Nyugi nekem is ráz pedig nekem is tavaly az összerakásnál ki lett egyengetve a főtengelyem műhelyben, egy kicsit el volt mászva, a csapágyak is újak Koyo c3-asok. A dugó nekem nem gyári, hanem Mitaka, a hajtókar nem lett cserélve, mert nem lógott semerre, oldalra talán a 0,1-0,2 mm, le fel semmi, a felső tűgörgő is új meg a felső csapszeg: és ráz.
Azt hittem ez normális kiegyenlítőtengely nélküli 2t-knél.
A régi Husqvarnám ami 125-ös volt is rázott, mondjuk nem ennyire, pedig abba volt kiegyenlítőtengely...
Be is baszna :D januárban kapott full generált, minden csapágy vadonat új. de a hajtókar meg a dugó az prox lehet az akkor vagy nem tudom annyira nem zavar csak havonta húzni kell a csavarokat
A japán mérnökök egész jól kiegyensúlyozták az RMX-et, ha rendesen ki van centírozva a főtengely, a gyári dugó+csapszeg és hajtókar van benne, alig ráz, ha ezekből valami nem stimmel, normális, hogy ráz mint a fene,
majd cserélheted a főtengely csapágyat hamarosan.
Neked is az imént linkelt robbantott ábrákat tudom javasolni évjárat pontos belövéshez.
Motort nem lehet szerelni szavakkal. Tegyél fel videót.
Ki tudja ez mit jelent "elkezd szenvedni a motor ", s az se derül ki milyen gázállás-
Ha úgy érzed dús 1/4-1/2 gáz közöt, tedd lejjebb a tűt és próbáld úgy, de lehet még ezer másik baja.
Powert belőni legjobban fordulatszámmérővel figyelve a nyitását, a gyári leírás alapján ennek hiányában érzésre. Keress vissza a fórumban a "keresés ebben a topikban" gombbal keresőszó (power, beállítás, stb), leírtuk már párszor, de ezen leírás "jósága" is nagyban függ attól mennyire van megkopva a kiemelő szerkezet.
Ha alul nincs benne erő és drasztikus megugrások érzékelhetőek amikor elér egy fordulatot, a power korán nyit vagy fel van húzva és nem szuperás, ha nem forog ki későn nyit, kettő között állítsd, hogy ne ugorjon nagyot azaz a power szelep ellássa nyomatékgörbe simító szerepét és ki is tudjon pörögni. Ha ez a beállítás esetében a power feszítés túl feszes vagy túl laza, azaz csapódik a power, akkor előbb utóbb power törésed lesz, utóbbi esetben a power mechanikát kell bűvölni, kopott alkatrészeket cserélni.
Vidd el szerelőhöz, belövi neked rendesen.
Átgondolandó, lehet(valószínű) többe lesz az alkatrész+felújítás ára, mint a motor ára.
Le volt dugózva a kipuff, hol állt 5 évet?
Sok év állás, ha nem volt beindítgatva és csak pici nedvesség volt körülötte az belül szépen átrendezte a dolgokat.
ha le volt dugózva, a szimeringeknek akkor is jó eséllyel annyi van.
A power szelepnél füstöl az mit jelent?
Évjáratot innen kibogarászhatod, alkatrész alapján: http://www.bike-parts-suz.com/...
A menüben válaszd az RM/125/évjárat és lehet bogarászni évenként melyik alkatrész stimm, melyik nem.
Vagy motor/vázszám alapján kereskedő vagy márkaker.
Vagy mire gondolsz még? A főtengely által okozott erők kiegyenlítésére szolgáló plusz tengely, ami ellentétesen forog azzal?
Ilyenről nem tudok RMX esetében.
Hello. Lehetőségem van megvenni jó áron egy rm 125-öst. 5 évet állt, 5. rúgásra indult is, karbit még ki kell pucolni, meg a benzint lecserélni. Van egy olyan kérdésem, hogy a power szelepnél gázadásra fújja ki a füstöt. Ez nagy probléma? Ill. évjáratban tudtok segíteni?
Megegy kerdesem lenne a motorral kapcsolatban!elindulok vele elkezdem huzni a gazt szep egyenletesen es elkezd szenvedni a motor ezt 1-2be csinalja ha teszem a harmadikat akkor meg megindul mint az allat es megy szepen forog!olyan az egesz nekem mintha bedusulna alapjaraton es nem birja elegetni az uzemanyagot!Mikuni tm karbi van rajta!
Sziasztok uj vagyok meg erre!van egy 94 rm125-os motorom!egy olyan kerdesem lenne h beakarom pontosan azonositani a gepet az alvazszama:rf14a-****** ezt beirtam a googleba es ket felet dobott ki rm125n meg rm125p!nos az lenne a kerdesem h honnan tudnam kideriteni h az enyem meik?jaah motorszama meg F114-*****
Miből gondolod, hogy vett bele főtengelyt?
Utángyártott hajtókart bármelyik kereskedőnél kapsz hozzá,
gyárit meg a suzuki márkarekben
Utángyártottban a Wössnert nem javaslom, maradj a PROXnál, az nem tér el a gyáritól, Wössnerék wariáltak, hogy kapják be
Belerakható a wössner is, félre ne érts, csak kicsit mások a méretezései, meg a súlypont elosztása, így megviszi a főtengely kiegyensúlyozást is.
Azt hittem ez normális kiegyenlítőtengely nélküli 2t-knél.
A régi Husqvarnám ami 125-ös volt is rázott, mondjuk nem ennyire, pedig abba volt kiegyenlítőtengely...