Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Drew a válaszod.
Hát figyelj:
A milyen tű alatt nem tudom mit értesz, de felülről a második rovátkában van. levegő tuti van neki tekerve és tiszta minden maximum a levegő szürő lehet gond de megpróbálom majd szűrő nélkül.
Pontosan az a gondom, hogy mikor sokat megyek kis fordulaton (olyan 2-4 ezer között) és hirtelen le akarom üvegelni mondjuk, akkor dadog és kb olyan hangja van mint a 4 ütemü mikor szabályoz. Ez kb 5 mp ig és kilő mint a rakéta. De ha sokat megyek nagy fordulaton (power felett) és lelassítok hirtelen az meg olyan mint amikor kevés neki a benzin és 3500 ázon ugrál a fordulat majd szép lassan vissza esik. De ha állítok a karbin akkor alapjáratom nem lesz és még dadog is mint állat.
És a legcsúnyább az hogy üresben pörgetve viszont jó semmi dadogás semmi baszkódás csak terhelés alatt. a membránomnak sem hiszem hogy gondja lenne mert nem rég cseréltem.
kevés neki a cucc=szegény a keverék azaz kevés a benzin.
Bocsi a kókány megfogalmazásért
Még egy apróság, a membránod zár rendesen?
Ha ki van belőle törve, vagy nem zár rendesen tekergetheted a karbit,
illetve magasabb fordulaton 100% nem szív falsot? Pl gyújtás oldali szimeringen?
Ilyen is okozhatja, hogy felül kevés neki a cucc és kopog.
Szia!

Kezd egy kis elmélettel:
http://www.carbparts.com/keihi...
Látni fogod, hogy a fúvóka édes kevés infó.
Azt miből gondolod, h lent sok, felül meg kevés?

Kezd a benzinszinttel: 16mm
A főfúvóka jó 172 nek, alapjárati jó 48 nak.
Gyárihoz képest ez mind2 kisebb, gyári 180 at ír és 60 as alapjáratit, de ismét hangsúlyozom jó lehet amit leírtál, enyémben jelenleg 165/55 van, ezzel is be lehet rendesen állítani, meg a te párosoddal is, a tűn múlik rengeteg dolog.
Ami a lényeges kérdés, milyen tű van benne és milyen pozícióban?
A levegő csavarod hova van tekerve?
Ki van-e rendesen pucolva a légszűrő és a karbi?

Arra gondolok, a levegő csavarod be van tekerve, vagy el van dugulva ezért fuldoklik alul, de lehet a tű is.
Felül nem hinném, h a 172 es fúvókával keveset kap,
az meg inkább alacsony benzinszint lesz, vagy ismét a tű.
Persze attól is függ, mit értünk alul és felül alatt.
Sziasztok. Szakik véleményét várom. Van egy Keihin PJ 38 as karburátorom egy RMX 250 en használom.
Kérdés:
Hogy a jó b....ös F......omba lehet ezt az ürülék karbit beállítani.
Kis fordulaton sok a kaja megfolytja a motort nagy fordulaton meg kevés neki. Tekergettünk mindent mindenhová úszószintet is állítottunk kisebb alapjárati fúvóka is van benne de sehogy sem meg. Ötleteket várok!
Az alapjárati fúvóka 48 a fő 172.
Szia.

Igen érdekel a dolog, és nekem nem volt egyértelmű, sajnálom.
Nekem nincs időm keresgélni hogy hol van a hirdetés, dobj egy linket légyszíves majd.
Vagy ide is leírhatod.

