Mi lesz a gyertyával, amivel leáll? Megpucolod, vissza és már ok? Vagy megy a kukába? Azaz egyáltalán nem ad szikrát, vagy csak rossz helyen húz ívet?
Hogy néz ki a gyertya, amit kiveszel? (Kép)
Mennyire füstöl a vas, amíg jár? (Videó)
Ha megcsinálod azt, hogy melegen leállítod, majd ugyan úgy hagyod járni mint indításkor, akkor is megöli a gyertyát?
Szívatóval rúgod be vagy a nélkül?
Szívató nélkül be bírod?
Menet közben mikor fordul elő? Mit csinálsz? Alapjáraton pötyög és úgy?
Levegőcsavarod mennyire van kitekerve?
Alapjárati fúvóka hányas benne?
Benzinszint mennyin van?
Valószínű be kéne karburálni rendesen, meg nem árt ellenőrizni a MEMBRÁNT!
Vedd fel videóra és rakd fel.
Aztán majd jönnek a kérdések, hogy mit változtass és jöhet a újabb videó, s így tovább, míg jó nem lesz...
szavakból nehéz, sok a félreértési lehetőség.
Vagy, ami a tuti, elviszed szerelőhöz, aki megcsinálja neked.
Sziasztok!Kérdésem a következő volna.250-es RMX-et vásároltam,voltam vele,kb. 3szor endurózni,Berugás után közvetlen beköpi a gyertyát,ezt eljátsza még kb. 2x 3x és utánna mehetünk.Alapjárat ok,szivató ok,kevertem már' 40-be 30-ba kettő közé is,de sztem ez nem normális,hogy így szopat.Nem normális,hogy így ki kell forgatnom állandóan,máskülömben megszívja magát egyből.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ha jól látom akkor ez az enyém lesz.
De csak a képet tetted fel tegnap, vagy ténylegesen akkor is készítetted?
Mert akkor Pénteken tuti nem ment el póstán.
De jól mutat az fix
Nem tudom sajnos, hogy mi van benne, nem volt még hozzá szerencsém.
Ha nincs gondod a fogyasztással, öblítéssel, szerintem nem érdemes szétvágni a leömlőt, persze ha módosítani akarod a mocit, akkor nem árt belenézni.
Azt a kocsik rágta végcsövet(zárókupakból kiálló cső) vágd el egyenesre, a repedés előtt nyissz.
Ha mindent ugyanúgy hagysz érezhető biztos a különbség de azzal, hogy leáttételeztem és betettem az alátétet a membránház alá az egész tartományban nyomatékosabb a motor így nem tudom mennyit vesztettem a dugócserével. Ezt akartam kinyögni
Dehogy vagyok én szerelő, informatikus vagyok, foglalkozok grafikával meg fotózással de a motor csak hobbi. Mindent amit tudok a szerelőmtől, itt egy-két jó fej segítőkész embertől (főleg Dew-től) és az Internetről tanultam. Nem állnék neki kettéborítani a blokkot, de ami azon kívül kell azt megoldom. Mondjuk úgy akopó dolgok cseréje miatt nem megyek szerelőhöz, de ha nagyobb a tudás és szerszámigény akkor ott van az az ember akinek ez a szakmája.
A membránalátétet egy kedves itteni kollega gyártotta le nekem azt hiszem marással ha jól emlékszem. Ha visszakeresel a 3706-os hozzászólásra a 149-dik lapon ott láthatod hogy néz ki. A Moose Racing neevű gyártó kb 9000 pénzért árulja, a 2001 fölötti RM-eken gyárilag ott van de láttam Gas-gas kiegészítőként, gyártanak Cr-hez is...
Dobok majd mail a dugó ügyében addig méresd ki műhelyben a hengert.
Szia.
Szóval nem mérvadó ha alul nincs olyan nyomatékos.
Te egyébként szerelő vagy?
És membránnál hogy oldottad meg?
Valami azt is ki lehet cserélni igaz?
Mennyibe kerül az kb?
