Fotózz légyszives, egymás mellett beszélünk. Neked mi a mozgatórúd, hol 3-4 mm, kitámaszt, nem tuti így... Ha nem zár, nyomaték szinte 0, s nyitásnál olyat ránt, leszakad a karod...
nem mondom,hogy jó,sôt ezek után tuti nem ok.Ezek szerint folyamatosan nyitva van.....3-4mm-mozgás az semmi.Szêtszedem megnêzem.Jelen állás szerint a szelep nem is tud lejönni zárni annyit,mert a mozgatórud már 3-4 mm után kitámaszt.Na ilyenkor mi lehet?
Azért kérdeztem, mert alul felül jó, de a power "rossz"... Üti egymást, és ugye új motor nagy öröm, félrevezethet.... De Te tudod. A fórumon imádjuk a fényképeket, várjuk is nagyon.
Tegnap kivettem a blokkot,mert 2.fokozat fogaskerêk csere lessz ês akkor nêztem bele a kipu nyilásba ês mozgattam meg a powert.Akkor ezek szerint a tengelynêl fent lehet állitani.......mert alul a mozgató rudazat gondolom,fix?!Egyêbkênt volt nyomatêk alul is,ês ford is êreztem mikor nyit.
Ne agyalj, szedd szét. Egy takarítás amúgy se árt. A mechanika meg pofon egyszerű, gyorsan rájössz ha rendellenes a dolog...
A power szára kb 30mm, 25-nél van egy furat, arra megy egy persely, a maradék 20 mm a mozgástere az alsó felső pont közt. Tehát, ha a kipufogó nyilás felét legalább eltakarja, akkor lent van, onnan kézzel is fel kell tudni nyomni addig míg eltűnik. Na ez elmozdulásba kb 20mili... Valószínűleg neked nincs alsó ponton...
Még valami......milyen problémára utal az a jelenség(kuplung).....ha behuzom a kuplungkart akár hidegen akár melegen és berakom1-be,rendesen csinálja a dolgát.Nem fullad le,nem akar kiugrani alolam,viszont ha már egyszer kiengedem a kart és ujra behúzom nem old szét rendesen,kell neki 2nagyobb gázfröccs és megint minden ok?!Kuplungja nem csuszik!Elõre is köszi a segitséget!
Első kézből állíthatom, hogy egyáltalán nem jellemző rá sem a rángatás sem az hogy az ötöst kidobná. szerintem a rángatás kapcsán a lamelákkal kezd, a kidobált ötödikhez viszont a váltót kell szétszedned.
sziasztok szuzuki 2000 rm 250-em van az érdekelne hogy a kuplungom elégé furán működik és elinduláskor rángat a motor van e erre valami megoldás (nincs beverődve a kuplung kosaram) és néha az ötöst kidobja. Kezdjem el megbontani az egész blokot vagy ez tipusra jellemző?
Amerikában a motorok 80%-ban namura van, jó cucc és féláron van a prox-hoz képest. Cr/crf fórumon kérdezz utánna vagy keress a topicban, mert ott ki lett vesézve ha jól emlékszem. Nekem is az lesz a tm-be a következő!
Szia. Szerintem a 96-tól, ovális létén, nem köszörüli be senki... -Remélem-
A jobb oldali ablak alá, mi van írva, aka mi a kódja a hengerednek? Fotózd le...
Rossz hír, jó hír, megy a technika power nélkül is nyugi, úgyhogy amíg nem tudsz szerezni vagy venni kb 28/db áron, addig kövér gáz.....
A power szára kb 30mm, 25-nél van egy furat, arra megy egy persely, a maradék 20 mm a mozgástere az alsó felső pont közt. Tehát, ha a kipufogó nyilás felét legalább eltakarja, akkor lent van, onnan kézzel is fel kell tudni nyomni addig míg eltűnik. Na ez elmozdulásba kb 20mili... Valószínűleg neked nincs alsó ponton...
A jobb oldali ablak alá, mi van írva, aka mi a kódja a hengerednek? Fotózd le...
Rossz hír, jó hír, megy a technika power nélkül is nyugi, úgyhogy amíg nem tudsz szerezni vagy venni kb 28/db áron, addig kövér gáz.....