Szóval mikor en megvettem power nyitás előtt mindig horgott ea alig tudtam atevickelni ezen a tartomanyon. Aztán tűt eggyel lejebb raktam es azóta tökéletes. Egy másik rm250nel itt nálunk detto ugyan ez volt. A tobviek folyton azt mondták hogy nem húzzuk neki eléggé, aztán megtaláltam egy külföldi fórumon h ez a gondj (belefullad a benzinbe). Én már 1 éve így járok, télen nyáron jó így. Azt hiszem a kozeptol eggyel feljebb kell rakni a karbiban a klipszet és úgy lesz jó a tű. Próbáld ki pár perc alatt megoldható suerintem megoldja a gondod (már ha a fuvokaid gyári méretűek)
Hat en mikor erre fel ultem a 138 kilosktm utan hath aszt hitem biciklizek,aszt nem igazan rantotad ki traktor nyombol ezel meg gazra ki maszok egy kereken siman,hath power nem tudom azzal van e baj vagy keverekel vagy esteleg karbiban tuu alassal vagy fo duznivel,mikor huzom ra naftat elrek egy pontra ahol meg all a tudomany es kopkod pruckol fuldoklik es asztan hirtelen ki nyit power,most itt sokan mondjak biztos be van koksozlva meg sok az olaj,vagy akor kap egy marek olajat gyertya es az baja,de haver kx ugy ugrik ki powere meletem hogy rogton 3 metert ram is ver mire az enyem meg indul menni,valami tanacs?
fogyasztás az ennyi. Én nem mászkálok vele messzire, mert nem érnék haza. Inkább berakom teherautóba aztán úgy közlekedek. De minden 2t sokat fogyaszt és ez az erősebbek közül van.
Ha konkrét kérdésed van biztos kapsz rá választ. Mi a baj a powerrel?
(Csak egy körre felültem a 450-es Sx-re kíváncsiságból, azt sokkal könnyebb kezelni és könnyebbnek is tűnik a motor a nyeregből. Ha megemeled nem az egyébként. Szerintem vékonyabb is.)
Az osszes videodat mar lattam,amikor csapatban mesz es amikor egyedul,irtam is mar neked hogy kb hogy mien tanacsokat tudnal adni,mire figyeljek motormnal,vazon minden meg csinalok deh profi ki bealitasokat csak tapasztalt emberkek tudjak akiknek eleg idelyuk volt porbalgatni,pl a kuplung kurva kemny ahogy te mondtad 4t ktmlc4620 volt sokal kezesebb, dehhat a suly oda basz ha le kel cibalni valmeik partrol vagy ki kel tolni pocsojabol,mikor meg vettem nem voltam tisztaban semmivel csak hogy Rmet akrok 1000km mentem oda visza erte,elso ki rucanasnal kicst meg lepet hogy mien irto sokat fogyaszt pedig ritkan cibalom ki powere 2,5 ora 1 tank benzin,asztan rogton az volt hogy bele neztem karbiba mi hogy van ott es akor jot pofon mert 55 alapjarat duzni es 150 fo duzni volt bene teljesen le engedett tuvel,hath enel kevesebet nem lehet mar adni neki szerintem,powert sem tudom hogy kene be alitani hogy joh legyen legtobet edokben megyunk esetleg keres ram facen seresandras
Nekem is vas már, mert az alu berúgókar méreg drága (új 40 körül, a használt meg ehhez mérten).
Ha enduró alatt azt érted, hogy kinn a határban csapatni arra tökéletes szerintem. Ha már erdőben vízmosásban meg egyéb helyeken akarsz vele ügyeskedni, akkor számíts rá, hogy egy krossz könnyebben felforr. Az rm kuplungja is elég combos, ha folyton csúsztatnod kell akkor nap végére azért érzed a markod. Ha belenézel a videómba (talán már jártál is ott?!) látni fogod, hogy sok mindenre lehet azért használni.
