Te mibe vagy en is azt mondom nekem is Rm tomitessel van ami 1 reteg es most jo az a 4000 Ftos klasa racing-es motopower markaju tomites fujt ki amit belinkeltem...
A kipus tema meg Dewnek szolt, aki azt irta minek ez a mod, arra irtam konnyen beszel aminek verseny rezoja meg nagy karbija van.
A te rezod amugy mikori evjaratu Rm-re valo. 93-95? Talalok neha ebayen, de dragak es sok rajuk a posta.
En inkabb szetvagatom a gyarit es kivetetem belole a fojtast meglatom ugy mit tud...
Az lehet hogy lenyeges az arkulonbseg, csak ugy szet fogja enni a tengelyt, meg csikorog majd akkorakat mint a haz azonkivul nem fog ugy mozogni. Nekem is az volt bent felujitas elott, a galeriaim kozott megnez7ed. Nem a tied volt regen az en motorom ? :-)
Ha a tengelyed meg a zarokupakok jok tudok neked Angliabol 2-3 ezer per darab aron csapagyat, csapagyboltba veszel grafitzsirt meg 22*29*6mm porvedot 4 db ot (kb 100 Ft/db) es meg van oldva...
Sajnos nem tudom hol lehet beszerezni mert a google sem dobja ki, szóval valami igazi ritkaság lehet.
A moci nagyon megy most hogy beküzködtem a karbit 3ba gázra jön:D
A haverom meg már jól van már dolgozik és azóta szívják ezzel a vérét!
Azt a rezót hol lehet beszerezni?
Egyébként hallom hogy nagyon ugrik a vasad
Haverod jobban van már?
Nekem 20w50es Repsolt ajánlott a Nyirturai srác.
Vélemény?
Figy nekem RM verseny rezóm van Pc308as dob 38as keihin karbi és az Athena tömítés készlet ből van a henger fej én is szét szedtem és semmi baja. Csak a vékonyabbik lemez van alatta. :D
A vastankosak eleve tuzgyurusek, nekem ilyen volt a gyari is, 3 reteg a tomites abbol az egyik ez az alu karika. Megse volt jo a hengerfejem pedig sikban volt, szar az anyaga ennek a motopower markaju tomitesnek. Valaki itt sportmotoron ugyanilyen markaju szettet vett az rs125 osehez annak is kifujt a hengerfeje...
Nekem most is rm tomites van bent a hengerfejnel, es nem detonal. Ausztraliaban ahol a legtobbet adtak el anno Rmx-bol ha jol tudom 91 es benya az atlag, ugy mint az Usa-ban, gondolom ezert nincs gond...
Konnyen beszel az akinek eleve erosebb paripaja, 38 as karbival meg Pc kipu rendszerrel nekem se kellene a vekonyabb tomites ;-)
De abban igazad van hogy a futomu meg foleg a tudas tobbet jelent. Attol meg hogy mindenhol nem kell a plusz nem art ha van tartaleknak... Tudod olyan ez mint az ovszer: inkabb legyen ott amikor nem kell mint ne legyen mikor kellene :-)
Ez tűzgyűrűshöz való, ha neked nincs ilyen bemarás a fejen, akkor nem jó hozzá, nem lehet lehúzni!
A másik, ha valaki egyszer már túlhúzta a hengerfej csavarokat, később már kevés az előírt.
Csenteri József http://tomites.hu/ csinál potom áron darabját, elküldöd az eredetit, s kapod vissza a megrendelt darabszámot,
ezzel megyek kb. 2 éve, nincs vele gond, van is betárazva vagy 8 db Az én hengerfejem nem tűzgyűrűs, síkban van az egész fej.
Több kárt csinál szerintem mint hasznot, lecsökken a présmagasság, a fos 95 ös benyával meg hajlamos lesz detonálni.
A hengerfejet ne bántsd semmiképp, amíg nem kell már a síkolás miatt hozzányúlni. Mennyi most a présmagasságod a legalacsonyabb ponton? (hengerfalnál)
Nem tudom minek nektek még több paci , nekem az RMX direkt le van butítva, még vastagabb a hengerfej tömítés, mint a gyári, s így kevesebb lóerővel is elég itt MO-n, lehet Romániában a hosszú feljárókban már elfogyna
Szerintem a jó futómű meg a gumi sokkal fontosabb a haladáshoz, mint a motorerő
Ez pedig az a tömítésszett amit én vettem, de ennek szar a hengerfejtömítése, nekem kifújt, pedig nyomatékra lettek húzva a fejcsavarok...: http://www.ebay.com/itm/160914...
Az rm250 89-90 tömítésszett ugyanaz mint a 89-98 RMX csak itt a vékonyabb hengerfejtömítés van. 95ig is ugyanaz lenne a tömítésszett mint az RM250, csak 91-től dupla o-gyűrűs az RM hengerfej.