Így néz ki a dobom, a végén a cső kicsit deformált, múlt héten leesett a kupak egy terepen csapatás után kint egy négysávoson, átmentek rajta egy páran mire megtaláltam:
Bocs szar a link remélem így jó: www.bikebiz.com.au%252Fproduct..." title="https://www.google.hu/search?q=r-304&client=firefox-a&hs=dD6&rls=org.mozilla:hu:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bCa5U6y3MsHMygPE44LICA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=913#facrc=_&imgdii=_&imgrc=kaE38ndHR9mXzM%253A%3BwdN3LsR9muLpYM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikebiz.com.au%252Fproduct..." target="_blank">https://www.google.hu/search?q...
Az enyémben 25mm belsejú 40 cm hosszú perforált cső van, a dobot pedig nem szoktam keményre tömni.
Érdekes amiket írsz, én is a javult öblítésnek tudtam be a dolgot. igen jelentősen jobban melegedett, de nem forrt fel, nem öltem agyon.
Ami érdekes, hogy próbáltam a héten a perforált cső és a tömés nélkül úgy hogy fenn volt a végén a zárókupak és úgy is hogy nem.
A zárókupak nélkül majdnem olyan brutál mint teljesen levéve a dobot, de ha a zárókupakot visszateszem már majdnem annyit fojt, mint furulyával kitömve. Szerintem az lesz a baj, hogy a zárókupakom egyenes nem ilyen kerekített mint az R-304-nek:www.bikebiz.com.au%2Fproducts%..." title="http://www.google.hu/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=wdN3LsR9muLpYM&tbnid=kaE38ndHR9mXzM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.bikebiz.com.au%2Fproducts%..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=i&...
, merőlegesen áll a kifelé áramló gázok útjában ami biztosan növeli a turbulenciát.
Nem tudod véletlen mivel lehet szűkítve a fémtankos RMX-ek rezoja középen a két hajlás között? Végigkopogtatva középen sokkal mélyebben cseng érezhetően van benne valami vagy csak vastagabb az anyag.
Szerinted érdemes szétvágatni és ki lehet szedni belőle ami benne van mert egy kasznis cimbim meg tudná csinálni hogy utána visszahegeszti, ő is motoros van egy 91-es RM250-je?
Nézz utána kicsit a kipuff tervezésnek, meg fogod érteni mi történik
Így hogy levetted a dobot, jobban ki tudott öblíteni nem volt fojtás (cserébe a hűtési folyamatok is változtak túlhevülhet a motor és agyonmelegítetted a rezot, mert így az égés belemehet a rezoba). Egyrészt a végdob az bármennyire nem szűkítés meghosszabbítja a kipuff rendszer 3. szakaszát (L7 nek szokták hívni) ez befolyásolja a rendszert, másrészt a végdobban turbulencia keletkezik a perforált cső miatt, lassítja az áramlást. Általában nagyobb átmérőjű perfolált csövet szoktak rárakni, mint a rezo vége, nem tudom a tieden mi van.
Sajnalattal hallom, hogy nem alakul a Petku projekt, en mar elegge rafuggtem a kipu temara...
Tortent velem egy eset pont egy hete, azota nem hagy a dolog nyugodni. Baratnommel tartottunk kifele Debrecenbol 1 cimborahoz a tanyajukra, mikor azt vettem eszre hangosabb es ugyanakkor fordulaton erezhetoen erosebb lett a motor. Lelassitottam hatrapillantottam a dobra es eszrevettem hogy log mindjart elhagyom. Azt hittem a csavart hagytam el, maskor is lazult mar ki, de megallasnal meglett a bunos: letort a tartoful a segedvazrol, amihez fogatva volt a dob!
Felgumipokoztam a platnira es dob nelkul jottunk haza, nagyon brutal volt felul iszonyat jol ment. Azt nem ertem, mitol volt mert a dobban nincs fojtas, Rsv gyartmanyu sportdob, szetszedtem, nincs benne semmi szukites.
Arra tudok gondolni, hogy a rezoban kozepeben a szukites miatt nem oblit annyira ha fent van a dob, este viszem a kasznis cimbihez szetvagatni, meglatom mit mutat anelkul...
