Na végre zümmög már a vasam.
Igaz jól beszívattam magam, de meglett a baj
A balra indexelésnél leáll, de mire rájöttem elöször szó szerint lilára rugtam a talpamat, szétszedtem az egész vezetékköteget, mire egyszer csak véletlenszerüen rányultam az indexkapcsolóra...
Pff.
Az levegőproblémára utal ha pl. alacsony sebességnél 3-4be egy komolyobb gázadásnál nem akar menni?
Olyan hangja van mintha a levegőszűrőházhoz tenném a kezem és hol adnák neki levegőt hol nem.
Um. menet közbe mintha szuszogna.
Ezt okozhatja túl sok ill kevés levegő?
Nem volt ma már időm foglalkozni vele.
Valamint a powert hogy tudom beállítani?
Az álítócsavar(henger bal oldalán) mennyire van nektek kb ki ill behajtva?
Ezekre még nem volt időm, de valami tanácsot szívesen meghallgatnék.
TM-karbi van még rajta.
Lehet én kavartam be neki azzal, hogy írtam, hogy berágódik, amit esztergálnak, részemről a hőkezelt perselyre gondoltam , írta: tengely valami kemény acélból van meg a "gyürűk is ugyanabbol" az anyagból ld. 5830 nál.
Megtalaltam a gyàri tengelyt az megy vissza. E-bayen neztem felujitot al balls màrkàlyù van 12 ezer magyar pénzért. Vett màr ilyet valaki? Minőségre jo?
Teljesen nem értem, hogy miért kell az új tengely. A tűgörgőhöz edzett perselyeket adnak, a tengely egy csavar ami összefogja az egészet. Akkor megy tönkre, ha szétverik, esztergályos tud készíteni ilyent, nem is kell különleges anyag, jó a c45 natúrban.
Ha nem kapok annyit érte amit szeretnék akkor nem adom el.
Túl sok munkám fexik már a kis szarosban :D
Legfeljebb gyűjtögetek és veszek mellé valami mát :D
A másik meg tudod mondani honnan vetted a tuning hűtődet ?
Köszi
Hát ritka szép állapotba van, remélem el tudod adni árában.
Ha esetleg a régi sm szetted meg van még kompletten, akkor az érdekelne.
De csak ha eladod külön.
Szevasztok Srácok ! Ha esetleg valakinek küllőkre volna szüksége nyugottan csörörgjön van eladó pár Db küllöanyákkal szép állapotban első és hátsókerékhez :)
Ha eladod 300eFt ért már szerencséd van, sajnos nem azt nézik, hogy full felújítva, meg hogy néz ki, hanem látják 95 ös, nem fognak érte adni többet, szerintem.
Természetesen kívánom, hogy el tudd adni annyiért, amiért szeretnéd
esztergályosok nem szeretnek kemény anyagot esztergálni.
Ha nem lett hőkezelve gyártás után, valószínű az rágódott be.
Szerintem vedd meg a felújító szettet hosszútávon tuti az a legolcsóbb
Hát el. Gyorsaságit akarok venni mert próbáltam egyet és nagyon tetszett. Plusz ezeket az endúrókat nem pötyörgésre találták ki.
Egy olyan 500-ra gondoltam csak a fűzött kerék megér 100e et,
Plusz egy motorra való tartalék alkatrész és a cserélt gyári alkatrészek is megvannak szóval vissza tudod csinálni gyárira.
Ha valakit érdekelne a fórumból itt a link: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A jól elkészített bronz persely, ha kap megfelelő zsírozást, nem rossz, régebben is ilyenek voltak. A megfelelő anyagból plusz munka, nem olcsó, ezen felül ki kell alakítani a zsírozó gombokat is. Mindent össze vetve, az eredeti az az a tűgörgő a nyerő.
Patakit23@gmail.hu
tengely valami kemény acélból van meg a "gyürűk is ugyanabbol" pprvédő csak kívül volt meg van is benne. A csapàgyba megvolt monden de lötyögögött benne a regi meg az uj tengely a regi szetvan ràgva
Csak hulyeskedtem mert nekem is egyik oldalt bronz persely vol benne, a jo oreg magyar kokany....
A tugorgos csapagyak hogy neztek ki mikor szetkaptad, nem voltak kihullva a tuk es szetesve a kosar? Gumiporvedoket csereltel, mert ha nem bemegy a por beleragad a zsirba es szeteszi a tengelyt is meg a csapagyat is. Azonkivul a gyuruk utan a belso oldalakon vannak porvedo kupakok, a kozepuk olyan mint egy alu alatet csak a kulso meg a belso keruleten van gumi, belul a belso atmeronel ketelu gumi porvedo azok hogy neztek ki?
En tengelyt meg a perselyeket (amit te gyuruknek mondasz) nem csereltem csak a csapagyakat meg a 2db porvedo kupakot meg a 4db gumiporvedot csereltem es 150 uoraja fasza!
Dobj egy mailcimet robbantott abraval megmutatom mit csereltem es elkuldom a csapagy linkjet amit rendeltem tavaly!
Csak hulyeskedtem mert nekem is egyik oldalt bronz persely vol benne, a jo oreg magyar kokany....
A tugorgos csapagyak hogy neztek ki mikor szetkaptad, nem voltak kihullva a tuk es szetesve a kosar? Gumiporvedoket csereltel, mert ha nem bemegy a por beleragad a zsirba es szeteszi a tengelyt is meg a csapagyat is. Azonkivul a gyuruk utan a belso oldalakon vannak porvedo kupakok, a kozepuk olyan mint egy alu alatet csak a kulso meg a belso keruleten van gumi, belul a belso atmeronel ketelu gumi porvedo azok hogy neztek ki?
En tengelyt meg a perselyeket (amit te gyuruknek mondasz) nem csereltem csak a csapagyakat meg a 2db porvedo kupakot meg a 4db gumiporvedot csereltem es 150 uoraja fasza!
Dobj egy mailcimet robbantott abraval megmutatom mit csereltem es elkuldom a csapagy linkjet amit rendeltem tavaly!
Igaz jól beszívattam magam, de meglett a baj
A balra indexelésnél leáll, de mire rájöttem elöször szó szerint lilára rugtam a talpamat, szétszedtem az egész vezetékköteget, mire egyszer csak véletlenszerüen rányultam az indexkapcsolóra...
Pff.
Az levegőproblémára utal ha pl. alacsony sebességnél 3-4be egy komolyobb gázadásnál nem akar menni?
Olyan hangja van mintha a levegőszűrőházhoz tenném a kezem és hol adnák neki levegőt hol nem.
Um. menet közbe mintha szuszogna.
Ezt okozhatja túl sok ill kevés levegő?
Nem volt ma már időm foglalkozni vele.
Valamint a powert hogy tudom beállítani?
Az álítócsavar(henger bal oldalán) mennyire van nektek kb ki ill behajtva?
Ezekre még nem volt időm, de valami tanácsot szívesen meghallgatnék.
TM-karbi van még rajta.
Előre is köszönöm.