Előre is köszönöm.
köszönöm
Ne legyenek illúzióid, mert ahol tudnak század pontosan mérni és mérnek is, ott nem fognak a te hengereddel pöcsölni aprópénzért...
Szerintem a japcsi nakaszil a legjobb, ezt hallottam másoktól is akinek ér valamit a szavuk. Ha spórolsz nem érdemes másban gondolkodni, ez a véleményem. A 125 nagy fordulaton dolgozik, ott meg kevésbé érzékeny a tömítettségre. A dugót sűrűbben cseréled benne (sacc 30 - max 50 óra) mert egy idő után elfárad és törhet, a gyűrűt meg 15-25 óránként, használattól függően. Ha nagy a hengerben a kopás akkor érdemes hengeresre hónoltatni, de csak gyémánt betétes hónolóval lehetséges normálisan, vízszintes honoló előnyben. Pár éve még nem volt az országban ilyen, nem tudom most mi a helyzet mert már nem basztatom a nikaszilos kéttéket. A korund betétessel csak gányolni tudják, szóval parasztvakításnak jó.
Szóval az alapkérdés az, mikek pénzt adni olyan dologért amitől nem is lesz jobb a gép?
Mi baja van ha kopottabb a nikaszil?
Természetesen ez nem 49ccm -s henger ez RMX 250 power-ral együtt és vas perselyes, azt hittem a képekből lehet látni A lényeg az hogy Szabadbattyánban meg tudod nézni ha érdekel és azon a telefon számon kell érdeklődni.
Szia ha érdekel akkor 06702913410
Nyugodt légy a0.04 mm a kovácsolt dugattyúnál is elég a125-ös motornál. Ha elégséges a hűtés megfelelő az üzemanyag,/ mint olaj mint mennyiség/ ragaszd meg ,én kifizetem. Az egy másik pár cipő, hogy a gyártó általában, a kopásokat elengedi/limit/0.12 mm henger dugattyú közti különbségi, de a gyakorlatom során ennyi hézag nem képződött, előbb lett kicserélve a dugattyú.
"de van tudok olyat"

de tudok olyat...
Én nem tudok század pontosan mérni, sőt hengert sehogy sem tudok mérni, de van tudok olyat aki igen. Szerintem ez a lényeg.

Ha már itt vagy had kérdezzek valamit: nálam már az utolsó túlméret dolgozik a hengerben. Te mekkora hézaggal nem raknád már össze? Illetve szerinted lehet e, érdemes e nicasiloztatni a hangert vagy inkább vegyek egy újat bele? A nicasilozásra azt mondták nekem hogy nehéz olyan helyet találni ahol tényleg jól meg tudják csinálni, vagy nagyon drága.
Azt írtam, hogy nem nézek be ide többet, az nem ígéret... de RM hátsó villát kerestem és betévedtem, sajnos.
Igazad van, a hülyékkel nem szabad csúnyán beszélni, sőt beszélni sem, mert nem értik a szót, és gondolkodni sem képesek. Az ilyen hülyéket jól össze kellene verni, mert csak azt értik
A barom inkább szétbasz valamit mert a többi marha is ezt csinálja
A csúcs hülye az volt akinek írom, hogy inkább megcsinálom neki ingyen, csak ne bassza szét a hengert... de ő inkább elbaszta

Tornáztok 1-2 századon, de lefogadom, hogy egyik sem tud századpontosan mérni.

Nekem az RM250-nél ugyanúgy leütötte a power a nikaszil két kis helyen, de eldolgoztam és 5 évet úgy használtam. Azóta is úgy működik, csak nem használom. Ez nem saját kókányolás, a Honvédban mutatták...
A hengerem pedig 2,5-3 század kopott volt akkor a terhelt résznél és mindig alapos dugóval használtam, mert gyáriból csak olyan volt. Kicsit gyengébb így alacsonyabb fordulaton, de 10 év feletti géptől mit várnál?
Az enyémtől sokkal szarabb nikaszilos hengereket is csináltam meg használhatóra, egyikről sem jött le a nikaszil. Nem voltak hibátlanok, de a vas hüvelyestől még így is jobbak voltak...
Szar látni ahogy a Suzukikat így barmolják amik kicsit hozzáértő kezekben nagyon strapabíróak (kivéve a power) és ha már egyetlen kókány meggondolja magát amiatt mert elolvasta a hisztimet, akkor már megérte a fáradtság
A többi meg laziccson, mindenkinek magánügye, hogy magára veszi amit írtam, vagy nem
Megkérdezhetem, hogyan jött ki a 0.04 legmegfelelőbb illesztésnek RM125ccm nél? Tapasztalati érték?

