Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rezó nincs sajna tompitom van gyári + házi gyártott + még van gyári tuning ha jól emlékszem, majd dobok fel képeket róluk a hétvége felé
Én nem vágattam szét semmít
A Sárvédőt azt megtartóm sajna kopó törő alkatrész
Hi Uram! Rezod es tompitod milyen volt rajta gyari vagy mas? Nem te voltal az aki kivagatta a tereloket a rezonatorbol?

Hatso sarvedod milyen volt az megvan meg?
5 liter benzinhez 1 deci olaj,deh meg igy is ontja fustot
A rúddal még lehet gond, akkor hiába tekered a rugós állítót!

RM 250-et 1:33 ba írja a szervízkönyv, ami a benya olaj keverést illeti! (33L benzinbe 1L olaj kell, azaz 10L benzinhez 1*10/33=0,30L olaj)
Hogy érted az 5:1-hez?
Nagyon szepen koszonom remelem nem nagy a gond el viszem szerelozhoz,amugy en azon a fesziton amr engedtem visza deh ugyan ugy megyen,normal alasabol amikor egyik iranyba sem feszit rugo 1 kor van ra tekerve,meg hath ez az iszonyat sok fust nem tudom miert jon ma kapot ujj gyertyat is,kapcsoloszekrenybol nem fogy az olaj,motul 800 factory line t hasnzalok 5 az 1 hez keverek,dobozon irja 5 az 1 verseny korulmenyek kozt haverak ugyan eszt hasznaljak 6 az 1 el, en oda nem sulyedek leh feltem motort csak endurora hasznalom,konyu terepen
Suzuki=power szelep gond

Más "típus hiba" nincs a 2T suzukin, csak a szokásos, ami minden máson is.
Ez az ugrabugra inkább power túlfeszítés probléma lehet.
Későn nyit a powered, nem tud kiöblíteni, nem tud jobban kipörögni, óramutató járásával ellenkező irányba tekerj 5-10 fokot a power állítón és úgy nézd meg, de legjobb lenne levenni a rezot és megnézni milyen erősen nyomja le a power szelepet, magyarul beállítani rendesen.
Az is lehet a kiemelő rudad meg van hajolva és amikor tolná fel a powert a hengertalp lyuk oldalára feszül, megszorul és nehezen ugrik át.
Power oldal fedelet vedd le és nézd meg, hogy szorulás mentesen szabadon mozog-e a mechnika.
Harmadik lehetőség, hogy hengerben vagy másutt szorul meg, de ez már igen ritka jelenség.
Első kettő a gyakori probléma!
Hello! Motorvásárlás előtt állok,kinéztem egy suzuki rm 250-est 1996-os évjárat. Van-e valamilyen tapasztalatok róla.esetleg gyári hibái amire figyelni kell? Válaszotokat előre is köszönöm!
DEWenduro,az en gondom is pont ugyan ez nekem is rm250van 2003bol,es nagyon szarul megyen nekem is keihin karbim van elege fustol es hath powere nehezen ugrik ki eller egy bizonyos fordulatot ahol csak oklondozik fuztol es nincs erro ha itt tovab tudd lepni akkor ki nyit power es szarnyal,mar sok mindent ki probaltam a tu legfelso pozicioban van te hat le van engedve,50es alpjarat fuvoka es 165 fo duzni,meg probaltam atu egyel fejebb emelni isoznyatosan szarul ment,szerintemmeg mindig sokat kap,vagy nekem is power haz ki kopasa lenne a gond?egybkent koszi meg egyszer berugo karra tippet
Háj Béláim

Van 1-2 rmx 250 Sj 94' Japó belpiacos fémtankos donor motoromból maradék alkatrész, ha érdekel valakit valami nyugodtan írjon,
pl.: Váz, lengő villa, km óra, kipufogó, olajpumpa/tartály, .........
Még pár infó.
Jó estét!

Papír alapon beszereztem egy RMX 250 97-98 gyári szervízkönyvet.
Bánatomra ez az E28 E1 fajta, de mind1, nincs sok eltérés.

A lényeget kifotóztam belőle, ami tuti nincs benne másik szervízkönyvben, használjátok bátran!
Publikusan letölthető RM250 2003hoz képest bőven van eltérés!
Mikor cseréljünk dolgokat fejezetben kb 10x-es idők vannak, RM250 hez képest! Pl váltóolaj 60 óránként RMX ben, RM ben 6 óránként,
dugóra 60 óránál még csak azt írja, rá kell nézni, s ha szükséges cserélni, RM nél 10 óránként...

Ha valakit konkrétan érdekel valami, keressen meg emailben, megnézem neki benne, amikor ráérek.
Sziasztok!

Keresek RM-Z 250-hez első fékcsövet. 2006-os évjárathoz.
Ha valaki tud esetleg légyszi szoljon. Köszi
Dew enduro,köszönöm a segítséget,egész kicsi gázadásra befullad a motor,kövérebb gázra felpörög ahogy kell, a súberttű pedig a legfelsö rovátkában van tehát a tű teljesen alul van.benzinszintet állítanék, csak nemtudom hogy van e rajta jelölés,szerintem is a benzinszintemmel lesz a baj.
Igen fel lett újítva az egész blokk és kapott egy hüvelyt a henger.
Szia!

