Helló (úgy néz ki mindenki most vásárol motort.. :D) Lenne egy olyan kérdésem, hogy mennyibe fáj egy RMZ 250 2005-ös esetleges hajtókar, dugattyú stb csere ne adjisten henger csere? Ugyanis találtam egy hirdetést elég kedvező áron "Berúgókar megszorult" leírással gondolom hajtókar tört el benne bár nem vagyok 4T szaki :D Szóval a kérdésem, hogy ha megvenném mire számítsak?
Rmz 450 vásárlásán gondolkodok erősen. Van egy kiszemeltem, telefonon beszéltem már a tulajjal, egész normálisnak tűnt. Nem igazából vagyok tisztában, hogy ezek a motorok, hány üzemóránál kell felújítani? Mit nézzek át a vásárlásnál alaposan? Esetleg tipushibák? 2007-esnek hírdeti de az idomok alapján szerintem 2006-os. Várom a válaszotokat és előre is köszönöm szépen! :)
Wössnerből az előbb leírt esetben még a B 66.95 is elég, az kovácsolt, nagyobbat tágul elméletben.
De lehet 0.05 ra is illeszteni a proxot, wössnert már nem ajánlott.
A tuti, ha a dugó gyártónál megnézed, h ők milyen illesztést javasolnak a konkrét dugó mérethez.
de 0.05 alá sose menj!
Hónolástól nem válik le, max lehónolják az egészet, ezzel a kísérlettel most csak elkoptattad a hengert.
Mekkora lett most az átmérő hónolás után, ki lett órázva(alul felül középen, több irányból)? Honnan tudod mennyi a gyári hüvely alapméret?
RMX nél 0.06 ra van illesztve a gyári dugó. Ennyire illeszted bármelyik másik dugót jó lesz.
Ha 67.03 on van fent a hüvelyed abba 66.96 os dugó jó lesz.
Ez PROXban D-s nek hívják, Wössnerben meg C nek.
A hüvelyt mindenképp ki kell órázni, a nélkül NE RENDELJ BELE DUGÓT! Ki tudja, aki hónolta, hogy sikerült neki.
Azért hónoltattam meg hogy leválik-e hónolás közben a nikacil.
Nem vált le, de vannak rajta hajszálrepedések, szóval behüvelyeztetem majd.
30e-ből megúszom.
Egyébként 3századdal nagyobb az átmérőm mint a gyári alapméret.
Az melyik méretnek felel meg ha dugót akarok rendelni? (A, B, C,)
Vagy ezt a csipkét akarod kivetetni a hónolással?
100% nem fogja, ha az tényleg a nikaszil hiánya, mert az egész nikaszilt nem fogják kihónolni a hengerből, vagy ha igen, az szép baleset lenne
Neincs lekopva, csak a két power kamra szélénél van beverődve.
Kicsit ki van csipkéződve um a kamra és a henger falának a találkozása, és azt a power szelep okozta szerintem.
De nem hiányzik a két kamra közötti rész amire te gondolsz.
Majd ma megyek és megnézem mi maradt belőle hónolás után.
Elméletileg hónolással most levált volna ha annyira szar.
Az utólag berakott acélhüvely hátránya, hogy állandóan fúratni kell dugó cserénél, plusz megromlik a hőelvezetés, mert a hüvely és a henger között ún. légrés keletkezik. Ez elmélet, gyakorlatban nem tudom mekkora jelentősége van. Olcsóbb, mint a nikaszilozás.
Gerecse: http://www.gerecsemotor.hu/hir...
RMX henger átmérő 67mm. Azaz kb 60eFt. Én már terveztem de még nem csináltattam meg, majd jövőre.
Ha jól értem 2 körös powered van.
A helyedben a következőt tenném, ha stimmel a henger, inkább megvenném tőle az új hengert, nem sokkal drágább, mint a nikasil. http://www.sportmotor.hu/motor...
Mert ebben 100% nincs kikopva a power szelep helye, s cserébe megkapod ugyanazt mint a nikaszillal, de meg kell nézni!
A kipuff nyílásnál a gátról a nicasilt a dugó koptatta le, nem a power szelep. a power szelep a hengeredet koptatta, amiben csúszik.
Ha már le van pattogva a nicasil, hova hónoltatod még, mi célból?
Hüvelyeztett már valaki vissza RMX250 hengert?
Esetleg újra Nikacilozás? (Gerecsemotor hirdeti)
Vélemény esetleg tapasztalat? XD
Valaki nézett vagy vett már hozzá hengerszettet?
Mit tartalmaz pontosan, valamin mennyibe fáj egy ilyen manőver?
A két power nyelv összeverte a hengeremet, és kezd lepattogni a Nikacil réteg a két powerkamra között. 8(
Most meghonoltatom és kiderül, de félek hogy leszakad az a kis köz és akkor oda az új dugó is.
Vagy nem valószínű hogy akkora darab leválik?
Csak a két nyelvet gyártotta le 1 darabból így kisebb az esélye annak hogy törik. Én alsó részt cseréltem rúddal együt az volt 30 ropi.
A felsőrészem ép.
A két nyelvet 18 e ért csinálta.
Szia.
Neked pontosan mit csinált, gyártott le az a bizonyos illető akit ir ál hogy power felújítást gyártást válal?
Csak a nyelveket cserélte ki neked?
Köszi.
Drew Te nagy mester vagy az RMX ek terén. Hol és mennyiért tudnék venni a kuplung kosár alá tűgörgőt vagy jó a bronz persely is?
Mert nagyon fura hangja van és erős a gyanúm hogy lassan szét hullik :D Sőt már a dekni be is beledörzsölt kicsit!
Ja és még valami a power szellőztetőjét nem dugtad még be hogy mi történik ?