A szettben benne van a felső tűgörgő és a teljes dugattyúszett (dugó, 1db RK gyűrű, két zéger és egy csapszeg) és a felső tömítésszett. A kipufogó tömítés O-gyűrű nem jó egyedül mert az RM kipufogó vastagabb. Én azt egy 45mm s 3,5 vastag vitonos O-gyűrűvel oldoddam meg (200Ft).
Az ára 80,45 angol font Kb 31000 Ft lenne érkezés 5-7 munkanap és ez vámmentes.
Itthon egy dugó 32-34 ezer+ 10-12 a tömítésszett+2500 a tűgörgő= 44,5- 48,8 ezer Ft!
Rendben,köszönöm neked/nektek,sztem is a szerelő,mármint önkritika szempontjából is az lesz.
Ez így elég nehéz,jah és ne feledjétek,jövő hét Romaniacs................REDBULL.COM-on live stream!
Szavakból nem lehet, csak félreértés lesz
Vidd vissza a szerelőhöz és mondd neki nézze meg a membránt meg az előgyújtást is, s karburálja be a mostani időhöz.
Vagy tedd fel a vidit, meg írd le a konkrét karbi értékeket, de kicsi az esélye, hogy így kiderül és sok körös lesz.
Sok ezer baja lehet, ha indul szivató nélkül hidegen, valószínű dús a keverék, nagy lehet az alapjárati, a szerelő januárban tuti hideg időre karburálta, a levegőcsavar nyitása javíthat a helyzeten, próbáld ki. Ha a membránod szar, attól is simán megszívja magát, ha az előgyújtás nem jó kis fordulaton, nem ég el a keverék rendesen, de még az öblítéssel is lehet baj.
A durrogás előgyújtási problémát is jelenthet.
Meg kell nézni a karbit, ha az ok, akkor a membránt, ha az is ok, akkor az előgyújtás. Utóbbi jelen van?
Nah...sok kérdés,sok válasz.A gyertya mikor kiveszem,csöpög az olajban,mind1 30-as vagy 40-es keverékkel.Megpucolom,vissza,és ok.Hidegen is melegen is ugyanaz.Persze "hidegen" szivatóval is rúgtam meg nélküle is,mindkettővel elindul,mert persze már' meleg az idő is.Füst van rendesen,de ha kidolgozza nagy nehézségek árán,akkor már' akár órákat is elmotoroztunk.Durrog a dob a felgyülemlett anyagtól,megszívja magát.......levegő csavar ok,a blokk tényleg,de tényleg MX OB-s szerelő szerelte komplett idén januárban utánna kérdeztem,karbulálástól elkezdve hajtókar dugó csapágyak power tömítések stb.
Te nagy RMX-mágus vagy.
Az egyik szerelő azt mondta hogy a Hengerfej tömítés megváltoztatásával kicsit vadabb lesz a paripám.
Szóval ugye 3részből áll, és csak az egyik lapka betételével lecsökken az égéstér.
Persze ki kell mérni.
A másik meg azt javarolta hogy a Hengerfejből marjunk le, és akkor a tömítés végzi a dolgát rendesen.
Így van
Szóval ha ilyen gépet veszel, akkor jobb ha van a zsebbe még vagy 150ezred,
Mert amint szétkaptad, már pedig jobb ha nem halogatod, mert a bajt nem tudod elkerülni, max megelőzni(Power).
Szóval amint szétkaptad jönnek is majd a meglepetések
De sokkal olcsóbban megúszod ha nem muszályból kell szétbombázni.
Powert nézted már?
Mert ha nem akkor szerintem el se indulj vele.
Ha törik akkor tuti rendbe teszi a hengeredet.
És a 150csak a hengeredre megy mire jó lesz.
Nekem hétfőn jönnek a cuccok, de csak a szerencsének köszönhetem hogy a hengeremet nem kellett kidobnom powertörés miatt.
Ha használt motort veszel, szerintem szét kell kapni apró darabokra még használat előtt, amit kell cserélni, s akkor nem lesznek meglepetések, tudsz vele üzembiztosan motorozni
A kipus tema meg Dewnek szolt, aki azt irta minek ez a mod, arra irtam konnyen beszel aminek verseny rezoja meg nagy karbija van.
A te rezod amugy mikori evjaratu Rm-re valo. 93-95? Talalok neha ebayen, de dragak es sok rajuk a posta.
En inkabb szetvagatom a gyarit es kivetetem belole a fojtast meglatom ugy mit tud...
Ha a tengelyed meg a zarokupakok jok tudok neked Angliabol 2-3 ezer per darab aron csapagyat, csapagyboltba veszel grafitzsirt meg 22*29*6mm porvedot 4 db ot (kb 100 Ft/db) es meg van oldva...
A moci nagyon megy most hogy beküzködtem a karbit 3ba gázra jön:D
A haverom meg már jól van már dolgozik és azóta szívják ezzel a vérét!
