Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát sokkal a gép(hidegben több levegőt kap) ha meleg van.

Legszurot kipucoltad?
Újabb érdekesség. Panaszkodtam a karbimra hogy nem lehet beállítani. Ma voltam egy jó 100 km ert csapatni, hűvös volt kint és minden dadogás, és amit irtam, megszűnt, pedig városban is voltam vele. Ezt nem értem ennyit számít a friss Oxigén? Ja és alapjáratom is lett igaz csak 900-1000 között de volt :D
Csak érdeklődöm
A most hónoltatott nikaszilos hengered helyett minek egy vashüvelyes henger, ami nem biztos, h rámegy a te blokkodra?
Irtam neki, de ez a gyerek vagy megakad a bill-zárnál, vagy nem az ő száma.
Vagy csak simán sarik a búrámra.
De azért köszi szépen.
Hali! Érdekelne ilyen rm 250-be főtengely ! Akinek van kérem jelezze a motor701@freemail.hu e-mail cimen

RMX főtengely jó bele ? aki tud valamiben segitenni kérem irjon
Sziasztok!

Eladó RMZ 250 07-08 gyári és után gyártott idom szettek, csak a képen látható cuccok vannak, 3000/db-tól + 2200 a posta.
RMX cikk, érdekességből elolvasni
http://www.cycletorque.com.au/...
Én úgy hallottam, hogy inkább a 2006 utániakat érdemes preferálni. Nekem nem volt rmz-m így ez másodkézből származó információ. A korábbi modellek blokk öntvénye nem volt a legstrapabíróbb (törésről 2ről is tudok).

Kerkyra tapasztalatai ennek ellentmondanak így simán lehet humbug is amit hallottam.
Én a második 2004-es évjáratot hajtom, soha semmi bajuk nem volt...
Sziasztok!
Visszatértem sok idő után ismét a cross-hoz. De a segítségeteket kérném. RMZ 250ről valakinek tapasztalat? Melyik évjáratot érdemes venni, melyiket kevésbé?
Ertelek. Új henger alatt nem huvelyt értek.
Ember, filléreskedésnél nincs tuti, ott csak kompromisszumok vannak.
Vas hüvellyel több a hátrányos tulajdonsága, és még drágább is mint ha hagynád úgy. Amit tudok, hogy az én kopottamat bármelyik vashüvelyes csoda mellé odaállítom, és azt mondom, hogy az hazudik aki azt mondja, hogy vas hüvellyel is azt tudja amit nikaszillal.
Be sem lehet vassal rendesen karburálni mert azonnal megakad.
De elég volt a fingfűrészelésből, majd valamikor csináltatok videót a gépekről és el lehet dönteni melyik, hogy megy.
Tök mind1, 2T az 2T RM vagy RMX ugyan az a működési elve
Az tény, h más a rendszer, RM2000-en kicsit más a karbi, azokon már gyorsítós adagolás is van, de az alapelv ugyanaz.

Írtam a tulajnak is, szavakból nehéz, ki tudja amit ír, az e amit te hallasz a motorodon.

Ez is teljesen megállhatja a helyét, amit írsz
Nekem evidens volt hogy tudod nem tudom miért. Valószínű azért mert neked is van egy ha jól tudom.

A kérdés ettől még marad, meddig érdemes összerakni és mikor kell Uj henger?
Most nézem, hogy 250-esed van, ráadásul RM és 2000-es.
A 2000-esnél bukik az előző okosság mert annak a hengere nagyon eszi a dugót. Nem igazán a hobbistáknak készült az a modell.
Írhattad volna a típust, akkor nem asszociálok hibásan a 125-re.
Írás közben még az "dolgozott" bennem, hogy hogy picsába lehet ilyet kijelenteni, hogy 125-öst nem lehet megakasztani azért mert pár paramétert megadunk...
Dew eléggé ismeri az rmx-et így amit írok nem az ő véleménye ellen inkább csak mellett írom.

Nekem Rm 250 van.
"ha sokat megyek nagy fordulaton (power felett) és lelassítok hirtelen az meg olyan mint amikor kevés neki a benzin és 3500 ázon ugrál a fordulat majd szép lassan vissza esik."

Ezt nekem akkor csinálja mikor melegszik, de még nem forr (nem csak nekem hanem a többi 2tnek is amit ismerek). Ilyenkor nem a normál hangja van, hanem dadogósabb, egyenletlenebb és magasabb fordulaton megy, majd ahogy picit hűl vissza áll. Illetve egyszer tettem rá egy másik benzincsapot, aminek (mint utóbb kiderült) nem volt elég keresztmetszete így ahogy csökkent a szint az úszóházban akkor kezdte ez a fura járást. Ez alapján simán lehet az úszószinteddel is baj.

"sokat megyek kis fordulaton (olyan 2-4 ezer között) és hirtelen le akarom üvegelni mondjuk, akkor dadog"

Ezt pedig akkor csinálta mikor sokat kapott. Ezen nekem a tű állítása segített, de neked az elmondásod alapján már így is eléggé le van engedve, így valószínű nem a tűvel van a gond.

