jaa, csodálkoztam is hogy nem dobott ki rá semmit a gugli mint cikkszám:D szerintem 1-2 héten belül írok akkor a dugó miatt (ebayen vertexek meg namurák vannak magyar ár alatt, azok meg nem tetszenek.
Az előző hsz-omban zárójelben az árak láthatóak. Dugó esetében azért különbözik, mert a drágább az emelt kompressziós. Beszerzése nem publikus, de annyit elárulok, hogy itthonról tudom rendelni.
Köszi, honnan és milyen árban tudnál rendelni? leginkább a dugó érdekelne igaz még nincs szétszedve a blokk, így méretet nem tudok, (se azt hogy milyen a hengerem állapota)
Szia. Ha esetleg nem jönne össze az Ebay-es dolog. Wössner hajtókart(28500) és dugattyút (35-37000) tudok neked rendelni. Én a helyedben a hengerfejjel nem játszanék, szakemberre biznám.
Rmz 250 (04) el motorfelújítás előtt állok és arra gondoltam össze ebayezem a dolgokat. Első kérdés, kinéztem egy hot rods hajtókar felújítószettet, azt budapest környékén hova lehet elvinni ahol szakszerűen rakják össze?
Másik, ha a szelepeket akarom kicserélni, akkor érdemes megvenni pl a prox szettet rugóval vagy ha korábban is acél szelep volt benne (és a rugó mérete könyv szerinti értékek között mozog) akkor elég-e csak a szelepeket cserélni? illetve a kibblewhite az noname vagy rendes márka?
Továbbá a szelepek körül van még egy két kérdőjel ami miatt lehet h a hengerfej szerelőhőz megy mégiscsak, pl elég e csak a szelepet cserélni vagy kelle szelepüléket (név csak tipp) meg szelepvezetőt (valveguide)?
Az a kosár kuka, már volt reszelve is ha 2-3mmt lóg benne a lamella.
A gyári nem kopott lamellával és új kosárra pár tized az illesztési hézag. A belső HUB, ha tart a bástya, jó az csavarozva is, kicsit megviszi a centírozást, de ez van.
Kopó és acél lamella meg rugó szetten is gondolkodhatsz szerintem, bár le kell őket méregetni az a biztos.
70 körül van a cserebe, amire számolhatsz, ha veszel egy új kosarat 45, a komplett belső szett meg 25 körül lehet, s akkor jó pár évig nem lesz vele gondod. Attól függ mennyit motorozol, nekem 100 üzemóra van a mitaka kosárban még semmi baja.
Bontotat nem tudom mennyiért tudsz szerezni, de az megint max rövidtávon lesz megoldás, tuti kopott benne minden.
A 93-95 ig RM250 kosár (meg valószínű a többi része is) ugyanaz mint az RMX250, a többiről nem tudok nyilatkozni, de szerintem feleslegesen ne vegyél komplett cuccot ami ráadásul lehet hasonlóan kopott mint a tied, inkább vegyél utángyárott új kosarat és rakd át az acélkereket. 45 postával, szerintem a komplett kuplung se lenne sokkal olcsóbb.
Jónapokat!
Van egy 97es rmxem összetákolt kuplungal, egyre rosszabb már van hogy behúzom és nem történik semi. A kosárba bele nyomódtak a lamella fülek kb 1mm mélyen. Gerecsénél érdeklődtem van náluk komplett kuplung 95ös rm röl. Passzolna az rmxre (ők azt mondták eggyezik de nem 100%) vinném ami rajtavan összemérni költekezés elött. Ha lenne valakinek ilyesmi tapasztalata azt megköszönném nagyon.
A ráütős csavarhúzó első ütésre megoldotta a csavart. Vennem kell egyet... Nem raktam vissza,egyenlőre egy gumidugót csináltam méretre amíg beszerzem a hatlapfejű verziót. Jövő héten meglesz a fém fékcső, aztán meglátjuk. Holnap még így küldöm vele!
Nekem kb fel ora melegítés hűtés után jött ki a fedő csavar, hogy aztan meglassam az alatta lévő el van nyalva, de legalább be is volt csavarrogzitozve nem.bízta a véletlenre a mester
(bevallom most egy megfelelő méretű kapupant csavar van a helyén mert ez tuti kiszedheto és tökéletesen működik. Hirtelen megoldás volt hogy tudjak motorozni, de mivel bevallt így mikor megjott a másik két csavar (kettő mert az első amit rendeltem imbuszos de aztán találtam hosszabbat hatlapos véggel) nem cseréltem ki.)
