Tomi, nem írtad, hogy melyik motor könyöke izzad. A 4t motoroknál este sötétben a könyök piros színűnek látszik, ez nem rendellenes, a durrogás kis mértékben a /motor hideg/ szintén elnézhető. A nagyobb durranások oka a rosszul záró szelep is lehet. Nálam az RMZ- 250 csinálta, hogy motorféken visszapöffentett. Az alapjárati fúvóka takarítása segített, mivel a gáz visszaengedésekor nagyon leszegényedett a benzin levegő keverék, az alapjárat környékén és azért durrant. Hideg időben nagyobb alapjárati fúvóka kell, lehet, hogy melegebb időben ,így is jó lesz.
Szívató nélkül is fel izzik, nem csak nekem tűnt fel hanem több embernek is. Gondoltam megkérdezem itt előbb mi lehet a baja mielőtt szerelőt hívok. És a lánckerék szimeringet ki lehet cserélni a blokk megbontása nélkül vagy teljesen szét kell szedni?
Az izzás gondolom hideginditásnál van szivatóval?! Akkor az normális! Durrogásra nem tudok mit mondani, mert azt hallani kellene. Lehet csak neked tünik többnek az átlagnál, közben meg teljesen normális!
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy miért lehet az hogy nagyon durrog a motor (jobban mint kellene) meg hogy jár egy 2percet alapjáraton és felizzik a könyök, ez mitől lehet?
Leírás alapján alacsony benzinszint lehet az oka.
Az alapjárati fúvókád nem tud szívni valószínűleg.
Ha megdöntöd a motorod kb. 45fokban, akkor folyik a túlfolyón benzin? Szerintem neked nem fog! Ha nem folyik, tuti ez a bibije.
Jobbra és balra is próbáld ki!
Benzinszint RMX250 nél 16mm. (KEIHIN karbi)
Itt leírják: http://www.splatshop.co.uk/blo...
Lényegében úgy kell megnézni, ahogy a rajz is mutatja, a tolómérő alja az úszó aljával van egy síkban, s pont ekkor kell zárnia a tűszelepnek, azt meg úgy tudod nézni, ha a benzincsövön át fújod be a levegőt, amikor a levegőt nem tudod tovább fújni, akkor zárt, ez a pont az érdekes, hol van ilyenkor az úszó alja, ez adja meg a benzinszintet.
Ami még át szokta verni az embereket az a tűszelep végében lévő rugós bizbasz, úgy kell nézni, hogy ez még nincs benyomódva!
Van benzin a tankban bőven azzal nincs gond.Akkor szokott előjönni a probléma mondjuk ha jobbra kanyarodom lassú sebességnél és akkor dadog,meg ha alapjáraton döntöm meg akkor is ezt csinálja és akkor csak simán mintha nem kapna benzint.Olyat is csinált,hogy lejtőn lefelé gurulva lassítottam,hogy megálljak kicsi jobb kanyar a kapuba és már gurulás közben megállt.
Mennyi benzin van a tankban ilyenkor?
Mekkora gázon való jobbra döntésnél?
Milyen módon áll le? Mint amikor nincs benzin, vagy mint amikor befúllad a benzinbe? Ha jobbra döntöd azonnal leáll vagy csak egy idő múlva?
Valószínű benzinszint lesz, ha az üzemanyag ellátás megvan,
de az is lehet beragad az úszóra aggatott tűszelep
Valószinű a döntés miatt, változik a karburátor uszóházában a benzinszint és ezért áll le. Olyan mintha ráhuznád a szivatót! Lehet magas a benzinszinted a karbiban ez könnyen előfordulhat ha valaki megpiszkálta az évek alatt!
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy amikor jobbra döntöm az RMXet akkor hajlamos a leállásra,és,hogy ez mitől van mert próbáltam állítani a karbit,de valamiért mindig csinálja.A másik,hogy a choke nevű kar melyik állásban van fojtáson mert nem veszek észre érdemi különbséget.
Ha kész egyszer valahára, akkor majd elgurulok érte. De nem ingyen akarom még a pofon sincs ingyen.
Az szép, nem aproztad el. XD
Majd ha megvan a dugó akkor ráugrok a Power témára.
Lehet legyártatom a belsejét újból, már beszéltem nagybátyámmal.
Le akarom fújni a blnkkot is, csak nem tudom mi lenne jó rá.
Mert a dekni az nem téma, de hogy az öntvényre mi kellene..
A matricaszettet azt csináltattad hozzá?
Valakit érdekel valami irjon
vagy itt http://www.kepesmotor.hu/offro...
Valakit érdekel valami irjon
Valakit érdekel valami irjon
Itt
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rm-z_250-76995
17
Pontosítsd melyik évjárat és típus, mert különben ráfaragsz!
Legjobban akkor jársz, ha szétszeded és megnézed mi van benne!
98 RMX250-ben (E24es) 20X42X12 azaz 6004 2RS ebből van három db, de HANGSÚLYOZOM nem ez van mindegyik RMXben!
Másik ami szokott lenni, s ezt árulják RMX ként:
Pl 98 RMX 250 (E28as) 20x47x14 ből 2db 6204 2RS, 20X42X12 1db 6004 2RS
Ugyanaz az évjárat még se egyforma a csapágy!
Az alapjárati fúvókád nem tud szívni valószínűleg.
Ha megdöntöd a motorod kb. 45fokban, akkor folyik a túlfolyón benzin? Szerintem neked nem fog! Ha nem folyik, tuti ez a bibije.
Jobbra és balra is próbáld ki!
Benzinszint RMX250 nél 16mm. (KEIHIN karbi)
Itt leírják:
http://www.splatshop.co.uk/blo...
Lényegében úgy kell megnézni, ahogy a rajz is mutatja, a tolómérő alja az úszó aljával van egy síkban, s pont ekkor kell zárnia a tűszelepnek, azt meg úgy tudod nézni, ha a benzincsövön át fújod be a levegőt, amikor a levegőt nem tudod tovább fújni, akkor zárt, ez a pont az érdekes, hol van ilyenkor az úszó alja, ez adja meg a benzinszintet.
Ami még át szokta verni az embereket az a tűszelep végében lévő rugós bizbasz, úgy kell nézni, hogy ez még nincs benyomódva!
Mennyi benzin van a tankban ilyenkor?
Mekkora gázon való jobbra döntésnél?
Milyen módon áll le? Mint amikor nincs benzin, vagy mint amikor befúllad a benzinbe? Ha jobbra döntöd azonnal leáll vagy csak egy idő múlva?
Valószínű benzinszint lesz, ha az üzemanyag ellátás megvan,
de az is lehet beragad az úszóra aggatott tűszelep
Egy olyan kérdésem lenne,hogy amikor jobbra döntöm az RMXet akkor hajlamos a leállásra,és,hogy ez mitől van mert próbáltam állítani a karbit,de valamiért mindig csinálja.A másik,hogy a choke nevű kar melyik állásban van fojtáson mert nem veszek észre érdemi különbséget.
Az szép, nem aproztad el. XD
Majd ha megvan a dugó akkor ráugrok a Power témára.
Lehet legyártatom a belsejét újból, már beszéltem nagybátyámmal.
Le akarom fújni a blnkkot is, csak nem tudom mi lenne jó rá.
Mert a dekni az nem téma, de hogy az öntvényre mi kellene..
A matricaszettet azt csináltattad hozzá?