Hello hàt ez 93 as de inkab 96 ra hasonlit. hat nekem a két nyelv kéne az a két hegyes cuc ami a hengernél vann mert az egyik szétört meg hat hasznaltan vettem ès a balosba egy jobbos volt beletéve egy gyökér bele köszörülte...
Nem vagyok én otthon, kezdő vagyok... Gyere ide fel, itt hamarabb lelsz segitségre mindannyiunktól, mint csak tőlem. Én is itt tanultam, hol és hogyan nézzek utána, és a tanáraim még praktizálnak is elég rendesen. Köszöntem Dew és Sky és a többiek, sorolhatnám...
Persze a 98-as trükköket is jó megosztani mással, privátra meg email légyszives. De ez egy fórum, itt nincs bujkálás, mert másnak is jól jön az infó....
Vigyázat ezeknél a motorkódban nincs évszám!
A J jelen esetben nem az évszámra utal a motorkódok így kezdődnek, valamelyik régi RM 250 nek pl. J106 al kezdődött aztán ahogy fejlődött(pl 92) a blokk már J110. RMX en is J vel kezdődik, csak ott más pl 94 es RMX J112, de a 93 is J112, azaz nem utal évszámra! A kereskedők a teljes blokkszámból meg tudják mondani, ők tudják melyik Jxxx melyik évvel kezdődik és az utolsó yyyyyy melyik évben váltott.
Ilyen hülye henger és hengerfej kialakítása azt hiszem csak a tesónak van...azaz TS250.
86 tól volt rajta ilyen henger 89 ig, az első blokknak meg 100000 a vége, mivel ez 2179 el feljebb van, legyen 88 as, bár nem tudom hány blokkot nyomtak ki egy évben akkoriban :)
Bontás. Az új kb 18 rongyos ezres. A hó hír hogy elméletileg 92-2000 ig ugyanaz... És esély is van bontásra... Cikkszám, ha keresel: 24221-43D00 üdv...
Mikori evjarat a 125 es mi kell pontosan csak a ket nyelv vagy kompletten a teljes mechanika meghajtofogaskerekestol, mozgatorudastol tengelyestol 1 utt? A debreceni suzukiban van kedvezmenyem ill. Ebayen szet tudok nezni, van ket angol elado aki szokott rm-et bontani. Van 1 pesti srac is aki bont ott is meg lehet kerdezni, bar a hasznalt rizikos, ill. ha a hengered is kopott az uj is lehet lotyogni fog :-( ...
Nincs ilyen bolt sajnos, régen itt egész jól megfogalmazták hogy alkatrész árban, nincsen korosztály, sajnos a Tiéd os pont olyan drága mint egy tavalyi... Sima márkaker rendeli be Neked az eredetit, na nem olcsón. Vagy cikkszám alapján kutatsz a külföldi honlapokon, és magyaron is bontás ügyben... Az eredetit, minden ország ugyanonnan kapja, így sajnos elenyésző az ár külömbség. Először is 96-00 ig keress bontást, utána kell lepontosítani, mert a 98-as évjárat különlegesen mókás, én már csak tudom, nekem is ilyen a lovam...
Sziasztok!98-as 125 rm-hez keresek bontott jó állapotú 2.fokozathoz körmös fogaskereket.Ha esetleg tudtok valakinél elfekvőben vagy bontás alatt lévő motorról nagyon megköszönném!De olyan boltnak a cime,tel száma is érdekelne ahol megéri vásárolni az ilyesmit.
boss40@citromail.hu
köszönöm
Márkaszerviz....súlyos 50 ezrek, pl. Vagy minden nap agresszívan kutatsz a neten power után, mert szerintem a hirdetés tizedik percében már elkel az áru...
Annyival had egészítsem ki az eddigieket, hogy tényleg jobb az újabb, vagyis műszakilág általában fejlettebb. Viszont a használt krossznál az állapot szerintem sokkal fontosabb. Például egy lepukkant 2006-os sokkal rosszabb választás mint egy jó 2002-es (nyilván nem versenyezni veszed mert akkor nem öreg motorokat nénzél). Anyagilag nagyon meg lehet szívni.
Én első sorban állapotot néznék, aztán a kort, aztán a típust (cr, rm, stb.)
Persze a 98-as trükköket is jó megosztani mással, privátra meg email légyszives. De ez egy fórum, itt nincs bujkálás, mert másnak is jól jön az infó....
A J jelen esetben nem az évszámra utal a motorkódok így kezdődnek, valamelyik régi RM 250 nek pl. J106 al kezdődött aztán ahogy fejlődött(pl 92) a blokk már J110. RMX en is J vel kezdődik, csak ott más pl 94 es RMX J112, de a 93 is J112, azaz nem utal évszámra! A kereskedők a teljes blokkszámból meg tudják mondani, ők tudják melyik Jxxx melyik évvel kezdődik és az utolsó yyyyyy melyik évben váltott.
Ilyen hülye henger és hengerfej kialakítása azt hiszem csak a tesónak van...azaz TS250.
86 tól volt rajta ilyen henger 89 ig, az első blokknak meg 100000 a vége, mivel ez 2179 el feljebb van, legyen 88 as, bár nem tudom hány blokkot nyomtak ki egy évben akkoriban :)
Erre szerintem stimmel:
http://www.bike-parts-suz.com/...
Ha tutira akarsz menni, akkor márkaker, felhívod, hogy kell bele egy hajtókar, mondjon árat meg pontos típust, s bediktálod a motorkódot.
boss40@citromail.hu
köszönöm
Mikori rm? Milyen állapotú a henger?
Én első sorban állapotot néznék, aztán a kort, aztán a típust (cr, rm, stb.)