Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Szükségem lenne pár tapasztalatról, információrol RM 250-el kapcsolatban. A közeljövőben megyek megnézni egyet. Ha minden igaz 92-es évjárat. Nos a kérdésem az lenne, hogy mire érdemes odafigyelni egy ilyen motor vásárlásánál? Mit nézzek meg feltétlenül? Mit ellenőrizzek le? Milyen típushibák vannak? Ha gondosan karbantartom mennyire megbízható egy ilyen versenykrossz?
A válaszokat előre is köszönöm :)
Volt már kint valaki tesztelni az idei első havat? 8)
Most még jó mert nincs lefagyva az alja annyira... XD
A szívató tetejét tekered kifelé s emelkedik az alapjárat
Szia Fetnor.

Okmányok nélküli a bicajod?
Szia bocsi akkor meg 1szer kerek akkor infot a motorrol puksaa kukac hotmail com.Elore is koszi
Szia!Lehet vak vagyok de nem látok email címet sehol
Kehin karbis rmx-en alapjáratot hogy lehet emelni? Mert egyre hidegebb van és egyre alacsonyabb.
Szia. En megkoszonnem ha kuldenel nekem infot kepeket a jarganyrol. Adatoknal van email. Thx
Sziasztok típusváltás miatt eladóvá vált szeretett RMX250 biciklim...
Amit tudni kell: 93as évjárat,fém tankos, C túlméretes wössner dugó van benn kb 30 üó val.Nemrég cseréltem első hátsó lánckereket és láncot rajta(JT) ,teljes kopó lamella szett cserélve lett (Tourmax) kb 5 üó van benne.1 rúgásra indul hidegen melegen.Az első teló kb 1 éve lett felújítva.
Kérésre küldök róla képet,nincs meghírdetve meg ilyenek
Az ára 180 000 magyar forint.
Ja és adok hozzá komplett felső alsó villabefogó,+kormány befogó
Az igaz

De amikor már azt hitted hogy kimotoroztad az rmx-ed akkor tegyél fel egy SM-szettet és mintha egy full másik gépet ülnél...
De kinek mire van igénye...
Bütykös gumit felesleges közúton koptatni
Szép a vas.
Kár hogy okmányok nélkül van
Sziasztok. Eladóvá vált 250-es RMX-em.

RMX250
Szakik, Rm-z 450-hez (befecskendezős) keresek komplett elektronikát. Mindent ami a blokkon kívül van (fojtószelepházat is), a belsőségek meg vannak. Vagy valaki meg tudja mondani, hogy befecskendezős blokkot lehet-e karbival használni? Magyarul a gyujtás jeladó fog száma, fokolása, csatlakozója és a generátor, vizhő, váltó jeladó ugyanazok-e. Illetve bármilyen tanácsot szívesen veszek, lényeg hogy van egy 0km-es blokkom ami beugrott egy bohóckodós pálya motorba. Motor szám L405-tel kezdődik. Köszi előre is.
Jó is az mikor a garázsban felizzik a könyök a sötétben
Áhh ás még lenne valami:. 8)

A hengerük Nikasil-os az rm ill. rmx-eknek?
Vagy ez évjárattól függ?
Sziasztok.

Most olvasgatom hogy van a régebbi műanyag tankos és az újabb fém tankos Példányok..=) Rmx250
Mi a különbség köztük(teljesítmény, élettartam..stb) melyiket meddig gyártották?
Gondolom ti mint aktív használói jobban képben vagytok ezekkel.
Melyikre éri meg inkább szert tenni?
Vagy nincs igazán nagy jelentősége?

Előre is Köszi.
Nekem is rmz-250 van, sötétben ennél is látszik, hogy pirosodik a görbe nyak rész a kipufogón, Először engem is megijesztet, de mások azt mondják ez, természetes. A durrogás mikor még nem elég meleg, alapjáratra, motorfék alatt nálam is előfordult, egészen addig , míg ki nem takarítottam az alapjárati fúvókát, illetve nagyobbra cseréltem. Utána még sokkal könnyebben is indult.
Köszi szépen az infot.
Jó hogy ilyen segítőkész és rendes emberek vannak fent. Én még csak puhatolózok de nagyon pozitív élményekkel.

Egyébként szoktatok találkozókat szervezni?
Vagy volt már rá példa
Mondjuk okmányok nélkül kicsit tervezés igényesebb az biztos 8)
Erejével semmi gond nincs,sőt nagyon is megy.Jah szerelő lesz belőle.Köszi a segítséget.
Lehet az érdekelte

Úgy rémlik kb. 14bar körül van a rendben lévő henger/dugó/gyűrű állapot esetében.
Szia!

Hogy néz ki a gyertyája?
http://noob.hu/2010/01/07/gyer...

2T esetében pl az Izzó kipufogó oka egyértelmű magas a kipuff gáz hőmérséklet, azaz gyújtás időzítés probléma.
4T esetében is lehet ez, de az is lehet a kipuff szelepe vagy annak zárás időzítése nem okés és az égés/robbanás akkor is tart, amikor az nyitva van.
Gondolom a motor ereje sem okés.

Vigyétek el szerelőhöz, mielőtt még nagyobb kár keletkezik!
Sziasztok.
Cimborámnak van egy 2006 os 250 RMZ-je.
Beindítja és kb. 5 perc után elkezd a könyöknél izzani a kipufogó.Akrapovic dob van rajta.Miért lehet ez?Ja meg ha visszaengeded a gázt akkor el kezd durrogni.Durrogás azért lehetséges mert begyullad a benya ?Köszi a segítséget.
Szerintem te a kompresszió végnyomásra vagy kiváncsi és nem a kompresszió viszonyra? A kettő nem ugyanaz! Végnyomásnál mindenképp 10bar felett, álltalában a felujitott gépek 13-15bar! Kx 250 15bar, cr 250 14bar, ezek furva uj dugóval, illesztés befolyásolhatja! Sajnos rmx-nél nem tudom, mennyi a jó érték, de szerintem mindenképp 10bar felett, 7bar környékén meg már hiába rugdosod, beindulni sem nagyon fog!
Gondolom erről van szó azért a kérdések:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

Korábban benne volt a kompresszió is a hirdetésben.