Egyébként hallom hogy nagyon ugrik a vasad
Haverod jobban van már?
Nekem 20w50es Repsolt ajánlott a Nyirturai srác.
Vélemény?
Felejtsd el, ha jót akarsz magadnak
Konnyen beszel az akinek eleve erosebb paripaja, 38 as karbival meg Pc kipu rendszerrel nekem se kellene a vekonyabb tomites ;-)
De abban igazad van hogy a futomu meg foleg a tudas tobbet jelent. Attol meg hogy mindenhol nem kell a plusz nem art ha van tartaleknak... Tudod olyan ez mint az ovszer: inkabb legyen ott amikor nem kell mint ne legyen mikor kellene :-)
A másik, ha valaki egyszer már túlhúzta a hengerfej csavarokat, később már kevés az előírt.
Csenteri József http://tomites.hu/ csinál potom áron darabját, elküldöd az eredetit, s kapod vissza a megrendelt darabszámot,
ezzel megyek kb. 2 éve, nincs vele gond, van is betárazva vagy 8 db Az én hengerfejem nem tűzgyűrűs, síkban van az egész fej.
A hengerfejet ne bántsd semmiképp, amíg nem kell már a síkolás miatt hozzányúlni. Mennyi most a présmagasságod a legalacsonyabb ponton? (hengerfalnál)
Nem tudom minek nektek még több paci , nekem az RMX direkt le van butítva, még vastagabb a hengerfej tömítés, mint a gyári, s így kevesebb lóerővel is elég itt MO-n, lehet Romániában a hosszú feljárókban már elfogyna
Szerintem a jó futómű meg a gumi sokkal fontosabb a haladáshoz, mint a motorerő
http://www.ebay.com/itm/160914...
Az rm250 89-90 tömítésszett ugyanaz mint a 89-98 RMX csak itt a vékonyabb hengerfejtömítés van. 95ig is ugyanaz lenne a tömítésszett mint az RM250, csak 91-től dupla o-gyűrűs az RM hengerfej.
A szettben benne van a felső tűgörgő és a teljes dugattyúszett (dugó, 1db RK gyűrű, két zéger és egy csapszeg) és a felső tömítésszett. A kipufogó tömítés O-gyűrű nem jó egyedül mert az RM kipufogó vastagabb. Én azt egy 45mm s 3,5 vastag vitonos O-gyűrűvel oldoddam meg (200Ft).
Az ára 80,45 angol font Kb 31000 Ft lenne érkezés 5-7 munkanap és ez vámmentes.
Itthon egy dugó 32-34 ezer+ 10-12 a tömítésszett+2500 a tűgörgő= 44,5- 48,8 ezer Ft!
Ez így elég nehéz,jah és ne feledjétek,jövő hét Romaniacs................REDBULL.COM-on live stream!
Vidd vissza a szerelőhöz és mondd neki nézze meg a membránt meg az előgyújtást is, s karburálja be a mostani időhöz.
Vagy tedd fel a vidit, meg írd le a konkrét karbi értékeket, de kicsi az esélye, hogy így kiderül és sok körös lesz.
Sok ezer baja lehet, ha indul szivató nélkül hidegen, valószínű dús a keverék, nagy lehet az alapjárati, a szerelő januárban tuti hideg időre karburálta, a levegőcsavar nyitása javíthat a helyzeten, próbáld ki. Ha a membránod szar, attól is simán megszívja magát, ha az előgyújtás nem jó kis fordulaton, nem ég el a keverék rendesen, de még az öblítéssel is lehet baj.
A durrogás előgyújtási problémát is jelenthet.
Meg kell nézni a karbit, ha az ok, akkor a membránt, ha az is ok, akkor az előgyújtás. Utóbbi jelen van?
Sorry
Te nagy RMX-mágus vagy.
Az egyik szerelő azt mondta hogy a Hengerfej tömítés megváltoztatásával kicsit vadabb lesz a paripám.
Szóval ugye 3részből áll, és csak az egyik lapka betételével lecsökken az égéstér.
Persze ki kell mérni.
A másik meg azt javarolta hogy a Hengerfejből marjunk le, és akkor a tömítés végzi a dolgát rendesen.
Vélemény?
Szóval ha ilyen gépet veszel, akkor jobb ha van a zsebbe még vagy 150ezred,
Mert amint szétkaptad, már pedig jobb ha nem halogatod, mert a bajt nem tudod elkerülni, max megelőzni(Power).
Szóval amint szétkaptad jönnek is majd a meglepetések
De sokkal olcsóbban megúszod ha nem muszályból kell szétbombázni.
Powert nézted már?
Mert ha nem akkor szerintem el se indulj vele.
Ha törik akkor tuti rendbe teszi a hengeredet.
És a 150csak a hengeredre megy mire jó lesz.
Nekem hétfőn jönnek a cuccok, de csak a szerencsének köszönhetem hogy a hengeremet nem kellett kidobnom powertörés miatt.