RM250 2003?

Mit csináltál, csak nem kipucoltod?
Össze van kötve a két tér, mármint a kipufogó leömlő és a powerkamra, alapból a power szeleppel meg van egy apró lyuk is a henger kipuff leömlő és a powertér között.
Kis füst nem gond.
Sok füst meg azért van, mert a hengerben a power ház, amiben csúszik a power szelep ki van kopva és a kipuff füst nem csak a helyén távozik, hanem a powerszelep és a kopott henger között is bele a power kamrába, onnan meg a szellőző csövön keresztül jön ki a szabadba.
Szutyuki típus egyetlen baja a power szelep.
Ellenőrizheted az állítást, vedd le a power fedelet, ha oldalra(jobbra balra) tudod mozgatni a powert a helyén ez a szitu.

Ne foglalkozz vele, semmit se tudsz tenni!

Tapasztalható hatása kopás függően annyi, hogy alacsony fordulaton gyengébb a motor, mert a power szelep nem tömít megfelelően. Rosszabb esetben keresztbe csúszik vissza és a power sarka belemar a dugóba mivel úgy se tömít már rendesen ennek megelőzése érdekében érdemes kicsit lekerekíteni a sarkát, ha már nagy a kopás a hengerben.
Szia!

KEIHIN PWK38? Mi van azon? Alapjárati fúvóka méret? fűfúvóka?
Benzinszinted? Tű pozíció?

Oka:
Alapjárati köröd hibádzik, azért nincs alapjárat. Értsd úgy nem megfelelő a benzin és levegő keverési arány ezen a körön!
Befúlladni meg azért fúllad be, mert sokat kap hirtelen.
Tovább boncolgatva, ha jól értem a megoldás is érdekel
Itt az elmélet hozzá:
http://www.mzclubhungary.com/i...
Itt még egy kis elméleti segítség.
http://www.carbparts.com/keihi...

Gyakorlatban kezd azzal, hogy megfelelően beállítod a benzinszintet! Mivel szivatóval van alapjáratod, remélem úgy érted melegen, mert az normális, hogy hidegen csak így
azaz az alapjárati körön nem kaphat elég benyát, vagy túl sok a levegő. Azt mondod minden tiszta a karbiban.
Akkor nézd meg hol van a levegő csavarod, vegyél el ebből, s próbáld ki mit alkot az alapjárat. Ha így se, akkor a benzint nem kapja, tehát alapjárati fúvóka gond, de inkább benya szint, ha a fúvóka nincs eldugulva.

A befúlladáshoz újabb kérdések:
Mekkora gázadásra fúllad be? Letekered koppig, vagy épp csak kis gázt adsz?
Ezen a gázálláson egyébként nem fúldoklik, csak ha alapról hirtelen idetekered?
Én most újjítottam fel mindent az rmx 250 esemen és nekem is jön. szerintem semmi gond nincs vele :D
Helo! Miért jön kipufogó füst a power túlfolyóján? eddig nem csinált ilyent a motorom!
Hali!kérdésem lenne miért nincs alapjárat a cr 250 motoromon,karbiban semmi dugulás,szivatoval tökéletes az alapjárat, menet közben, ha nincs rajta szivato és egy keveset motorféken gurulok,utána gázadásra befullat,de késöbb összeszedi magát.magas fordulaton semmi gond,ennek mi lehet az oka? szivato kifelé csavarásakor még jobban befullad alul,teljesen betekerve még elég jol üzemel.
Hali!kérdésem lenne miért nincs alapjárat a cr 250 motoromon,karbiban semmi dugulás,szivatoval tökéletes az alapjárat, menet közben, ha nincs rajta szivato és egy keveset motorféken gurulok,utána gázadásra befullat,de késöbb összeszedi magát.magas fordulaton semmi gond,ennek mi lehet az oka? szivato kifelé csavarásakor még jobban befullad alul,teljesen betekerve még elég jol üzemel.
Kosz szepen sokat tudsz ezekrol ez teny en huje vagyok azilyen dolgokhoz,nem is tudom mit csinaljak lehet maradok ezzel bajan segitet valmi gumis meg oldassal irto dragak ujonan es hasznaltan is
es mikor be rugod ki kel akaszd es asztan vissza? egybkent ez kurva jo megoldasnak tunik,es tuut is meg probalom egyel lejeb tenni hatha keveset kap,powert meg szetsem szedtem sosem,es meg az alito csavarjahoz sem nyultam,te neked karbin a levego csavar menyire van ki tekerve es alktreszt kitol rendeletel mikor igy pocre vagtad a gepet?
Lehet keveset kap, tedd eggyel feljebb.

Berugokart én egy ketté vágott gumipokkal rogzitem. A gumipokot a tank alatt a vazhoz kötöttem és csak a kampos vége lóg ki. Így fixen tartja, nem nyílik ki és nem is ér a rezohoz.
Hat ez az amit nem ertek nekem a tu leg felso rovatkban van tehath meg kevesebbet kene kapjon,es most neztem ha jobban visza gondolok 165 fuvokam van a gyari 172 benzint sem kene sokat szivjon,jah meg az kurva vas be rugo hah ki van kopva a fogaknal es veri rezot ra hzutam valami gumit deh folyton le rugom rola,attol felek egy nap ki jukad tole rezo teteje