Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Szükségem lenne pár tapasztalatról, információrol RM 250-el kapcsolatban. A közeljövőben megyek megnézni egyet. Ha minden igaz 92-es évjárat. Nos a kérdésem az lenne, hogy mire érdemes odafigyelni egy ilyen motor vásárlásánál? Mit nézzek meg feltétlenül? Mit ellenőrizzek le? Milyen típushibák vannak? Ha gondosan karbantartom mennyire megbízható egy ilyen versenykrossz?
A válaszokat előre is köszönöm :)
Sziasztok típusváltás miatt eladóvá vált szeretett RMX250 biciklim...
Amit tudni kell: 93as évjárat,fém tankos, C túlméretes wössner dugó van benn kb 30 üó val.Nemrég cseréltem első hátsó lánckereket és láncot rajta(JT) ,teljes kopó lamella szett cserélve lett (Tourmax) kb 5 üó van benne.1 rúgásra indul hidegen melegen.Az első teló kb 1 éve lett felújítva.
Kérésre küldök róla képet,nincs meghírdetve meg ilyenek
Az ára 180 000 magyar forint.
Ja és adok hozzá komplett felső alsó villabefogó,+kormány befogó
De amikor már azt hitted hogy kimotoroztad az rmx-ed akkor tegyél fel egy SM-szettet és mintha egy full másik gépet ülnél...
De kinek mire van igénye...
Szakik, Rm-z 450-hez (befecskendezős) keresek komplett elektronikát. Mindent ami a blokkon kívül van (fojtószelepházat is), a belsőségek meg vannak. Vagy valaki meg tudja mondani, hogy befecskendezős blokkot lehet-e karbival használni? Magyarul a gyujtás jeladó fog száma, fokolása, csatlakozója és a generátor, vizhő, váltó jeladó ugyanazok-e. Illetve bármilyen tanácsot szívesen veszek, lényeg hogy van egy 0km-es blokkom ami beugrott egy bohóckodós pálya motorba. Motor szám L405-tel kezdődik. Köszi előre is.
Most olvasgatom hogy van a régebbi műanyag tankos és az újabb fém tankos Példányok..=) Rmx250
Mi a különbség köztük(teljesítmény, élettartam..stb) melyiket meddig gyártották?
Gondolom ti mint aktív használói jobban képben vagytok ezekkel.
Melyikre éri meg inkább szert tenni?
Vagy nincs igazán nagy jelentősége?
Nekem is rmz-250 van, sötétben ennél is látszik, hogy pirosodik a görbe nyak rész a kipufogón, Először engem is megijesztet, de mások azt mondják ez, természetes. A durrogás mikor még nem elég meleg, alapjáratra, motorfék alatt nálam is előfordult, egészen addig , míg ki nem takarítottam az alapjárati fúvókát, illetve nagyobbra cseréltem. Utána még sokkal könnyebben is indult.
2T esetében pl az Izzó kipufogó oka egyértelmű magas a kipuff gáz hőmérséklet, azaz gyújtás időzítés probléma.
4T esetében is lehet ez, de az is lehet a kipuff szelepe vagy annak zárás időzítése nem okés és az égés/robbanás akkor is tart, amikor az nyitva van.
Gondolom a motor ereje sem okés.
Vigyétek el szerelőhöz, mielőtt még nagyobb kár keletkezik!
Sziasztok.
Cimborámnak van egy 2006 os 250 RMZ-je.
Beindítja és kb. 5 perc után elkezd a könyöknél izzani a kipufogó.Akrapovic dob van rajta.Miért lehet ez?Ja meg ha visszaengeded a gázt akkor el kezd durrogni.Durrogás azért lehetséges mert begyullad a benya ?Köszi a segítséget.
Szerintem te a kompresszió végnyomásra vagy kiváncsi és nem a kompresszió viszonyra? A kettő nem ugyanaz! Végnyomásnál mindenképp 10bar felett, álltalában a felujitott gépek 13-15bar! Kx 250 15bar, cr 250 14bar, ezek furva uj dugóval, illesztés befolyásolhatja! Sajnos rmx-nél nem tudom, mennyi a jó érték, de szerintem mindenképp 10bar felett, 7bar környékén meg már hiába rugdosod, beindulni sem nagyon fog!
A válaszokat előre is köszönöm :)