Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alap dolog egy ilyen motornál a gyertya-olaj csere-levegőszűrő pucolás és a szelephézag beállitása. A rossz szelephézag főként hideginditásnál tud megviccelni. Karbit mindenképp pucolj, nehogy az szivasson! Olajat mindnképp csak full synt /castrol 10w-50 jó választás, mi crf-be használtuk/, mennyiségét manualban nézd, de a blokkon is fel lehet tüntetve! Ha végképp nem tudod, hivd fel az előző tulajt és kérdezd meg, ha ő sem tudja, nah akkor van komoly gond! Szelephézagot mindenképp nézz!
Szia!

A váz szám alapján tudod meg az évjáratot. Itt egy link:
http://www.suzukicycles.org/_m...

Ha jól tudom a 2006-os modell még testvére a kawa 450-esének. Ugyan az a blokk stb.

Nekem 2t-van így konkrét tapasztalattal nem szolgálhatok, de az tuti, hogy a krossz mocikat nem arra tervezték, hogy percenként be kelljen/lehessen őket rúgni. Ez annyit akar jelenteni, hogy nekem is időbe telt mire rájöttem hogyan rúgjam be az enyém. Eleinte volt hogy rugdostam 10 percig és akkor sem indult el. Betolni egyedül meg szinte lehetetlen, még begurulni sem könnyű.
Sziasztok! Tegnapi nap folyamán szert tettem egy ELVILEG 2006-os RMZ450-re. Kérdésem lenne bőven vele kapcsoltatban, pl az hogy hogyan tudom kideríteni az évjáratát hogy valóban 2006-os e? Aztán nincs rajta dekompressziós kar. Azt mondta az előző tulaj hogy ez automata..."Könnyű" rúgni végül is úgyhogy talán ebben nem hazudott. Van ilyen valóban? Van vele egy "kis" problémám is, ami persze miután szétváltunk azután jelentkezett. Van hogy lefullad, és utána nem igazán szeret elindúlni. Amikor rúgom, eggyet csattan a kipufogó aztán kész. Van hogy elindúl, de amikor rányúlok a gázra, lefullad ismét. Megpróbáltam betolni, de hát egyedül nem igazán sikerűlt. A tüdőmet majdnem kiköptem mire jött a segítség, és 3-an sikerűlt végül tolásra elindítani. Mi lehet a probléma? Tippje esetleg valakinek? Aztán lenne egy olyan kérdésem is, hogy az olajszintet hol kell ellenőrizni rajta? Mert a betöltőnyílás kupakján nincs nivópálca. Ez csak nálam nincs vagy amúgy sincs?
Aztán milyen olajat szoktatok bele tenni, mivel le szeretném cserélni rajta? És végül, nem tudja valaki hogy magyar nyelvű használati útmutatót hol lehet letölteni? Ha valamiben tudtok segíteni, előre is köszönöm nektek.
köszi!
Múltkor írtam, hogy a frissen összerakott motort emiatt a hang miatt szedte szét a szerelő srác és nézte át újra (másodmagával). Nem talált semmit. Ráadásul tényleg csak az rm250-ek adják ezt a hangot.

Nem azt mondom hogy ez a normál állapota, bár nincs kizárva, viszont azt igen, hogy egy 10 éves krossznál ennyi belefér mivel működési problémát nem okoz.
Az is lehet hogy tul parázzátok és semmi gond nincs! Lehet még csapágy is, de ha behuzott kuplungal elhalkul akkor a kosár lesz. Ha nem halkul el behuzva sem, akkor már komolyabb a gond!
Azzal tudsz segiteni, ha széthuzatod és megnézitek a váltót, mert ott a léptetőmechanikával lesz a gond valószinű, vagy indulj másodikkal!
Sziasztok!
Egy rmz450k8-as de már k9-es cserélt blokkos motoron mivel lehet segíteni azon, hogy az 1-es fokozatból nehéz 2-es be rakni legtöbbször üreset vált. Van hogy többször egymás után is. Próbáltam finoman erősen mindent, de már kezd idegesítő lenni a helyzet. Előre is köszönöm a válaszokat.
Érdekes,ennél nem látszik a koráron beverődés.
Köszönöm!
Az a furcsa, hogy a kosáron nem látszik semmi.

csak RM250-ből hallottam ezt a hangot eddig.
Kuplungkosár beverődése okozza! Amig jó és kiemel a kuplungod, ne nagyon foglalkozz vele!
Sorry, nem nagyon voltam fenn... Mailcimem kint az adatlapomon, szamom husz- haromhuszonhat-nullahetotvenhat!
Kôszi szêpen!
Amivel eddig találkoztam (enyém is) mind ilyen. Már beszéltünk itt erről, meg youtube linkeket is twttem be.
Sziasztok!Tud valaki nekem segíteni mi lehet a probléma ha a 2000-es rm 250-nél hangos(morog) a kuplung!Ha behúzom a kart lényegesen elhalkul.....ettől függetlenül hibátlanul működik,de zavar ez a hang!Köszi
Hali valami elérhetőséget toljál már légyszi mert érintene a fúvóka.
köszönöm
hello,nekem blokk alkatrészek kellnének.rm125-höz,ha van még hivj ezen a számon:305687390
Karbit pucolj mindenképp, mert valószinűleg ott lesz a bibi!
Keverék olajat csak is Castrol power1-et használok 40es es re keverve hajtó mű olaj is Castrol télen 10w40 nyáron 80w90.
as a kétütembe nem tudom miel olaj szűrőt akarsz cserélni, de ha a levegő szűrőre gondoltál akkor azt a használat mivoltja adja meg.
Szia.
Nem ide vág, de milyen olajat használsz a gépedbe?
Gondolom kiprobáltál már ezt azt...(2t)
Valamint hajtóműolajat mit használsz, és milyen sűrűn szoktál cserélni?(szűrőt)
A 7végén ha mindenigaz elmegyek 1ért, és jó lenne egy pár hasznos tanács tudnivaló.
Előre is köszi.
SkyWRE áll még az üzlet az alapjárati fúvókára ha igen akkor mennyiért adod és hogy tudlak elérni.
Tehát akkor nem lehet olyan nagyon nagy baja nem?
Sziasztok!Van egy Rm250-em 98-as az alapjáratom elég magas mindíg egyenletesen jár,amikor megpróbálom lejjebb venni a csavarral rögtön leáll.Valaki esetleg tudna adni valami tippet,hogy ez mi lehet?Előre is köszönöm!