +27% ÁFA
150 fölött vámtarifatáblázat szerinti vámbesorolás (ami motoralkatrésznél 8%)+27 ÁFA
Ez így a 22-75 sávba esik tehát rájön az ÁFA 15000*1,27= kb 19000 Ft az sok....
Ha jól értem esztergáltattál a kép bal oldalán a csapágyak alatt lévő két pár és a jobb oldal alsó sorban a két alsó perselyt?
Ha igen annyit kell tenned hogy innen: www.gordulo-simmering.hu/
rendelsz két db 22*29*30mm es méretű egy oldalon zárt tűgörgős csapágyat meg 4db porvédő vagy szimeringet amik meg 22*29*4mm méretűek. A csapágy darabja 2240, a porvédől meg kb 200 Ft /db tehát kb 5300 Ft és kb 2-3 nap alatt a kezedben van postán...
A gyújtásról jön fel egy önálló vezeték(talán szürke), az az AC egyik ága, a másik a váz, ezekre kell bekötni egy 12V feszabályzót, ha van a mocidon jó, mert nem kell beszerezni. Kapcsolót vagy ez után teszel, vagy ez elé, nekem előtte van. A 12V AC-t még egyenirányítani kell, erre tökéletes egy graetz-híd, azt berakod egy hűtő tokozásba és kész is. Nálam az RMX en ilyen van. KBU8G 400V 8A http://www.tme.eu/hu/details/k...
Azért ez, mert ezt tudtam megfelelően beépíteni egy hűtő dobozba,
400V elég, meg a 8A is.
Ventillátor "lapátnak" ezt vettem, mert ez volt a legolcsóbb EE80251S1-A99, ebből kibasztam az elektronikát, a lapátot megfordítottam rajta, hogy fújó legyen, ne szívó,
Ventillátor kismotornak meg beleépítettem ezt a keféset:17 RP280-CN-12280 http://www.tme.eu/hu/details/r... Ettől talán lehet szerezni laposabbat is, meg jó a 6V is, ha párhuzamosan van kötve 2db mint nálam, sorba ne kössétek, ha 2db ot tesztek fel.
kis buhert igényel, de ezzel működik hatékonyan.
Ha van tuning hűtő, nem nagyon kell ez se