A takarítas sok mindent megold, az olaj csere ia segít. Nem tudom Te mondtad hogy nincs beverődve a kosár? Mert az hincut. Ha nem csak gyors, hanem profi javítást csinálsz, a bowdent is takarítod, olajozod. A kart, és minden mást ami enyhe kenést igényel, PTFE spray-vel szoktam befújni, mert csúszik rendesen, de nem gyűjti a port, koszt.
Visszatérve, egy dekni leszedése nem nagy kunszt, tehát akkor már többet tudsz... Ha a lamellákat szétszeded elmosni, figyelj oda hogy ne keverd össze, sem fordítva.EÉs légyszives ne csiszold fel... Ja, és egy megbízható, 0,01 pontos tolómérővel mérj meg egyet, és súgd meg nekünk......
Köszi, am ezeket tudom, csak voltak fenntartásaim az rm-el kapcsolatban mert mást se olvastam, hogy rossz a váltó stb, és csak kíváncsi voltam, hogy esetemben a 2001 es is produkálja-e ezt (épp egy ilyet néztem ki majd vitték el az orrom elől), de végül egy 01' es yz 125 lett ami eléggé tip top nézett ki, eladó is jófej volt és lehetett hinni neki (azt mondta vadi új henger dugó stb a blokkban) otthon meg is néztem, hát valóban új minden.
Hol keressem mi lehet a probléma? ha a kuplungom nem csúszik, viszont nem old teljesen ha behúzom a kuplungkart.Fent teljesen kitekertem az állítócsavart sőt a blokknál is hátrébb raktam már a kis ricnis kart......és semmi változás.Érzem behuzott kuplungnál,hogy néha fog néha meg oldva van a kapcsolat(rángat)!köszi a segítséget
Crossnál Ne az évjáratot nézd(ha csak nem komoly pályázásra akarod használni).ha elmész megnézni 1 motort nézd meg a futóművet,himbákat,blokkot hallgasd erősen fékeket vizsgáld át.
plussz ne hidd el a hirdetésekben,hogy fel van ujítva mert ha ezt megnézed minden még a leglelakottabb szarokban is új dugó van:)
Nekem 1 92-es rm 250 van és jól átbaxtak vele és kb 400ezer Ft-omba került,de most patika és jobb állapotban van mint 1 5-6 éves motor.
Powerre kell egyedül figyelni am nagyon jó kis motorok.Se nem jobb se nem rosszabb mint a többi.
Úgyhogy egyedül erre figyelj,ha aztmondja hogy be kell állítani meg blabla azért nincs benne nyomaték azonnal le a fedél és nézni,hogy benne an-e a power.
Hát én más egetrengető hibáról nem tudok,de nyílván vannak..De a power az egy nagyon sarkalatos pont!
Meg egy ilyen korú motornál bármi lehet
Helyedben a 250 et hoznám el,vennék egy tömítés szettet és rámérnék a hengerre meg a dugóra hogy ne érjen meglepetés használat közben
Szeva,a kipufogó szelepet mindenképpen nézd meg benne van e!Mondjuk ha nincs benne úgyis nagyon nyomaték szegény...
A power szerintem az összes hasonló évjáratban kuka,vagy már cserélték,vagy nincsen benne...
Nehogy úgy járj mint én az RMX vásárlásánál...
Üdv! kérdésel fordulnák hozátok! lenne egy cserém! egy suzuki Rm 125 ös 1995 motorkerékpárra! szeretném kérdezni kinek mi a tapasztalata ezekröl a motorokrol ! megbizhatóság Futómü eröre mien! STB elöre is köszönöm ÜDV!
Hát ha gondolod ki matekolom mennyivel... 98-ba 33-ast írtak elő. Motul 800-ast, 16 év elteltével pont ennyit változott az olaj minősége, a benziné és a motorozás stílusa is. Tehát ha vékonyítod a keveréket, és bajod származik belőle, magadra kell vess. Persze egy dolgot felejtünk el, a 33-ast üveghangra tervezték. Akár régi, akár mai olajjal. Ugyhogy tessék húzni neki, vagy Simsont venni túrázni....
A kevesebb olaj, nagyobb baj. Ha sok nagyon, azt gyertyaképen, főleg beköpéssel úgyis látod...
sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy a kipufogóbol állandóan ilyen fekete olajos valami csöpög , mitől lehet? túl sok olajat teszek a keverékbe? előre is köszi a segítséget
Jó-jó, de a kecsói suzuki a megazipet veszi kp-nek, tehát én nem hiszek másnak...max még egy brazil oldalnak, ahol sok minden pluszba le van méretezve is.... A power jó, a lényeg.
Sziasztok!Hátha valakinek jól jön kis segitség.....(www.ronniesmailorder.com),itt megtalálod a motorodhoz évjárat,tipus szerint mindent amit tudni akarsz róla A-Z-ig.Nagy segítség ha magad akarod szerelni a géped és tudni akarod mi miért van és mi miután következik.Üdv
Hali!Megbontottam és megnéztem mi a helyzet a power szeleppel és rendben van.Úgy van ahogy mondtad kb. 15-20milit mozdul,tegnap este valamit nagyon benéztem.
Visszatérve, egy dekni leszedése nem nagy kunszt, tehát akkor már többet tudsz... Ha a lamellákat szétszeded elmosni, figyelj oda hogy ne keverd össze, sem fordítva.EÉs légyszives ne csiszold fel... Ja, és egy megbízható, 0,01 pontos tolómérővel mérj meg egyet, és súgd meg nekünk......