Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vastagabb olaj nehezebben áramlik, azaz a csillapítást növeli mindegy az irány, egy darabig a csillapítás állítással kiküszöbölhető, de nagy eltérés nem.

SS-25 van írva hátra a gyári lemezeléshez. 12.5 mm2/s
hátsó rugóstag olajra mit ír a szervízkönyv nem bírtam visszakeresni a múltkor pedig írtad... Írd inkább 40 fokon a mm2/s adatot az alapján keresnék hozzá megfelelőt, bár lehet keverés lesz. A gyárilag előírtnál keményebb olaj erősebb csillapítást okoz, vagy a befelé mozgás lesz keményebb?
Én meg nem bírok rájönni melyik az enyém. Emlékszel a vízpumpaszimeringre amit átvettél tőlem anno? Mindhárom 92 változat ami fent van bárhol robbantott ábrával (akár a megazipen akár a partzillán akár itt amit belinkeltél) azt a cikkszámot hozza ami a 12mm-es mint amit neked elküldtem. Ha megnézed az ábrákat mindegyiknek olyan a vízpumpafedele mint a tiednek és egyiken sincs olajpumpa mint a fémtankos 250s-eken...
98SW E24 nek írja, de ezen se stimmel minden a robbantott ábrákhoz(pl a gyújtásom más volt eredetileg is, lehet az előző tulaj is cserélte), viszont ezzel van a legnagyobb százalékos egyezés.
Azaz nagy a valószínűsége(1 csatornás AETC2 es power miatt), hogy nekem ez a motorom van:
http://www.bike-parts-suz.com/...
Ez 34 font kb 13ezer pénz...
És a tied E hanyas változatnak számít?
Tavaly előtt cseréltettem benne szimeringet meg olajat de perselyt nem, de most kellene már megvan a porvédő, szimering meg az olaj, de még nem volt kincsem a szerelőre így nem jutottam el hozzá...

Majd ha elmegy a kis 100as 2t büdösbogár amit árulok.

Az a baj, hogy emiatt a szimeringvaria miatt nem mertem rendelini perselyeket mert van amúgy kompletten ebay-en, csak nem vok benne biztos jó lenne-e.
45mm.
A csúszó perselyeket nem cserélted?
Igen és jó volt hozzá a 43-54-11 porvédőből ha jól emlékszem 43-54-9,5/10,5 kell bele. Én meg azt hittem amiatt van, hogy cserélték az enyémbe a villát vmikor. Ezt a méretet XR400-hoz meg nem vmi 88 körüli RM250-hez hozzák a katalógusok. Szerintem itt az van, hogy több kiadás van ugyanabból az évjáratból és a mienk RMX250S változat ami japán belpiacos a másik méret valószínű más kiadásé ugyanabban az évjáratban.

Megazipen van 92esből ami az enyém E1,E28 meg még egy változat, de pl a vízpumpa szimering egyik sem az mint az enyém...

Kiváncsi lennék mondjuk Dewnek, akinek R változat van ( műanyag tankos fojtatlan) neki vajon mekkora a becsúszó...
Már cseréltél benne szimeringet? Nekem is 43 mm-es a szár, ezért nem értem én sem, mert akárhol néztem 45 mm-est írtak hozzá
Nekem az van de sztem nekem nem a gyári van benne, minden katalógus 45-57-11 szimeringet hoz hozzá, nekem 43mm és 43-54-11 szimering passzol bele...
Hello!

Valaki akinek fordított telós RMX250-ese van, megmérné nekem az első teleszkóp becsúszó szárának átmérőjét? Köszi előre is.
Érdemes lenne a cimborádnak leméregetni a mostani dugóját. A prox meg a Wössner dugattyútáblázatokban pl a Pinkmotors-nál, vannak írva méretek: szoknyamagasság, csapszegfurat, koronamagasság, furat, teljes hossz, amik alapján lehet más dugó, pl egy régebbi 4t Husqvarna, dugója jó lesz hozzá.

Anno nekem pl a Husqvarna WRE-be jó volt a Cagiva Mito lapos tetejű dugója (93-99 miti 125) passzolt ez alapján...
Köszi szépen.

A dugó folyamatban van.
Az egyik havernak egy Cagiva W16-ja van neki is dugó kellene, és mivel itt belföldön nincs hozzá, így kénytelen Olaszból intézni. Szóval tanulságos, pedig W16 = River /Cagiva/ blokk.
Olaszba meg szarásig van, és szerencsére ismerettsége is akad.
Szóval bemérettem, és most várom a választ, hogy mi mennyibe fájna.
A power meg utánna esedékes.
Bobiortega ajánlott egy ipsét, beszéltem is vele.
Hát majd autótúra lesz annak a vége, mert én tuti el nem postázom a hengeremet látatlanba.
Egyébként nagyon korrekt volt a srác a telefonba.
Ha esetleg tudtok valakit ajánlani, azt megköszönném.
Már azt se tudom milyen a motorozás lassan. XD
De amúgy szépen alakul a vas, én szétszedtem csavarra az enyémet.
Újrafújam meg lakkoztam a vázat tankot...
Kicserélgettem amit kellett, idomokat feljavítgattam, vezetékköteget újrabandázsoltam.
Most a blokkot poliroztatom majd, +power, dugó.

Lassan haladgatok, nem a motor az első, de most már legalább látom a végét
Ha raersz kuld mar majd el a kepeket a ledugozott olajpumparol amit beszeltunk az Rm250 rezo felrakashoz. Meg hogy hova akasztottad a rugokat? Koszi, peace
Sziasztok.

Érdeklődni szeretnék,hogy nincs-e véletlen vkinek egy 95-ös rm-be légszűrőháza és hűtője?
E-mailem:omeprazol@citromail.hu

Előre is köszönöm.
Nekem 110/100 a hatsom de alig van hely az oldalso butykom
meg a lanc kozott (3-4 mm). De ez egy Metzeller motocross, FIM enduro gumibol lehet bemegy a 140 is ott nem olyan magasak a butykok, es attol is fugg mennyire ballonos a gumi. Legjobban akkor jarsz ha elokapod a tolomerot es mericskelsz mielott elmesz gumit nezni...

A blokk bemegy hengereztol, hengerfejestol meg a gyertya is benne volt tavaly ugy pattintottam vissza! Kesz a power, vettel bele dugot?
Sziasztok.

Ti milyen széles gumikat használtok?
Egy 140es hátsó az sok már? RMX 250-be.
Valamint a blokkot ki lehet venni egyen belőle?
Mert én henger nélkül szedtem ki, most először és nem tudom hogy egyben vissza lehet-e tenni.
Mert sokkal jobb lenne természetesen.
Sziasztok!
Van egy suzuki rm85 /2008/ motorom, azt szeretném megkérdezni hogy a seb.váltóba milyen olaj jár?
RMX 250.
Bocsi.
Szia.
Alumínium fékpedálod meg van esetleg?
Az enyém 93-as nem tudom, passzol egyáltalán?
brutál gyárias állapotban van!
KERESEK!
rm 250 92esre hátsó sárvédőt,aetc-es gyujtásdeknit,és egy gyári kipuffdob véget