SZIA NEM TUDNAL segiteni nekem berugo kar teren vennek egyet,az enyem vasbol van undorito nagyon teh elegge otthon mozogsz itt meg volna meg egy ket kerdesem hogy erdemes az rm250 enduron hasznalni eleg kezdo vagyok koszi
szia . castrol power 1 olajat adok neki 8üó ként csere . már másfél éve nálam van a motor de előtte volt cserélve a váltóba több fogaskerék is amit megkaptam ajándékba de most nem azok adták meg magukat ! fehéréknél voltam 70 ropi a fogas és a léptető . szatyináékat kérdeztem lehet hogy van nekik eddig ennyit tudok . azért köszi a segítséget még nézelődök hátha csökken valamelyest a ár :-)
Suzuki márkaker, ha gyárit akarsz.
Vagy.
1. lépés: http://www.bike-parts-suz.com/...
Itt ki tudod bogarászni, hogy mi kell, mi a típusszáma, árat is találsz. Nem tudom, melyik típusod van, úgy néz ki ebből is van 2 féle 2008 ban, lehet ugyanaz a típusszám, ami neked kell.
2. http://www.megazip.ru/ jobb felső sarkában van egy kereső, oda beírod a típusszámot, felhozza, katt erre a hülye szövegre Показать технику, s kiírja melyik típusokba jó még, innen tudod, hogy merre érdeklődj. (pl 1 es léptető villa 25211-10H10-000,
erre érdekes dolgot hoz ki, 2010 től felfelé )
Kérdezd meg a gerecsemotort, hogy bontott van-e nekik,
Esetleg nézz szétt itt az apróban bont e valaki megfelelő típust, ami egyezik bele.
Harmadik lehetőség Ebay
Az komoly, ha már a 08-as motornak most gallyon van a léptetője és a fogaskereke Milyen olajjal mentél, mennyi időnként volt cserélve?
Vagy bekapott valamit?
1. lépés http://www.megazip.ru/zapchast...
Innen kikeresem az RM250 2003 típusszámát.
26300-37F00-000
2. lépés
Megnézem melyik más típusokhoz írja. http://www.megazip.ru/zapchast...
Ellenőrzöm a biztonság kedvéért a tengelyt is http://www.megazip.ru/zapchast...
K1-től K6 ig ugyanaz mind.
3.
Saját tapasztalatomból mondom az RMX tengely re is stimmel,
volt már a motoromon RM250 00 berúgókar, most is az van rajta, csak régebbi, rgo régebbi RM250 is rámegy, nem csak K1-K6 ig,
csak RMX és RM250 berúgókar alakja más kicsit a csapra stimmelnek, ez a másság persze motor típus függően lehet zavaró!
Meg kell nézni!
Itt nagyjából láthatod melyik miben tér el: http://www.suzukicycles.org/Al...
de a bikepics.com oldalon is szétnézhetsz.
Szevasztok srácok esetleg valakinek elfekvőben ilyen telóvédő müanyagja nincs feleslegbe ? Megvenném ! - errőllenne szó -- http://www.gerecsemotor.hu/ido...
A képen látható idomszetteket eladnám RMZ 250 07-08 típus van beleütve, van gyári, és prémium minőségű utángyártott is.
Egy szett 15.000 ft, tehát egy első sárvédő, tankidom, oldalidom, amíg van kézvédő és telóvédő is!
A típushoz csak a képen látható cuccok vannak, posta oké.
Elérhetőség adatlapon és hirdetéseim közt.
Így van , ahogy írod. Amikor még hideg a motor, van kis szelephézag, melegen már eltűnik, azért mert a szelepszár meleg hatására nyúlik, és már nem tudja a szelepet lezárni.
Szóval mikor en megvettem power nyitás előtt mindig horgott ea alig tudtam atevickelni ezen a tartomanyon. Aztán tűt eggyel lejebb raktam es azóta tökéletes. Egy másik rm250nel itt nálunk detto ugyan ez volt. A tobviek folyton azt mondták hogy nem húzzuk neki eléggé, aztán megtaláltam egy külföldi fórumon h ez a gondj (belefullad a benzinbe). Én már 1 éve így járok, télen nyáron jó így. Azt hiszem a kozeptol eggyel feljebb kell rakni a karbiban a klipszet és úgy lesz jó a tű. Próbáld ki pár perc alatt megoldható suerintem megoldja a gondod (már ha a fuvokaid gyári méretűek)
fogyasztás az ennyi. Én nem mászkálok vele messzire, mert nem érnék haza. Inkább berakom teherautóba aztán úgy közlekedek. De minden 2t sokat fogyaszt és ez az erősebbek közül van.
