Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy lehet,hogy a motort elfektetve a szintjelző csavarnál (vagy mi annak a neve) kellene feltölteni :O,elég érdekesnek találom..
Viszont a rezópucolásra megtaláltam a Dewenduro korábbi válaszát,köszi :D
szevasztok!
Lehet,hogy én vagyok a balfék,de tegnapi nap folyamán 2 órán át kerestem RMX 250 '94-es motoromon az olajbetöltő nyílást,eredménytelenül..Tudnátok nekem ebben segíteni?Valamint, a rezót és a kipufogódobot szoktátok valamivel tisztítani belülről,égetés,vagy valami módszer van erre?Vagy nincs is szükség rá?

Köszönöm!
Meg nem sajna csorosag van... Elment a kis Scarabeo de megvolt a helye a penznek sajna. A par szimering es a porvedok meg az olaj megvannak, persely meg csak csillagaron talaltam Suzuki markakerben, db-ja lenne vagy 4000 penz es ugye ket belso meg ket kulso kellene. Amit anno belinkeltem tipuslista amikhez jo a 43*54*11 szimering azok alapjan gerecsenel nem leltem semmit, de kineztem hogy milyen Suzukikhoz passzol, akkor neztem meg megaziprol a dl1000 perselyek cikkszamait, azokat kerdeztem meg a markakakerben, azok a fent emlitett arak. Jovo heten jon a fizu, de a hatso rugostag az elso abban mar semmi olaj es ahhoz is megvan a szimering, az elsonek meg meg csak a bal oldala konnyezik... Te probaltal azota szerezni perselyt?
Hello!

Sikerült valamit csinálni az első teloval?
Van meg mas potencial is azert az Rmx-ekben, nem csak a karbi es a rezo van amin lehet javitani. Pl. a gyari helyett lehet betenni 89-90 Rm be valo hengerfejtomitest ami vekonyabb mint a gyari rmx emeli a kompressziot. A membranhazban van egy hajlitott hatarolo lemez amit ki lehet valtani egy egyszeru egyenes lemezdarabbal igy nagyobbra nyilik a membran, nagy fordulaton nagyobbat tolt, bar a lapok elettartamat biztos rontja. Ki lehet valtani a gyari membranhazat vforce vagy boyesen markajura az a kialakitas meg a nagyobb felulet miatt biztos teljesitmenytobblet. Lehet jatszani a hengerfej megmunkalasaval is. Az Rm-nek nem olyan magas kozepen a kupolaja viszont szelesebb, igy nagyobb a kompresszio, mondjuk ez a felso tartomanynak kedvez. Ott van meg a felfuggesztes kemenyites, ami sokat javit a kezelhetosegen egyszerubb modja a nehezebb olajra valtas extrem esetben rugocsere az Rm-re. Ott van meg a membranalatet hasznalata, az az also fordulaton hatasos ill a kipufogo femalatet vastagsaganak valtoztatasa is amivel a rezo belso hosszan tudsz kismertekben allitani. Kisebb alatet a felso tartomanynak vastagabb az alsonak kedvez...
HELP...!

Kilóméterórát keresek RMX250-re.
Nem üzemóramérőt
Ha valaki tud segíteni, akkor legyen szíves jelezzen vissza.

Előre is Köszönöm.
Hali!

Ináncsi vagyok, az adatlapomon kint van az elerhetosegem. Nyugodtan írj.
"Hogy a tiéd miért eszik ezek szerint sokkal többet nem tudom."

Persze ha az enduro alatt azt érted, hogy egy óra alatt cirka 100 km távolságot megteszel akkor az tényleg egy tank benzin.
A hogyan használomra a válasz a videómban van. Meg tudod nézni.

Hogy a tiéd miért eszik ezek szerint sokkal többet nem tudom.

Az enyémről azt mondták hogy B-s dugó nicasilos henger. Egy évig mentem vele (ez alatt lánc és lánckerekek, gumi és fékbetétek lettek cserélve) és kuplung lamella törés miatt lett szétszedve. A-s dugó volt benne nicasilos hengerrel. Az összes csapágy cserélve lett, ahogy kuplung is, plusz dugó hajtókar, stb stb.. Mert ezek mind kopottak voltak. Kiemelem hogy nem volt szar a motor olyan értelemben hogy nem csörgött-zörgött, ment is, télen is rúgásra indult (pedig elég hordós volt a henger).

Hogy egy motorral mi újság addig nem tudhatod míg nem volt szétszedve, ami nem egyenértékű a benézünk a kipufogón vizsgálattal.