Minden csavarhoz a motoron elsősorban megfelelő jó minőségű szerszám kell, hogy ne legyen sarkalás/kínlódás, ez igaz a hatlapfejűtől kezdve az imbuszig mindenre, de főleg a csillagcsaarhúzós vagy lapos csavarhúzóval oldható dolgokra.
Sokszor segít a lokális hőbevitel arra az anyagra, amibe be van hajtva a csavar, kitágul az anyag, vagy elenged a fémragasztó, ha nem te raktad össze, ki tudja hogy van és elengedi a csavart, ismét segít a dinamikus kulcs, nem a statikus. (pl ütve csavarhúzó)
Az a csavar a menetet védi amit nehezen vettél ki (tény elég hülye választás volt a lapos csavarhúzó oda a mérnököktől, de nem lenne ezzel gond, ha nem tépnék agyon a szakik ), érdemes visszarakni, ha kap a nyereg egy ütést és nincs benne, összenyomódik aztán a belső hosszú csavart se lehet kiszedni, csak fúrás faragás után.
A nisin nyerget szerintem ne bántsd, ha nincs szétkopva és nem eszi félre a betétet jó az. Gond inkább a csővel lehet (hidegben merev, ha megmelegszik az olaj(használod a féket) hajlamosabb még rugalmasabban viselkedni az elöregedett cső, s későn/nem fog a fék, vagy még esélyes, amit Krisz34 írt, a levegőt mindenképp csekkold, amikor nem fog, hogy kizárhasd.
Tárcsa nincs ütve? Ha se hidegen, se melegen nem fog vagy nagyon bent vagy csak pumpálva akkor meg van ütve, amit írsz azok alapján a csőre tippelnék, vagy levegősödik.
A betétről próbáltam súrlódási együtthatót találni, de semmi konkrét infó a goldfren oldalán
A KBA xxxxx a tárcsa típusát jelöli, mire megy fel, ezt jelzik a betéten is, azaz csak a HH jelzés marad, ez a godfrennél az S3 hoz írja, ami meg inkább utcai, kerámia karbon a súrlódó anyag, de semmi infó. http://www.goldfrenusa.com/bra...
Ha túl sokáig bírja, vagy a tárcsát eszi, akkor kemény a betét, tuti nem fog "harapni".
A szerelőddel nézesd át a munkahengereket ha csövet cseréltek, vagy egyébként se árt, ha nem volt időben olaj cserélve itt is hajlamos szétmenni a bele, mint a telóknál.
Állítólag ennek a zárócsavarnak van hatlapfejű verziója utángyártottban. Most keresgélem, hogy hol lehet kapni. Soha többé nem szeretnék ezzel a sliccelttel szívni. Annyira kiábrándító...
Ezzel a csavarral szívok...
Egyébként :
Köszönöm fékügyben a hozzászólásokat!
Továbbra is keresem a probléma okát.
A fékbetétek : goldfren kba 60878 hh.
Ennek utánanéztem a google segítségével, hát kap meleget-hideget a fórumokon, de félrekopva nincs, és van rajta anyag még bőven.
A fékcső a gyári tákolmány. Borzasztóan néz ki! Ehelyett fém fékcső lesz az biztos.
Gondolkodom még a főfékhenger Brembora cserélésén, van aki ezt javasolja.
Nem lehet a markolatig behúzni. A koppigot úgy értettem, h ameddig csak be tudom húzni. a nyomáspont nem vándorol. Hidegen- melegen is kb 80%-ig kehet behúzni a markolat felé tartó úton. Addigra teljesen felkeményedik.
Rmz 250 (04) el motorfelújítás előtt állok és arra gondoltam össze ebayezem a dolgokat. Első kérdés, kinéztem egy hot rods hajtókar felújítószettet, azt budapest környékén hova lehet elvinni ahol szakszerűen rakják össze?
Másik, ha a szelepeket akarom kicserélni, akkor érdemes megvenni pl a prox szettet rugóval vagy ha korábban is acél szelep volt benne (és a rugó mérete könyv szerinti értékek között mozog) akkor elég-e csak a szelepeket cserélni? illetve a kibblewhite az noname vagy rendes márka?
Továbbá a szelepek körül van még egy két kérdőjel ami miatt lehet h a hengerfej szerelőhőz megy mégiscsak, pl elég e csak a szelepet cserélni vagy kelle szelepüléket (név csak tipp) meg szelepvezetőt (valveguide)?
http://www.sportmotor.hu/motor...
A gyári nem kopott lamellával és új kosárra pár tized az illesztési hézag. A belső HUB, ha tart a bástya, jó az csavarozva is, kicsit megviszi a centírozást, de ez van.