Rmz 450 vásárlásán gondolkodok erősen. Van egy kiszemeltem, telefonon beszéltem már a tulajjal, egész normálisnak tűnt. Nem igazából vagyok tisztában, hogy ezek a motorok, hány üzemóránál kell felújítani? Mit nézzek át a vásárlásnál alaposan? Esetleg tipushibák? 2007-esnek hírdeti de az idomok alapján szerintem 2006-os. Várom a válaszotokat és előre is köszönöm szépen! :)
http://aprod.hu/hirdetes/jarmu...
67.03-66.95=0.08 ad, ha tényleg 67.03 on van az a henger, akkor inkább wössner C.
Dugó kopásban alap hüvely mérethez a szervíz limitet 66.88 ra adja meg, az a 67 es alap hüvely mérethez azt jelenti, hogy 0.12 a szervíz limit.
De lehet 0.05 ra is illeszteni a proxot, wössnert már nem ajánlott.
A tuti, ha a dugó gyártónál megnézed, h ők milyen illesztést javasolnak a konkrét dugó mérethez.
de 0.05 alá sose menj!
A hüvelyt mindenképp ki kell órázni több helyen!
Mekkora lett most az átmérő hónolás után, ki lett órázva(alul felül középen, több irányból)? Honnan tudod mennyi a gyári hüvely alapméret?
RMX nél 0.06 ra van illesztve a gyári dugó. Ennyire illeszted bármelyik másik dugót jó lesz.
Ha 67.03 on van fent a hüvelyed abba 66.96 os dugó jó lesz.
Ez PROXban D-s nek hívják, Wössnerben meg C nek.
A hüvelyt mindenképp ki kell órázni, a nélkül NE RENDELJ BELE DUGÓT! Ki tudja, aki hónolta, hogy sikerült neki.
Nem vált le, de vannak rajta hajszálrepedések, szóval behüvelyeztetem majd.
30e-ből megúszom.
Egyébként 3századdal nagyobb az átmérőm mint a gyári alapméret.
Az melyik méretnek felel meg ha dugót akarok rendelni? (A, B, C,)
100% nem fogja, ha az tényleg a nikaszil hiánya, mert az egész nikaszilt nem fogják kihónolni a hengerből, vagy ha igen, az szép baleset lenne
Na mind1, nem értem
Még mindig nem értem, minek hónoltattad. az nem rak vissza nikaszilt
S mennyire hónolják fel átmérőben? Veszel bele másik dugót is?
Neincs lekopva, csak a két power kamra szélénél van beverődve.
Kicsit ki van csipkéződve um a kamra és a henger falának a találkozása, és azt a power szelep okozta szerintem.
De nem hiányzik a két kamra közötti rész amire te gondolsz.
Majd ma megyek és megnézem mi maradt belőle hónolás után.
Elméletileg hónolással most levált volna ha annyira szar.
Az utólag berakott acélhüvely hátránya, hogy állandóan fúratni kell dugó cserénél, plusz megromlik a hőelvezetés, mert a hüvely és a henger között ún. légrés keletkezik. Ez elmélet, gyakorlatban nem tudom mekkora jelentősége van. Olcsóbb, mint a nikaszilozás.
Gerecse: http://www.gerecsemotor.hu/hir...
RMX henger átmérő 67mm. Azaz kb 60eFt. Én már terveztem de még nem csináltattam meg, majd jövőre.
Ha jól értem 2 körös powered van.
A helyedben a következőt tenném, ha stimmel a henger, inkább megvenném tőle az új hengert, nem sokkal drágább, mint a nikasil.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mert ebben 100% nincs kikopva a power szelep helye, s cserébe megkapod ugyanazt mint a nikaszillal, de meg kell nézni!
A kipuff nyílásnál a gátról a nicasilt a dugó koptatta le, nem a power szelep. a power szelep a hengeredet koptatta, amiben csúszik.
Ha már le van pattogva a nicasil, hova hónoltatod még, mi célból?
Hüvelyeztett már valaki vissza RMX250 hengert?
Esetleg újra Nikacilozás? (Gerecsemotor hirdeti)
Vélemény esetleg tapasztalat? XD
Valaki nézett vagy vett már hozzá hengerszettet?
Mit tartalmaz pontosan, valamin mennyibe fáj egy ilyen manőver?
A két power nyelv összeverte a hengeremet, és kezd lepattogni a Nikacil réteg a két powerkamra között. 8(
Most meghonoltatom és kiderül, de félek hogy leszakad az a kis köz és akkor oda az új dugó is.
Vagy nem valószínű hogy akkora darab leválik?
Help me... XD
RM 125 2004 től, 05 06 is lehet, nem látom azt amit látni kéne.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Tuti buli a vázszám/motorszám és markereskedés
Nekem a felsö is oda van. XD
Már belevert a fedélbe.
Én is szétkaptam csavarra a gépet.
Holnap megy homokszóróshoz, meg kerül haza a henger új dugóval.
Jó lesz majd összelegózni. XD
De előtte még Power.
Az eredeti az alumímium nyelv igaz?
A mostani is az?
Gondolom kopás miatt célszerűbb.
A felsőrészem ép.
A két nyelvet 18 e ért csinálta.
Neked pontosan mit csinált, gyártott le az a bizonyos illető akit ir ál hogy power felújítást gyártást válal?
Csak a nyelveket cserélte ki neked?
Köszi.
Megkeresem.
En Suzuki autoszalonbol rendeltem cikkszam alapjan 7000 Ft volt!
Mert nagyon fura hangja van és erős a gyanúm hogy lassan szét hullik :D Sőt már a dekni be is beledörzsölt kicsit!
Ja és még valami a power szellőztetőjét nem dugtad még be hogy mi történik ?
3000ft+posta
Nem fém betétes !