Amiket felsorolsz, hogy újak voltak a motorodon pont a filléres (már krossz motor mértékben) dolgok. Nekem a kedvencem mikor az eladó beírja, hogy új kerékcsapágy ami kb 4000 forint és 5 perc a csere.
Hát én nem tudom akkor te, hogy endurózol komolyan mondom! :) Mert én üzemóraszámlálón néztem ma tele tankkal elindultam mentem egy órát majdnem 2-3 liter maradt, mindig hagyok benne egy kicsit.
Nem túrtam sokáig full gázon sose fél percnél tovább, de addig is ritkán.
Az enyém 2004-es "B"-s dugó van benne. 520 volt, lánccal,fogaskerekekkel,láncvezetővel,hátsó cross gumi, első hátsó betét, stb.
Lehet jót venni csak ki kell fogni! :) Most lesz cserés a dugó, de még bírja.
8liter/óra csak ha végig nyelen mész vele egyenesben. 8literes a tankja én 3-4 órát simán endurozok vele (persze akkor sok lotyoges is can benne).

Én 310 ért vettem 00-ast és még 300 költöttem rá hogy jó legyen (igaz úgy is indult rugasra és ment is, de azért bem volt túl jó). A piacon az enyémek 300-400 között mennek, de kizart hogy 500 alatt Bárkinek odaadnam az enyém. Ne számíts rá hogy jó allapotut kapsz 500ert 03asbol. A felújítás általában egy új dugót jelent maximum a hirdetesekben.
720-ért van fenn egy, viszont én annyit ha tudnék se szánnék rá. Én 500 környékén nézegetek, de alatta inkább 01-est adnak.
Eszeget, mondjuk, hogy őszinte legyek nem mértem igazán, csak öntöttem bele mint ha ingyen adnák. :) :D De a 8at biztos, hogy megeszi ha nyelezed neki végig. Láttam múltkor egy 2007-est azt hiszem hasznaltauto.hu-n 800ezer ha jól emlékszek. Mondjuk annyit én adnék is érte ha lenne rá keret.
Elment a motorom, lehet nézelődni, az a baj alig van ezekből is meg az YZ-ből is normális eladó. Fogyasztásra mit tudsz mondani? Úgy gondolom a 8L-t beszippantja egy órán belül, még endurózva is.
Valaki nincs Felsőzsolcán vagy környékén aki szokott kijárni endurozni?
Egyedül már kezd unalmas lenni...
Hali.

Nekem van egy 2004-es RM 250-em. Rosszat nem tudok róla mondani, az első teleszkójáról írták, hogy viszonyag hamar megadja magát (nekem nincs gondom vele) de kb. ennyi. A fogyasztása az amit nem lehet szeretni, de az összes 2t ilyen! :)
Szevasztok! Érdeklődnék, hogy suzuki rm 250 03-04-es évjáratról mit érdemes tudni? Igazából olvasgattam valamelyik típusokra váltóproblémát, ez a 250-nél fenn áll? Minden segítséget elfogadok, mert tetszenek a Suzukik a Yamaha mellett!
rmz 250 -05 Blokkvédő! 4000ft
Kedves krosszmotor szerelő kollégák!
Birtokomba jutott egy leharcolt 1992-es Rm 250 amit épp most támasztok fel egy igazán alapos felújítással. Egy dolgot nem tudok.
Az első villákba milyen mennyiségű olaj kell? Vagy kb mi az ideális?
Köszönöm!
Bocsi! Azt elfelejtettem írni hogy sárga kellene..
Hello,

Nekem van, fehér 450-es sárvédő.
tomikertesz@gmail.com

Üdv,
Tamás
Valakinek van esetleg RMZ 450-es vagy 250-es motorról származó első sárvédője eladó? Csak is kizárólag a 2008-as, vagy annál fiatalabb motorokon lévő sárvédő érdekelne (tehát 2008-2014-ig).

Ha valakinek esetleg akad a sufniban ilyen sárvédő akor az írjon itt a fórumon, vagy a nagygergo98@freemail.hu email címre.
Azért mert a fűnyírómnak is nagyobb és mélyebb hangja van, mint ennek.
Pedig a drz-ken nagyon szépen szokott muzsikálni az ilyen dob! Ezért is vettem ilyen dobot, de ez hallgat mint a sír!
Miért is akarod kiszedni ?
Helló Urak!

Segítséget szeretnék kérni! Hogy lehet kiszedni az RMZ450 dobból a fojtást? Nekem nem sikerült elsőre.
Előre is köszi!