Kopó és acél lamella meg rugó szetten is gondolkodhatsz szerintem, bár le kell őket méregetni az a biztos.
70 körül van a cserebe, amire számolhatsz, ha veszel egy új kosarat 45, a komplett belső szett meg 25 körül lehet, s akkor jó pár évig nem lesz vele gondod. Attól függ mennyit motorozol, nekem 100 üzemóra van a mitaka kosárban még semmi baja.
Bontotat nem tudom mennyiért tudsz szerezni, de az megint max rövidtávon lesz megoldás, tuti kopott benne minden.
A döntés a tied.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor
.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.ronniesmailorder.co...
http://www.ronnie
smailorder.co...
Úgy néz ki hogy ugyanaz van benne,esetleg E-bayen is érdemes szétnézni..
Van egy 97es rmxem összetákolt kuplungal, egyre rosszabb már van hogy behúzom és nem történik semi. A kosárba bele nyomódtak a lamella fülek kb 1mm mélyen. Gerecsénél érdeklődtem van náluk komplett kuplung 95ös rm röl. Passzolna az rmxre (ők azt mondták eggyezik de nem 100%) vinném ami rajtavan összemérni költekezés elött. Ha lenne valakinek ilyesmi tapasztalata azt megköszönném nagyon.
(bevallom most egy megfelelő méretű kapupant csavar van a helyén mert ez tuti kiszedheto és tökéletesen működik. Hirtelen megoldás volt hogy tudjak motorozni, de mivel bevallt így mikor megjott a másik két csavar (kettő mert az első amit rendeltem imbuszos de aztán találtam hosszabbat hatlapos véggel) nem cseréltem ki.)
Sokszor segít a lokális hőbevitel arra az anyagra, amibe be van hajtva a csavar, kitágul az anyag, vagy elenged a fémragasztó, ha nem te raktad össze, ki tudja hogy van és elengedi a csavart, ismét segít a dinamikus kulcs, nem a statikus. (pl ütve csavarhúzó)
Az a csavar a menetet védi amit nehezen vettél ki (tény elég hülye választás volt a lapos csavarhúzó oda a mérnököktől, de nem lenne ezzel gond, ha nem tépnék agyon a szakik ), érdemes visszarakni, ha kap a nyereg egy ütést és nincs benne, összenyomódik aztán a belső hosszú csavart se lehet kiszedni, csak fúrás faragás után.
A nisin nyerget szerintem ne bántsd, ha nincs szétkopva és nem eszi félre a betétet jó az. Gond inkább a csővel lehet (hidegben merev, ha megmelegszik az olaj(használod a féket) hajlamosabb még rugalmasabban viselkedni az elöregedett cső, s későn/nem fog a fék, vagy még esélyes, amit Krisz34 írt, a levegőt mindenképp csekkold, amikor nem fog, hogy kizárhasd.
Tárcsa nincs ütve? Ha se hidegen, se melegen nem fog vagy nagyon bent vagy csak pumpálva akkor meg van ütve, amit írsz azok alapján a csőre tippelnék, vagy levegősödik.
A betétről próbáltam súrlódási együtthatót találni, de semmi konkrét infó a goldfren oldalán
A KBA xxxxx a tárcsa típusát jelöli, mire megy fel, ezt jelzik a betéten is, azaz csak a HH jelzés marad, ez a godfrennél az S3 hoz írja, ami meg inkább utcai, kerámia karbon a súrlódó anyag, de semmi infó.
http://www.goldfrenusa.com/bra...
Ha túl sokáig bírja, vagy a tárcsát eszi, akkor kemény a betét, tuti nem fog "harapni".
A szerelőddel nézesd át a munkahengereket ha csövet cseréltek, vagy egyébként se árt, ha nem volt időben olaj cserélve itt is hajlamos szétmenni a bele, mint a telóknál.
Egyébként :
Köszönöm fékügyben a hozzászólásokat!
Továbbra is keresem a probléma okát.
A fékbetétek : goldfren kba 60878 hh.
Ennek utánanéztem a google segítségével, hát kap meleget-hideget a fórumokon, de félrekopva nincs, és van rajta anyag még bőven.
A fékcső a gyári tákolmány. Borzasztóan néz ki! Ehelyett fém fékcső lesz az biztos.
Gondolkodom még a főfékhenger Brembora cserélésén, van aki ezt javasolja.
Szerintem levegő lesz, ha nem akkor lehet a főfékhenger karmantyú is!
Ha a levegőt kizárod akkor szerintem a folyadékkal nem stimmel valami, ha vándorol a nyomáspontja.