Igen nekem is 2 gyűrűs volt a gyári is az. Van jelentősége, a 2 gyűrűs nyomatékosabb alul, mert nagyobb a kompresszió, viszont nehezebben és nem olyan magasra pörög fel vele a fordulat. Az egy gyűrűsnek kevesebb a súrlódása, hamarabb reagál a gázreakciókra ugyanazzal a beállításokkal és szívó oldallal mint a másik típus és nekem kb 500 fordulattal tovább pörög. Alul viszont gyengébb egy picit, de nálam ez nem volt érezhető mert hosszítottam az áttétel egy elöl eggyel kevesebb fogú lánckerékkel (12-es) meg beraktam egy nyomatéknövelő alátétet a membránház meg a henger közé és a powert meg úgy lőttem be, hogy alapból épphogy visszajöjjön alapállásba így nyílik a legnagyobbra nekem így jól harap? Tavaly 176,5 üzemóránál volt a csere, most 326-nál áll és még mindig ketyeg és van benne erő, csekkoltam többszöri is kipufogóablakból, egybe-rendbe van. Ja és hozzáteszem könnyeb így berúgni is...
Levegőszűrőt nem éri meg külfödről itthon kapsz 89-95 RM250-be valót sok helyen kb 3000 Ft-ért, az jó bele (pinkmotors, m0moto, motoroswebáruház.hu, gerecsemotor stb.) Tömítészettet tudok ha jól emlékszek 4000 Ft körül lengyelből vettem, de azt tudni kell hogy a hengerfejtömítése egy kalap lóhúgy a többi fasza és minden passzol kivéve a kipufogótömítést, mert az RM-nek szélesebb a könyöke... Az Athena ami tökéletes hozzá viszont 8-9000 Ft.
Írd meg az e-mailed, és értekezzünk, átküldöm az aukciók linkjeit!
Szia.
Nekem 2gyűrűs dugó volt benne.
Van neki jelentősége?
Ezekben még elég Amateur vagyok.
Hát ha megtennéd nekem ezt az igen tiszteletre méltó dolgot, azt nagyon megköszönném neked.
Jövőhéten kapom vissza a hengeremet a power renova után, ráméretek még egyszer tüzetesen, és ha megoldható akkor élnék a lehetőséggel.
Mást is tudsz egyébként hozzá rendelni?
Levegőszűrő,
Tömítésszett(min fetlső)
Stb...
Ezek szerint 67.02 a hengered akkor igen a D lesz jo neked az 66.97 mm es az utolso tulmeret azon kivul mar csak furhato meret van nagyobb de az nikaszos hengerbe nem megoldható... Ha nem ragaszkodsz a Proxhoz tudok neked rendelni Angliabol Mitaka dugot kb 45-50 font olyan 17-18 ezer forint a 35 ezer helyett! A gyarto tajvani a testet a Proxtol veszik a gyuru japan RK gyartmany mint a nagy markaknal. A galeriaim kozott talalsz rola kepet, nekem majd 150 uzemorat futott es nagyon bevalt...
Sziasztok.
Dugo vétel előtt állok.
Ha 0.03 a kopásom(henger), akkor a Prox "D"-s dugo a megfelelő nekem igaz?
Vagy ha tévednék akkor javítsatok ki kérlek.
Valaki ismeri, vagy rendelt már az M0moto-nál?
Nagyon barátságos áraik vannak.
Sajna én meg időhiányban küszködöm. Nem volt még sajna időm foglalkozni a motorral, azért is érdekelt, hogy te találtál-e már valamit, mert azzal időt spóroltam volna. :)
Hogy néz ki a gyertya, amit kiveszel? (Kép)
Mennyire füstöl a vas, amíg jár? (Videó)
Ha megcsinálod azt, hogy melegen leállítod, majd ugyan úgy hagyod járni mint indításkor, akkor is megöli a gyertyát?
Szívatóval rúgod be vagy a nélkül?
Szívató nélkül be bírod?
Menet közben mikor fordul elő? Mit csinálsz? Alapjáraton pötyög és úgy?
Levegőcsavarod mennyire van kitekerve?
Alapjárati fúvóka hányas benne?
Benzinszint mennyin van?
Valószínű be kéne karburálni rendesen, meg nem árt ellenőrizni a MEMBRÁNT!
Vedd fel videóra és rakd fel.
Aztán majd jönnek a kérdések, hogy mit változtass és jöhet a újabb videó, s így tovább, míg jó nem lesz...
szavakból nehéz, sok a félreértési lehetőség.
Vagy, ami a tuti, elviszed szerelőhöz, aki megcsinálja neked.