Ha konkrét kérdésed van biztos kapsz rá választ. Mi a baj a powerrel?
(Csak egy körre felültem a 450-es Sx-re kíváncsiságból, azt sokkal könnyebb kezelni és könnyebbnek is tűnik a motor a nyeregből. Ha megemeled nem az egyébként. Szerintem vékonyabb is.)
Ha enduró alatt azt érted, hogy kinn a határban csapatni arra tökéletes szerintem. Ha már erdőben vízmosásban meg egyéb helyeken akarsz vele ügyeskedni, akkor számíts rá, hogy egy krossz könnyebben felforr. Az rm kuplungja is elég combos, ha folyton csúsztatnod kell akkor nap végére azért érzed a markod. Ha belenézel a videómba (talán már jártál is ott?!) látni fogod, hogy sok mindenre lehet azért használni.
Olaj és olajcsere nem igen okozza a gondot, ha megvolt a megfelelő mennyiség is
Kuplungolni szoktál váltásnál?
Egyébként mi a bajuk pontosabban?
Suzuki márkaker, ha gyárit akarsz.
Vagy.
1. lépés:
http://www.bike-parts-suz.com/...
Itt ki tudod bogarászni, hogy mi kell, mi a típusszáma, árat is találsz. Nem tudom, melyik típusod van, úgy néz ki ebből is van 2 féle 2008 ban, lehet ugyanaz a típusszám, ami neked kell.
2.
http://www.megazip.ru/ jobb felső sarkában van egy kereső, oda beírod a típusszámot, felhozza, katt erre a hülye szövegre Показать технику, s kiírja melyik típusokba jó még, innen tudod, hogy merre érdeklődj. (pl 1 es léptető villa 25211-10H10-000,
erre érdekes dolgot hoz ki, 2010 től felfelé )
Kérdezd meg a gerecsemotort, hogy bontott van-e nekik,
Esetleg nézz szétt itt az apróban bont e valaki megfelelő típust, ami egyezik bele.
Harmadik lehetőség Ebay
Az komoly, ha már a 08-as motornak most gallyon van a léptetője és a fogaskereke Milyen olajjal mentél, mennyi időnként volt cserélve?
Vagy bekapott valamit?
1. lépés
http://www.megazip.ru/zapchast...
Innen kikeresem az RM250 2003 típusszámát.
26300-37F00-000
2. lépés
Megnézem melyik más típusokhoz írja.
http://www.megazip.ru/zapchast...
Ellenőrzöm a biztonság kedvéért a tengelyt is
http://www.megazip.ru/zapchast...
K1-től K6 ig ugyanaz mind.
3.
Saját tapasztalatomból mondom az RMX tengely re is stimmel,
volt már a motoromon RM250 00 berúgókar, most is az van rajta, csak régebbi, rgo régebbi RM250 is rámegy, nem csak K1-K6 ig,
csak RMX és RM250 berúgókar alakja más kicsit a csapra stimmelnek, ez a másság persze motor típus függően lehet zavaró!
Meg kell nézni!
Itt nagyjából láthatod melyik miben tér el: http://www.suzukicycles.org/Al...
de a bikepics.com oldalon is szétnézhetsz.
Náluk érdeklődhetsz RMX, de lehet van nekik RM is.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/teles.
..
http://www.kepesmotor.hu/motor...
KÉPET ÉS MÉRETEKET KÉRJ, S GONDOLT ÁT! NE VEDD KP nak, amit írtam!
Vagy tudtok segíteni abban hogy honnan lehet letölteni?
A képen látható idomszetteket eladnám RMZ 250 07-08 típus van beleütve, van gyári, és prémium minőségű utángyártott is.
Egy szett 15.000 ft, tehát egy első sárvédő, tankidom, oldalidom, amíg van kézvédő és telóvédő is!
A típushoz csak a képen látható cuccok vannak, posta oké.
Elérhetőség adatlapon és hirdetéseim közt.
Vagy inkább meleg indításnál... szerintem.. Pont a4 ütemre -re jellemző, ha megy el a szelephézag melegen nehezen indul..
Valaki látott már ilyet?
a mentes szár adta meg magát elvileg.
Nagy bajban vagyok...