Én az úszószintet beállítanám aztán a tűvel kezdeném a játékot. Elraknám középre (már ha a tiéd is 5 állásos) aztán nézném mi van és ahhoz képest változtatnék. Ezek viszonylag egyszerű lépések és nem kell hozzá sokat szerelni. De még egyszer mondom nekem rm-van amin lehet tök más a karbi.

Légszűrő nélkül ne próbálgasd, mert ha beszív valami trutyit akkor nem lesz őszinte a mosolyod, ráadásul bármire is jutsz ha felrakod a tiszta (!) szűrőt akkor megint kicsit más lesz a kotta, mert bármilyen jó is a szűrőd akkor is ad egy ellenállást a levegő beszívásának.
Szia enyém volt a henger de megvette tőlem a battyáni srác de közben ős is eladta az RMX-ét így feleslegessé vált még nem hirdette sehol de elég ritka úgyhogy gyorsan elfogják vinni. Azon a számon érdeklődj amit adtam és vele beszélj le mindent.
Azért köszönöm sokat segítettél a szerelőm is csak nem rég találkozott rmx el szóval ő sem szaki.
Az ötleteid nagyon jók fogom javasolni neki. Többet le is ellenőrzöm én. Köszönöm!
Ha van szerelőd, minek kínlódsz a vassal? Vidd el neki, állítsa be rendesen
Simán lehet marhaságokat írkálok, nem hallom a vasat, csak a szavaidat, szerelő se vagyok, csak a fejemre hagyatkozom.

Karbi beállítással a kezdő szöveg lényegtelen marhaság, az ábra a lényeg!
A needle taper=tű kúposság nézd meg mekkora területet befolyásol!
Továbbá a clip position=tűn a zéger helye
Stb.

A Jet(fúvókák) szinte csak alul(1/4 gáz alatt slow jet) és felül (3/4 gáz main jet) lényegesek.
A karbi beállításhoz csak annyit ami az első ábrán van és a szöveg.
a másodikra rájöttem hogy az úszószint 16mm re kell állítani
Köszi a tippeket mindent meg fogok nézni amit mondtál.
A powerra azért nem gyanakodtam mert akadni nem akad ez tuti mert nem rég ellenőrizem a full vezérlést. Mert megjártam vele én is hogy becsúszott. A feszességét viszont nem birizgáltam mert a szerelőm állította be.
A karbira meg azért voksoltam mert ha kipörgeted és nem mész vele huzamosabb ideig kicsi fordulaton akkor reagál meg minden. olyan mint ha idővel tele fosná benzinnel a hengert és nehezen dolgozza ki.
A levegő is lehet hogy kevés lesz mert tetettem bele zselés akkumulátort és a légszűrő házban van ami kitakar egy kis rész a légszűrőből de ennek nem kellene gond lenni mert a légszűrő háznak lenne gyárilag 1 fedele. de kiveszem az aksit és megnézem majd úgy is.Köszi a tippeket.
Légszűrő nélkül ne nagyon próbálgasd, mert vehetsz bele dugót meg hengert is.
Szerintem ez nem karbi probléma bár még kevés az infó és szavakból nehéz.
A következőt feltételezem az újabb infókból:
Power szelep beállítás/szerelés gondi.
Mechanikus vezérlésű motor fordulat függvényében, nem gázállásra működik.
A következő a szitu, üresben a motor tud pörögni ész nélkül, nincs ami visszaterheli a főtengelyt, azaz gyorsan fel tud pörögni, erre a powered tud reagálni és nyitni, ha kinyit, akkor a motor ki tud öblíteni rendesen, tovább tud pörögni. Ha nem akkor az van amit írsz, bedadog, nem tud kiöblíteni, de terhelés alatt is idővel(nálad 5mp) csak elkezd nőni a fordulat és a power nyit és a dadogás megszűnik, mert rendesen ki tud öblíteni.

Rgo a powered túl lehet feszítve, vagy a kiemelő rudad szorul esetleg maga a power és nehezen nyit.
A másik irány is ezt támasztja alá, a powered nyitva elengeded a gázt, de a power nem zár be, s így ömlik kifelé a kevés keverék a kipufogón, ennek mondjuk üresben is fent kéne állnia.

Nagyon egyszerű kipróbálni, ez e az ok, vedd le a power állítódat, tartsd fixen zártra(pl csavarhúzóval) és üresben próbáld meg kipörgetni a nélkül, hogy engednéd nyitni a powert, ha ugyanazt a ledadogást hallod, mint terhelés alatt, ez lesz az oka.
Másik meg, hogy fordulaton hagyod nyitni, majd nyitva tartod és elengeded a gáz, ekkor meghallod a nyitott poweres jelenséget.

Szerintem power szelep lesz.
A tű oldalán van szám, ha kiveszed leírhatod.

Kell még magyarázat a karbi ábrához?
Ja és a linkedhez kérhetek egy kis magyarázatot mert nem minden tiszta :D
Bocsi az akadékoskodásért :D