Áh és még valami.
Tud valaki valami normális webáruházat, ahol a Fékbetéteken és a felújítókészleteken kívül mást is megtalálok?
Pl:. Gyári gázbovden stb...
Sziasztok.
Épp most készülök gyarapítani az RMX-es társadalmat, és az érdekelne hogy milyen időközönként kell olajat cserélni(szűrőt), és hogy milyen hajtómű ill 2T olajat használjak, és mi az amit nem ajánlatos.
Valamint aki esetleg már herélt ki rezóját, az pontosan mit követett el vele, és mennyire volt észrevehető a változtatás?
Előre ís Köszi az infót.
Én SM ként használom csak oda kell a nagy karbi. Ha elhiszed ha nem 6 liternél nem eszik meg többet.
Így hogy fel lett újítva nagyon bestia lett :D Most rendeltem hozzá egy Pro Circuit 304 es végdobot majd azzal megcsinálom a videót amit kértél.
Hat en ugy olvastam tobb helyen, anno korbejartam a temat, hogy az also es kozepso tartomanynak, ami enduroban legtobbet kell, a 34 max 36 os karbi kedvez 250 2t motornal. Ugy tudom a 91 es RM 36 ossal jott ki, tudok is egy elado 6 csavaros csonkot ami 42 mm belul az jo a pwk 34- hez mert a 38 mar 46os kivul igy akkora csonk kell hozza... Bajan kollega 1szer merte nekem az o 2000 res Rmjen.
Ha lesz penzem megveszem azt a csonkot meg egy 33 pwkt ebayrol... A rezot meg szetvegatom ugy olcsobb :-)
Eloszor lamellakra kel' gyujtenem sajna kezd csuszni a kuplung, a lamellaim vastagsaga 2.8 a cserehatar 2.77 mm !
A videót megcsinálom neked majd szivesen. A rezót egy sráctól vettem innen nem messze tőlünk, de nem tudom ő honnan bugázta. Neki nem volt jó mert használja az olaj szivattyút, de nekem nincs már rajta kilöktem belőle mert a legutóbbi 2T motorom azért hullott szét. Inkább keverem magamnak.
A szívó csonkot meg a légszűrő összekötőt csak azért mertem szétvágni mert van mind a kettőből gyári tartalékba. Sőt sok minden más is szal majdnem egy működő blockot össze tudnék rakni :D A motoromnak a gyári karbija csak 28 as volt(nevetséges) azzal sehová nem pörgött. olyan körül mikor kinyitott a power elfogyott az erő és nem tudtam mit csinálni. Ezzel a rezóval meg karbival sem forok 9,5 e nél többet, és kis fordulaton is veszett nyomatékos úgy hogy nem kell agyon forgatni :D
de vegyél fel facebook ra és ott könnyebb értekezni.
Értem, vagyis a szívócsonkot nem egészen a légszűrőház az tiszta, bár én nem vagdosnám össze a gyárit!
Én is gondolkoztam ilyesmin csak PWK33 karbival, ahhoz elég lenne a szívócsonkot cserélni (a PWK33 42-55), a légszűrőgumi tud nyúlni 5mm-t próbáltam egy 32-es kínai karbival...
Nem akarok jelentősen nagyobb fogyasztást, mert 38as karbival benyalja a 9-10-et tuti... És élettartamon is ront biztos, mondjuk jó rezóval biztos dob majd 10Le-t vmit vmiért...
Sztem én maradok a gyári karbinál és szerzek egy rezót vagy szétvágatom a gyárit és kidobatom belőle a terelőket!
Nem ebayről vetted véletlen a WTS-t, nincs meg a linkje az aukciónak?
Hát figyelj:
A karburátor elvileg CR250-esé a szívócsonkot megtákoltuk :D levágtuk az egyik terelőt és a membrán maradt a 4 ablakos:D
A légszűrő összekötőből is le van vágva és meg van toldva egy magas nyomású turbó csővel és így pont passzol. A képet nem linkelted vagy csak én nem látom de a 48 as fúvóka lehet hogy elég lesz most 52 es van benne.
A rezó RM 250 esé amit csak az amerikai változatokra gyártottak a versenyekre, és asszem 92-95 ig jó nekem pont felment és brutálisan megdobta a motor teljesítményét.
Most újítottam fel a motorom 250e :D Ft ért bejárattam és ezzel a karbival ami nincs még rendesen beállítva 3as ban rányit a póver és jön ceruzára elég megülni :D
Nekem van Keihin alapjaratim, de egy Pwk kopia karbiban volt, nem tudom jo-e neked... Van 40 es 48 a hossza 28mm kuldok rola kepet, belinkelem ide!
Milyen evjaratu Rm-rol szereztel szivocsonkot meg legszurogumit hozza, a gyari belsoje 36 es 50 mm a 38 as Pj-hez meg ha jol emlekszem 45-62 mm befogadomeret kell?!
A wts rezo amit vettel Rmre vagyRmxre valo es mikori evjaratra?
Kellene egy kis HELP ! Ha valakinek van Keihin PJ típusú kerburátora vagy esetleg tud nekem szerezni 1 alapjárati fúvókát bele 45 öst akkor jelezze legyen olyan nedves
Nem tartom hülye kérdésnek, mert sok motornál alsó holtpontban is ad szikrát! Ezért lehet kéthengeres motorra feltenni az egyhengeres gyújtást! Csak azt nem tudom hogy konkrétan az rm 125-é milyen!
De köszi a választ!
A szét kapásról: a váz sima akril festékkel van fújva de vagy 7 rétegben :D Amúgy 2 nap volt mert 1-1,5 óra volt szétszedni, meg vagy 2 óra összerakni, a többi a száradás. A kipu az króm, de ez verseny rezó ! RM 250 re való WTS Pipe USA a márkálya.
Ja és sosem voltam a híve a dagonyának 1x 2x nem mondom hogy nem jó de inkább az SM :D
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni! Az lenne a kérdésem, hogy az rm 125 gyújtás felső és alsó holtpontban is ad szikrát, vagy csak felsőben?
Előre is köszönöm!
Jah gondolom...:)
Mikor már azt hitted hogy kimotoroztad az endurodat, akkor kell feltenni az sm-szettet, és egy új világ nyílik meg...8)
Mennyi idő volt amíg szétkaptad lefújtad és összepakoltad?
Áááh és a rezod az le van krómozva, vagy csak polírozva van?
Hát egy Cagiva Super City kerekei de az a baj hogy a hátsó fék konzolt nagyon el kell csiszolni(véknyítani) hogy beférjen a kerék de az első kerék szinte gond nélkül bement, a gyári RMX eslő kerék távtartóival, csak egy fék konzolt kellett csinálni. Ha van hozzá türelmed és egy kevés kaland vágyad ajánlom neked!
Néztem a galériád, szép átalakulás...
Azt szeretném megkérdezni hogy milyen sm-szett van a mocid alatt?
És hogy milyen átalakítást kellet beeszközölni oda.
Tud valaki valami normális webáruházat, ahol a Fékbetéteken és a felújítókészleteken kívül mást is megtalálok?
Pl:. Gyári gázbovden stb...