Milyen dugóval ennyi? Kovácsoltnál nem hinném, h elég.

Köszi az infót!
Szia!

Bárki benne lehet, letölti a szervíz könyvét a motornak

Visszahüvelyezés alatt a nicasil réteg újra felhordását értitek?

Első lépés rendesen kimérni a hüvelyt, hol 54.05? Ez átlag adat, vagy hol lett mérve, ekkora kopásnál már 100% van benne hordó is!

RM 125 nél a dugó szervíz limit 53.88, a hüvely alap méret 54.
azaz itt is 0.12 ad az illesztési szervíz limit. Az alap dugó 53.94, ezek szerint ezt is 0.06 ra illeszti a gyár
Az 0.07ad még beszerelési illesztésben benne van, belerakhatod, ha...
A ha meg attól függ, hogy néz ki a hüvely. A 97 és 96 ost is belerakhatod, de ha van, akkor a 98 at tedd bele.

A kompresszióhoz a gyűrűknek van köze elsősorban, ha a dugód 0.07 adra van illesztve, lehet benne ugyan olyan kompresszió, mint egy 0.05 ra illesztettben. Ha túl nagyra van illesztve egyrészt azért nem jó, mert billegni tud a dugó a hengerben.
Megígérted hogy nem írsz itt többet.

Abban egyetértek veled, hogy inkább a 7 század mint a vashüvely. Viszont a stílusod ha lehet még romlott is mióta nem írtál. Szerintem neked meg billentyűzet nem való.
És akkor mi van ha 1-2 századdal nagyobb az illesztés?
Század másodpercekért harcolsz a VB-n?
Te inkább még fizetsz is érte, hogy szarabb legyen mint volt, mert a többi hozzád hasonló műszaki analfabéta barom is ezt tette...
Nektek még motor sem való
Szerintem visszahüvelyeztetem az lesz a legjobb megoldás . Amúgy ami benne volt dugattyú az 53,4mm kicsit ki volt kopva a gépezet a gépmühelyben Székkutason egy régi motocross versenyző úr méregette hát csodálkozott h még ment ez a motor egyből mondta h hüvelyezzük vissza .Am igy hoztam mondom felujitom a gépet és még ekkora kopással is rugásra indult csak gyengécske volt .
http://www.ebay.com/itm/Cylind...|Model%3ARMZ250|Year%3A2004&hash=item3
5d30b1792&vxp=mtr
Köszi, meggondolandó
Ebay tele van használt rmz alkatrészekkel.. hajtókar 30 körül új dugó 35 körül .

http://www.ebay.com/itm/wiseco...|model%3armz250|year%3a2005&hash=i
tem20bb75467a&vxp=mtr
Ugyan nem engem kérdeztél. de van véleményem, tapasztalatom. A125-ös motor legmegfelelőbb illesztése 0,04 mm, nálad a leírtak alapján legalább 0.07 mm lenne, ez még a lehetőséged figyelembe vételével szódával elmenne. A henger amikor 0,05 mm-ert kopik, a kopás nem egyenletes, lehet ovális, és hordó alakú is, és ez már problémát okozhat. Arra megfelelő lesz a motorod, hogy elsétálgass vele, de a komoly megpróbáltatást nem fogja bírni.
Szia ! Látom te benne vagy ebbe az illesztés dologban én is kérnék egy kis segítséget :) Volna egy Rm125 hengerem 91es évjárat még nicosilos és eléggé kopottas mühelyben 54,05 mm a henger jelenlegi mérete igy eléggé bajban vagyok mert a maximum dugattyú amit találtam hozzá az 53,98mm szerinted igy még jó lenne az illesztés? vagy esetleg 53,97mm vagy 53,96mm-es dugattyú lenne a jó melyiket ajánlanád ? vertex dugatyút szeretnék majd venni hozzá nála találtam ezeket a méreteket .Köszi várom válaszod !