Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hálás köszönet!
Ez így ránézésre ugyanaz mint az RMX, most már bátrabban megrendelem EBAYről a kosarat, ha meglesz és összeraktam, majd írok, hogy jó lett-e rá vagy nem.
Szeva dewedember Látom bírod még,csak el vagyol tünve
ok ránézekk
Akkor az a tömítés nagyobb mint a hely ahova passzolnia kellene, szabj bele 1 újat, kézzel is be kéne tudnod csúsztatni a helyére...
Hyy rugós a felfogatás, 2 ponton és a gumi tömítés félig sem megy be a hengerbe a kuplung kosár csúcsa egyik sem épp.
Hú komám ez a kosár kapott már az élettől vagy kettőt, keményen be vannak verődve a fülek oldalai és néhánynak a csúcsa se nagyon van a toppon :-)
Nem hiszem, hogy ezért lóg ki inkább mert szét van kopva vagy olvadva. A kipufogófelfogatásod neked tőcsavaros vagy rugós?

Mert nekem tőcsavaros, ha vékonyabb benne a karika a két 12-es anyát jobban meghúzom és máris összepréselődik a hézagológyűrű meg a gumitömítés. Vedd ki a hézagolót rajzold körbe egy darab klingeritlapon, kivágod és mehet be a kipufogónyílásba...
nem henger fej te lüke xd kipufogó nyílás
ÓÓÓ nekem a tömitö gyürü fele kint log a hengerfejből ezek szerint vékonyabb hézagoló karika vagy mi kellene,hogy a rezó jobban betudjon süllyedni a kipufogó nyílásba ?
ÓÓ egyedül tartottam a telot, tolomérőt s a lámpát ezért csuszott el egy picit ,de a lényeg szerintem meg van .
Szia Sziasztok kérésre Rm 250 93 évj.
Haaj Uram! A vékonyabb amit küldtél bent van most is... A vastagabbat ha beteszem nem oda esnek az oldalsó rezofelfogatófülek furatai ahol a vázon lévő szemek furatai vannak, ergo nem tudom kipróbálni. A motor bőven nyomatékosabb alul mint volt a felújítás előtt, ez köszönhető az új dugónak, a 12-es első lánckeréknek, a membránházalátétnek és hiszem a gyűrű is benne van az egyenletben :-).

Tudod jól, mert mindent kommentálok itt, egyfolytában szerelem a vasat, egyszer a váltó hányt be, utána a berúgókar rugó, most a héten meg a karbi, örülök ha tudok vele járni.

Ha egyszer sok időm lesz megígérem berakom a vastagot is és felrakom valami 6-os furatú hilti szalaggal a rezot és beszámolok mindenképp!
És Neked erről meg mindig nincs tapasztalaton alapuló véleményed. Szomorúúúú...
Annak ugy kell lennie, a hezagolo gyuruvel lehet fonomhangolni a rezot, ha magasabbat teszel be hamarabb jelentkezik a visszatolto hatas egy parszaz fordulattal, ha vekonyabbat kesobb mert a gazok rezoban megtett utjat hosszabbitod vagy rovidebbited vele...
En mar jartam igy, mivel az en tengelyem 10mm nem volt jo hozza a gyari ketoldalu szimering, amit cikkszam szerint hozott a megazip. En eloszor nem raktam be kivulrol csak 1 szimeringet rugoval az olajter fele forditva. Nem sok ido mulva (8-10 uo), megjelent a tulfolyon az olaj. Ha nem rak be rugoval kifele forditva 1masikat, a viz megeszi az az olajat fogo szimering rugojat!
Jajj még 1 kérdés a kipu rezonátor az a része ami a hengerbe csatlakozik az hogy nézki gyárilag mert nekem egy fém gyürü van az első horonyban a 2 dik horonyban meg egy gumi gyürű
azzal nem volt gond a tengellyel,de a fő tengelynél lévő közdarabbal igen s esztergályos egy másik szimeringhez igazítja
Amikor melegszik a hűtővized, nyomás alá kerül a víztér, s mivel a szimering nem jó irányba zár, a vizet valószínű benyomja a két szimering közé, az olajtérbe nemigen tudja, mert a másik szimering, ami az olajat zárná el, az is fordítva van.
Az olaj meg nincs akkora nyomás alatt, hogy átnyomódjon a fordítva berakott szimeringen, azaz azon az oldalon nincs különösebb gond.
Végül is hagyhatod így is, jobb lesz mint a kopott, de nem hiszem, hogy olyan nagy költség lenne, hogy inkább megcsináld most rendesen, nem?
A vízpumpa tengelyed nem volt még benyalódva ott, ahol az előző szimeringek zártak? (Ez szokott inkább gond lenni, hogy rárakják az új szimeringet a benyalt tengelyre, s vajon miért nem tömít az új se...)
ott a zéger gyürű a csapágy s szimering közt s ha igy marad ?
Nehéz ügy sérülés mentesen kivenni onnan, ahol beraktad...
Esetleg a másik oldalról a két csapágyat kivenni csapágy kihúzóval, úgy lehet nagyobb lyuk marad mint a csapágy belső átmérője és a csapágyoldalról ki tudod nyomni mind2-t egyszerre.
Sajna már nem emlékszem, hogy mekkora lyuk is van a szimering alatt.
a szimeringre tudsz valami megoldást,hogy tudom kivenni a szivattyú részből.
okés thxx
Több olajat kapott és/vagy más valós viszkozitásút, mint ami benne volt előtte.(mellékeltem képeket a valós viszkozitási adatokról)
Esetleg a szelepei eldugultak, vagy a rugó előfeszítést nem jegyezték meg hol volt, s most odébb lett állítva.
Lehet pár oka
A kosár belső részét, ami fut a tűgörgőn az acél fogaskerék adja nem a kuplung kosár, ha ez a problémád, nem segít rajta a kosár csere, csak ha gyárit veszel, amin rajta van az acél fogaskerék is, nemrég kérdeztem, az meg kb. 80 ropi

Ezzel a kosár lötyögéssel szerintem ne nagyon foglalkozz, a tűgörgőt érdemes kicserélni és annyi.
Kuplungnál az a lényeg, hogy fogjon(ne csússzon) és szétoldjon rendesen. Ha a szétoldással nem lennének gondjaim hagynám a lemezelős megoldásom, tökéletesen működik
Persze így is el fogom tenni tartalékba, nem azt fúrtam szét, hanem egy másikat.
Van egy cr-es haver s a telojában most volt olaj cserélve s felkeményedett azt mondja hiába légteleníti. Mi lehet a gond ?