Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ seat rails egyébként angolul, már azt megtaláltam...
de magyarul természetesen semmit nem találtam róla.
Segéd váz a neve.

A kepea motoron mindig hirdet egy srác (telefonról nem tudok linkelni) aki ilyen motorokat bont, tőle kérdezd meg. Szerintem újat veni felesleges, mivel alu így a használt is pont olyan mint az új (már ha nem volt javitva).
Sziasztok!

Örülök, hogy megtaláltam ezt a topikot.
Néhány hónapja vettem egy RM 250-es (2t) 2004-es Suzukit.
Mai napon volt egy kis balesetem, (pedig már úgy éreztem, hogy összenőttünk) kiment alólam egy keréken... a segge az kb totálkáros lett: farokidom, oldalsó rajtszámtábla, kipufogó végdob az konkrétan leszakadt, és eltört a képen látszó ha jól láttam aluminium elem ami az ülést tartja (a képen látszik) a legnagyobb problémám az egészben. Nem akarom megtákoltatni, újat szeretnék venni, csak az a problémám, hogy nem tudom mi a pontos neve a törött elemnek... Ebben remélem valaki tud segíteni, esetleg még abban, hogy honnan tudnék felhajtani egy újat. Az se baj, ha erősebb anyag mert ez gyengének minősült...
Előre is köszönöm a választ!
Sziasztok! Valaki tudja, hogy 2009-es 250es RMZ első teleszkópjába milyen olaj kell? 2,5W vagy 5W?
Kb. egy hónapja. Ismerőstől vettem meg, hagyaték motor volt. Szomszéd áthozta hogy lemossuk -mert az övé volt-, megláttuk, hogy korhoz képest jó bőrben van, megvettük. Megnéztük a dugót, szép a színe, nem kormos, nincs megégve, powerről nem igazán tudok semmit se, jól nyit, működik, nagy baja nincs, csak a múlt hétvégén leszakadt a jobb villa felső állítócsavar feje, szétszedtük, és mint kiderült, nagyon be volt tekerve, és ezért szakadt le. Megpróbáljuk valahogy megcsináltatni. Lengők jók, himbák tökéletesek, karbit kitakarítottuk, féktárcsákon nincs váll (ami még engem is meglepett), idomok kissé karcosak, de ez a legkisebb problémánk. Esztétikai hibák vannak rajta inkább. (Gumi kopott, idom karcos, rezó horpadt minimálisan.) Egyszer vittük eddig ki élesben, meg vagyok vele elégedve, veszi a lapot, kraft van benne. Nincs okom panaszra, '96-os létére teljesen kitűnő állapotban van!
Ez még szépen egyben van kívül!
Belül a power szelep hogy bírja?
Mióta van meg?
Mire használod?
Ha más is mutogatja, én is feldobom az enyémet
Kinek kell RMX
http://www.ebay.com/itm/Rmx250...

Ez a legjobb típus/változat RMXből (verseny változat PJs, műanyag tankos, AETC2es poweres, rengeteg RM egyezés), jó áron, csak kurva messzi
Ha magyarországon lenne, ennyiért megvenném donornak.

A jó abból a nézőpontból nem jó, hogy egyedi, van pár alkatrésze, amiből csak gyári létezik.
Sziasztok! 450-es rmz-re nincs véletlenül valakinek elfekvőben gyári dobja?
ESSZAAAAZZ ! Majdnem van olyan erős és dinamikus az RMX 250 esem mint egy Husaber FS 450-es. Legalább is lóerőben 3vagy 4 el kevesebb az enyém :D
Sziasztok!

Van valakinek '96-os RMX 250-be Jobb oldali teleszkópba felső anyája? (Állítócsavarral, légtelenítővel, mindennel)
Hali!

Tud valaki eladó rmz450-es dobot?
szasz
A motorom jó
kuplung az bevan verödve de úgy marad
a város volt a hirekbe légpuska átalakítva kispufnak meg csomó lőszert foglaltak le
ilyen kéne nekem hasznàlhato àllapotban csak nem tudom a nevét
azahelyzet hogy januàrba megcsinàltattam a blokkot. A power szelepek teljesen jonak néznek ki szerelo szerint is a henger meglett furva honolva es utolso méretes a dugattyu. A kuplungot kell minnél hamarabb cserélnem mert va benne hegesztés törés minden de a lamellàk újak :) főtengelyen meg a fogaskerék lötyögött azt is valahogy ràrakta a szerelo ugyhogy elv nem szabadna szétesnie
Ok, akkor előző tulajnál történt minden, nálad már nem fog, ha ő megcsinálta rendesen, bár abból kiindulva, hogy a szétvert dugót tette vissza neked és szabadulva tőle elpasszolta a motort, lehet nem ártana megnézetni szerelővel, aki ért is hozzá.

Hengert mindenképp méresd/nézesd át rendesen, mielőtt dugót veszel bele!
màr le van reszelve a sarka. Elözö tulaj eszedte. A gyürübe sehohy nem ér bele akàrhogy feszegetem. Az ütközö meg màr berhelve lett mert van rajta vastagítàs a nyelvnél am megtartja a nyelveket. Csak szemre tudom mérni a gyürűtöl kb 0.5-1 mm re van a power. az csak elég hogy ne érjen bele
Milyen hírekben?

Neked jó a motor? Milyen kopó kuplung szett van benne?
Ej benne vagytok a hírekben
Úgy érted, hogy a helyén a hengerben oldalra?
Ha igen, az a henger kopása miatt lehet, azzal nem tudsz csinálni semmit, max feljebb húzod az egész powert, hogy ne tudjon zárni annyira, ehhez ütközőt kell csinálni a kiemelő alá.

Azt néz meg, ha keresztbe fordítod a powert(oldalra feszíted keresztbe) ebben a nagyobb kopott résben, akkor úgy beleér e a sarka a gyűrűbe, amit beraksz a hengerbe, meg mennyi a távolság így a kettő között.

Hasonlót lehet csinálni, mint ami a galériámban van lemez, de máshogy is megoldható. A 2 csatornásnál is ugyan így van egy ütköző lemez ott. Nem muszáj szarakodni a kis hajtással, igaz ekkor a fix nem mozgó nyelv még tud keresztbe állni. Annak meg a sarkait meg tudod felxelni max, hogy tuti ne érjen bele.
http://www.sportmotor.hu/motor...
hát a két nyelv mozog kicsit oldalra nem vészesem 0.5 mm-ert összesen ha az normálisnak mondható akkor nem piszkálom.
Konkrétan mi a baja? Melyik kopásra gondolsz? Ettől függ a válasz
poweren a kopàsokat hogy lehet feljavitani vagy van valami szaki akinel lehet probàlkozni?
1000 hàlàm a tanàcsokér màsik fedél alatt tiszta remélem igy mâr jo lessz
Ne csoda, hogy átnyom
Hiányzik onnan egy csavar meg alátét, ami helyén tartja a power kiemelőt. Örülj, ha nem mart bele a dugódba a szelep ennek hiánya miatt.
http://www.megazip.ru/zapchast...
17,18 alkatrész hiányzik.